Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Klasa ZawodowySaper Proszę o naprawe 1 błędu.codclass_ZawodowySaper.sma(50) : error 021: symbol already defined: "ma_klase"

cod nowy zawodowysaper error 021: symbol already def

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tded

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:RTL
Offline

Napisano 15.01.2012 15:39

Witam.

Proszę o naprawę klasy, błąd powstał przy próbie zamiany zabicia z broni 1/x na większe obrażenia.

Błąd :
codclass_ZawodowySaper.sma(50) : error 021: symbol already defined: "ma_klase"

Oto co dodałem:

Pierwsze linijki w sma
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];


57 linijka w .sma
 RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

153 linijka w .sma
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*55.0, 2.5, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_SCOUT)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*55.0, 2.5, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}


Nie znam się do końca na c++ i dlatego proszę o pomoc.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika Dołączona grafikaDołączona grafika

ProCoD40001 s2.hit-makers.pl:27015________FFA s2.hit-makers.pl:27016________

Dołączona grafika_______Dołączona grafika


#2 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 15.01.2012 16:41

Chapaj ;) ; Wklejka 132664201114987 - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Ps "Nie znam się do końca na c++ i dlatego proszę o pomoc." to nie jest język c++ tylko to jest pawn jak coś na przyszłość

Użytkownik Pas edytował ten post 15.01.2012 16:42

  • +
  • -
  • 1

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#3 Tded

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:RTL
Offline

Napisano 15.01.2012 21:53

@Pas Można wiedzieć gdzie był błąd?
Poza tym istnieje jakiś wzór na DMG w tym kodzie?
Bo wydaje mi się że obrażenia są zupełnie losowe, w jednej klasie mimo takich samych ustawień(w kodzie i inteligencji gracza) bije po 400 a w innej po 2K a w niektórych wcale nie reaguje na zmiany kodu.I jak tu zastosować to do 15 klas, gdzie w każdej są inne ustawienia?
I jak wpływa wytrzymałość na obrażenia.

PS. Wiem, że to Pawno i tym bardziej go nie znam, ale jego budowa jest żywcem wyjęta z C++ np.: |, && itd.

Użytkownik Tded edytował ten post 15.01.2012 21:56

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika Dołączona grafikaDołączona grafika

ProCoD40001 s2.hit-makers.pl:27015________FFA s2.hit-makers.pl:27016________

Dołączona grafika_______Dołączona grafika


#4 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 16.01.2012 15:16

Tego z tym dmg to robisz public takedamage ;) A błąd był w tym że zrobiłeś 2 nowe takie same maileś:
new ma_kalse 

i new bool:ma_klase[33]; wiec wystarczyło usunąć te new ma_kalse ;)
  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#5 Tded

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:RTL
Offline

Napisano 16.01.2012 16:31

Dzięki, będę wiedział czego szukać na przyszłość.

Proszę o zamkniecie tematu.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika Dołączona grafikaDołączona grafika

ProCoD40001 s2.hit-makers.pl:27015________FFA s2.hit-makers.pl:27016________

Dołączona grafika_______Dołączona grafika


#6 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 16.01.2012 16:53

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, zawodowysaper, error 021: symbol already def

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych