Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak poprawnie zmienic moc itemu na moc dla klasy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 fexus

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:87
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 11.05.2012 14:55

Mam kolejny problem, chciałem z mocy itemu (http://amxx.pl/topic...m-piorun-zeusa/) zrobić moc dla klasy, która podczas atakowania mogłaby porazić błyskawicą drugiego gracza.

public add_bonus_piorun(attacker_id,id)
{
if (piorun_zeusa[attacker_id] &--#62;0 && (random_num(1, piorun_zeusa[attacker_id]) == 1))
{


próbowałem zmienić na:


public add_bonus_piorun(attacker_id,id)
{
if ((piorun_zeusa[attacker_id] > 0 || c_piorun[attacker_id] >0 ) && (random_num(1, piorun_zeusa[attacker_id]) == 1))
{


Lecz po dodaniu:


player_class[id] = [nazwa klasy]
LoadXP(id, player_class[id])
c_piorun[id] = 1 (tak, wiem że szansa powinna wynosić 1/1 lecz to tylko dla sprawdzenia dałem czy w ogóle działa)
ale niestety bez skutku.
Jeżeli ktoś wie co źle zrobiłem i mógłby mnie nakierować bym zrobił to dobrze to byłbym wdzięczny.
  • +
  • -
  • 0

#2 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 11.05.2012 15:08

Raczej powinno to:

if (player_class[id] == Nazwa_Klasy && piorun_zeusa[attacker_id])

  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#3 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 11.05.2012 15:18

public add_bonus_piorun(attacker_id,id)
{
if ((piorun_zeusa[attacker_id] > 0 || c_piorun[attacker_id] >0 ) && (random_num(1, piorun_zeusa[attacker_id]) == 1 || random_num(1,c_piorun[attacker_id])==1))
{

  • +
  • -
  • 0

#4 fexus

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:87
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 11.05.2012 21:15

Dalej nie działa :|
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych