Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
240 odpowiedzi w tym temacie

#161 ProroK

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:26
  • Imię:Adirian
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 03.01.2012 13:00

Niewitka nie działa, przy żadnej klasie.


  • +
  • -
  • 0

#162 Revan131

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.02.2012 19:22

prosiłbym o dodanie do generatora przy opcji 1/x na natychmiastowe zabicie z danej broni opcję wybrania broni z której ma byś natychmiastowe zabicie bo dla początkujących takich jak ja nie wiem na jaką broń jest natychmiastowe zabicie.
  • +
  • -
  • 0

#163 Haliax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:190
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 26.02.2012 19:33

Natychmiastowe zabicie jest na kazda bron w generatorze ;]

Na wybrana juz musisz sie w kodzie bawic
  • +
  • -
  • 0

Sprzedam silnik Cod Moda z nowymi statystykami do wyboru - Regeneracja HP, Większe obrazenia, Grawitacja, Szybsze Expienie

 

Sprzedam system Premium Pointsow - za każdą godzinę gry dostaje się na serwerze określoną ilość PP + do tego zintegrowany sklep gdzie mozna za nie kupic:

- Dowolny Perk | - Expo | - Klasę Premium|Vipa

KONTAKT - 9454187 GG


#164 Revan131

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.02.2012 12:38

no właśnie bardzo dobrym rozwiązaniem byłoby dodanie opcji aby wybrać na którą broń było 1/x na natychmiastowe zabicie np. 1/5 z famasa i 1/2 z deagle
  • +
  • -
  • 0

#165 Haliax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:190
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 27.02.2012 14:28

Po co sie az tak trudzic?
dzięki temu zaniknie totalnie wszystko, powiedzmy iż generator zostanie skasowany/strona zawieszona - watpliwe ale mozliwe

A wy pozostaniecie z zerowymi umiejetnosciami ;)
Akurat co do DMG 1/LW to powinno pozostać tak jak jest
  • +
  • -
  • 1

Sprzedam silnik Cod Moda z nowymi statystykami do wyboru - Regeneracja HP, Większe obrazenia, Grawitacja, Szybsze Expienie

 

Sprzedam system Premium Pointsow - za każdą godzinę gry dostaje się na serwerze określoną ilość PP + do tego zintegrowany sklep gdzie mozna za nie kupic:

- Dowolny Perk | - Expo | - Klasę Premium|Vipa

KONTAKT - 9454187 GG


#166 zQnem

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:125
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.02.2012 15:19

co do 1/x moim zdaniem dobrze jest jakby tak zostawili
Lecz dla mnie przydałoby się opcja dmg zależne od inteligencji, gdyż już nie małą ilość o takie klasy/perki widziałem tutaj :)
Mogli by również naprawić opcje Jeden Cios Nożem. Robiąc klasę w tym generatorze koledze, ta opcja nie działała :)

Po za tym ciekawe czy komuś będzie się chciało bawić z tym generatorem żeby tam takie opcje dawać :)

P.S Jest może jakiś spis wszystkich umiejętności w nowym codzie? Spis polegającym na tym, że jest np. napisane +20dmg do wybranej broni i podany przykład w sma, żeby każdy mógł sobie ściągnąć i zobaczyć jak się robi. Jeśli jest takie coś to proszę o linka najlepiej na PW, jeżeli nie ma to trudno

Pozdrawiam zQnem
  • +
  • -
  • 0

#167 MeQQs

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 27.02.2012 18:47

Nie działa robię klasę pobieram wrzucam i nie znajduje mi takiej klasy.
Hiroshima (27.02.2012 18:54):
widać nawet tego nie potrafisz zrobić sam...

jak masz problem to załóż temat w odpowiednim dziale.


#168 Acer

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 23.04.2012 20:22

Proponuje dodać do generatora klas opcje że nie słychać kroków, łatwo dodać a niektórym się przyda.
Oraz jak dalibyście radę to dodać np. Teleport, sentry gunnera, 1/y z danej broni (1) w tym HE, oraz o X dmg więcej

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


Zapraszam na OneKill.pl


#169 Kosa :D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:197
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 24.04.2012 05:50

@up
Dobry pomysł zgadzam się :D
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Zapraszam również do grania na moim serwerze . I zapraszam na Serwerownie OpenCS..pl

#170 Aleks

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Giżycko
Offline

Napisano 26.04.2012 06:57

Ja też, bo właśnie tego nie umiem zrobić, a w gotowcach jak patrzyłem, to w każdym gotowcu jest inaczej... Bardzo bym prosił o dodanie takiej opcji jak wyżej...
  • +
  • -
  • 0

#171 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 29.04.2012 01:56

Ja mam pewną uwagę skoro jest napisane "1/x z wybranej broni" a generuje się kod do 1/x ze wszystkiego to według mnie nazwa powinna być zmieniona żeby nie wprowadzać w błąd użytkowników generatora.
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#172 heross

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:kamil
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 25.06.2012 18:45

Dodajcie +dmg oraz żeby było 1/lw z danej broni a nie z all ;P
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#173 MasterOfGames

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Wierzchucin
Offline

Napisano 03.07.2012 18:27

Zacznę od tego że nie wiem czy właściwy dział, jeśli zły to proszę o przeniesienie

Mam parę pomysłów, co możnaby dodać do generatora klas.

1.
1/x z wybranej broni. Myślę że możnaby zrobić tak, że ustawia się w tym nie tylko szansę, ale można również wybrać broń do jakiej ona dotyczy, bo np. granatu przez to nie zrobimy, bo DMG_BULLET definiujemy zawsze na (1<<1), a DMG_HEGRENADE na (1<<24), co prawda nie wiem czy to na coś wpływa bo nie wiem co się dzieje gdy dodamy w pluginie if(damagebits & DMG_BULLET), więc mogę się mylić. Poza tym jeśli już zrobić to na 1 broń to niech będzie automatycznie na kilka.

2. Dodanie nowej funkcji - klasa może się teleportować co wybrany czas. Przykładowy kod podam na dole mojego posta. Nie jest to mojego autorstwa, bo po prostu zauważyłem taką klasę i zacząłem się tym bawić i wymyśliłem że można do niego dodać

3. Dodanie nowej funkcji - klasa może stać się niewidzialna przez określony czas, po użyciu zdolności klasy. Można dodać również możliwość, że aby być newidzialnym (po użyciu) przez ten czas, klasa musi kucać, albo być na nożu. Przykładowy kod podam na dole mojego posta

4. Dodanie nowej funkcji - nieśmiertelność przez określony czas po starcie rundy. Na dole podam, jak mogłoby to być zrobione, tylko nie wiem czy to zadziała.


Przykłady:

[b]1. Teleportacja[/b]
[sma]/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <xs>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Teleportator";
new const opis[] = "Moze teleportowac sie co 3 sekundy";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE)

new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:uzyl[33];
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "MasterOfGames");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (uzyl[id]==true)
{
client_print(id, print_center, "Teleportu mozna uzywac co 3 sekundy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);

new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);

engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);

new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);

if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);

xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
set_task ( 3.0, "ResetHUD", id ) // Taska ustawiamy na tyle czasu, co ile klasa moze sie teleportowac
}
public ResetHUD(id)
{
uzyl[id] = false;
}
[/sma]
[b]2. Niewidzialność - u mnie klasa może stać się niewidzialna na 10 sekund na nożu, może tego użyć raz na 20 sekund[/b]
[b]Chyba o niczym nie zapomniałem[/b]
[sma]

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Znikadelko";
new const opis[] = "Moze zniknac na 10 sekund na nozu, dostepne raz na 20 sekund";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:uzyte[33] = false;
new bool:naladowane[33]
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "MasterOfGames");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

register_forward(FM_PlayerPreThink, "Sprawdz")
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE

if(!naladowane[id] && !uzyte[id])
{
client_print(id, print_center, "Niewidzialnosci mozesz uzyc raz na 20 sekund")
return PLUGIN_CONTINUE
}
if(uzyte[id])
{
client_print(id, print_center, "Niewidzialnosc nadal trwa")
return PLUGIN_CONTINUE
}
if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
{
client_print(id, print_center, "Zdolnosc dziala wylacznie na nozu")
return PLUGIN_CONTINUE
}
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1)
uzyte[id] = true
naladowane[id] = false
set_task(10.0, "Widzialnosc", id, _, _, "a", 1)
set_task(20.0, "Naladowanie", id, _, _, "a", 1)
}
public ResetHUD(id)
{
uzyte[id] = false;
naladowane[id] = true
}
public Widzialnosc(id)
{
if(uzyte[id])
{
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
client_print(id, print_center, "Stales sie widzialny")
}
}
public Naladowanie(id)
{
naladowane[id] = true
client_print(id, print_center, "Zdolnosc naladowana")
}
public Sprawdz(id)
{
if(uzyte[id] && get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
client_print(id, print_center, "Stales sie widzialny przez zmiane broni")
uzyte[id] = false
}
}
[/sma]
[b]3. Nieśmiertelność - gdy gracz się zrespi zrobiłem tak:[/b]
[sma]

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Niesmiertelny";
new const opis[] = "Jest niesmiertelny przez 10 sekund po zrespieniu sie";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:niesmiertelnosc[33] = false
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "MasterOfGames");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia")
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
}
public Spawn(id)
{
niesmiertelnosc[id] = true
set_task(10.0, "Smiertelnosc", id, _, _, "a", 1)
}
public Smiertelnosc(id)
{
niesmiertelnosc[id] = false
client_print(id, print_center, "Stales sie smiertelny")
}
public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !ma_klase[this])
return HAM_IGNORED

if(niesmiertelnosc[this] && damagebits & 1<<1)
return HAM_SUPERCEDE

return HAM_IGNORED
}

Hiroshima (03.07.2012 19:48):
przeniosłem w odpowiedniejsze do tego miejsce..


#174 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 04.07.2012 00:08

Może by tak dodać Ubranie wroga


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Strzelec";
new const opis[] = "Ubranie wroga";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;

new bool:ma_klase[33];

new const modele_ct[][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new const modele_tt[][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "xxxx");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? modele_ct[random_num(0, charsmax(modele_ct))]: modele_tt[random_num(0, charsmax(modele_tt))]);
}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
        cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? modele_tt[random_num(0, charsmax(modele_tt))]: modele_ct[random_num(0, charsmax(modele_ct))]);
}

public Odrodzenie(id)
{
        if(ma_klase[id])
        {
                cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? modele_ct[random_num(0, charsmax(modele_ct))]: modele_tt[random_num(0, charsmax(modele_tt))]);
        }
}

  • +
  • -
  • 0

#175 djserek22

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Alan
Offline

Napisano 04.07.2012 09:43

Hmm mi nie dziala przycisk "kompiluj" klikam i nic :( pojawia sie zielony pasek
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#176 bambus259

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 04.07.2012 10:50

To możesz kliknąc generuj i skopiować kod i skompilować lokalnie lub Kompilatorem na amxx.pl
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#177 djserek22

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Alan
Offline

Napisano 05.07.2012 08:10

To możesz kliknąc generuj i skopiować kod i skompilować lokalnie lub Kompilatorem na amxx.pl

Już sobie poradziłem używam kompilatora AMX Studio :-)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#178 RebelNight

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:117
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Gdynia / Barcelona
Offline

Napisano 06.07.2012 23:56

Niby ten generator klas jest fajny, ale ludzie i tak nie umieją do końca korzystać z niego. Wystarczy że nie ma przykładowo w nim jednej opcji na 5 możliwych i już nie robią w nim klasy. Moim zdaniem nie ma sensu się trudzić i tworzyć wszystkie pięć opcji tworzyć od początku, jak można zrobić 4 i tą piątą której nie ma dodać samemu. Najwyraźniej ludzie wolą iść trudniejszą drogą niż łatwiejszą, no ale trudno.
  • +
  • -
  • 0

#179 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 552
Godlike

  • Postów:11 974
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.07.2012 00:34

kompilatora AMX Studio

to jest ten sam kompilator
amx studio to edytor
  • +
  • -
  • 0

#180 Xart

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:sdasd
  • Lokalizacja:dasda
Offline

Napisano 23.07.2012 11:53

Witam, gdy korzystałem dziś z waszego generatora klas napotkałem pewien błąd, przez który nie mogę kontynuować mojego projektu.
Gdy np chcę zrobić klasę Ninja która ma Deagle i Nóż i 1/2 szansy na zabicie z noża. Gdy zaznaczę w generatorze klas opcję 1/x szansy z wybranej broni wpisuje wartość 2. Wszystko niby tak fajnie, ale gdy wrzucam na serwer i patrze to 1/2 szansy na zabicie jest i z deagle i z noża ...
Jak mam zrobić żeby było tylko z noża ? Proszę o pomoc !
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Uwaga, generator klas, cod generator, cod nowy, generator cod, codmod generator, wygeneruj klase, cod klasa generator

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych