Szybsze rozdawanie Statystyk
Koniarek 09.12.2011
Siemka dzisiaj pokaze wam jak zrobic nowe Menu do statystyk tak aby np po nr 5. mozna bylo zmieniac dodawania Statystyk.
Znajdz:
Pod cala funkcja dodaj:
Teraz Szukamy:
W funkcji znajdz:
Dodaj za:
Teraz szukasz dalej w tej samej funkcji:
Dajesz za (bez spacji):
Dalej szukasz:
Dodaj za:
Dodaj za:
Cale switch(key) zamien na:
Niekumasz? Masz cale skilltree:
Sory ze tak ale nieumiem pisac tematow
Znajdz:
stock const maxAmmo
Pod cala funkcja dodaj:
new const co_ile[] = { 1, 20, 40, 80, 160 } // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty.
new szybkosc_rozdania[33];
Teraz Szukamy:
public skilltree(id)
W funkcji znajdz:
[Szybciej biegasz]
Dodaj za:
^n^n\y5. \wIle dodawac: \r%i
Teraz szukasz dalej w tej samej funkcji:
,player_dextery[id]
Dajesz za (bez spacji):
, co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
Dalej szukasz:
public skill_menu(id, key){
Dodaj za:
new max_skill=Max statystyk
Dodaj za:
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > player_point[id]) ? player_point[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
Cale switch(key) zamien na:
Spoiler
Niekumasz? Masz cale skilltree:
Spoiler
Sory ze tak ale nieumiem pisac tematow
Niby co ? :P 10.12.2011
Opisz na czym polega bardziej to dodwanie statystyk i czy na pewno działa ?
Koniarek 10.12.2011
Jak to zrobisz to ja wpiszesz /reset to na cyfre 5 masz zmienianie dodawania punktow czyli standard dodawania to 1 a tam mozesz to zmienic 2 50 100 150 itp..
Filip1512
13.12.2011
mały błąd
kompilator źle odczytuje "Max Statystyk", jak zmieniam na "MaxStatystyki" to to samo... ogólnie nie kompiluje, popraw
Użytkownik aerocell edytował ten post 13.12.2011 00:29
kompilator źle odczytuje "Max Statystyk", jak zmieniam na "MaxStatystyki" to to samo... ogólnie nie kompiluje, popraw
Użytkownik aerocell edytował ten post 13.12.2011 00:29
Filip1512
13.12.2011
Czy to przez k. lokalną, czy przez www - tak samo, czyli:
Użytkownik aerocell edytował ten post 13.12.2011 22:19
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Error: Undefined symbol "Max" on line 1739
Error: Undefined symbol "Statystyk" on line 1739
2 Errors.
Could not locate output file PULPIT:) Untitled.amx (compile failed).
Użytkownik aerocell edytował ten post 13.12.2011 22:19
Koniarek 14.12.2011
new max_skill=Max statystyk
Za Max Statystyk dajesz maxymalna ilosc twoich statystyk!
mianod
16.12.2011
mam ten sam problem co aerocell tylko jak zmienilem na maxymalna ilosc twoich sttystyk to tez wyskakuje blad
mianod
16.12.2011
proszę
Wiec proszę o odp
Użytkownik mianod edytował ten post 16.12.2011 20:50
public skilltree(id) { new text[513] new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4) format(text, 512, "\yWybierz Staty - \rPunkty: %i^n^n\y1. \wInteligencja \r[%i] \d[Wieksze obrazenia czarami]^n\y2. \wSila \r[%i] \d[Wiecej zycia o %i]^n\y3. \wZrecznosc \r[%i] \d[Mniejsze obrazenia o %0.0f%%]^n\y4. \wZwinnosc \r[%i] \d[Szybciej biegasz]^n^n\y5. \wIle dodawac: \r%i" ,player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_strength[id]*2,player_agility[id],player_damreduction[id]*100,player_dextery[id], co_ile[szybkosc_rozdania[id]]) keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public skill_menu(id, key) { new max_skill = maxymalna ilosc twoich statystyk! new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > player_point[id]) ? player_point[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]] switch(key) { case 0: { if(player_intelligence[id]+ilosc <= max_skill){ player_point[id]-=ilosc; player_intelligence[id]+=ilosc; } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety") } case 1: { if (player_strength[id]+ilosc <= max_skill){ player_point[id]-=ilosc; player_strength[id]+=ilosc; } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety") } case 2: { if (player_agility[id]+ilosc <= max_skill){ player_point[id]-=ilosc; player_agility[id]+=ilosc; player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety") } case 3: { if (player_dextery[id]+ilosc <= max_skill){ player_point[id]-=ilosc; player_dextery[id]+=ilosc; set_speedchange(id) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety") } case 4: { if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++; else szybkosc_rozdania[id] = 0; } } if (player_point[id] > 0) skilltree(id) return PLUGIN_HANDLED
Wiec proszę o odp
Użytkownik mianod edytował ten post 16.12.2011 20:50
xPerfectx
17.12.2011
public skilltree(id)
{
new text[513]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)
format(text, 512, "\yWybierz Staty - \rPunkty: %i^n^n\y1. \wInteligencja \r[%i] \d[Wieksze obrazenia czarami]^n\y2. \wSila \r[%i] \d[Wiecej zycia o %i]^n\y3. \wZrecznosc \r[%i] \d[Mniejsze obrazenia o %0.0f%%]^n\y4. \wZwinnosc \r[%i] \d[Szybciej biegasz]^n^n\y5. \wIle dodawac: \r%i"
,player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_strength[id]*2,player_agility[id],player_damreduction[id]*100,player_dextery[id], co_ile[szybkosc_rozdania[id]])
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public skill_menu(id, key)
{
new max_skill = maxymalna ilosc twoich statystyk!
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > player_point[id]) ? player_point[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
switch(key)
{
case 0:
{
if(player_intelligence[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_intelligence[id]+=ilosc;
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
case 1:
{
if (player_strength[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_strength[id]+=ilosc;
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_agility[id]+=ilosc;
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
}
case 3:
{
if (player_dextery[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_dextery[id]+=ilosc;
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
case 4:
{
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
}
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)
return PLUGIN_HANDLED
maxymalna ilosc twoich statystyk! to musisz zmienic na swoj max (12 linijka) czyli np max lvl jest 100 to max staty to 50 czyli wpisujesz 50 jak masz 200 to max staty 100 itd
Użytkownik xdx551 edytował ten post 17.12.2011 13:30
mianod
17.12.2011
sprawdze czy dziala
wszystko git tylko jak wpisuje/reset to nie wyskkuje mi aby dodac staty
wszystko git tylko jak wpisuje/reset to nie wyskkuje mi aby dodac staty
xPerfectx
17.12.2011
public skilltree(id)
{
new text[513]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)
format(text, 512, "\yWybierz Staty - \rPunkty: %i^n^n\y1. \wInteligencja \r[%i] \d[Wieksze obrazenia czarami]^n\y2. \wSila \r[%i] \d[Wiecej zycia o %i]^n\y3. \wZrecznosc \r[%i] \d[Mniejsze obrazenia o %0.0f%%]^n\y4. \wZwinnosc \r[%i] \d[Szybciej biegasz]^n^n\y5. \wIle dodawac: \r%i"
,player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_strength[id]*2,player_agility[id],player_damreduction[id]*100,player_dextery[id], co_ile[szybkosc_rozdania[id]])
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public skill_menu(id, key)
{
new max_skill=100
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > player_point[id]) ? player_point[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
switch(key)
{
case 0:
{
if(player_intelligence[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_intelligence[id]+=ilosc;
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
case 1:
{
if (player_strength[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_strength[id]+=ilosc;
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_agility[id]+=ilosc;
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
}
case 3:
{
if (player_dextery[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_dextery[id]+=ilosc;
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
case 4:
{
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
}
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
moj kod na max lvl 200 dziala wszystko lap jak cos to zmien sobie max staty
mianod
18.12.2011
tylko jest problem ja mam sile na 600 reszte na 500 to czy da rade to jakoś zrobić?
czy tez musze zrobic all staty na 600
jeszcze jedno wazne pytanie +ilosc mam zostawic czy wpisac np 600
czy tez musze zrobic all staty na 600
jeszcze jedno wazne pytanie +ilosc mam zostawic czy wpisac np 600
minas
14.09.2012
mam pewien problem z tym czymś (nie wiem jak to nazwać) ponieważ, bo: wgrałem na serwer niby wszystko działa, ale gdy mam np 10 pkt statystyk i chcę rozdawać po 1 to się nie da 1 dodam, a potem pojawia się aby napis "Maxymalny poziom inteligencji osiągnięty" Proszę o pomoc nie wiem co z tym zrobić
sry za odnowienie tematu
sry za odnowienie tematu