Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#101
Napisano 05.04.2012 17:53
#102
Napisano 07.04.2012 22:58
#103
Napisano 12.04.2012 19:55
#104
Napisano 12.04.2012 20:10
#105
Napisano 13.04.2012 22:36
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
elitesnajper.sma(25) : warning 217: loose indentation
elitesnajper.sma(25) : error 017: undefined symbol "cod_register_advance"
elitesnajper.sma(29) : error 021: symbol already defined: "RegisterHam"
elitesnajper.sma(33) : error 054: unmatched closing brace
elitesnajper.sma(83) : warning 203: symbol is never used: "bronie"
elitesnajper.sma(83) : warning 203: symbol is never used: "inteligencja"
elitesnajper.sma(83) : warning 203: symbol is never used: "kondycja"
elitesnajper.sma(83) : warning 203: symbol is never used: "wytrzymalosc"
elitesnajper.sma(83) : warning 203: symbol is never used: "zdrowie"
3 Errors.
Could not locate output file elitesnajper.amxx (compile failed).
jak na kompie robie:
#include &--#60;amxmodx&--#62;
#include &--#60;amxmisc&--#62;
#include &--#60;codmod&--#62;
#include &--#60;hamsandwich&--#62;
#include &--#60;cstrike&--#62;
#include &--#60;fakemeta&--#62;
#include &--#60;fun&--#62;
new const nazwa[] = "elite snajper";
new const opis[] = "200 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/1 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = (1&--#60;&--#60;CSW_HEGRENADE)|(1&--#60;&--#60;CSW_AWP)|(1&--#60;&--#60;CSW_FLASHBANG)|(1&--#60;&--#60;CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 75;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 50;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 60, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); // przy tym mam blad
}
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_klase[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, 200.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik lucyfer1995 edytował ten post 13.04.2012 22:37
#106
Napisano 14.04.2012 08:55
#107
Napisano 14.04.2012 12:12
#108
Napisano 14.04.2012 20:00
3. Pobieramy potrzebne pliki do kompilacji (pliki z rozszerzeniem: .sma, .inl, .inc)
* pliki .sma oraz .inl wrzucamy do głównego katalogu kompilatora
* pliki .inc wrzucamy do include
Skąd mam wiedzieć jakie pliki są potrzebne żeby skopiować
#109
Napisano 27.04.2012 08:22
Klasy nie awansują, ale odblokowywują się po osiągnięciu danego poziomu na danej klasie (jeżeli mamy wgrane frakcje) - http://amxx.pl/topic...post__p__262954
wgrałem to ale nadal awansują automatycznie, i nie da sie grać poprzednią klasą bo gdy dostaniemy expa Zmienia na Awans .
#110
Napisano 28.04.2012 06:07
Ja mam problem z skompilowaniem pliku QTM_CodMod.sma
Wyskakują error'y :
QTM_CodMod.sma(308) : error 017: undefined symbol "UstawPerk"
QTM_CodMod.sma(322) : error 017: undefined symbol "fm_give_item"
QTM_CodMod.sma(327) : error 017: undefined symbol "fm_give_item"
QTM_CodMod.sma(343) : error 017: undefined symbol "PobierzWytrzymalosc"
QTM_CodMod.sma(345) : error 017: undefined symbol "PobierzZdrowie"
QTM_CodMod.sma(347) : error 017: undefined symbol "PobierzKondycje"
QTM_CodMod.sma(360) : error 017: undefined symbol "Display_Fade"
QTM_CodMod.sma(423) : error 017: undefined symbol "UstawPerk"
QTM_CodMod.sma(482) : error 017: undefined symbol "UstawPerk"
QTM_CodMod.sma(618) : error 017: undefined symbol "ZnajdzAwans"
QTM_CodMod.sma(656) : error 017: undefined symbol "ZnajdzAwans"
QTM_CodMod.sma(699) : error 017: undefined symbol "PobierzInteligencje"
QTM_CodMod.sma(700) : error 017: undefined symbol "PobierzZdrowie"
QTM_CodMod.sma(701) : error 017: undefined symbol "PobierzWytrzymalosc"
QTM_CodMod.sma(702) : error 017: undefined symbol "PobierzKondycje"
QTM_CodMod.sma(988) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "limit_poziomu"
QTM_CodMod.sma(1028) : error 017: undefined symbol "ham_strip_weapon"
QTM_CodMod.sma(1034) : error 017: undefined symbol "UstawSzybkosc"
QTM_CodMod.sma(1144) : error 017: undefined symbol "UstawPerk"
QTM_CodMod.sma(1159) : error 017: undefined symbol "PobierzDoswiadczeniePoziomu"
QTM_CodMod.sma(1166) : error 017: undefined symbol "PobierzDoswiadczeniePoziomu"
QTM_CodMod.sma(1214) : error 017: undefined symbol "PobierzDoswiadczeniePoziomu"
QTM_CodMod.sma(1217) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1217) : error 017: undefined symbol "get_user_healt"
QTM_CodMod.sma(1219) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1221) : error 017: undefined symbol "PobierzDoswiadczeniePoziomu"
QTM_CodMod.sma(1221) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1221) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1226) : warning 225: unreachable code
QTM_CodMod.sma(1226) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1226) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1226) : error 017: undefined symbol "PokazReklame"
Jeżeli by ktoś mógł poustawiać mi to , to bym był bardzo wdzięczny
Plik Sma :
Załączone pliki
Projektuję silniki , paczki , pluginy i wszystko co chcesz!
Napisz do mnie - dogadamy się!
------------------------------------------------------------------
Jeżeli jesteś zainteresowany to napisz mi na pw!
Pierw przedstaw swą oferte czego ode mnie oczekujesz ,następnie czekaj na odpowiedź!
#112
Napisano 30.04.2012 15:46
#114
Napisano 04.05.2012 08:52
Mam nadzieje, że jest to w miare zrozumiałe nie wiem jak to lepiej wytłumaczyć ;/
#115
Napisano 04.05.2012 10:46
Wysjkakuje ten sam problem co przy waszym kompilatorze to te same błędy są w lokalnym !
Załączone pliki
Użytkownik Kaski edytował ten post 04.05.2012 10:47
#116
Napisano 04.05.2012 12:09
Ku** ! Przy kompilacji lokalnej wyskakują mi błędy z tą klasą ! drypane jakies to jest !
Wysjkakuje ten sam problem co przy waszym kompilatorze to te same błędy są w lokalnym !
A i tu codmod.inc
#117
Napisano 02.06.2012 15:48
#118
Napisano 19.06.2012 15:28
zrobiłem cod mod z awansami które się odblokowują po osiągnięciu danego poziomu (z frakcjami) i gdy wpisuje /klasa to jest ta klasa która awansuje na czerwono , to jest dobrze, ale kiedy wbijam na np: snajperze poziom do awansu na tą klasę to na nią awansuje i mogę ją wybierać i ja chciałbym żeby ktoś mi powiedział jak zrobić by jak awansujesz to od razu nie zmieniało w tą klasę tylko sam mógł ją wygrać wpisując /klasa, poniewaz wtedy kiedy sama włacza mi się ta klasa to potem nie moge grać tą klasą którą awansowałem w moim przypadku nie mogę grać już snajperem bo ciągle mi się przełacza na tą od tego lvl.
Proszę o pomoc.
#119
Napisano 24.06.2012 13:12
wyskakuje mi błąd "symbol already defined: cod_register_advance" Mam dodaną linijkę w .inc i nie wiem jak to zlikwidować
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych