Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Challenge - wyzwania i nagrody


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
130 odpowiedzi w tym temacie

#81 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 05.07.2011 14:17

Jeszcze pytanie, dałoby rade w głównym pluginie ustawic, zeby załączał się dopiero od 3+ graczy?
W sumie to mam dylemat gdzie wstawić sprawdzanie ilosci graczy. W add_user_stats?

Użytkownik Syczaj edytował ten post 05.07.2011 14:20

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#82 kubus1171

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:34
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.07.2011 21:57

Fajny plugin :)

Mam tylko pytanie, czy to jest coś jak bf2 mod?
Jak zabije ... z awp to dostaje awp już na zawsze ? czy tylko do końca mapy?
  • +
  • -
  • 0

#83 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 05.07.2011 22:00

Masz ladnie wytlumaczone w poradniku Reksa.
Mozesz dostac raz, w nastepnej rundzie po wykonaniu zadania, lub na poczatku kazdej rundy od momentu wykonania zadania.

Dodano 07 lipiec 2011 - 02:06:
Rex moglbys mi jeszcze tylko powiedziec, jak najskuteczniej zatrzymac naliczanie poki nie ma >=3 graczy?
Nie mam pojecia gdzie wcisnac sprawdzanie w glowny plugin, chyba ze po prostu drugim zapauzować challenge.amxx? Tylko czy to sie wszystko wtedy nie sypnie.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#84 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.07.2011 12:12

własne staty możesz zatrzymać właśnie przed add_point, ale te standardowe trzeba by było wyłączyć w samym challenge.amxx, wrzucę to do mojej listy ToDo :D
  • +
  • -
  • 0

#85 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 07.07.2011 14:13

Chodzi mi wlasnie o to, czy w glownym pluginie da sie wszystko zatrzymac?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#86 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.07.2011 14:48

da się i to wkrótce zrobię
  • +
  • -
  • 0

#87 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 07.07.2011 14:51

da się i to wkrótce zrobię

a mógłbyś krótko napomknać, w ktore funkcje mam wpisac sprawdzanie graczy? bo tak szczerze mowiac to dosc mi ta wiedza potrzebna na dzis wieczor :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#88 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.07.2011 15:00

na samej górze kodu (za definicjami i i deklaracjami) jest funkcja:
addWeaponStat(id, wid, hs=0){
na samym początku sprawdź stan gry i jesli coś nie pasuje (np. jest tylko 3 grających graczy) to return 0;

addWeaponStat(id, wid, hs=0){
	if(maszJakisProblem()) return 0;

	gbWeaponChanged[id][wid] = true;
	
	new ret;
	ret = ++giWeaponStats[id][wid][0];
	if(hs) 
		ret = ++giWeaponStats[id][wid][1];
		
	new iRet;
	ExecuteForward(gfwGainPoint, iRet, id, wid, hs);
	
	return ret;
}

  • +
  • -
  • 0

#89 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 07.07.2011 15:27

Umm, a czy nie bedzie przypadkiem naliczalo dalej czasu i 'customów'?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#90 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.07.2011 15:33

customy pośrednio też korzystają z tej funkcji, więc ona blokuje wszystkie staty, a żeby blokować czas to zrób podobny zabieg z funkcją getPlayedTime
getPlayedTime(id){
	if(cosNieGra()) return giPlayedTime[id];

	return giPlayedTime[id] + get_user_time(id, 1);
}

  • +
  • -
  • 0

#91 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 07.07.2011 16:31

Dziekuje bardzo. Plugin przydatny, wszystko ladnie śmiga.
Czekam z niecierpliwością na nowe wersje i nowe opcje.

Przydałoby się zdefiniowanie cvarem ilości graczy od której zaczyna sie zliczanie statystyk oraz mozliwość ograniczenia channlenge'y flagami.

Jeszcze maly bug znalazlem:
Jesli sa porobione grupy wyzwan, to po wcisnieciu 0. Exit wyswietla pusty motd.

Użytkownik Syczaj edytował ten post 07.07.2011 17:04

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#92 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 08.07.2011 14:44

Aktualizacja do 1.5.1

1.5.1
- usunięty bug z motd po wyjściu z menu challenge
- nowy cvar: amx_challenge_minplayers
- nowy cvar: amx_challenge_useorpheu
- nowy cvar: amx_challenge_usedhud
- nowy natyw: challenge_get_state
- nowy natyw: ch_set_user_stats
- forward client_gain_point : można zablokować dodanie punkty zwracając PLUGIN_HANDLED


teraz można włączyć/wyłączyć obsługę dhud i orpheu bez ponownej kompilacji, są cvary


Flagi miałyby ukrywać zadanie na liście tak?
  • +
  • -
  • 0

#93 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.07.2011 19:10

A czy teraz można sprawdzać w jednym challenge'u czy został wykonany inny?
  • +
  • -
  • 0

#94 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 08.07.2011 23:32

tak, użyj funkcji:
challenge_get_state(id, chid)
po coś te komentarze w .inc`u pisałem, więc zanim zapytasz wtf to je przeczytaj :)
  • +
  • -
  • 0

#95 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 08.07.2011 23:35

Flagi miały robić z naliczania np 'Brak dostepu" czy tylko z flaga %s albo coś.
Btw. Rób krótkie te nazwy ala wykonane itp.
Bo jak dam kilka zadan, ktore nie psuja wstepnie motd. To gdy nabija sie np 3 jest za duzo znaków i powstaja krzaki.
także optymalna ilość zadań na grupe to 7.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#96 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.07.2011 01:02

Hmm nie zauważyłem, że w kodzie została niepotrzebnie linijka zapisując motd to pliku.

1.5.2
- bugfix: plugin tworzył zbędny, kumulujący się plik temp.txt


Syczaj, jeśli nie potrzebujesz ukrywania w menu tych zadań na flagę to możesz osiągnąć pożądany efekt wymagając flagi w hasAccess() oraz w challenge_progress() dla gracza bez flagi wpisywać "brak dostępu", a reszcie realny postęp
  • +
  • -
  • 0

#97 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.07.2011 19:51

gdzie się wgrywa te challange z Examples ?
  • +
  • -
  • 0

#98 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.07.2011 20:16

to są normalne pluginy: Instalacja Pluginów AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

#99 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.07.2011 20:30

ok dzięki
  • +
  • -
  • 0

#100 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.07.2011 23:19

@Syczaj
zredukowałem nieco wielkość bufora na MOTD, dokumentacja amxx mówi o jakiś 1200 znakach, w hlsdk MAX jest ustawiony na nieco mniej niż 1600, a w kodzie użyłem tablicy o rozmiarze 1024; możesz sobie zmienić w other/challengeList.inl
new gszMOTD[1024];
na np.
new gszMOTD[1200];
ponad 100 znaków gratis to już coś.

Ja dołącze to do zmian w 1.5.3, która pewnie wyjdzie za kilka dni
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych