W sumie to mam dylemat gdzie wstawić sprawdzanie ilosci graczy. W add_user_stats?
Użytkownik Syczaj edytował ten post 05.07.2011 14:20
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 05.07.2011 21:57
Napisano 05.07.2011 22:00
Napisano 07.07.2011 12:12
Napisano 07.07.2011 14:48
Napisano 07.07.2011 15:00
addWeaponStat(id, wid, hs=0){na samym początku sprawdź stan gry i jesli coś nie pasuje (np. jest tylko 3 grających graczy) to return 0;
addWeaponStat(id, wid, hs=0){ if(maszJakisProblem()) return 0; gbWeaponChanged[id][wid] = true; new ret; ret = ++giWeaponStats[id][wid][0]; if(hs) ret = ++giWeaponStats[id][wid][1]; new iRet; ExecuteForward(gfwGainPoint, iRet, id, wid, hs); return ret; }
Napisano 07.07.2011 15:33
getPlayedTime(id){ if(cosNieGra()) return giPlayedTime[id]; return giPlayedTime[id] + get_user_time(id, 1); }
Napisano 07.07.2011 16:31
Użytkownik Syczaj edytował ten post 07.07.2011 17:04
Napisano 08.07.2011 14:44
1.5.1
- usunięty bug z motd po wyjściu z menu challenge
- nowy cvar: amx_challenge_minplayers
- nowy cvar: amx_challenge_useorpheu
- nowy cvar: amx_challenge_usedhud
- nowy natyw: challenge_get_state
- nowy natyw: ch_set_user_stats
- forward client_gain_point : można zablokować dodanie punkty zwracając PLUGIN_HANDLED
Napisano 08.07.2011 19:10
Napisano 08.07.2011 23:32
challenge_get_state(id, chid)po coś te komentarze w .inc`u pisałem, więc zanim zapytasz wtf to je przeczytaj
Napisano 08.07.2011 23:35
Napisano 09.07.2011 01:02
1.5.2
- bugfix: plugin tworzył zbędny, kumulujący się plik temp.txt
Napisano 09.07.2011 19:51
Napisano 09.07.2011 20:16
Napisano 09.07.2011 20:30
Napisano 09.07.2011 23:19
new gszMOTD[1024];na np.
new gszMOTD[1200];ponad 100 znaków gratis to już coś.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych