Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Biohazard

Biohazard v2.00 Beta 3b (Zombie Mod)

Biohazard

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
76 odpowiedzi w tym temacie

#21 soolus

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
Offline

Napisano 24.09.2008 10:37

Witam , czy mogł bym mi ktos dodac do tego zobmbie lasermine ? że ct stwaia laser który zabija zobmbie .. ?
  • +
  • -
  • 0

#22 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 24.09.2008 13:44

http://amxx.pl/viewtopic.php?t=3319

#23 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 25.09.2008 09:01

!! AKTUALIZACJA !! !! AKTUALIZACJA !! !! AKTUALIZACJA !!

Biohazard v2.00 Beta 3b (Zombie Mod)
  • +
  • -
  • 0

#24 cyber2hot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:58
Offline

Napisano 16.10.2008 15:57

Mam problem.

Co zrobić by mieć tło nieba z gwiazdkami? (tak jak w Zombie Swarm lub Infection mod)
i drugie pytanie - jak usunąć tą mgłę?

[ Dodano: 16-10-2008, 18:30 ]
Dobra mam niebo z gwiazdkami - ale gorzej z tą mgłą ;). Pomocy.
  • +
  • -
  • 0

#25 domidemon

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
Offline

Napisano 07.12.2008 20:53

Witam!!
Własnie zainstalowałem tego zombi moda lecz mam 1 mały problem.
Chciałbym zapytac sie jak zmienic zeby zadawac wieksze obrazenia gdy chce sie zabic zombi poniwaz gdy sztrzelam w heda zombi to zabiera 27hp zombiemu albo i mneij jak to bym mogł zmienic proszę o odpowiedz szybko.
Bardzo proszę!!!
  • +
  • -
  • 0

#26 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 08.12.2008 07:58

http://amxx.pl/viewtopic.php?t=1261
  • +
  • -
  • 0

#27 trix23

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • GG:
Offline

Napisano 03.01.2009 16:03

mam problem chciałbym by w tym modzie jeszcze prócz granatow he za zabicie zombi odnawiały się tez granaty flesz wszystkie i granaty Sg a drugie by można było z menu wybrać awp bo nie można
  • +
  • -
  • 0

#28 METALOWIEC

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:138
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 10.01.2009 22:29

Mi to nie działa. Wgrałem wszystko ale nadal nic :(

L 01/10/2009 - 22:29:18: [AMXX] Plugin "biohazard.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "ExecuteHam") - check your modules.ini.


*Edit

OK to już sam zrobiłem, ale toge cholerstwa za nic nie da się wyłączyć...
  • +
  • -
  • 0

#29 F4n

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Marki
Offline

Napisano 24.02.2009 22:31

Witam. :)

Czy da rade w tym pluginie zrobić tak żeby flesz nie oślepiał tylko zamrażał? tak jak we wcześniejszych wersjach moda? :)
  • +
  • -
  • 0

#30 Szogun

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:191
Offline

Napisano 24.02.2009 22:45

Oczywiście że się da.

Cvary:
 fn_on (default 1) - toggle this addon on and off
fn_hitself (default 1) - if a user can hit himself with his own frost grenades
fn_los (default 0) - if line of sight between the grenade and the player hit is required for any of the effects

fn_maxdamage (default 20.0) - the damage done at the center of the blast
fn_mindamage (default 1.0) - the damage done at the edge of the blast

fn_override (default 1) - if frost grenades completely override smoke grenades. if 0, you must purchase a frost grenade seperately by typing /fn or /frostnade, and smoke grenades work as usual if purchased through the buy menu.
fn_price (default 300) - how much a frost grenade costs if not using override

fn_chill_maxchance (default 100) - percentage of being chilled at the center of the blast
fn_chill_minchance (default 100) - percentage of being chilled at the edge of the blast
fn_chill_duration (default 8) - how long, in seconds, a player is chilled
fn_chill_speed (default 60) - percentage of regular speed when chilled

fn_freeze_maxchance (default 100) - percentage of being frozen at the center of the blast
fn_freeze_minchance (default 40) - percentage of being frozen at the edge of the blast
fn_freeze_duration (default 4) - how long, in seconds, a player is frozen

Wymagane moduły:
 - Fun
- Engine
- FakeMeta
- CStrike

Instalacja standardowa.

Plugin w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#31 F4n

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Marki
Offline

Napisano 25.02.2009 00:45

Jakieś Cvary się wyłącza, żeby działał ten plug??

może ktoś zrobi żeby w tej wersji był od razu ten flesz?? :>
  • +
  • -
  • 0

#32 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 25.02.2009 09:09

Napisz w tym dziale: http://amxx.pl/viewforum.php?f=64

A o cvarach masz tutaj: http://amxx.pl/viewtopic.php?t=1785

może ktoś zrobi żeby w tej wersji był od razu ten flesz?? :>

Nie, szkoda czasu. Możesz sobie sam dodać to co dał Tobie kolega wyżej.

#33 F4n

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Marki
Offline

Napisano 26.02.2009 23:44

Można było by poprosić o spolszczenie cvarów do tego zamrażającego granatu?
  • +
  • -
  • 0

#34 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 27.02.2009 07:40

To nie temat od tego, napisz w innym w dziale.

#35 Slugger

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 27.02.2009 18:01

Abes_Ziomal nie działa mi serwer gdy to wgrałem.
Być może coś opuściłem albo źle wgrałem.



Wyskakuje mi takie coś:

Dołączona grafika

Wyśle mi może ktoś ten plik, bym był bardzo wdzięczny ;-)
  • +
  • -
  • 0

#36 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 27.02.2009 18:13

Musiałeś chyba jakiś dodatkowy plugin wgrać ;)

Tu masz model:
http://files.filefro... ... einfo.html

PS: WYSTARCZY WPISAĆ W GOOGLE -.-
  • +
  • -
  • 0

#37 Slugger

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 27.02.2009 18:21

Do Biohazard?

Dodałem tylko ten laser który ktoś podał wyżej, cvary do biohazard a plugin dopisałem do tych pluginów od biohazardu chyba będzie działać :D

Dzięki już serwerek hasa, ale muszę sobie posciagać full map zombi moda wtedy sobie wyłączę na tych mapach zwykłe pluginy, bo teraz to nie wyglądam jak zombi tylko skin admina się nadpisuje, a tak to na mapach zm będzie to wszystko off :)

PS: Może ktoś zna link do Map Pack ZM? lub coś w tym rodzaju... chodzi mi o paczke z mapami zm_ :]

[ Dodano przez: Slugger ]

Tych map już nie potrzebuję, znalazłem Map Pack'a który zawiera 98 mapek ;)
(Jak ktoś chce tego mappacka to: Nie wchodzić tutaj! )
  • +
  • -
  • 0

#38 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 27.02.2009 18:24

Przecież masz dział "Mapy" i tam powineneś poszukać.
Dobra masz: http://amxx.pl/viewtopic.php?t=5920
  • +
  • -
  • 0

#39 Slugger

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 27.02.2009 18:26

Dziex przyda sie :]
  • +
  • -
  • 0

#40 F4n

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Marki
Offline

Napisano 28.02.2009 01:30

a co ustawić że jeżeli Zombie kuca i wchodzi w jakiś zakamarek to żeby je odpychało jak sie w nie strzela ?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Biohazard

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych