new Float:szybkosc_gracza[33];i pod tym dodajemy:
new grawitacja_gracza[33];2. Następnie szukamy:
public client_connect(id) i pod:
inteligencja_gracza[id] = 0;wpisujemy:
grawitacja_gracza[id] = 0;3. W public PrzydzielPunkty(id) szukamy:
new tytul[25];i pod tym dodajemy:
new grawitacja[60];W tym samym publicu szukamy:
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);i pod tym dodajemy:
format(grawitacja, 59, "Grawitacja: \r%i \y(Zmniejsza grawitacje)", grawitacja_gracza[id]);Nadal pozostajemy w tym samym publicu i szukamy:
menu_additem(menu, kondycja);i pod tym dopisujemy:
menu_additem(menu, grawitacja);4. W public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) szukamy:
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<100)
kondycja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id,GREEN," [CoD MoD]^x01 Maksymalny poziom^x03 zwinnosci^x01 osiagniety.^x03 [%i]", kondycja_gracza[id]);
  }i pod tym dodajemy:case 4:
{
if(grawitacja_gracza[id]<100)
grawitacja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id,GREEN," [CoD MoD]^x01 Maksymalny poziom^x03 grawitacji^x01 osiagniety.^x03 [%i]", grawitacja_gracza[id]);
  }czyli całość ma wyglądać tak:5. Nastepnie w public ResetujPunkty(id) szukamy:
wytrzymalosc_gracza[id] = 0;i pod tym dodajemy:
grawitacja_gracza[id] = 0;6. Cały nasz public ZapiszDane(id) podmieniamy z tym:
public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], grawitacja_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}7. Cały nasz public WczytajDane(id, klasa) podmieniamy z tym:
public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], grawitacja_gracza[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
  new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], grawitacja[32];
  parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, grawitacja, 31);
doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
grawitacja_gracza[id] = str_to_num(grawitacja);
  punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-grawitacja_gracza[id];
}
7. Cały nasz public SprawdzPoziom(id) podmieniamy z tym:
public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 2, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do poziomu %i!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
  punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-grawitacja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}8. W public UstawSzybkosc(id) szukamy:if(klasa_gracza[id])i od razu pod tym dodajemy:
new grav = grawitacja_gracza[id] / 500; set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-float(grav));
I to wszystko, życzę miłej gry 
!!! UWAGA !!!
PRAWA ZASTRZEŻONE. ZAKAZ KOPIOWANIA NA INNE FORA.
@Edit Poprawka jednego szczegółu
Użytkownik radim edytował ten post 13.01.2012 14:00


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 
	 
					



 
				
				 
				
				
 
				
				 
				
				
 QTM_CodMod.amxx
  QTM_CodMod.amxx 
				
				


 
				
				








 
  
		
 
		 
		