Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
Jak to zrobisz to ja wpiszesz /reset to na cyfre 5 masz zmienianie dodawania punktow czyli standard dodawania to 1 a tam mozesz to zmienic 2 50 100 150 itp..
public skilltree(id) { new text[513] new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4) format(text, 512, "\yWybierz Staty - \rPunkty: %i^n^n\y1. \wInteligencja \r[%i] \d[Wieksze obrazenia czarami]^n\y2. \wSila \r[%i] \d[Wiecej zycia o %i]^n\y3. \wZrecznosc \r[%i] \d[Mniejsze obrazenia o %0.0f%%]^n\y4. \wZwinnosc \r[%i] \d[Szybciej biegasz]^n^n\y5. \wIle dodawac: \r%i" ,player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_strength[id]*2,player_agility[id],player_damreduction[id]*100,player_dextery[id], co_ile[szybkosc_rozdania[id]]) keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public skill_menu(id, key) { new max_skill = maxymalna ilosc twoich statystyk! new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > player_point[id]) ? player_point[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]] switch(key) { case 0: { if(player_intelligence[id]+ilosc <= max_skill){ player_point[id]-=ilosc; player_intelligence[id]+=ilosc; } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety") } case 1: { if (player_strength[id]+ilosc <= max_skill){ player_point[id]-=ilosc; player_strength[id]+=ilosc; } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety") } case 2: { if (player_agility[id]+ilosc <= max_skill){ player_point[id]-=ilosc; player_agility[id]+=ilosc; player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety") } case 3: { if (player_dextery[id]+ilosc <= max_skill){ player_point[id]-=ilosc; player_dextery[id]+=ilosc; set_speedchange(id) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety") } case 4: { if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++; else szybkosc_rozdania[id] = 0; } } if (player_point[id] > 0) skilltree(id) return PLUGIN_HANDLED
maxymalna ilosc twoich statystyk! to musisz zmienic na swoj max (12 linijka) czyli np max lvl jest 100 to max staty to 50 czyli wpisujesz 50 jak masz 200 to max staty 100 itd
Użytkownik xdx551 edytował ten post 17.12.2011 13:30
mam pewien problem z tym czymś (nie wiem jak to nazwać) ponieważ, bo: wgrałem na serwer niby wszystko działa, ale gdy mam np 10 pkt statystyk i chcę rozdawać po 1 to się nie da 1 dodam, a potem pojawia się aby napis "Maxymalny poziom inteligencji osiągnięty" Proszę o pomoc nie wiem co z tym zrobić
sry za odnowienie tematu
CoD 1.6 scripting tutorial ( Indonesian Language, you can use google translate )
Napisany przez MasamuneDate, 27.04.2022
tutorial, guide, codmodi 1 więcej