Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Generator klas COD ModCOD Nowy
#202
Napisano 05.08.2012 06:28
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
A powinno być:
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
#203
Napisano 05.08.2012 12:34
Powinno być takKiedy damy niewidzialność na nożu to jest:
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
A powinno być:
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255);
}
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#204
Napisano 05.08.2012 14:31
#205
Napisano 15.08.2012 12:56
#206
Napisano 26.09.2012 15:18
#207
Napisano 27.09.2012 12:26
Ale proszę weźcie zróbcie że do wyboru z jakie broni 1/x. Mimo tego to ekstra ale nie chce mi się za każdym razem dodawać tego...
Albo zmieńcie opis żeby nie wprowadzać wszystkich w błąd
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

Nie pomagam za darmo na pw.
#208
Napisano 27.09.2012 19:53
#209
Napisano 03.10.2012 18:41

#210
Napisano 04.10.2012 22:35

Możliwe.
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#211
Napisano 05.10.2012 11:24
Możliwe.
tak ? chetnie zobacze taki generator bo wiesz mam zamiar napisać sobie nowego diablomoda i kilka pluginów o blizej nie określonym dzialaniu ale chetnie bym sobie to wygenerował

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)

#212
Napisano 05.10.2012 11:35

Generator Klas - to miedzy innymi generator plugina nie ?
bo go tworzy

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#213
Gość_21977_*
Napisano 05.10.2012 13:35
Nie.nie ?
#214
Napisano 05.10.2012 13:39
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#215
Gość_21977_*
Napisano 05.10.2012 13:43
Generator pluginu musiałby pozwolić na generowanie dowolnego pluginu wg pewnej specyfikacji ograniczeń.Nie rozumiesz
Jednakże możliwych do wygenerowania pluginów jest nieskończenie wiele, a nikt nie jest w stanie stworzyć takiego generatora.
Generator klas co najwyżej generuje klasę, która jest w szczególności pluginem, ale na pewno nie między innymi.
#216
Napisano 05.10.2012 14:35
Pluginów jest.
Ale funkcji to niemożliwe bo zależy czego

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#217
Napisano 05.10.2012 14:47

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)

#218
Napisano 06.10.2012 06:44
Patrickx , wyobrażasz sobie generator który wygeneruje twój mod Tower Defense , bo ja jakoś nie

#219
Napisano 17.02.2013 14:31
#220
Napisano 10.03.2013 18:30
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Uwaga, generator klas, cod generator, cod nowy, generator cod, codmod generator, wygeneruj klase, cod klasa generator
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z zapisaemnVault Napisany przez DenY, 11.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Problem z klasą, która się leczyNapisany przez DonPedro, 27.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
klasa buguje garczyNapisany przez Anonimowy09, 26.01.2023 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych