Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Biohazard

Biohazard v2.00 Beta 3b (Zombie Mod)

Biohazard

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
76 odpowiedzi w tym temacie

#41 Jaguś

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:39
  • GG:
  • Lokalizacja:Świat
Offline

Napisano 06.03.2009 19:14

Witam.
Wgrałem sobie tą modyfikacje jest wszystko ok.
Tylko chciałbym się dowidzieć w którym cvars zmienia się ilość hp dla zombie.
  • +
  • -
  • 0

#42 Slugger

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 06.03.2009 21:07

Tylko chciałbym się dowidzieć w którym cvars zmienia się ilość hp dla zombie.


Każdy zombie ma swoją klasę...
Klas jest kilka, HP zależy od klasy zombie...

Aby to zmienić wydaje mi się że trzeba poszperać w pliku *.sma
  • +
  • -
  • 0

#43 Jaguś

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:39
  • GG:
  • Lokalizacja:Świat
Offline

Napisano 06.03.2009 22:13

bio_antiblock.sma
bio_boatescape.sma
bio_painsounds2_lite.sma
bio_radar.sma
bio_smokeflare.sma

w których z nich?
Czy może jeszcze w jakiś innych ?

[ Dodano: 06-03-2009, 22:48 ]
Tutaj trzeba coś zmienić ?
#define DEFAULT_HEALTH 	    170.0 //Health value
#define DEFAULT_SPEED	    280.0 //Speed value
#define DEFAULT_GRAVITY	    1.0   //Gravity multiplier
#define DEFAULT_ATTACK	    2.0   //Zombie damage multiplier
#define DEFAULT_DEFENCE	    0.087 //Bullet damage multiplier
#define DEFAULT_HEDEFENCE   1.0   //HE damage multiplier
#define DEFAULT_HITSPEED    0.89  //Pain speed multiplier
#define DEFAULT_HITDELAY    0.28  //Pain speed delay value
#define DEFAULT_REGENDLY    0.18  //Regeneration delay value
#define DEFAULT_HITREGENDLY 2.0   //Pain regeneration delay value
#define DEFAULT_KNOCKBACK   1.0   //Knockback multiplier[code][/code]

  • +
  • -
  • 0

#44 Slugger

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 07.03.2009 00:05

Wejdź w plik bh_zombieclass.ini
(X:Counter-StrikeNon Steamcstrikeaddonsamxmodxcofings)

I w tym pliku masz klasy zombie...

[Slum]
DESC=Balanced
PMODEL=models/player/slum/slum.mdl
WMODEL=models/v_knife_zombie.mdl
HEALTH=170.0
SPEED=280.0
GRAVITY=1.0
ATTACK=2.0
DEFENCE=0.087
HEDEFENCE=1.0
HITSPEED=0.89
HITDELAY=0.28
REGENDLY=0.18
HITREGENDLY=2.0
KNOCKBACK=1.0


[Stalker]
DESC=Speed
PMODEL=models/player/stalker/stalker.mdl
HEALTH=120.0
SPEED=300.0


[Hulk]
DESC=Strong
PMODEL=models/player/hulk/hulk.mdl
HEALTH=200.0
SPEED=225.0
HITDELAY=0.21
KNOCKBACK=0.40


[Leaper]
DESC=Low Gravity
PMODEL=models/player/leaper/leaper.mdl
HEALTH=130.0
SPEED=250.0
GRAVITY=0.5
KNOCKBACK=1.5


[Gonome]
DESC=Fast Regeneration
PMODEL=models/player/gonome/gonome.mdl
HEALTH=150.0
HEDEFENCE=0.30
REGENDLY=0.1
HITREGENDLY=1.3


Legenda:
Nazwa - Pomarańczowy
Życie - Niebieski



Tutaj zaznaczyłem ci że możesz nazwać po swojemu klasę zombie (Np: Humanoid)
I dla odpowiedniej klasy ustawić hp...
Jeżeli chcesz np aby zombie miało 500 hp, to wszystkim ustawiasz po 500 hp i gra...


Wydaje mi się że oto ci chodziło :]
  • +
  • -
  • 0

#45 Jaguś

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:39
  • GG:
  • Lokalizacja:Świat
Offline

Napisano 07.03.2009 13:25

Właśnie o to mi chodziło.
Ale ta odpowiedz nasunęła mi pomysł nad zmianą nazwy klas
to się też robi w tym pliku ?
  • +
  • -
  • 0

#46 Slugger

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 07.03.2009 13:50

Ale ta odpowiedz nasunęła mi pomysł nad zmianą nazwy klas
to się też robi w tym pliku ?

Tak...

Tutaj zaznaczyłem ci że możesz nazwać po swojemu klasę zombie (Np: Humanoid)

Pisze jak byk...



Legenda:
Nazwa - Pomarańczowy
Życie - Niebieski

Napisałem legendę, tam gdzie jest na pomarańczowo to pozmieniaj.

Na drugi raz czytaj do końca i ze zrozumieniem. : ;)
  • +
  • -
  • 0

#47 Jaguś

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:39
  • GG:
  • Lokalizacja:Świat
Offline

Napisano 07.03.2009 21:04

W tym modzie klasa Zombi zmienia się tylko po mapce.
Da się ustawić ze klasa mienia się po rundzie ?
  • +
  • -
  • 0

#48 Slugger

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 07.03.2009 21:12

W tym modzie klasa Zombi zmienia się tylko po mapce.
Da się ustawić ze klasa mienia się po rundzie ?


Masz coś zje***...
U mnie jak wpiszę /class to przy następnym zakażeniu jestem już kimś innym.
  • +
  • -
  • 0

#49 Jaguś

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:39
  • GG:
  • Lokalizacja:Świat
Offline

Napisano 07.03.2009 21:32

No to Co to może być ?
Bo przy instalacji raczej byka zrobić nie da się.

To mój serwer jak coś
193.218.154.135:27021
pw "o"

[ Dodano: 07-03-2009, 21:47 ]
Poprawka.

say /class dziłją ^^

Ale można zmienić komenda np
/klasa lub coś w ten deszek ?
  • +
  • -
  • 0

#50 Slugger

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 07.03.2009 22:47

say /class dziłją ^^


To ja cie już nie kumam stary ;>

U mnie to wygląda tak:
Wpisujesz /class, wyświetla ci się menu i wybierasz sobie zombie. (Np. HumaNoid)
  • +
  • -
  • 0

#51 Jaguś

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:39
  • GG:
  • Lokalizacja:Świat
Offline

Napisano 08.03.2009 17:59

Teraz mam pytanie czy da się zmienić komendę.
Zamiast /class to /brzydal na przykład
  • +
  • -
  • 0

#52 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 08.03.2009 18:13

Da się.
Znajdź w kodzie .sma:

/class


I zamień na /brzydal i skompiluj.
  • +
  • -
  • 0

#53 Jaguś

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:39
  • GG:
  • Lokalizacja:Świat
Offline

Napisano 08.03.2009 20:40

	register_clcmd("jointeam", "cmd_jointeam")
	register_clcmd("say /brudas", "cmd_classmenu")
	register_clcmd("say /bron", "cmd_enablemenu")
	register_clcmd("say /pomoc", "cmd_helpmotd")
	register_clcmd("amx_infect", "cmd_infectuser", ADMIN_BAN, "<name or #userid>")

Zmiana w pliku
addons/amxmodx/scriptingBiohazard.sma
Nic nie zmieniła.
  • +
  • -
  • 0

#54 Slugger

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 09.03.2009 15:25

Zmiana w pliku
addons/amxmodx/scriptingBiohazard.sma
Nic nie zmieniła.


Booże muslisz skomplikować plik *.sma ... chyba każdy to wie :

A jak tego nie wiesz to z jakiej ty jesteś planety? O.o
  • +
  • -
  • 0

#55 Jaguś

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:39
  • GG:
  • Lokalizacja:Świat
Offline

Napisano 11.03.2009 18:54

Jeszcze 1.
Czemu jak zombie kucnie to broń nie odrzuca ani nie zatrzymuje go ??
  • +
  • -
  • 0

#56 Slugger

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 11.03.2009 20:25

Czemu jak zombie kucnie to broń nie odrzuca ani nie zatrzymuje go ??


Nie wiem, tego nie testowałem...

Sprawdź w cvarach!
Możliwe jest że jest za to odpowiedzialny jakiś cvar, wystarczy go po prostu ustawić :]
  • +
  • -
  • 0

#57 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 11.03.2009 23:17

Popróbuj z tymi:

// Knockback system.
bh_knockback 1

// Wyłącz knockback kiedy zombie kucają.
bh_knockback_duck 1

// Maxymalny dystans knockback żeby był efekt.
bh_knockback_dist 280.0


  • +
  • -
  • 0

#58 ` ManieK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:194
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 12.07.2009 22:28

jak wylączyć mgłe?

#59 Insane92

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 19.07.2009 13:14

Da się zrobić tak żeby Zombie nie mogły sie nawzajem zabijać?
Jeśli tak to w jakim pliku zmienić wpis?
P.s Wgrałem Moda i mi sie serwer wyłączył a mod oczywiście dalej nei chodzi:)
  • +
  • -
  • 0

#60 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 253
Wszechwidzący

  • Postów:1227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 19.07.2009 14:23

Napisz nowy temat...
Tutaj Ci nikt nie pomoże.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Biohazard

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych