Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Awanse klas

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
161 odpowiedzi w tym temacie

#61 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 20.08.2011 19:05

Gotowce dodane. Niech wam będzie :P.
Przy okazji - aktualizacja wersji z frakcjami:
- poprawiona kompatybilność z najnowszą wersją frakcji,
- teraz możliwe będzie dodanie klas, do której się awansuje, do innej frakcji niż klasa bazowa.
  • +
  • -
  • 0

#62 onlyketim

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:41
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Ropczyce
Offline

Napisano 21.08.2011 18:14

Gotowy plugin jest spoko gralem juz na takim.

#63 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 15.10.2011 15:54

I np: jeśli awansuję z Snajpera na 20 poziomie na Starszego Snajpera to na tym starszym będe miał 20 lvl czy od nowa muszę wbijać ??
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#64 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 15.10.2011 15:58

To zależy od tego, który kod wybierzesz w punkcie 7. Jeśli wybierzesz pierwszy - będziesz zaczynać od nowa, jeśli drugi - cały exp i statystyki przejdą na drugą klasę.
  • +
  • -
  • 0

#65 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 15.10.2011 20:28

Nadal coś mam źle, bo ustawiłem awans na 15 poziomie z Szeregowy I na Szeregowy II wszystko ładnie przechodzi( zmienia się nazwa klasy, pokazuje się Info że awansowałeś) lecz gdy strzelę z jakiejś broni wszystko mi wyrzuca i zostaje tylko nóż i podstawowy pistolet. Nawet gdy wyjdę z serwera i wejdę mam Szeregowy II ale tylko z tymi dwoma broniami. Zrobiłem awans snajpera Scout Sniper - Sniper - Awp Sniper wszystko działa a tu jest jakiś błąd ;/

Użytkownik Intex edytował ten post 16.10.2011 13:14

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#66 lE_campe

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -15
Tragedia

  • Postów:96
  • Imię::)
  • Lokalizacja:somewhere...
Offline

Napisano 22.10.2011 18:27

a gdzie tu pisze do której klasy ma awansowaĆ?? sory nie czytałem za dużo bo mam mało czasu xD

#67 xanderms991

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:UD
Offline

Napisano 01.11.2011 01:23

Wszystko działa tak jak trzeba ale mam problem z awansem tej klasy wrzucam ty pliczki .sma poradźcie coś.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#68 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 01.11.2011 09:46

Źle wpisana nazwa klasy w 1. parametrze natywu cod_register_advance.
  • +
  • -
  • 1

#69 xanderms991

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:UD
Offline

Napisano 01.11.2011 11:30

Chodzi o to ze muszę napisać "Samaren[Extra]" tak jak tam jest czy jak ?, Jeśli to nie problem powiedz dokładnie jak ma pisać.
Goliath (01.11.2011 12:37):
Musisz wpisać DOKŁADNIE taką samą nazwę klasy, czyli w twoim przypadku: "Samaren[EXTRA]"

  • +
  • -
  • 0

#70 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 172
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 01.11.2011 19:52

if(awansuje_do[klasa_gracza[id]])
{
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(klasa_gracza[id], awansuje_do[klasa_gracza[id]])][2])
{
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Osiagajac poziom %i, awansowales do klasy %s!", poziom_gracza[id], nazwy_klas[awansuje_do[klasa_gracza[id]]]);
new temp_int = inteligencja_gracza[id], temp_zdr = zdrowie_gracza[id], temp_kon = kondycja_gracza[id], temp_wyt = wytrzymalosc_gracza[id], temp_exp = doswiadczenie_gracza[id], temp_lvl = poziom_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = awansuje_do[klasa_gracza[id]];
UstawNowaKlase(id);
poziom_gracza[id] = temp_lvl;
doswiadczenie_gracza[id] = temp_exp;
wytrzymalosc_gracza[id] = temp_wyt;
zdrowie_gracza[id] = temp_zdr;
kondycja_gracza[id] = temp_kon;
inteligencja_gracza[id] = temp_int;
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
ZapiszDane(id);
}
}


Czy to oby na pewno działa? bo mi niestety nie chce wczytać tych statystyk i poziomu po awansie.

Użytkownik Squady edytował ten post 01.11.2011 19:57

  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#71 xanderms991

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:UD
Offline

Napisano 01.11.2011 23:22

Użyj gotowca który jest na 1 stronie nie powinieneś mieć żadnych problemow.
  • +
  • -
  • 0

#72 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 09.11.2011 22:26

Dobra napisałem w nowym temacie :) Ten post wyżej można skasować /

#73 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 18.11.2011 19:23

Goliath, popatrz na ten tutek, co trzeba zrobić aby frakcje cypisa działały, i powiedz mi w czym zrobiłeś błąd, bo ja widze dwa inne publici

Tak, dałoby się Dołączona grafika. Najpierw uwzględnij zmianę z pierwszego postu, z punktów 2 i 3 (nowa zmienna - awansuje_z). Potem zmień kod z punktu 5 na:

public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(awansuje_z[i])
{
new bool:moze = false;
WczytajDane(id, awansuje_z[i]);
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(awansuje_z[i], i)][2])
moze = true;

WczytajDane(id, i);
if(moze) formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
else formatex(klasa, charsmax(klasa), "\r%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
}
else
{
WczytajDane(id, i);
formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
}
menu_additem(menu, klasa);
}

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

Z punktu 6. na:
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(awansuje_z[item])
{
WczytajDane(id, awansuje_z[item]);
new bool:moze, a = ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item)
if(poziom_gracza[id] >= awanse[a][2])
moze = true;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
if(!moze)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Aby uzywac tej klasy musisz zdobyc %i poziom na klasie %s!", awanse[a][2], nazwy_klas[awansuje_z[item]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}

if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

nowa_klasa_gracza[id] = item;

if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

I usuń kod z punktu 7.


I żeby z tym też działały frakcje
  • +
  • -
  • 0

#74 SoPelQ

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:121
  • Lokalizacja:Utajnione
Offline

Napisano 11.12.2011 15:56

A jak mam zrobić by wybrana klasa była od np. 1000lvl?
Przykładowo np. żeby tą klase można było użyć po 1000lvlu http://amxx.pl/topic...osiada-m72-law/

#75 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 19.12.2011 21:36

+ biorę do siebie !

#76 H.W.D.P

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:92
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Worcław
Offline

Napisano 22.12.2011 14:10

A jak zrobić ,że gracz wpisze /klasa i wybierze klasę i wyskoczy mu menu :
Snajper
Elitarny Snajper?

#77 SoPelQ

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:121
  • Lokalizacja:Utajnione
Offline

Napisano 02.01.2012 12:26

No tak, jeżeli na danej klasie wbiję 600 to mogę grać wybraną klasa.
Ale ja bym chciał, aby po wbiciu nie ważne którą klasą 600lvla, mogę grać inną wybraną przez sb klasą. Chodzi tu o to by klasa odblokowywała się po samym wbiciu 600lvla, bez brania pod uwagę (bez znaczenia), na której klasie wbiłem ten lvl.
PS CoD'a mam z frakcjami.

Użytkownik lok301 edytował ten post 02.01.2012 12:28


#78 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 02.01.2012 19:25

Czy jest możliwość przerobienia tego , że wyśiwetla nową opcję i zamiast poziomu są konkretne nazwy w HUD ? Tzn, żeby mi klasa nie awansował tylko zmnieił się tytuł sam .

Użytkownik SAS edytował ten post 02.01.2012 19:26

  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#79 robaloss

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:157
  • Imię:haha
  • Lokalizacja:Wejherowo
Offline

Napisano 14.01.2012 22:58

Można by zrobić informacja o awansach w /klasa nie /klasy np.

Wybierz klase:
1. Snajper - jak klikniesz odsyla do menu gdzie jest:

Wybierz awans:
1. Normalna
2. Profesjonalny Snajper (od 100 lvl)

dało by się to stworzyc?
  • +
  • -
  • 0

#80 matixr

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 04.02.2012 01:45

Jak chce skompilować klasę Elitarny Snajper to wyskakuje mi błąd ;

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "cod_register_advance" on line 24
Error: Number of arguments does not match definition on line 24
Warning: Symbol is never used: "bronie" on line 48
Warning: Symbol is never used: "inteligencja" on line 48
Warning: Symbol is never used: "kondycja" on line 48
Warning: Symbol is never used: "wytrzymalosc" on line 48
Warning: Symbol is never used: "zdrowie" on line 48

2 Errors.
Could not locate output file Y:\DO MOJEGO COD MODA\awanse klas\codawans_elitesnajper.amx (compile failed).


.SMA wziąłem z 1 postu

Powie mi ktoś czy :
- Edytujemy tylko silnik i codmod.inc ?
- Gdzie dodajemy w klasie, w którą ma się zamienić z czego ?
- Gdzie dodać w klasie, gdy po wbiciu 100lv zamieni się w tą wyżej klasę ?

! MOD PROSZĘ USUNĄĆ MOJE POSTY !
PROBLEM ROZWIĄZANY !

Użytkownik matixr edytował ten post 02.02.2012 15:00

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych