Jak dodać statystykę GRAWITACJA
radim
12.09.2011
1. Otwieramy nasze sma z codmodem i szukamy:
public client_connect(id) i pod:
5. Nastepnie w public ResetujPunkty(id) szukamy:
7. Cały nasz public WczytajDane(id, klasa) podmieniamy z tym:
7. Cały nasz public SprawdzPoziom(id) podmieniamy z tym:
!!! UWAGA !!!
@Edit Poprawka jednego szczegółu
Użytkownik radim edytował ten post 13.01.2012 14:00
new Float:szybkosc_gracza[33];i pod tym dodajemy:
new grawitacja_gracza[33];2. Następnie szukamy:
public client_connect(id) i pod:
inteligencja_gracza[id] = 0;wpisujemy:
grawitacja_gracza[id] = 0;3. W public PrzydzielPunkty(id) szukamy:
new tytul[25];i pod tym dodajemy:
new grawitacja[60];W tym samym publicu szukamy:
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);i pod tym dodajemy:
format(grawitacja, 59, "Grawitacja: \r%i \y(Zmniejsza grawitacje)", grawitacja_gracza[id]);Nadal pozostajemy w tym samym publicu i szukamy:
menu_additem(menu, kondycja);i pod tym dopisujemy:
menu_additem(menu, grawitacja);4. W public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) szukamy:
case 3: { if(kondycja_gracza[id]<100) kondycja_gracza[id]++; else ColorChat(id,GREEN," [CoD MoD]^x01 Maksymalny poziom^x03 zwinnosci^x01 osiagniety.^x03 [%i]", kondycja_gracza[id]); }i pod tym dodajemy:
case 4: { if(grawitacja_gracza[id]<100) grawitacja_gracza[id]++; else ColorChat(id,GREEN," [CoD MoD]^x01 Maksymalny poziom^x03 grawitacji^x01 osiagniety.^x03 [%i]", grawitacja_gracza[id]); }czyli całość ma wyglądać tak:
Spoiler
5. Nastepnie w public ResetujPunkty(id) szukamy:
wytrzymalosc_gracza[id] = 0;i pod tym dodajemy:
grawitacja_gracza[id] = 0;6. Cały nasz public ZapiszDane(id) podmieniamy z tym:
public ZapiszDane(id) { new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]); format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], grawitacja_gracza[id]); nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata); }
7. Cały nasz public WczytajDane(id, klasa) podmieniamy z tym:
public WczytajDane(id, klasa) { new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa); format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], grawitacja_gracza[id]); nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255); replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], grawitacja[32]; parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, grawitacja, 31); doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza); poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1; inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza); zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza); wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza); kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza); grawitacja_gracza[id] = str_to_num(grawitacja); punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-grawitacja_gracza[id]; }
7. Cały nasz public SprawdzPoziom(id) podmieniamy z tym:
public SprawdzPoziom(id) { if(poziom_gracza[id] < 201) { while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]]) { poziom_gracza[id]++; set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 2, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2) ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do poziomu %i!", poziom_gracza[id]); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup"); } punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-grawitacja_gracza[id]; } ZapiszDane(id); }8. W public UstawSzybkosc(id) szukamy:
if(klasa_gracza[id])i od razu pod tym dodajemy:
new grav = grawitacja_gracza[id] / 500; set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-float(grav));
I to wszystko, życzę miłej gry
!!! UWAGA !!!
PRAWA ZASTRZEŻONE. ZAKAZ KOPIOWANIA NA INNE FORA.
@Edit Poprawka jednego szczegółu
Użytkownik radim edytował ten post 13.01.2012 14:00
MariO ak Killer
25.09.2011
Jea dzięki wszystko działa o by takich więcej poradników, napracowałeś się widzę ;d
*MARIUSZ*
13.01.2012
Witam mam problem w tej lini gdy dodam wyskakują mi errory.a i za co odpowiada 500 ?
if(klasa_gracza[id])
new grav = grawitacja_gracza[id] / 500;
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-float(grav));
fm_set_user_maxspeed(id, szybkosc_gracza[id]);
Errory:
cod.sma(3040) : error 003: declaration of a local variable must appear in a compound block
cod.sma(3040) : warning 217: loose indentation
cod.sma(3040) : error 017: undefined symbol "grav"
cod.sma(3040) : warning 215: expression has no effect
cod.sma(3041) : error 017: undefined symbol "grav"
if(klasa_gracza[id])
new grav = grawitacja_gracza[id] / 500;
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-float(grav));
fm_set_user_maxspeed(id, szybkosc_gracza[id]);
Errory:
cod.sma(3040) : error 003: declaration of a local variable must appear in a compound block
cod.sma(3040) : warning 217: loose indentation
cod.sma(3040) : error 017: undefined symbol "grav"
cod.sma(3040) : warning 215: expression has no effect
cod.sma(3041) : error 017: undefined symbol "grav"
Jakubiak
15.02.2012
Wielki refresh. Wgrałem jak trzeba, ale jest pewien problem. Dodaję punkty w statystykę, ale ani od razu, ani w następnej rundzie, ani WCALE ona nie działa. Grawitacja jaka była, taka jest.
Za co odpowiada
Z góry przepraszam za odświeżenie, ale temat chyba po to jest, aby napisać, jeśli ma się problem. zwłaszcza, że nie jest on zamknięty.
QTM_CodMod.sma 72,33 KB
49 Ilość pobrań
Użytkownik Jakubiak edytował ten post 15.02.2012 22:17
Za co odpowiada
new grav = grawitacja_gracza[id] / 500;to 500? Miało zmniejszać gravity z 800 do 500? Jeśli tak, to niby jak? w jakich proporcjach? 1punkt statysyki = 300gravity mniej? Nie rozumiem. Załączam .sma i proszę o pomoc.
Z góry przepraszam za odświeżenie, ale temat chyba po to jest, aby napisać, jeśli ma się problem. zwłaszcza, że nie jest on zamknięty.

Użytkownik Jakubiak edytował ten post 15.02.2012 22:17
WiWaldi:*
16.02.2012
Mam taki sam problem .

cod.sma(3040) : error 003: declaration of a local variable must appear in a compound block
cod.sma(3040) : warning 217: loose indentation
cod.sma(3040) : error 017: undefined symbol "grav"
cod.sma(3040) : warning 215: expression has no effect
cod.sma(3041) : error 017: undefined symbol "grav"