Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Jak dodać statystykę GRAWITACJA

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 12.09.2011 21:01

*
Popularny

1. Otwieramy nasze sma z codmodem i szukamy:
new Float:szybkosc_gracza[33];
i pod tym dodajemy:
new grawitacja_gracza[33];
2. Następnie szukamy:
public client_connect(id) i pod:
inteligencja_gracza[id] = 0;
wpisujemy:
grawitacja_gracza[id] = 0;
3. W public PrzydzielPunkty(id) szukamy:
new tytul[25];
i pod tym dodajemy:
new grawitacja[60];
W tym samym publicu szukamy:
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);
i pod tym dodajemy:
format(grawitacja, 59, "Grawitacja: \r%i \y(Zmniejsza grawitacje)", grawitacja_gracza[id]);
Nadal pozostajemy w tym samym publicu i szukamy:
menu_additem(menu, kondycja);
i pod tym dopisujemy:
menu_additem(menu, grawitacja);
4. W public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) szukamy:
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<100)
kondycja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id,GREEN," [CoD MoD]^x01 Maksymalny poziom^x03 zwinnosci^x01 osiagniety.^x03 [%i]", kondycja_gracza[id]);
  }
i pod tym dodajemy:
case 4:
{
if(grawitacja_gracza[id]<100)
grawitacja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id,GREEN," [CoD MoD]^x01 Maksymalny poziom^x03 grawitacji^x01 osiagniety.^x03 [%i]", grawitacja_gracza[id]);
  }
czyli całość ma wyglądać tak:
Spoiler


5. Nastepnie w public ResetujPunkty(id) szukamy:
wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
i pod tym dodajemy:
grawitacja_gracza[id] = 0;
6. Cały nasz public ZapiszDane(id) podmieniamy z tym:
public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], grawitacja_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}

7. Cały nasz public WczytajDane(id, klasa) podmieniamy z tym:
public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], grawitacja_gracza[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

  new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], grawitacja[32];

  parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, grawitacja, 31);

doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
grawitacja_gracza[id] = str_to_num(grawitacja);
  punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-grawitacja_gracza[id];
}

7. Cały nasz public SprawdzPoziom(id) podmieniamy z tym:
public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 2, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do poziomu %i!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}

  punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-grawitacja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}
8. W public UstawSzybkosc(id) szukamy:
if(klasa_gracza[id])
i od razu pod tym dodajemy:
new grav = grawitacja_gracza[id] / 500;
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-float(grav));

I to wszystko, życzę miłej gry ;P


!!! UWAGA !!!

PRAWA ZASTRZEŻONE. ZAKAZ KOPIOWANIA NA INNE FORA.



@Edit Poprawka jednego szczegółu

Użytkownik radim edytował ten post 13.01.2012 14:00

  • +
  • -
  • 11

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#2 MariO ak Killer

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:88
  • GG:
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Warmia-Mazury
Offline

Napisano 25.09.2011 17:41

Jea dzięki wszystko działa o by takich więcej poradników, napracowałeś się widzę ;d

#3 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 09.10.2011 16:24

dokladnie ten sam sposob uzywam . :)

#4 *MARIUSZ*

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:47
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Mazowsze
Offline

Napisano 13.01.2012 10:58

Witam mam problem w tej lini gdy dodam wyskakują mi errory.a i za co odpowiada 500 ?


if(klasa_gracza[id])
new grav = grawitacja_gracza[id] / 500;
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-float(grav));
fm_set_user_maxspeed(id, szybkosc_gracza[id]);

Errory:


cod.sma(3040) : error 003: declaration of a local variable must appear in a compound block
cod.sma(3040) : warning 217: loose indentation
cod.sma(3040) : error 017: undefined symbol "grav"
cod.sma(3040) : warning 215: expression has no effect
cod.sma(3041) : error 017: undefined symbol "grav"
  • +
  • -
  • 0

#5 Jeansy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:296
  • Lokalizacja:Złoczew
Offline

Napisano 13.01.2012 19:55

Leci +

#6 Jakubiak

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 15.02.2012 22:17

Wielki refresh. Wgrałem jak trzeba, ale jest pewien problem. Dodaję punkty w statystykę, ale ani od razu, ani w następnej rundzie, ani WCALE ona nie działa. Grawitacja jaka była, taka jest.
Za co odpowiada
new grav = grawitacja_gracza[id] / 500;
to 500? Miało zmniejszać gravity z 800 do 500? Jeśli tak, to niby jak? w jakich proporcjach? 1punkt statysyki = 300gravity mniej? Nie rozumiem. Załączam .sma i proszę o pomoc.

Z góry przepraszam za odświeżenie, ale temat chyba po to jest, aby napisać, jeśli ma się problem. zwłaszcza, że nie jest on zamknięty.Załączony plik  QTM_CodMod.sma   72,33 KB  31 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx

Użytkownik Jakubiak edytował ten post 15.02.2012 22:17

  • +
  • -
  • 0

#7 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 15.02.2012 22:37

Dobree ;) Moze przyda sie niekoniecznie do cod-a :)
  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#8 WiWaldi:*

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:267
  • GG:
  • Imię:Waldemar
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 16.02.2012 14:44

Mam taki sam problem . :(

cod.sma(3040) : error 003: declaration of a local variable must appear in a compound block
cod.sma(3040) : warning 217: loose indentation
cod.sma(3040) : error 017: undefined symbol "grav"
cod.sma(3040) : warning 215: expression has no effect
cod.sma(3041) : error 017: undefined symbol "grav"



#9 MagikGK

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:104
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.05.2012 17:11

Zadziała na nowych codmodzie?

#10 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 09.05.2012 18:01

http://amxx.pl/topic...owe-statystyki/
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych