Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Tutorial

Szybsze rozdawanie Statystyk

Tutorial

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 09.12.2011 19:17

Siemka dzisiaj pokaze wam jak zrobic nowe Menu do statystyk tak aby np po nr 5. mozna bylo zmieniac dodawania Statystyk.

Znajdz:
stock const maxAmmo


Pod cala funkcja dodaj:

new const co_ile[] = { 1, 20, 40, 80, 160 } // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty.
new szybkosc_rozdania[33];


Teraz Szukamy:
public skilltree(id)


W funkcji znajdz:
[Szybciej biegasz]


Dodaj za:
^n^n\y5. \wIle dodawac: \r%i


Teraz szukasz dalej w tej samej funkcji:
,player_dextery[id]


Dajesz za (bez spacji):
, co_ile[szybkosc_rozdania[id]]


Dalej szukasz:
public skill_menu(id, key){


Dodaj za:
new max_skill=Max statystyk


Dodaj za:
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > player_point[id]) ? player_point[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]


Cale switch(key) zamien na:
Spoiler


Niekumasz? Masz cale skilltree:
Spoiler


Sory ze tak ale nieumiem pisac tematow :(

#2 Niby co ? :P

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 10.12.2011 18:04

Opisz na czym polega bardziej to dodwanie statystyk i czy na pewno działa ?

#3 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 10.12.2011 19:02

Jak to zrobisz to ja wpiszesz /reset to na cyfre 5 masz zmienianie dodawania punktow czyli standard dodawania to 1 a tam mozesz to zmienic 2 50 100 150 itp..

#4 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 13.12.2011 00:22

mały błąd

kompilator źle odczytuje "Max Statystyk", jak zmieniam na "MaxStatystyki" to to samo... ogólnie nie kompiluje, popraw

Użytkownik aerocell edytował ten post 13.12.2011 00:29

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#5 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 13.12.2011 14:50

Moze napisz po Polsku bo nie kapuje?

#6 Niby co ? :P

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 13.12.2011 19:31

Podaj całego loga

#7 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 13.12.2011 20:35

Czy to przez k. lokalną, czy przez www - tak samo, czyli:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "Max" on line 1739
Error: Undefined symbol "Statystyk" on line 1739

2 Errors.
Could not locate output file PULPIT:) Untitled.amx (compile failed).


Użytkownik aerocell edytował ten post 13.12.2011 22:19

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#8 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 14.12.2011 14:52

new max_skill=Max statystyk


Za Max Statystyk dajesz maxymalna ilosc twoich statystyk!

#9 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 14.12.2011 22:07

Działa, dzięki
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#10 mianod

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Miasto
Offline

Napisano 16.12.2011 18:38

mam ten sam problem co aerocell tylko jak zmienilem na maxymalna ilosc twoich sttystyk to tez wyskakuje blad
  • +
  • -
  • 0

#11 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 16.12.2011 19:29

Daj Cala Funkcje skilltree(id)

#12 mianod

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Miasto
Offline

Napisano 16.12.2011 20:06

dalem i tez nic czekam na odpowiedz
  • +
  • -
  • 0

#13 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 16.12.2011 20:17

Zadnego kodu niewidze :hmmm:

#14 mianod

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Miasto
Offline

Napisano 16.12.2011 20:49

proszę

public skilltree(id)
{
new text[513]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)
format(text, 512, "\yWybierz Staty - \rPunkty: %i^n^n\y1. \wInteligencja \r[%i] \d[Wieksze obrazenia czarami]^n\y2. \wSila \r[%i] \d[Wiecej zycia o %i]^n\y3. \wZrecznosc \r[%i] \d[Mniejsze obrazenia o %0.0f%%]^n\y4. \wZwinnosc \r[%i] \d[Szybciej biegasz]^n^n\y5. \wIle dodawac: \r%i"
,player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_strength[id]*2,player_agility[id],player_damreduction[id]*100,player_dextery[id], co_ile[szybkosc_rozdania[id]])
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

public skill_menu(id, key)
{
new max_skill = maxymalna ilosc twoich statystyk!
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > player_point[id]) ? player_point[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
switch(key)
{
case 0:
{
if(player_intelligence[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_intelligence[id]+=ilosc;
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
case 1:
{
if (player_strength[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_strength[id]+=ilosc;
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_agility[id]+=ilosc;
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
}
case 3:
{
if (player_dextery[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_dextery[id]+=ilosc;
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
case 4:
{
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
}
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)

return PLUGIN_HANDLED

Wiec proszę o odp

Użytkownik mianod edytował ten post 16.12.2011 20:50

  • +
  • -
  • 0

#15 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 17.12.2011 13:15

public skilltree(id)
{
new text[513]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)
format(text, 512, "\yWybierz Staty - \rPunkty: %i^n^n\y1. \wInteligencja \r[%i] \d[Wieksze obrazenia czarami]^n\y2. \wSila \r[%i] \d[Wiecej zycia o %i]^n\y3. \wZrecznosc \r[%i] \d[Mniejsze obrazenia o %0.0f%%]^n\y4. \wZwinnosc \r[%i] \d[Szybciej biegasz]^n^n\y5. \wIle dodawac: \r%i"
,player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_strength[id]*2,player_agility[id],player_damreduction[id]*100,player_dextery[id], co_ile[szybkosc_rozdania[id]])
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public skill_menu(id, key)
{
new max_skill = maxymalna ilosc twoich statystyk!
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > player_point[id]) ? player_point[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
switch(key)
{
case 0:
{
if(player_intelligence[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_intelligence[id]+=ilosc;
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
case 1:
{
if (player_strength[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_strength[id]+=ilosc;
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_agility[id]+=ilosc;
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
}
case 3:
{
if (player_dextery[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_dextery[id]+=ilosc;
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
case 4:
{
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
}
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)
return PLUGIN_HANDLED


maxymalna ilosc twoich statystyk! to musisz zmienic na swoj max (12 linijka) czyli np max lvl jest 100 to max staty to 50 czyli wpisujesz 50 jak masz 200 to max staty 100 itd

Użytkownik xdx551 edytował ten post 17.12.2011 13:30

  • +
  • -
  • 0

#16 mianod

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Miasto
Offline

Napisano 17.12.2011 16:07

sprawdze czy dziala

wszystko git tylko jak wpisuje/reset to nie wyskkuje mi aby dodac staty
  • +
  • -
  • 0

#17 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 17.12.2011 17:08

public skilltree(id)
{
new text[513]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)

format(text, 512, "\yWybierz Staty - \rPunkty: %i^n^n\y1. \wInteligencja \r[%i] \d[Wieksze obrazenia czarami]^n\y2. \wSila \r[%i] \d[Wiecej zycia o %i]^n\y3. \wZrecznosc \r[%i] \d[Mniejsze obrazenia o %0.0f%%]^n\y4. \wZwinnosc \r[%i] \d[Szybciej biegasz]^n^n\y5. \wIle dodawac: \r%i"
,player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_strength[id]*2,player_agility[id],player_damreduction[id]*100,player_dextery[id], co_ile[szybkosc_rozdania[id]])

keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

public skill_menu(id, key)
{
new max_skill=100
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > player_point[id]) ? player_point[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]

switch(key)
{
case 0:
{
if(player_intelligence[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_intelligence[id]+=ilosc;
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
case 1:
{
if (player_strength[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_strength[id]+=ilosc;
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_agility[id]+=ilosc;
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")

}
case 3:
{
if (player_dextery[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_dextery[id]+=ilosc;
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
case 4:
{
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
}

if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)


return PLUGIN_HANDLED
}


moj kod na max lvl 200 dziala wszystko lap jak cos to zmien sobie max staty
  • +
  • -
  • 0

#18 mianod

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Miasto
Offline

Napisano 18.12.2011 11:31

tylko jest problem ja mam sile na 600 reszte na 500 to czy da rade to jakoś zrobić?

czy tez musze zrobic all staty na 600

jeszcze jedno wazne pytanie +ilosc mam zostawic czy wpisac np 600
  • +
  • -
  • 0

#19 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 19.12.2011 20:48

2. zostawic tylko tam u gory napisac
  • +
  • -
  • 0

#20 minas

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:17
  • Imię:Cezary
  • Lokalizacja:Puławy
Offline

Napisano 14.09.2012 21:03

mam pewien problem z tym czymś (nie wiem jak to nazwać) ponieważ, bo: wgrałem na serwer niby wszystko działa, ale gdy mam np 10 pkt statystyk i chcę rozdawać po 1 to się nie da 1 dodam, a potem pojawia się aby napis "Maxymalny poziom inteligencji osiągnięty" Proszę o pomoc nie wiem co z tym zrobić
sry za odnowienie tematu
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Tutorial

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych