Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Blokada broni przy zmianie klasy

cod nowy cod mod nowy klasa zmiana blokada bronie broń broni

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 scythe1

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Tomasz
Offline

Napisano 13.10.2022 12:26

Witam, dzień dobry,

Od jakiegoś czasu uczę się robić serwerki cs 1.6 na amxx właśnie, mam nawet w głowie jeden projekt który w wolnej chwili realizuje.

Używam silnika QTM_Peyote cod mod i na nim sobię pracuje.

Mam problem z tym, że przy zmianie klasy na inną po nowej rundzie (Kiedy nie zginę) ta nowa klasa ma dodatkowo broń tej starej.
Przykład: Zmieniam klasę z snipera na sapera > Zabijam ostatniego wroga > w nowej rundzie klasa zmienia się na sapera ale saper ma P90 i AWP.

Moje pytanie brzmi czy to da się ustawić w jakiś prosty sposób w klasie np wywołując blokadę broni TYLKO na te zawarte w:
 

 

new const bronie = 1<<CSW_SG552;

 

Czy jest coś nie tak w silniku?


Dodam, że nie jestem bardzo zaawansowany więc proszę o wyrozumiałość.

Będę wdzięczny za pomoc w każdej postaci.
 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 183
Profesjonalista

  • Postów:744
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 13.10.2022 12:55

Użyj stripweapons na początku wydarzenia spawnu
  • +
  • -
  • 0

#3 scythe1

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Tomasz
Offline

Napisano 13.10.2022 13:35

Użyj stripweapons na początku wydarzenia spawnu

Niestety nie do końca rozumiem co powinienem zrobić, znalazłem w dokumentacji StripWeapons.inc i nie wiem co mam z tym zrobić, czy kod wkleić do silnika coda czy do folderu 

amxmodx/scriptind/include

Mogę prosić o pociągniecie tematu ? ;P

 


  • +
  • -
  • 0

#4 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 183
Profesjonalista

  • Postów:744
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 13.10.2022 13:43

Użyj VIP generator i daj że usuwa bron
  • +
  • -
  • 1

#5 scythe1

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Tomasz
Offline

Napisano 13.10.2022 14:04

Użyj VIP generator i daj że usuwa bron

Postaram się jak wrócę, jeśli masz jeszcze jakieś szczegółowe informacje to chętnie przyjmę, będę wieczorem i dam znać


  • +
  • -
  • 1

#6 scythe1

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Tomasz
Offline

Napisano 13.10.2022 17:01

Witam ponownie, siedzę czytam czytam i moje umiejętności programistyczne są zbyt niskie.
Dodałem do folderu include ten skrypt StripWeapons.inc nie wiem jak to zastosować. mogę prosić jakiś wzór? 
Includy dodaje się klasie?

Bardzo proszę o jakąś ściągę najlepiej na przykładzie.


  • +
  • -
  • 0

#7 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 183
Profesjonalista

  • Postów:744
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 13.10.2022 17:45

https://amxx.pl/doku...84/StripWeapons

 na samym początku include masz przykład i rozpisane wszystko

StripWeapons(id, Secondary);
StripWeapons(id, Primary);
StripWeapons(id, Grenades);

usuwa wybraną bron graczowi pistolet, bron główną, granaty


  • +
  • -
  • 1

#8 scythe1

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Tomasz
Offline

Napisano 20.10.2022 10:23

Mogę prosić o .sma kombinowałem i nie wiem jak :<


  • +
  • -
  • 0

#9 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 183
Profesjonalista

  • Postów:744
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 20.10.2022 11:22

No ale to ty szukasz pomocy, to daj sma na którym sobie nie radzisz i weźmiesz z niego przykład
  • +
  • -
  • 0

#10 scythe1

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Tomasz
Offline

Napisano 21.10.2022 09:17

Zatem proszę o rzucenie okiem na silnik. Może tam jest problem. Tak jak pisałem wyżej, po zmianie klasy bronie poprzedniej się nie usuwają, dopiero gdy ręcznie ją wyrzucę nie da się jej podnieść.

Bardzo proszę o pomoc.

Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na ten problem

Załączone pliki


Użytkownik scythe1 edytował ten post 21.10.2022 09:21

  • +
  • -
  • 0

#11 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 183
Profesjonalista

  • Postów:744
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 21.10.2022 09:36

W "DajBronie(id)" dodaj na początku te 3linijki co podałem wyżej i sprawdź, pamiętaj o wpisaniu include
  • +
  • -
  • 1

#12 scythe1

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Tomasz
Offline

Napisano 23.10.2022 11:36

Na początku dodałem includa poniżej w spoiler jest kod. Wszystko działa, bałem się bo przy kompilacji jakieś 3 warningi wyskoczyły ale na razie działa bez zarzutów. Zabiera co powinno.

Niezmiernie dziękuje za pomoc i że mogłem chociaż tyle się nauczyć! 

W "DajBronie(id)" dodaj na początku te 3linijki co podałem wyżej i sprawdź, pamiętaj o wpisaniu include


[spoiler] public Odrodzenie(id)

{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");
 
if(nowa_klasa_gracza[id])
UstawNowaKlase(id);
 
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
StripWeapons(id, Secondary);
StripWeapons(id, Primary);
StripWeapons(id, Grenades);
DajBronie(id);

ZastosujAtrybuty(id); [/spoiler]

Byłeś bardzo pomocny dziękuje.

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, cod, mod, nowy, klasa, zmiana, blokada, bronie, broń, broni

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych