Witam, dzień dobry,
Od jakiegoś czasu uczę się robić serwerki cs 1.6 na amxx właśnie, mam nawet w głowie jeden projekt który w wolnej chwili realizuje.
Używam silnika QTM_Peyote cod mod i na nim sobię pracuje.
Mam problem z tym, że przy zmianie klasy na inną po nowej rundzie (Kiedy nie zginę) ta nowa klasa ma dodatkowo broń tej starej.
Przykład: Zmieniam klasę z snipera na sapera > Zabijam ostatniego wroga > w nowej rundzie klasa zmienia się na sapera ale saper ma P90 i AWP.
Moje pytanie brzmi czy to da się ustawić w jakiś prosty sposób w klasie np wywołując blokadę broni TYLKO na te zawarte w:
new const bronie = 1<<CSW_SG552;
Czy jest coś nie tak w silniku?
Dodam, że nie jestem bardzo zaawansowany więc proszę o wyrozumiałość.
Będę wdzięczny za pomoc w każdej postaci.