Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Awanse klas

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
161 odpowiedzi w tym temacie

#21 NewaX

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 22.06.2011 18:07

A ja mam problem poniewaz pokazyje mi sie takie cos przy kompilowaniu:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

a.sma(964) : error 010: invalid function or declaration
a.sma(966) : error 010: invalid function or declaration
a.sma(971) : error 021: symbol already defined: "UstawNowaKlase"
a.sma(972) : error 021: symbol already defined: "DajBronie"
a.sma(973) : error 021: symbol already defined: "ZastosujAtrybuty"
a.sma(974) : error 021: symbol already defined: "ZapiszDane"

6 Errors.
Could not locate output file a.amxx (compile failed).
  • +
  • -
  • 0

#22 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 22.06.2011 19:12

Jak wszystko dobrze dodasz to nie będzie problemu. Daj .sma, sprawdzę.
  • +
  • -
  • 1

#23 NewaX

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 22.06.2011 20:06

Ajj przegapilem 1 nawias } i dlatego dzięki za upomnienie zebym wszystko sprawdzil

Dodano 23 czerwiec 2011 - 10:24:
Mam pytanie czy jest mozliwe zrobienie czegos takiego ze jak nabijemy potrzebny lvl np: na komandosie to dostajemy wybor czy chcemy np: szybkiego komandosa (taka klasa) czy celnego komandosa. czy da sie cos takiego zrobic

Dodano 23 czerwiec 2011 - 16:51:
A jeszcze 1 sprawa nie wiem dlaczego klasa ktora podales nie chce mi sie skompilowac. Daje do kompilatora ta klase co podales i sie wyswietla blad Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

a.sma(23) : error 017: undefined symbol "cod_register_advance"
a.sma(54) : warning 203: symbol is never used: "bronie"
a.sma(54) : warning 203: symbol is never used: "inteligencja"
a.sma(54) : warning 203: symbol is never used: "kondycja"
a.sma(54) : warning 203: symbol is never used: "wytrzymalosc"
a.sma(54) : warning 203: symbol is never used: "zdrowie"

1 Error.
Could not locate output file a.amxx (compile failed).
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Elitarny Snajper";
new const opis[] = "200 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/1 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 75;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 50;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 60, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
		if(weapon == CSW_AWP)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*1.0, 1.0, idinflictor, damagebits);	
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#24 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 23.06.2011 18:55

*
Popularny

Nie dodałeś do natywu do codmod.inc.

Wersja dla tych, który mają wgrane frakcje DarkGL'a
1. Instalujemy frakcje, a następnie awanse według instrukcji z pierwszego posta.
2. Zmieniamy publici WybierzKlase, WybierzKlase_Handle i WybierzKlase_Frakcje na:
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}

public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)

new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");

new klasa[50], szTmp[5], dana_klasa;
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(JestAwansem(i))
continue;
WczytajDane(id, i);
dana_klasa = i;

for(;;)
{
if(awansuje_do[dana_klasa] && poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(dana_klasa, awansuje_do[dana_klasa])][2])
{
dana_klasa = awansuje_do[dana_klasa];
WczytajDane(id, dana_klasa);
}
else break;
}
if(equali(data,frakcja_klas[dana_klasa]))
{
formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[dana_klasa], poziom_gracza[id]);
num_to_str(dana_klasa, szTmp, charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa, szTmp);
}
}

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)

item = str_to_num(data);

if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

nowa_klasa_gracza[id] = item;

if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

3. W zależności od tego, jakim sposobem instalowaliśmy frakcje, dokonujemy różnych zmian:
- gdy instalowaliśmy I sposobem:
Zmieniamy public ZarejestrujAwans na:
public ZarejestrujAwans(plugin, params)
{
if(params != 10)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;

pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;

new awans_z = get_param(1);
awansuje_do[awans_z] = ilosc_klas;
awansuje_z[ilosc_klas] = awans_z;
ilosc_awansow++;
awanse[ilosc_awansow][1] = ilosc_klas;
awanse[ilosc_awansow][0] = awans_z;
awanse[ilosc_awansow][2] = get_param(2);
get_string(3, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(4, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);

bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(5);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(9);
get_string(10, frakcja_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_FRAKCJA);

return ilosc_klas;
}

Zmieniamy natyw w pliku codmod.inc na:
native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci, const frakcja[]);

- gdy instalowaliśmy II sposobem:
Zmieniamy public ZarejestrujAwans na:
public ZarejestrujAwans(plugin, params)
{
if(params != 9)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;

pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;

new awans_z = get_param(1);
awansuje_do[awans_z] = ilosc_klas;
awansuje_z[ilosc_klas] = awans_z;
ilosc_awansow++;
awanse[ilosc_awansow][1] = ilosc_klas;
awanse[ilosc_awansow][0] = awans_z;
awanse[ilosc_awansow][2] = get_param(2);
get_string(3, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(4, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);

bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(5);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(9);

if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas], "Elitarny Snajper"))
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Amerykanie";

return ilosc_klas;
}

Teraz przed return ilosc_klas, wypisujemy wszystkie klasy, które są zarejestrowane poprzez natyw cod_register_advance (czyli te klasy, które są awansami) w taki sposób:
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas], "Nazwa klasy, do kt&#243;rej można awansować"))
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Nazwa frakcji";

- jeśli instalowaliśmy sposobem Cypis'a, zmieniamy funkcję ZarejestrujAwans na:
public ZarejestrujAwans(plugin, params)
{
if(params != 9)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;

pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;

new awans_z = get_param(1);
awansuje_do[awans_z] = ilosc_klas;
awansuje_z[ilosc_klas] = awans_z;
ilosc_awansow++;
awanse[ilosc_awansow][1] = ilosc_klas;
awanse[ilosc_awansow][0] = awans_z;
awanse[ilosc_awansow][2] = get_param(2);
get_string(3, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(4, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);

bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(5);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(9);
for(new i=0;i<klasid;i++){
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i])){
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}
}

return ilosc_klas;
}

A następnie wypisujemy wszystkie klasy, do których możemy awansować, do cod_frakcje.ini, jak wszystkie inne.
4. Kompilujemy plik QTM_CodMod.sma.

Zalecane jest, aby klasa, do której się awansuje, miała taką samą frakcję, jak ta, z której się awansuje. Od najnowszej wersji - nieaktualne Dołączona grafika. (Pragnę zaznaczyć, że jeśli frakcja składa się tylko z klas, które awansują, to ta frakcja będzie pusta i nie będzie można jej otworzyć, aż do momentu pierwszego awansu.)

Gotowce:
- I sposób:
Załączony plik  awanse_frakcje1.sma   42,81 KB  215 Ilość pobrań
  awanse_frakcje1.amxx
- II sposób:
Załączony plik  awanse_frakcje2.sma   42,88 KB  117 Ilość pobrań
  awanse_frakcje2.amxx
- sposób Cypisa:
Załączony plik  awanse_frakcjec.sma   44,14 KB  343 Ilość pobrań
  awanse_frakcjec.amxx

Użytkownik Goliath edytował ten post 25.09.2011 19:40

  • +
  • -
  • 9

#25 NewaX

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 23.06.2011 19:45

ale jaka w ogole skompilowac klasy nie moge w kompilatorze. to chyba nie jest przyczyna tego ze nie dodalem natywu
  • +
  • -
  • 0

#26 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 23.06.2011 21:53

@UP

Może pokaż błędy z kompilatora?
  • +
  • -
  • 0

#27 NewaX

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 24.06.2011 08:02

Przy kompilowaniu tej klasy co podales eliternysnajper to taki bedy mi wyskakuja:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_deathknight.sma(23) : error 017: undefined symbol "cod_register_advance"
codclass_deathknight.sma(54) : warning 203: symbol is never used: "bronie"
codclass_deathknight.sma(54) : warning 203: symbol is never used: "inteligencja"
codclass_deathknight.sma(54) : warning 203: symbol is never used: "kondycja"
codclass_deathknight.sma(54) : warning 203: symbol is never used: "wytrzymalosc"
codclass_deathknight.sma(54) : warning 203: symbol is never used: "zdrowie"

1 Error.
Could not locate output file codclass_deathknight.amxx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

#28 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 24.06.2011 08:39

Ile razy mam powtarzać, żebyś dodał ten natyw? Nie dodasz natywu - nie skompiluje ci się plik, proste. Czy może mam powiększyć ten napis z pierwszego posta?
  • +
  • -
  • 0

#29 NewaX

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 24.06.2011 14:14

Dobra dodalem ten natyw. Kompiluje kompilatorem z tej strony i nic dale to samo. Nie ogarniam xD
  • +
  • -
  • 0

#30 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 24.06.2011 22:05

Goliath jest problem. Otóż mam zrobione to tak że Snajper awansuje na Pro Snajpera a Pro Snajpera awansuje na Elite Snajpera. Gdy awansuje ze snajpera na pro wszystko ladnie smiga. Natomiast jezeli awansuje z pro na elite to nazwa w menu klas sie juz nie zmienia a po wyjsciu z serwera juz nie pokazuje sie elite tylko pro z wbitym levelem.

Mam nadzieje ze zrozumieliscie.
  • +
  • -
  • 0

#31 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 25.06.2011 10:55

Właśnie to naprawiłem ;). Aktualizacja wersji z pierwszego posta oraz tej z frakcjami. Radzę wszystkim zainstalować na nowo ;).
  • +
  • -
  • 0

#32 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 25.06.2011 16:08

Goliath po tej aktualizacji żadna z klas nie chce awansować. Dobije ten przykładowy 20 level i dalej jest na zwykłej klasie.
  • +
  • -
  • 0

#33 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 25.06.2011 18:13

Aktualizacja obejmowała zmiany w menu z klasami, a nie awansowanie klas w trakcie gry. Upewnij się, że masz kod z pierwszego posta, z punktu 7.
  • +
  • -
  • 0

#34 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 25.06.2011 18:32

Dobra dodalem ten natyw. Kompiluje kompilatorem z tej strony i nic dale to samo. Nie ogarniam xD


Wyraźnie dużą czcionką miałeś napisane w pierwszym poście że musisz kompilować lokalnie a nie przez www <facepalm>
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#35 NewaX

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 25.06.2011 19:14

Aha to przepraszam ze wszystkim dupe zawracalem. Skompilowalem tylko mam pytanie czy ta klase musze dodawac do cod_plugin.ini czy nie?

Użytkownik newax edytował ten post 25.06.2011 19:36

  • +
  • -
  • 0

#36 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 25.06.2011 19:56

A ta klasa to różni się czymś od zwykłego pluginu? Dodaj.
  • +
  • -
  • 1

#37 manipers

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Seweryn
  • Lokalizacja:Dalej niż myślisz
Offline

Napisano 25.06.2011 21:18

Goliath to kawał dobrej roboty masz +

#38 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 26.06.2011 00:02

A dało by radę zrobić, aby klasy do awansu były od początku widoczne, a jak je wybieramy to pisało, że trzeba zdobyć jakiś lvl na innej klasie? I aby po awansie można było by grać nadal klasą o stopień niższy.

Siema:)
Dalo by rade takie cos zrobic takze do tego sposobu z frakcja DarkaGL?
  • +
  • -
  • 0

#39 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 26.06.2011 09:16

*
Popularny

Podmień publici WybierzKlase_Frakcje i WybierzKlase_Handle na:
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)

new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");

new klasa[50], szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i]))
{
if(awansuje_z[i])
{
new bool:moze = false;
WczytajDane(id, awansuje_z[i]);
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(awansuje_z[i], i)][2])
moze = true;

WczytajDane(id, i);
if(moze) formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
else formatex(klasa, charsmax(klasa), "\r%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
}
else
{
WczytajDane(id, i);
formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
}
num_to_str(i, szTmp, charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa, szTmp);
}
}

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)

item = str_to_num(data);

if(awansuje_z[item])
{
WczytajDane(id, awansuje_z[item]);
new bool:moze, a = ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item)
if(poziom_gracza[id] >= awanse[a][2])
moze = true;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
if(!moze)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Aby uzywac tej klasy musisz zdobyc %i poziom na klasie %s!", awanse[a][2], nazwy_klas[awansuje_z[item]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}

if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

nowa_klasa_gracza[id] = item;

if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Nie testowane. Jeżeli nie chcesz czerwonego koloru dla klas, których nie możesz używać, podmień public WybierzKlase_Frakcje na taki, jaki był w domyślnych frakcjach.
  • +
  • -
  • 6

#40 severe

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 26.06.2011 17:46

nie wiem czemu ale mi nie działa, robię wszystko tak jak napisałeś i nawet wziąłem plik sma snajpera którego dodałeś w załączniku jak dobijam do wyznaczanego lvlu to nic sie nie dzieje.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych