Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Lustrzany Pocisk

moc dla klasy lustrzany pocisk diablo mod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Legendarny :) ?

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:55
  • GG:
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Gorzów
Offline

Napisano 24.03.2012 20:26

Ja Tylko mówię , że wziąłem moc z DiabloModa modified by OnYkE .

Ok . Zaczynamy

1. Na początek robimy nową zmienną

new lustrzany_pocisk[33] = 1


2. W Public RoundStart.

pod

ultra_armor[i]=0


Dajemy

lustrzany_pocisk[i]=0


3. W public client_connect.

pod

player_b_gamble[id]=0


Dajemy

lustrzany_pocisk[id] = 0


4. W public call_cast

pod

case Nekromanta:
{
fm_give_item(id, "weapon_mp5navy")
fm_give_item(id, "ammo_9mm")
fm_give_item(id, "ammo_9mm")
fm_give_item(id, "ammo_9mm")
fm_give_item(id, "ammo_9mm")
show_hudmessage(id, "[Nekromanta] Dostales MP5")
}


Dodajemy

case TWOJA KLASA:
{
lustrzany_pocisk[id]++
if(lustrzany_pocisk[id]>2)
{
lustrzany_pocisk[id]=2
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc lustrzanego pancerza to 2",lustrzany_pocisk[id])
}
else show_hudmessage(id, "Lustrzany pancerz wytrzyma %i strzalow",lustrzany_pocisk[id])
}


5. Najlepiej na końcu dajemy .

public lustrzanypocisk(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(damagebits&(1<<1) && lustrzany_pocisk[this] > 0)
{
SetHamParamEntity(1, idattacker);
SetHamParamEntity(2,this );
SetHamParamEntity(3,this );
lustrzany_pocisk[this]--;
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}


Jeżeli coś pominąłem pisz w poście !

#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 24.03.2012 20:39

Nauczcie się w końcu, że nie pisze się czegoś takiego
new lustrzany_pocisk[33] = 1

ta jedynka jest zbędna i nic nie daje, wystarczy napisać
new lustrzany_pocisk[33];

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 Legendarny :) ?

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:55
  • GG:
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Gorzów
Offline

Napisano 24.03.2012 20:44

Ok sorry to moja pierwsza napisana łatka .

Użytkownik raksoPL edytował ten post 24.03.2012 20:47


#4 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Online

Napisano 24.03.2012 23:38

case Nekromanta:
{
fm_give_item(id, "weapon_mp5navy")
fm_give_item(id, "ammo_9mm")
fm_give_item(id, "ammo_9mm")
fm_give_item(id, "ammo_9mm")
fm_give_item(id, "ammo_9mm")
show_hudmessage(id, "[Nekromanta] Dostales MP5")
}

Taki szczegół.
Zmień to na jakiś kawałek tekstu z podstawowego .sma diablo (nie każdy dodał takie ładowanie nekromancie)
  • +
  • -
  • 0

#5 Legendarny :) ?

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:55
  • GG:
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Gorzów
Offline

Napisano 24.03.2012 23:51

Ehhh robiłem na szybkiego :(

Jak by ktoś nie wiedział w public call_cast

pod

case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "[Ninja] Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25.0)
}



dodaj

case TWOJA KLASA:
{
lustrzany_pocisk[id]++
if(lustrzany_pocisk[id]>2)
{
lustrzany_pocisk[id]=2
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc lustrzanego pancerza to 2",lustrzany_pocisk[id])
}
else show_hudmessage(id, "Lustrzany pancerz wytrzyma %i strzalow",lustrzany_pocisk[id])
}

Użytkownik raksoPL edytował ten post 24.03.2012 23:52


#6 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 25.03.2012 00:06

Lustrzany pocisk ? ;> czyli cos w stylu pancerza nomexowego z coda ??

#7 Legendarny :) ?

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:55
  • GG:
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Gorzów
Offline

Napisano 25.03.2012 00:30

Nie za bardzo pamiętam co robił pancerz nomexowego z coda . Ale ta moc daje po naładowaniu na nożu "Gdy przeciwnik trafi w Ciebie to pocisk odbije się i trafi w niego"

#8 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 25.03.2012 12:15

no to samo co pancerz tylk oze tam to byl item i ze dzialal od razu a tutaj masz ze moc sie laduje.. ladnie ++

#9 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 25.03.2012 19:57

To nie ma prawa działac -,-
Pierwsze:
Spoiler


Drugie:
Spoiler


Elo

Użytkownik ogieR- edytował ten post 25.03.2012 19:58

  • +
  • -
  • 1
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#10 Legendarny :) ?

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:55
  • GG:
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Gorzów
Offline

Napisano 25.03.2012 20:20

Właśnie o tym zapomniałem . Pisałem to w pośpiechu i dosyć chaotycznie .

#11 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 06.11.2013 23:28

Hmm coś mi od początku nie pasowało i już wiem co :D fajny item ale nie masz tu w plugin_init()  tego 
 

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "lustrzanypocisk")

;)


  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#12 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 07.11.2013 00:07

Jestem pewien, że kolega to poprawi :)


  • +
  • -
  • 0

#13 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 07.11.2013 00:15

@Up oby jak najszybciej bo będą niepotrzebne pytania co do tematu ;D

 

@FARMOZA dobry odkop +


Użytkownik Szybcioor. edytował ten post 07.11.2013 00:15

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: moc, dla, klasy, lustrzany, pocisk, diablo, mod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych