Niewitka nie działa, przy żadnej klasie.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Generator klas COD ModCOD Nowy
#161
Napisano 03.01.2012 13:00
#162
Napisano 26.02.2012 19:22
#163
Napisano 26.02.2012 19:33
Na wybrana juz musisz sie w kodzie bawic
Sprzedam silnik Cod Moda z nowymi statystykami do wyboru - Regeneracja HP, Większe obrazenia, Grawitacja, Szybsze Expienie
Sprzedam system Premium Pointsow - za każdą godzinę gry dostaje się na serwerze określoną ilość PP + do tego zintegrowany sklep gdzie mozna za nie kupic:
- Dowolny Perk | - Expo | - Klasę Premium|Vipa
KONTAKT - 9454187 GG
#164
Napisano 27.02.2012 12:38
#165
Napisano 27.02.2012 14:28
dzięki temu zaniknie totalnie wszystko, powiedzmy iż generator zostanie skasowany/strona zawieszona - watpliwe ale mozliwe
A wy pozostaniecie z zerowymi umiejetnosciami

Akurat co do DMG 1/LW to powinno pozostać tak jak jest
Sprzedam silnik Cod Moda z nowymi statystykami do wyboru - Regeneracja HP, Większe obrazenia, Grawitacja, Szybsze Expienie
Sprzedam system Premium Pointsow - za każdą godzinę gry dostaje się na serwerze określoną ilość PP + do tego zintegrowany sklep gdzie mozna za nie kupic:
- Dowolny Perk | - Expo | - Klasę Premium|Vipa
KONTAKT - 9454187 GG
#166
Napisano 27.02.2012 15:19
Lecz dla mnie przydałoby się opcja dmg zależne od inteligencji, gdyż już nie małą ilość o takie klasy/perki widziałem tutaj

Mogli by również naprawić opcje Jeden Cios Nożem. Robiąc klasę w tym generatorze koledze, ta opcja nie działała

Po za tym ciekawe czy komuś będzie się chciało bawić z tym generatorem żeby tam takie opcje dawać

P.S Jest może jakiś spis wszystkich umiejętności w nowym codzie? Spis polegającym na tym, że jest np. napisane +20dmg do wybranej broni i podany przykład w sma, żeby każdy mógł sobie ściągnąć i zobaczyć jak się robi. Jeśli jest takie coś to proszę o linka najlepiej na PW, jeżeli nie ma to trudno
Pozdrawiam zQnem
#167
Napisano 27.02.2012 18:47
#168
Napisano 23.04.2012 20:22
Oraz jak dalibyście radę to dodać np. Teleport, sentry gunnera, 1/y z danej broni (1) w tym HE, oraz o X dmg więcej
#170
Napisano 26.04.2012 06:57
#171
Napisano 29.04.2012 01:56
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

Nie pomagam za darmo na pw.
#173
Napisano 03.07.2012 18:27
Mam parę pomysłów, co możnaby dodać do generatora klas.
1. 1/x z wybranej broni. Myślę że możnaby zrobić tak, że ustawia się w tym nie tylko szansę, ale można również wybrać broń do jakiej ona dotyczy, bo np. granatu przez to nie zrobimy, bo DMG_BULLET definiujemy zawsze na (1<<1), a DMG_HEGRENADE na (1<<24), co prawda nie wiem czy to na coś wpływa bo nie wiem co się dzieje gdy dodamy w pluginie if(damagebits & DMG_BULLET), więc mogę się mylić. Poza tym jeśli już zrobić to na 1 broń to niech będzie automatycznie na kilka.
2. Dodanie nowej funkcji - klasa może się teleportować co wybrany czas. Przykładowy kod podam na dole mojego posta. Nie jest to mojego autorstwa, bo po prostu zauważyłem taką klasę i zacząłem się tym bawić i wymyśliłem że można do niego dodać
3. Dodanie nowej funkcji - klasa może stać się niewidzialna przez określony czas, po użyciu zdolności klasy. Można dodać również możliwość, że aby być newidzialnym (po użyciu) przez ten czas, klasa musi kucać, albo być na nożu. Przykładowy kod podam na dole mojego posta
4. Dodanie nowej funkcji - nieśmiertelność przez określony czas po starcie rundy. Na dole podam, jak mogłoby to być zrobione, tylko nie wiem czy to zadziała.
Przykłady:
[b]1. Teleportacja[/b]
[sma]/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <xs>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Teleportator";
new const opis[] = "Moze teleportowac sie co 3 sekundy";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE)
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:uzyl[33];
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "MasterOfGames");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (uzyl[id]==true)
{
client_print(id, print_center, "Teleportu mozna uzywac co 3 sekundy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);
new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);
engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);
new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);
if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);
xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
set_task ( 3.0, "ResetHUD", id ) // Taska ustawiamy na tyle czasu, co ile klasa moze sie teleportowac
}
public ResetHUD(id)
{
uzyl[id] = false;
}
[/sma]
[b]2. Niewidzialność - u mnie klasa może stać się niewidzialna na 10 sekund na nożu, może tego użyć raz na 20 sekund[/b]
[b]Chyba o niczym nie zapomniałem[/b]
[sma]
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Znikadelko";
new const opis[] = "Moze zniknac na 10 sekund na nozu, dostepne raz na 20 sekund";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:uzyte[33] = false;
new bool:naladowane[33]
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "MasterOfGames");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Sprawdz")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE
if(!naladowane[id] && !uzyte[id])
{
client_print(id, print_center, "Niewidzialnosci mozesz uzyc raz na 20 sekund")
return PLUGIN_CONTINUE
}
if(uzyte[id])
{
client_print(id, print_center, "Niewidzialnosc nadal trwa")
return PLUGIN_CONTINUE
}
if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
{
client_print(id, print_center, "Zdolnosc dziala wylacznie na nozu")
return PLUGIN_CONTINUE
}
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1)
uzyte[id] = true
naladowane[id] = false
set_task(10.0, "Widzialnosc", id, _, _, "a", 1)
set_task(20.0, "Naladowanie", id, _, _, "a", 1)
}
public ResetHUD(id)
{
uzyte[id] = false;
naladowane[id] = true
}
public Widzialnosc(id)
{
if(uzyte[id])
{
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
client_print(id, print_center, "Stales sie widzialny")
}
}
public Naladowanie(id)
{
naladowane[id] = true
client_print(id, print_center, "Zdolnosc naladowana")
}
public Sprawdz(id)
{
if(uzyte[id] && get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
client_print(id, print_center, "Stales sie widzialny przez zmiane broni")
uzyte[id] = false
}
}
[/sma]
[b]3. Nieśmiertelność - gdy gracz się zrespi zrobiłem tak:[/b]
[sma]
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Niesmiertelny";
new const opis[] = "Jest niesmiertelny przez 10 sekund po zrespieniu sie";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:niesmiertelnosc[33] = false
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "MasterOfGames");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
}
public Spawn(id)
{
niesmiertelnosc[id] = true
set_task(10.0, "Smiertelnosc", id, _, _, "a", 1)
}
public Smiertelnosc(id)
{
niesmiertelnosc[id] = false
client_print(id, print_center, "Stales sie smiertelny")
}
public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !ma_klase[this])
return HAM_IGNORED
if(niesmiertelnosc[this] && damagebits & 1<<1)
return HAM_SUPERCEDE
return HAM_IGNORED
}
#174
Napisano 04.07.2012 00:08
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <codmod> new const nazwa[] = "Strzelec"; new const opis[] = "Ubranie wroga"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 15; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 50; new bool:ma_klase[33]; new const modele_ct[][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new const modele_tt[][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"} public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "xxxx"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? modele_ct[random_num(0, charsmax(modele_ct))]: modele_tt[random_num(0, charsmax(modele_tt))]); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? modele_tt[random_num(0, charsmax(modele_tt))]: modele_ct[random_num(0, charsmax(modele_ct))]); } public Odrodzenie(id) { if(ma_klase[id]) { cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? modele_ct[random_num(0, charsmax(modele_ct))]: modele_tt[random_num(0, charsmax(modele_tt))]); } }
#178
Napisano 06.07.2012 23:56
#179
Napisano 07.07.2012 00:34
to jest ten sam kompilatorkompilatora AMX Studio
amx studio to edytor
#180
Napisano 23.07.2012 11:53
Gdy np chcę zrobić klasę Ninja która ma Deagle i Nóż i 1/2 szansy na zabicie z noża. Gdy zaznaczę w generatorze klas opcję 1/x szansy z wybranej broni wpisuje wartość 2. Wszystko niby tak fajnie, ale gdy wrzucam na serwer i patrze to 1/2 szansy na zabicie jest i z deagle i z noża ...
Jak mam zrobić żeby było tylko z noża ? Proszę o pomoc !
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Uwaga, generator klas, cod generator, cod nowy, generator cod, codmod generator, wygeneruj klase, cod klasa generator
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z zapisaemnVault Napisany przez DenY, 11.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Problem z klasą, która się leczyNapisany przez DonPedro, 27.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
klasa buguje garczyNapisany przez Anonimowy09, 26.01.2023 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych