Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#21
Napisano 24.09.2008 10:37
#22
Gość__*
#23
Napisano 25.09.2008 09:01
Biohazard v2.00 Beta 3b (Zombie Mod)
#24
Napisano 16.10.2008 15:57
Co zrobić by mieć tło nieba z gwiazdkami? (tak jak w Zombie Swarm lub Infection mod)
i drugie pytanie - jak usunąć tą mgłę?
[ Dodano: 16-10-2008, 18:30 ]
Dobra mam niebo z gwiazdkami - ale gorzej z tą mgłą

#25
Napisano 07.12.2008 20:53
Własnie zainstalowałem tego zombi moda lecz mam 1 mały problem.
Chciałbym zapytac sie jak zmienic zeby zadawac wieksze obrazenia gdy chce sie zabic zombi poniwaz gdy sztrzelam w heda zombi to zabiera 27hp zombiemu albo i mneij jak to bym mogł zmienic proszę o odpowiedz szybko.
Bardzo proszę!!!
#27
Napisano 03.01.2009 16:03
#28
Napisano 10.01.2009 22:29

L 01/10/2009 - 22:29:18: [AMXX] Plugin "biohazard.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "ExecuteHam") - check your modules.ini.
*Edit
OK to już sam zrobiłem, ale toge cholerstwa za nic nie da się wyłączyć...
#29
Napisano 24.02.2009 22:31

Czy da rade w tym pluginie zrobić tak żeby flesz nie oślepiał tylko zamrażał? tak jak we wcześniejszych wersjach moda?

#30
Napisano 24.02.2009 22:45
Cvary:
fn_on (default 1) - toggle this addon on and off fn_hitself (default 1) - if a user can hit himself with his own frost grenades fn_los (default 0) - if line of sight between the grenade and the player hit is required for any of the effects fn_maxdamage (default 20.0) - the damage done at the center of the blast fn_mindamage (default 1.0) - the damage done at the edge of the blast fn_override (default 1) - if frost grenades completely override smoke grenades. if 0, you must purchase a frost grenade seperately by typing /fn or /frostnade, and smoke grenades work as usual if purchased through the buy menu. fn_price (default 300) - how much a frost grenade costs if not using override fn_chill_maxchance (default 100) - percentage of being chilled at the center of the blast fn_chill_minchance (default 100) - percentage of being chilled at the edge of the blast fn_chill_duration (default 8) - how long, in seconds, a player is chilled fn_chill_speed (default 60) - percentage of regular speed when chilled fn_freeze_maxchance (default 100) - percentage of being frozen at the center of the blast fn_freeze_minchance (default 40) - percentage of being frozen at the edge of the blast fn_freeze_duration (default 4) - how long, in seconds, a player is frozen
Wymagane moduły:
- Fun - Engine - FakeMeta - CStrike
Instalacja standardowa.
Plugin w załączniku.
Załączone pliki
#31
Napisano 25.02.2009 00:45
może ktoś zrobi żeby w tej wersji był od razu ten flesz?? :>
#32
Gość__*
Napisano 25.02.2009 09:09
A o cvarach masz tutaj: http://amxx.pl/viewtopic.php?t=1785
Nie, szkoda czasu. Możesz sobie sam dodać to co dał Tobie kolega wyżej.może ktoś zrobi żeby w tej wersji był od razu ten flesz?? :>
#33
Napisano 26.02.2009 23:44
#34
Gość__*
Napisano 27.02.2009 07:40
#36
Napisano 27.02.2009 18:13

Tu masz model:
http://files.filefro... ... einfo.html
PS: WYSTARCZY WPISAĆ W GOOGLE -.-
#37
Napisano 27.02.2009 18:21
Dodałem tylko ten laser który ktoś podał wyżej, cvary do biohazard a plugin dopisałem do tych pluginów od biohazardu chyba będzie działać

Dzięki już serwerek hasa, ale muszę sobie posciagać full map zombi moda wtedy sobie wyłączę na tych mapach zwykłe pluginy, bo teraz to nie wyglądam jak zombi tylko skin admina się nadpisuje, a tak to na mapach zm będzie to wszystko off

PS: Może ktoś zna link do Map Pack ZM? lub coś w tym rodzaju... chodzi mi o paczke z mapami zm_
![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
[ Dodano przez: Slugger ]
Tych map już nie potrzebuję, znalazłem Map Pack'a który zawiera 98 mapek

(Jak ktoś chce tego mappacka to: Nie wchodzić tutaj! )
#38
Napisano 27.02.2009 18:24
#39
Napisano 27.02.2009 18:26
![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
#40
Napisano 28.02.2009 01:30
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Biohazard
Biohazard
Biohazard punkty żywych i zombieNapisany przez Puni07, 13.02.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Biohazard
Zombie i flashbang bugNapisany przez Franz Maurer, 20.02.2018 ![]() |
|
![]() |
||
Biohazard
Problem z biohazardnie działają pluginy Napisany przez UZI, 14.11.2017 ![]() |
|
![]() |
|||
Biohazard
Nie działający LongJump w klasieNapisany przez volshebnik, 26.08.2017 ![]() |
|
![]() |
|||
Biohazard
Przerobienie klasy ZP na Biohazard?Napisany przez volshebnik, 25.08.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych