Ok . Zaczynamy
1. Na początek robimy nową zmienną
new lustrzany_pocisk[33] = 1
2. W Public RoundStart.
pod
ultra_armor[i]=0
Dajemy
lustrzany_pocisk[i]=0
3. W public client_connect.
pod
player_b_gamble[id]=0
Dajemy
lustrzany_pocisk[id] = 0
4. W public call_cast
pod
case Nekromanta:
{
fm_give_item(id, "weapon_mp5navy")
fm_give_item(id, "ammo_9mm")
fm_give_item(id, "ammo_9mm")
fm_give_item(id, "ammo_9mm")
fm_give_item(id, "ammo_9mm")
show_hudmessage(id, "[Nekromanta] Dostales MP5")
}
Dodajemy
case TWOJA KLASA:
{
lustrzany_pocisk[id]++
if(lustrzany_pocisk[id]>2)
{
lustrzany_pocisk[id]=2
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc lustrzanego pancerza to 2",lustrzany_pocisk[id])
}
else show_hudmessage(id, "Lustrzany pancerz wytrzyma %i strzalow",lustrzany_pocisk[id])
}
5. Najlepiej na końcu dajemy .
public lustrzanypocisk(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(damagebits&(1<<1) && lustrzany_pocisk[this] > 0)
{
SetHamParamEntity(1, idattacker);
SetHamParamEntity(2,this );
SetHamParamEntity(3,this );
lustrzany_pocisk[this]--;
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Jeżeli coś pominąłem pisz w poście !