Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Biohazard

Biohazard v2.00 Beta 3b (Zombie Mod)

Biohazard

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
76 odpowiedzi w tym temacie

#1 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 11.04.2008 21:27

Biohazard v2.00 Beta 3b (Zombie Mod)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Jest to inna odmiana Zombie Mod. Ma w sobie troche CSDM. Losowo wybierany jest jeden zombie (terro) i on zaraża reszte (ct).
Właśnie broń się wybiera jak w CSDM. CT może w siebie strzelać ale się nie zabiją gdyż nie ubywa HP. Zaś zombie nawzajem mogą się pozabijać.

Dołączona grafika
1. Upewnij się czy masz zainstalowaną najnowszą wersje AMX MOD X. Zalecana wersja 1.80 lub wyższa
2. Ściągnij plik Biohazard v2.00 Beta 3b.zip który można pobrać na dole tematu
3. Zawartość ściągniętego pliku wypakuj do cstrike
Koniec! Nic trudnego!

Dołączona grafika
Otwórz plik addons/amxmodx/configs/plugins-bio.ini aby dodawać, włączać, wyłączać dodatkowe pluginy do Biohazard Modu
Otwórz plik addons/amxmodx/configs/bh_cvars.cfg aby edytować CVARY wedle swoich upodobań :)

Dołączona grafika
Domyślne.

// Biohazard mod configuration file
echo Executing Biohazard mod configuration file

// Tło nieba. Zostaw puste aby wyłączyć inne niebo.
bh_skyname "drkg"

// Pokaż twoje aktualne życie
bh_showtruehealth 1

// Ustawienie jasności na mapie (od 'a' ciemniejsze, do 'z' jaśniejsze). Zostaw puste aby wyłączyć inną jasność
bh_lights "d"

// Włącz menu broni
bh_weaponsmenu 1

// Losowo odradza wszędzie wszystkich w nowej rundzie. Używa odrodzeń z CSDM.
bh_randomspawn 0

// Zabij samobójców w następnej rundzie.
bh_punishsuicide 1

// Po jakim czasie mają się pokazać zarażeni gracze.
bh_starttime 15.0

// Po jakim czasie, gracze mogą kupywać bronie (CS Buy Menu). Wstaw 0 aby wyłączyć
bh_buytime 0

// Maximum zombii
bh_maxzombies 31

// Dźwięki wygranej
bh_winsounds 1

// System amunicji.
// 0 - wyłączone
// 1 - nieskończoność amunicji - z przeładowywaniem
// 2 - nieskończoność amunicji - bez przeładowywania
bh_ammo 1

// Granaty HE explodują gdy na kogoś wpadną.
bh_impactexplode 1

// Flashbangi oślepiają tylko ZOMBIE.
bh_flashbang 1

// Włącz automatycznie noktowizor gdy zostaniesz zainfekowany.
bh_autonvg 1

// Wydoczność żyć do 255.
bh_caphealthdisplay 1

// Ocalałych ludzi nie można zainfekować aż ich armor zniknie.
bh_obeyarmor 0

// Pieniądze za zainfekowanie.
bh_infectionmoney 0

// Pain shock free system.
bh_painshockfree 1

// Objekty odbychają się gdy w nie strzelisz.
bh_shootobjects 1

// Push multiplier for weapons.
bh_pushpwr_weapon 2.0

// Push multiplier for zombies.
bh_pushpwr_zombie 5.0

// Knockback system.
bh_knockback 1

// Wyłącz knockback kiedy zombie kucają.
bh_knockback_duck 1

// Maxymalny dystans knockback żeby był efekt.
bh_knockback_dist 280.0

// Włącz klasy Zombie.
bh_zombie_class 1

// Losowo wybierana klasa zombie.
bh_randomclass 1

// Zombie są odradzane jako Zombie.
bh_respawnaszombie 1

// Bonus gdy zabijesz Zombie.
bh_kill_bonus 1

// Nagroda za zabicie zombie.
// 0 - wyłączone
// 1 - full magazynek
// 2 - he grenade
// 3 - oba wyżej 
bh_kill_reward 2

// Starting zombie(s) multiplier. (player count * bh_zombie_multi)
bh_zombie_countmulti 0.15

// Starting zombie(s) health multiplier.
bh_zombie_hpmulti 2.0


// CVARY dodatkowych pluginów

// bio_radar.sma
//
// Włącz/wyłącz plugin.
bh_zombie_radar 1

//bio_smokeflare.sma
//
// Włącz/Wyłącz plugin.
bh_flare_enable 1

// Długość trwania flary.
bh_flare_duration 999.9

// bio_antiblock.sma
//
// Włącz/Wyłącz plugin.
bh_antiblock 1

// bio_boatescape.sma
//
// Chopper arrival delay.
bh_rescuetime 20.0

// customflashlight.sma
//
// Włącz/Wyłącz plugin.
flashlight_custom 1

// Pokaż latarke dla wszystkich graczy (1) lub tylko dla gracza który ją włączył (0).
flashlight_show_all 1

// Czas po którym wyczerpie się latarka.
flashlight_fulldrain_time 120

// Czas po którym latarka będzie w pełni naładowana.
flashlight_fullcharge_time 20

// Kolory latarki.
// 0 - losowy kolor
// 1 - kolor teamu
flashlight_color_type 1

// Kolor latarki dla CT jeśli flashlight_color_type jest ustawione na 1.
flashlight_color_ct 255255255

// Kolor latarki dla TERRO jeśli flashlight_color_type jest ustawione na 1.
flashlight_color_te 255255255

// Promień latarki
flashlight_radius 9

// Max odległość w jednostkach, kiedy można zobaczyć latarke.
flashlight_distance_max 2000.0

// Współczynnik tłumienia światła w zależności od odległości między graczem i latarką.
flashlight_attenuation 5


Dołączona grafika


Cały Biohazard Mod
Dołączona grafika Biohazard v2.00 Beta 3b.zip
  • +
  • -
  • 1

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 11.04.2008 21:37

gralem na takim serwie i wydawalo mi sie ze mod mial nazwe zombi mod infection (zakarzenie, czyli tlumaczylo by zarazanie innych :P)
  • +
  • -
  • 0

#3 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 11.04.2008 21:42

Znalazłem to na Allied Modders :)
To jest przeróbka Cheap_Suit a oryginalny zrobił apophis
  • +
  • -
  • 0

#4 hax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:200
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 11.04.2008 23:10

Abes_Ziomal, dałbyś jakiegoś skrinszota ;P jak on wygląda
  • +
  • -
  • 0

#5 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 11.04.2008 23:25

Dodałem obrazek :]

#6 baku

    [M]anchester[U]nited

  • Przyjaciel

Reputacja: 452
Wszechobecny

  • Postów:1054
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.04.2008 14:02

Czemu dodałeś starszą wersje a nie od razu nowszą ?
http://forums.allied...ad.php?p=598310
  • +
  • -
  • 0

#7 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 13.04.2008 02:52

Jak ja dawałem to właśnie była wersja 1.72, teraz pewnie gościu coś pozmieniał i jest nowsza wersja :P


## EDIT ##

Dodałem nową wersje :)
  • +
  • -
  • 0

#8 Wolfer

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:59
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 25.04.2008 10:04

ja jak wszystko wypakowałem to mam błąd, a w konsoli pisze: [biohazard.amxx] failed to load; check in modules.ini

#9 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 25.04.2008 13:22

Wejdź w modules.ini (addons/amxmodx/configs) i jak przed nazwami masz ; to skasuj ten znak
  • +
  • -
  • 0

#10 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 25.04.2008 18:54

Mam w planach odpalić taki serwer na wakacje jak bedę miał czas ;-)

#11 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 25.04.2008 18:57

Ooooo to ja będę grał :D:D
  • +
  • -
  • 0

#12 Wolfer

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:59
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 25.04.2008 22:59

ja mam taki błąd

L 04/25/2008 - 23:53:07: [AMXX] Plugin "biohazard.amxx" failed to load: Module/Library "hamsandwich" required for plugin. Check modules.ini.

dodałem do modules.ini hamsandwich nawet w 3 rubrykach wpisąłem, najpierw w ostatniej samej wpisywałem i nic nie działa. Mam hamsandwich bo pobrałem

#13 Saper

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 220
Profesjonalista

  • Postów:1315
  • GG:
  • Imię:Juzio ;d
  • Lokalizacja:Bialystok
Offline

Napisano 26.04.2008 00:53

ja mam taki błąd

L 04/25/2008 - 23:53:07: [AMXX] Plugin "biohazard.amxx" failed to load: Module/Library "hamsandwich" required for plugin. Check modules.ini.

dodałem do modules.ini hamsandwich nawet w 3 rubrykach wpisąłem, najpierw w ostatniej samej wpisywałem i nic nie działa. Mam hamsandwich bo pobrałem


daj ; przed nazwa modułu tak jakbys chcial go wylaczyc....
Amxx 1.8.0 sam wlacza moduly ktore potrzebuje takze zapewne wykreyje ze plugi npotrebuje modulu i go wlaczy....
Mialem tak u siebie na servie ze gdy mialem narmalnie modul dodany to mialem problemy ale gdy dalem ; przed wszystko bylo wporzo :)

Takze sprobowac nie zaszkodzi :) ^D^
  • +
  • -
  • 0

#14 Wolfer

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:59
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 27.04.2008 20:40

jak zrobić by w zombie mod można było kupować granaty za kase komenadmi np w say /ammoh to granat he itp oraz jak wyłaćzyćfriendly fire by zombie nie zabierały sobie nawzajem hp. Te kupowanie granatów jest na serverze który podawałem wcześniej

#15 bicek

    Ja tu tylko sprzątam.

  • Zbanowany

Reputacja: 914
Master

  • Postów:796
  • Lokalizacja:Wieluń
Offline

Napisano 27.04.2008 22:15

jak zrobić by w zombie mod można było kupować granaty za kase komenadmi np w say /ammoh to granat he itp

http://amxx.pl/posti...e=newtopic&f=48

#16 Peter

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:141
  • Lokalizacja:MMZ
Offline

Napisano 21.06.2008 15:23

Te dodatkowe pluginy są w pliku: Biohazard v1.72 (Zombie Mod).rar


nie ma tego
  • +
  • -
  • 0

#17 baku

    [M]anchester[U]nited

  • Przyjaciel

Reputacja: 452
Wszechobecny

  • Postów:1054
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.06.2008 16:53

A jak myślisz dlaczego ?
  • +
  • -
  • 0

#18 tosiek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:86
  • GG:
Offline

Napisano 21.06.2008 17:30

jakieś screeny modeli? ;-)
  • +
  • -
  • 0

#19 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 22.06.2008 15:15

Peter, jak był włam to pokasowali. Zaraz dodam :)
  • +
  • -
  • 0

#20 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 22.06.2008 19:24

Abes_Ziomal, straciliśmy tylko duże pliki, które miały przy wypakowywaniu "error".

Nie odp. na to proszę. ( było takich plików koło 20 ;) )





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Biohazard

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych