Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Diablomod by OnykeNowe klasy, itemy, moce, mana, questy

5.9l diablomod newdiablomod onyke 0nyk3 download nowe klasy questy nowe itemy nowe moce

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
274 odpowiedzi w tym temacie

#141 Kapucha112

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:135
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.10.2011 18:48

Słuchaj nie musisz za przeproszeniem "pieprzyć"

Dałem mu tylko pomysł jak może odrobinę poprawić i tak tego "zasobożernego" potwora.

Spójrz na przykład.na kod w którym daje bronie i amunicje
Jeżeli nie użyłby fakemety_util , a zastąpił go funem to zaoszczędziłby sporo zasobów..

Dla przykładu.
Samo danie deagle z amunicją przez fakemete_util powoduje wywołanie funkcji 105x!
Dla przykładu ta sama rzecz zrobiona przez fun wywoła funkcje 2x.

Widać różnicę?
To tylko kropla w morzu możliwych usprawnień o_O

Później mogę wrzucić inne pomysły na usprawnienia.

Więc nie wiem po co tu Twój post glut? Może Ty lubisz używać chłamu, ale inni gracze + hostingi może nie lubią?
Zastanawia mnie jeszcze tylko jedna rzecz dotycząca tej czerwonej wiadomości. Skoro to stara wersja to po co ją wrzucać? Skoro jest lepsza , to w jakim celu wrzucać starszą :> Zwykłe dzielenie się chłamem.

Tyle ode mnie. Proszę nie przejmujcie się :)

-----------------------------------------------------------

Kolejna sprawa. Po co ustawiacie te set_task z flagą "b"? i jeszcze wartością 0.1 o_O
Przecież to co 0.1 sekundy przez cały czas sprawdza funkcje o_O

Ustawianie tasków na takiej rzeczy to tragedia.. Lepiej użyć FM_CmdStart.

Ale jak już takie coś chcecie robić , to ustawcie wiarygodną wartość nie wiem 2.0 -> 3.0 sec?
Po co komuś pajęczyna co 0.1 sekundy? Niech się nauczy skakać co 2-3sec. Nawet wartość 5.0 nie byłaby zła.
To samo tyczy się HAKA, możesz go użyć raz na rundę , ale zanim go użyjesz to sprawdzi czy go użyłeś tysiące razy...

Użytkownik Kapucha112 edytował ten post 28.10.2011 19:29

  • +
  • -
  • 0
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum :)

#142 Prezes.Novako

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:17
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 28.10.2011 19:55

Ladna Paczka

#143 Onyke

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 02.11.2011 20:40

Tak jak pisałem, ten diablomod jest stary. Wersji prywatnej nie będę udostępniał ;)
Nie będę też poprawiał/optymalizował tego diablomoda.
--------
W pierwszym poście został dodany link do statystyk WWW do tej wersji diablo.
( http://amxx.pl/topic...d-www-by-gh0st/ )
  • +
  • -
  • 0

#144 Kapucha112

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:135
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.11.2011 01:00

Na alliedmods już dawno byłby w unapproved.

Nie chodzi tu o ten pokemoniasty kod, ale o samo podejście autora do tego :>
Po co wydawać to skoro nie będziesz tego supportował?
Trzeba było rozłożyć poszczególne moce klas / itemy na części i wrzucić do tutoriali.
Moim zdaniem to mija się z celem ;/

Jeżeli ktoś byłby zainteresowany to mogę wrzucić poprawioną wersję tutaj lub wysłać na pw.
Tu są błędy, & usprawnienia które wykonałem u siebie:
- Brak naprawy mocy pistoletowych
- Niewidzialność przy kucaniu nie zadziała bez odpowiedniego Hama.
RegisterHam(Ham_Player_PreThink,"player","player_Think",1)
- Fakemeta_Util :crazy:
- Taski => Fw_CmdStart
- Błędy w konsoli [Kusza / Fireball]
- Efekt przy zamrożeniu jak z frostnovy

Nie pamiętam nawet co tam zmieniałem.
Teraz już tym się nie bawię.
Mam teraz lepszą zabawę z DiabloModem z API.

Aha no i połączyłem prethinki w jeden, by nie robić totalnego syfu :)

Użytkownik Kapucha112 edytował ten post 05.11.2011 20:05

  • +
  • -
  • 1
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum :)

#145 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 03.11.2011 09:03

@up

Czy radzisz w każdej sytuacji zmienić z Fakemeta_util[fm_give_item] na Fun [Give_item] ?
na razie wiedziałem jedynie że fun działa nieznacznie szybciej.

Oraz podaj przykład jak zamieniasz Taski => Fw_CmdStart [ Już nie trzeba , ale dzięki za info dotyczące tego , czekam na reszte]
+ Poleciał za informacje.

Użytkownik NiFreZ edytował ten post 03.11.2011 15:43

  • +
  • -
  • 0

#146 OczO

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Zabrze
Offline

Napisano 13.11.2011 20:53

Witaj, Fajna paczka tylko mam jeden problemik :D
Gdy wpisuje w say'u komendę "/klasa" nic nie wyskakuje , wszystko zrobiłem jak zgodnie z instrukcją co to może być?
  • +
  • -
  • 0

#147 Mores

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:39
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Chudow
Offline

Napisano 14.11.2011 16:33

To wina Bazy. Radzę założyć na UnixStormie. Super sprawa. Jeszcze Fix Sebula i Diablo git.
  • +
  • -
  • 0

#148 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 05.12.2011 17:14

Ja mam bazę na proserwer i all działa oprócz klas premium nie nalicza expa :/
edit działają klasy premium tylko mam 1 error :

[ENGINE] Invalid entity 124
L 12/06/2011 - 22:42:17: [AMXX] Run time error 10 (plugin "diablo_onyke.amxx") (native "entity_get_string") - debug not enabled!
L 12/06/2011 - 22:42:17: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/06/2011 - 22:43:16: String formatted incorrectly - parameter 4 (total 3)
L 12/06/2011 - 22:43:16: [AMXX] Run time error 25 (plugin "diablo_onyke.amxx") - debug not enabled!
L 12/06/2011 - 22:43:16: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/06/2011 - 22:43:21: String formatted incorrectly - parameter 4 (total 3)
L 12/06/2011 - 22:43:21: [AMXX] Run time error 25 (plugin "diablo_onyke.amxx") - debug not enabled!
L 12/06/2011 - 22:43:21: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/06/2011 - 22:43:43: String formatted incorrectly - parameter 4 (total 3)
L 12/06/2011 - 22:43:43: [AMXX] Run time error 25 (plugin "diablo_onyke.amxx") - debug not enabled!
L 12/06/2011 - 22:43:43: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/06/2011 - 22:43:43: String formatted incorrectly - parameter 4 (total 3)
L 12/06/2011 - 22:43:43: [AMXX] Run time error 25 (plugin "diablo_onyke.amxx") - debug not enabled!
L 12/06/2011 - 22:43:43: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/06/2011 - 22:43:50: String formatted incorrectly - parameter 4 (total 3)
L 12/06/2011 - 22:43:50: [AMXX] Run time error 25 (plugin "diablo_onyke.amxx") - debug not enabled!
L 12/06/2011 - 22:43:50: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/06/2011 - 22:43:50: String formatted incorrectly - parameter 4 (total 3)
L 12/06/2011 - 22:43:50: [AMXX] Run time error 25 (plugin "diablo_onyke.amxx") - debug not enabled!
L 12/06/2011 - 22:43:50: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/06/2011 - 22:45:02: String formatted incorrectly - parameter 4 (total 3)
L 12/06/2011 - 22:45:02: [AMXX] Run time error 25 (plugin "diablo_onyke.amxx") - debug not enabled!
L 12/06/2011 - 22:45:02: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/06/2011 - 22:45:08: String formatted incorrectly - parameter 4 (total 3)
L 12/06/2011 - 22:45:08: [AMXX] Run time error 25 (plugin "diablo_onyke.amxx") - debug not enabled!
L 12/06/2011 - 22:45:08: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/06/2011 - 22:47:17: String formatted incorrectly - parameter 4 (total 3)
L 12/06/2011 - 22:47:17: [AMXX] Run time error 25 (plugin "diablo_onyke.amxx") - debug not enabled!
L 12/06/2011 - 22:47:17: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/06/2011 - 22:47:17: String formatted incorrectly - parameter 4 (total 3)
L 12/06/2011 - 22:47:17: [AMXX] Run time error 25 (plugin "diablo_onyke.amxx") - debug not enabled!
L 12/06/2011 - 22:47:17: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/06/2011 - 22:49:37: String formatted incorrectly - parameter 4 (total 3)
L 12/06/2011 - 22:49:37: [AMXX] Run time error 25 (plugin "diablo_onyke.amxx") - debug not enabled!
L 12/06/2011 - 22:49:37: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/06/2011 - 22:49:37: String formatted incorrectly - parameter 4 (total 3)
L 12/06/2011 - 22:49:37: [AMXX] Run time error 25 (plugin "diablo_onyke.amxx") - debug not enabled!
L 12/06/2011 - 22:49:37: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/06/2011 - 22:53:13: Start of error session.
L 12/06/2011 - 22:53:13: Info (map "de_aztec") (file "addons/amxmodx/logs/error_20111206.log")
L 12/06/2011 - 22:53:13: String formatted incorrectly - parameter 4 (total 3)
L 12/06/2011 - 22:53:13: [AMXX] Run time error 25 (plugin "diablo_onyke.amxx") - debug not enabled!
L 12/06/2011 - 22:53:13: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/06/2011 - 22:53:13: String formatted incorrectly - parameter 4 (total 3)
L 12/06/2011 - 22:53:13: [AMXX] Run time error 25 (plugin "diablo_onyke.amxx") - debug not enabled!
L 12/06/2011 - 22:53:13: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/06/2011 - 22:53:13: String formatted incorrectly - parameter 4 (total 3)
L 12/06/2011 - 22:53:13: [AMXX] Run time error 25 (plugin "diablo_onyke.amxx") - debug not enabled!
L 12/06/2011 - 22:53:13: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/06/2011 - 22:53:14: String formatted incorrectly - parameter 4 (total 3)
L 12/06/2011 - 22:53:14: [AMXX] Run time error 25 (plugin "diablo_onyke.amxx") - debug not enabled!
L 12/06/2011 - 22:53:14: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/06/2011 - 22:53:20: String formatted incorrectly - parameter 4 (total 3)
L 12/06/2011 - 22:53:20: [AMXX] Run time error 25 (plugin "diablo_onyke.amxx") - debug not enabled!
L 12/06/2011 - 22:53:20: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/06/2011 - 22:53:24: String formatted incorrectly - parameter 4 (total 3)
L 12/06/2011 - 22:53:24: [AMXX] Run time error 25 (plugin "diablo_onyke.amxx") - debug not enabled!
L 12/06/2011 - 22:53:24: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/06/2011 - 22:53:24: String formatted incorrectly - parameter 4 (total 3)
L 12/06/2011 - 22:53:24: [AMXX] Run time error 25 (plugin "diablo_onyke.amxx") - debug not enabled!
L 12/06/2011 - 22:53:24: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/06/2011 - 22:53:40: String formatted incorrectly - parameter 4 (total 3)
L 12/06/2011 - 22:53:40: [AMXX] Run time error 25 (plugin "diablo_onyke.amxx") - debug not enabled!
L 12/06/2011 - 22:53:40: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/06/2011 - 22:53:40: String formatted incorrectly - parameter 4 (total 3)
L 12/06/2011 - 22:53:40: [AMXX] Run time error 25 (plugin "diablo_onyke.amxx") - debug not enabled!
L 12/06/2011 - 22:53:40: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

Użytkownik Pietras11 edytował ten post 06.12.2011 23:04

  • +
  • -
  • 0

#149 Kapucha112

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:135
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.12.2011 19:26

debug dodaj.
  • +
  • -
  • 1
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum :)

#150 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 07.12.2011 21:17

dodałem i inny mam error

Function is not present (function "Greet_Player") (plugin "diablo_onyke.amxx")
L 12/07/2011 - 21:13:55: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "diablo_onyke.amxx")
L 12/07/2011 - 21:13:55: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_task")
L 12/07/2011 - 21:13:55: [AMXX] [0] diablo_onyke.sma::client_connect (line 4168)
L 12/07/2011 - 21:13:55: [AMXX] [1] diablo_onyke.sma::changerace (line 8789)
Kapucha112 jak możesz wyślij mi na poprawioną wersję na pw jak będzie działać dam +

Użytkownik Pietras11 edytował ten post 08.12.2011 21:20

  • +
  • -
  • 0

#151 Vertex105

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Piaseczno
Offline

Napisano 10.12.2011 11:57

Mi sie podoba :D
Leci + ;]

#152 darosevic

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.12.2011 12:56

Graczom NonSteam nie wyświetlają się klasy i prawie większość komend,co zrobić ?

#153 Kapucha112

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:135
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.12.2011 14:00

u mnie wszystko działało, więc coś musiałeś zwalić.

Może ustaw zapis na nickname + sprawdź dane do bazy danych?
  • +
  • -
  • 0
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum :)

#154 Pogodynka ;*

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Staniątki
Offline

Napisano 18.12.2011 23:35

Kocham Cię za tego DiabloModa ! Na Grajkowni DbMod jest taki !
  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz pomocy z serwerem lub szukasz Roundsoundow? Pisz do mnie na gg, postaram się pomóc :)

#155 photros

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:26
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.12.2011 10:39

Witajcie mam problem z tym pluginem kasy nie działają wszystko działa oprócz ich :( Itemy itp... Ale klasy nie podpiołem baze do sql.amxx i do cvarów mimo to nie wiem czy sie nie laczy czy co ale w bazie zadne tabele się nie robią. modules może trzeba coś usunać czy coś proszę o pomoc !!
  • +
  • -
  • 0

#156 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 21.12.2011 22:28

Nie ma opisu klas musisz sam zrobić. ;P
  • +
  • -
  • 0

#157 Pogodynka ;*

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Staniątki
Offline

Napisano 23.12.2011 21:27

Jest chyba opis pod komendą /klasy
Onyke (23.12.2011 21:38):
Nie ma.

  • +
  • -
  • 0

Potrzebujesz pomocy z serwerem lub szukasz Roundsoundow? Pisz do mnie na gg, postaram się pomóc :)

#158 robaloss

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:157
  • Imię:haha
  • Lokalizacja:Wejherowo
Offline

Napisano 25.12.2011 20:15

Da się przerobić to Nvault ? bo mi się wydaje że to trudne i to bardzo
  • +
  • -
  • 0

#159 respect4umdex

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:72
  • Lokalizacja:zabrze
Offline

Napisano 25.12.2011 20:30

Jak mam dodać opiś klas ? znalazłem to :
http://amxx.pl/wklej...30555844010247/ to jest od Ciebie Onyke.

tylko jak mam dodać do sma , żeby po wpisaniu /klasy wyświetlał się opis ?

Użytkownik respect4umdex edytował ten post 25.12.2011 20:41


#160 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 25.12.2011 20:39

Da się przerobić to Nvault ? bo mi się wydaje że to trudne i to bardzo

Da się przerobić. zaraz dam linka.
[Tutorial] [5.9l] Zmiana zapisu z SQL na nVault - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Opis klas też zaraz dam.
http://amxx.pl/topic...__fromsearch__1

Użytkownik Pietras11 edytował ten post 25.12.2011 20:44

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: 5.9l, diablomod, newdiablomod, onyke, 0nyk3, download, nowe klasy, questy, nowe itemy, nowe moce

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych