Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
240 odpowiedzi w tym temacie

#201 shoote

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:180
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 30.07.2012 13:42

Tak, tylko, że jak sie robi tym generatorem i sie chce 1/x z jakiejs broni to wtedy wszystkie maja 1/x .
Dołączona grafika

IP : 31.186.84.46:27082

#202 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 05.08.2012 06:28

Kiedy damy niewidzialność na nożu to jest:


public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

A powinno być:


public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#203 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 05.08.2012 12:34

Kiedy damy niewidzialność na nożu to jest:



public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

A powinno być:


public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

Powinno być tak
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255);
}
}

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#204 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 05.08.2012 14:31

@UP bardzo prawdopodobne, lecz wydaje mi się, iż moja wersja też działa
sebul (05.08.2012 14:44):
Działa, ale skoro ma mieć normalną widoczność, to nie potrzebne mu jest "kRenderTransAlpha".
speedkill (05.08.2012 15:30):
Ta i ta wersja zadziała, tylko w wersji sebula nie ma kRenderTransAlpha, no i pod względem estetyczności sebula lepsza, dlaczego ? Przeczytaj jego notkę ;).

  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#205 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 15.08.2012 12:56

kompilator w generatorze klas naprawiony
  • +
  • -
  • 0

#206 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 140
Zaawansowany

  • Postów:560
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 26.09.2012 15:18

Ale proszę weźcie zróbcie że do wyboru z jakie broni 1/x. Mimo tego to ekstra ale nie chce mi się za każdym razem dodawać tego...
  • +
  • -
  • 0

#207 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 27.09.2012 12:26

Ale proszę weźcie zróbcie że do wyboru z jakie broni 1/x. Mimo tego to ekstra ale nie chce mi się za każdym razem dodawać tego...


Albo zmieńcie opis żeby nie wprowadzać wszystkich w błąd
  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#208 Smerfusyn

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Smerfusyn
Offline

Napisano 27.09.2012 19:53

fajnie by było jak by było w generatorze dodawanie dmg i klasy od lvl
  • +
  • -
  • 0

#209 Nestea****Lemon

    Herbata ?!

  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:313
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski
Offline

Napisano 03.10.2012 18:41

Ludzie ruszcie trochę głową i próbujcie robić klasy sami , są przecież poradniki itp.. Niedługo będziecie chcieli generator funkcji i pluginów amxx co jest niemożliwe ;P
  • +
  • -
  • 0

cY2lZ.gif

http://nestea-tdm.cba.pl <---- Nestea****Lemon Blog


Aktualnie tworzę moda do Minecrafta ^D^


#210 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 04.10.2012 22:35

"Generator funkcji i pluginów amxx co jest niemożliwe ;P "

Możliwe.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#211 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 05.10.2012 11:24

Możliwe.


tak ? chetnie zobacze taki generator bo wiesz mam zamiar napisać sobie nowego diablomoda i kilka pluginów o blizej nie określonym dzialaniu ale chetnie bym sobie to wygenerował
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#212 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 05.10.2012 11:35

Nie rozumiesz :P

Generator Klas - to miedzy innymi generator plugina nie ?
bo go tworzy :P

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#213 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.10.2012 13:35

nie ?

Nie.

#214 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 05.10.2012 13:39

Jak nie jak tak albo ja nei rozumiem albo wy

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#215 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.10.2012 13:43

Nie rozumiesz

Generator pluginu musiałby pozwolić na generowanie dowolnego pluginu wg pewnej specyfikacji ograniczeń.
Jednakże możliwych do wygenerowania pluginów jest nieskończenie wiele, a nikt nie jest w stanie stworzyć takiego generatora.

Generator klas co najwyżej generuje klasę, która jest w szczególności pluginem, ale na pewno nie między innymi.

#216 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 05.10.2012 14:35

"Niedługo będziecie chcieli generator funkcji i pluginów"
Pluginów jest.
Ale funkcji to niemożliwe bo zależy czego O.o i do czego.
(05.10.2012 14:39):

Pluginów jest.

Nie, nie ma, nie było i nigdy nie będzie.

Jeśli uważasz, że nie można napisać generatora funkcji, to dziwię się, dlaczego plugin wg Ciebie jest możliwy, skoro zawiera w sobie przynajmniej jedną funkcję, której, de facto, nie da się wygenerować.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#217 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 05.10.2012 14:47

czyli nie da sie wygenerować funkcji bo nie wiemy do czego ale plugin juz się da mimo że też nie wiemy do czego ?
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#218 Nestea****Lemon

    Herbata ?!

  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:313
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski
Offline

Napisano 06.10.2012 06:44

Aby stworzyć taki generator pluginów trzeba by było przewidzieć jakieś multum funkcji itp. co jest niemożliwe , ponieważ tworząc unikatową modyfikajcę nie wygenerujesz sobie jej gotowej bo już nie będzie unikatowa + ktoś wcześniej musiałby ją stworzyć , aby wrzucić do generatora tak aby działała poprawnie.

Patrickx , wyobrażasz sobie generator który wygeneruje twój mod Tower Defense , bo ja jakoś nie ;P
  • +
  • -
  • 0

cY2lZ.gif

http://nestea-tdm.cba.pl <---- Nestea****Lemon Blog


Aktualnie tworzę moda do Minecrafta ^D^


#219 MineKamiL

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:21
  • Imię:KamiL
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.02.2013 14:31

przydało by się jeszcze np opcja zadajesz 10 + (inta) obrażen więcej
  • +
  • -
  • 0

#220 Hastu

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Jaslo
Offline

Napisano 10.03.2013 18:30

Przydało by sie jeszcze takie coś że bijesz np z AK47 więcej tam o 0.5(+inta)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Uwaga, generator klas, cod generator, cod nowy, generator cod, codmod generator, wygeneruj klase, cod klasa generator

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych