Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#41
Napisano 06.03.2009 19:14
Wgrałem sobie tą modyfikacje jest wszystko ok.
Tylko chciałbym się dowidzieć w którym cvars zmienia się ilość hp dla zombie.
#42
Napisano 06.03.2009 21:07
Tylko chciałbym się dowidzieć w którym cvars zmienia się ilość hp dla zombie.
Każdy zombie ma swoją klasę...
Klas jest kilka, HP zależy od klasy zombie...
Aby to zmienić wydaje mi się że trzeba poszperać w pliku *.sma
#43
Napisano 06.03.2009 22:13
bio_boatescape.sma
bio_painsounds2_lite.sma
bio_radar.sma
bio_smokeflare.sma
w których z nich?
Czy może jeszcze w jakiś innych ?
[ Dodano: 06-03-2009, 22:48 ]
Tutaj trzeba coś zmienić ?
#define DEFAULT_HEALTH 170.0 //Health value #define DEFAULT_SPEED 280.0 //Speed value #define DEFAULT_GRAVITY 1.0 //Gravity multiplier #define DEFAULT_ATTACK 2.0 //Zombie damage multiplier #define DEFAULT_DEFENCE 0.087 //Bullet damage multiplier #define DEFAULT_HEDEFENCE 1.0 //HE damage multiplier #define DEFAULT_HITSPEED 0.89 //Pain speed multiplier #define DEFAULT_HITDELAY 0.28 //Pain speed delay value #define DEFAULT_REGENDLY 0.18 //Regeneration delay value #define DEFAULT_HITREGENDLY 2.0 //Pain regeneration delay value #define DEFAULT_KNOCKBACK 1.0 //Knockback multiplier[code][/code]
#44
Napisano 07.03.2009 00:05
(X:Counter-StrikeNon Steamcstrikeaddonsamxmodxcofings)
I w tym pliku masz klasy zombie...
[Slum]
DESC=Balanced
PMODEL=models/player/slum/slum.mdl
WMODEL=models/v_knife_zombie.mdl
HEALTH=170.0
SPEED=280.0
GRAVITY=1.0
ATTACK=2.0
DEFENCE=0.087
HEDEFENCE=1.0
HITSPEED=0.89
HITDELAY=0.28
REGENDLY=0.18
HITREGENDLY=2.0
KNOCKBACK=1.0
[Stalker]
DESC=Speed
PMODEL=models/player/stalker/stalker.mdl
HEALTH=120.0
SPEED=300.0
[Hulk]
DESC=Strong
PMODEL=models/player/hulk/hulk.mdl
HEALTH=200.0
SPEED=225.0
HITDELAY=0.21
KNOCKBACK=0.40
[Leaper]
DESC=Low Gravity
PMODEL=models/player/leaper/leaper.mdl
HEALTH=130.0
SPEED=250.0
GRAVITY=0.5
KNOCKBACK=1.5
[Gonome]
DESC=Fast Regeneration
PMODEL=models/player/gonome/gonome.mdl
HEALTH=150.0
HEDEFENCE=0.30
REGENDLY=0.1
HITREGENDLY=1.3
Legenda:
Nazwa - Pomarańczowy
Życie - Niebieski
Tutaj zaznaczyłem ci że możesz nazwać po swojemu klasę zombie (Np: Humanoid)
I dla odpowiedniej klasy ustawić hp...
Jeżeli chcesz np aby zombie miało 500 hp, to wszystkim ustawiasz po 500 hp i gra...
Wydaje mi się że oto ci chodziło
#45
Napisano 07.03.2009 13:25
Ale ta odpowiedz nasunęła mi pomysł nad zmianą nazwy klas
to się też robi w tym pliku ?
#46
Napisano 07.03.2009 13:50
Tak...Ale ta odpowiedz nasunęła mi pomysł nad zmianą nazwy klas
to się też robi w tym pliku ?
Pisze jak byk...Tutaj zaznaczyłem ci że możesz nazwać po swojemu klasę zombie (Np: Humanoid)
Napisałem legendę, tam gdzie jest na pomarańczowo to pozmieniaj.Legenda:
Nazwa - Pomarańczowy
Życie - Niebieski
Na drugi raz czytaj do końca i ze zrozumieniem. :
#47
Napisano 07.03.2009 21:04
Da się ustawić ze klasa mienia się po rundzie ?
#48
Napisano 07.03.2009 21:12
W tym modzie klasa Zombi zmienia się tylko po mapce.
Da się ustawić ze klasa mienia się po rundzie ?
Masz coś zje***...
U mnie jak wpiszę /class to przy następnym zakażeniu jestem już kimś innym.
#49
Napisano 07.03.2009 21:32
Bo przy instalacji raczej byka zrobić nie da się.
To mój serwer jak coś
193.218.154.135:27021
pw "o"
[ Dodano: 07-03-2009, 21:47 ]
Poprawka.
say /class dziłją
Ale można zmienić komenda np
/klasa lub coś w ten deszek ?
#50
Napisano 07.03.2009 22:47
say /class dziłją
To ja cie już nie kumam stary ;>
U mnie to wygląda tak:
Wpisujesz /class, wyświetla ci się menu i wybierasz sobie zombie. (Np. HumaNoid)
#51
Napisano 08.03.2009 17:59
Zamiast /class to /brzydal na przykład
#52
Napisano 08.03.2009 18:13
Znajdź w kodzie .sma:
/class
I zamień na /brzydal i skompiluj.
#53
Napisano 08.03.2009 20:40
register_clcmd("jointeam", "cmd_jointeam") register_clcmd("say /brudas", "cmd_classmenu") register_clcmd("say /bron", "cmd_enablemenu") register_clcmd("say /pomoc", "cmd_helpmotd") register_clcmd("amx_infect", "cmd_infectuser", ADMIN_BAN, "<name or #userid>")
Zmiana w pliku
addons/amxmodx/scriptingBiohazard.sma
Nic nie zmieniła.
#54
Napisano 09.03.2009 15:25
Zmiana w pliku
addons/amxmodx/scriptingBiohazard.sma
Nic nie zmieniła.
Booże muslisz skomplikować plik *.sma ... chyba każdy to wie :
A jak tego nie wiesz to z jakiej ty jesteś planety?
#55
Napisano 11.03.2009 18:54
Czemu jak zombie kucnie to broń nie odrzuca ani nie zatrzymuje go ??
#56
Napisano 11.03.2009 20:25
Czemu jak zombie kucnie to broń nie odrzuca ani nie zatrzymuje go ??
Nie wiem, tego nie testowałem...
Sprawdź w cvarach!
Możliwe jest że jest za to odpowiedzialny jakiś cvar, wystarczy go po prostu ustawić
#57
Napisano 11.03.2009 23:17
// Knockback system.
bh_knockback 1
// Wyłącz knockback kiedy zombie kucają.
bh_knockback_duck 1
// Maxymalny dystans knockback żeby był efekt.
bh_knockback_dist 280.0
#58
Napisano 12.07.2009 22:28
#59
Napisano 19.07.2009 13:14
Jeśli tak to w jakim pliku zmienić wpis?
P.s Wgrałem Moda i mi sie serwer wyłączył a mod oczywiście dalej nei chodzi:)
#60
Napisano 19.07.2009 14:23
Tutaj Ci nikt nie pomoże.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Biohazard
Biohazard
Biohazard punkty żywych i zombieNapisany przez Puni07 , 13.02.2024 biohazard, zombie mod |
|
|
|||
|
Biohazard
Zombie i flashbang bugNapisany przez Franz Maurer , 20.02.2018 biohazard |
|
|
||
Biohazard
Problem z biohazardnie działają pluginy Napisany przez UZI , 14.11.2017 biohazard |
|
|
|||
Biohazard
Nie działający LongJump w klasieNapisany przez volshebnik , 26.08.2017 biohazard |
|
|
|||
Biohazard
Przerobienie klasy ZP na Biohazard?Napisany przez volshebnik , 25.08.2017 biohazard |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych