
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Challenge - wyzwania i nagrody
#41
Napisano 31.03.2011 20:19

#42
Napisano 31.03.2011 20:20
a co ja mam z tym wspólnego? tak działa AMX mod X, że jak plik jest w formacie plugins-NAPIS.ini to jest ładowany
aaa myślałem ze to trzeba jakoś zadeklarować w pluginie ;d
Dodano 05 kwiecień 2011 - 23:14:
Po Kompilacji z dHUD jakiś error jest

L 04/05/2011 - 02:15:37: [AMXX] Plugin "challenge.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "DHUD_clear") - check your modules.ini.

Rozwiązane

Użytkownik MisieQ edytował ten post 05.04.2011 22:18
#43
Napisano 08.04.2011 23:24
#44
Napisano 09.04.2011 07:58

Plugin bardzo dobry i przydatny. Myślę, że jeszcze kilka 'dodatków' i by wyszły drugie psychostaty;D
+ oczywiście leci.
Najnowszy CS:GO MOD: 193.33.177.54:27130
Chcesz rozpocząć współpracę? Pisz na PW.
#45
Napisano 09.04.2011 13:42
#46
Napisano 09.04.2011 22:08
#47
Napisano 09.04.2011 22:37
#48
Napisano 10.04.2011 13:06
- rozszerzone API
- nowy funkcja: client_data_loaded(id){} informuje o wczytaniu danych z bazy
- nowa funkcja: client_gain_point(id, wid, hs){} informuje o przyznaniu punktu
Połączeni obu funkcji umożliwia wykrycie momentu spełnienia wyzwania. Na data loaded sprawdzamy czy gracz już spełnił warunku. Jeśli nie to czekamy na to w gain point, gdy dotychczas nie spełniono, a po przyznaniu punktu warunki są ok złapaliśmy moment spełnienia wyzwania. Przykład w Examples/onetime/
Wyzwania są wstecznie zgodne, tzn stare pluginy będą działać pod 1.4, tylko nie wykorzystają nowych funkcji
#49
Napisano 21.04.2011 10:47
#50
Napisano 21.04.2011 12:43

#51
Napisano 22.04.2011 11:48
#52
Napisano 22.04.2011 12:15
1.Szybszy exp o 5% za wypełnienie zadan
2.Dodatkowe Hp za pakę czy zabicia
3.Jakiś słaby Perk Na start
4.Za np. 100h na serv dostajemy bazooke czy coś w ten deseń
Co wy na to ?

Wiem że mogę trochę fantazjować ale może da radę coś takiego zrobić
#53
Napisano 22.04.2011 15:21
[AMXX] Plugin "challenge.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "TrieGetCell") - check your modules.ini.
Called dynanative into a paused plugin. [AMXX] Run time error 10 (plugin "challenge_standard.amxx") (native "register_challenge") - debug not enabled! [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
moduły:
mysql sqlite fun engine fakemeta geoip sockets regex nvault cstrike csx hamsandwich orpheu
Użytkownik radek_b11 edytował ten post 22.04.2011 15:41
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#54
Napisano 22.04.2011 16:53
#55
Napisano 25.04.2011 16:10
#56
Napisano 25.04.2011 17:56
Użytkownik Nomaf edytował ten post 25.04.2011 17:59
#57
Napisano 27.06.2011 16:36
Na pewno większe zainteresowanie tym pluginem będzie.
//ciekawe - gdy wpisuje /challenge mam zawsze 2-3sec laga

Użytkownik Kapucha112 edytował ten post 28.06.2011 18:54
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum

#58
Napisano 29.06.2011 20:49
- możliwość zbierania wyzwań w grupy, say /challenge pokazuje menu dostępnych kategorii wyzwań
- nowa inicjatywa: [Challenge] Gotowce i przykłady - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Laga spróbuje zbadać

#59
Napisano 02.07.2011 11:50
Naliczyło mi juz 15/15, ale nie ma, ze zadanie ukonczone, tylko nalicza dalej
mam 26/15 pokazane w oknie motd.
Testujac z kolegom, zauwazylem tez ze w ogole nie dodaje tego 1000$.
/**
* Za 15 zabić z noża daje 1000$
* jednorazowa nagroda
*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <challenge>
#define PLUGIN "Challenge Szybkie Info"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
new const gszChallenge[]= "Zabij 15 przeciwnikow z noza";
new const gszAward[] = "+1000$";
new chid;
new gDone[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
//dodaj wyzwanie do listy
chid = register_challenge(gszChallenge, gszAward);
//wlacz automatyczne zlicznie zabic nozem
challenge_uses_stats(CSW_KNIFE);
}
//Funkcja ulatwiajaca sprawdzenie czy gracz spelnia warunki wyzwania
hasAccess(id){
return (ch_get_user_stats(id, CSW_KNIFE) >= 15);
}
public client_putinserver(id){
gDone[id] = 0;
}
//aktualizacja tabeli od razu przy podlaczeniu sie gracza
public client_data_loaded(id){
gDone[id] = hasAccess(id);
if(gDone[id])
challenge_done(id, chid, 0); //wykonanie bez informacji
}
//gracz dostal punkt
public client_gain_point(id){
if(!gDone[id] && hasAccess(id)){
//daj 1000$
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+1000);
//oznacz jako wykonane i pokaz informacje
challenge_done(id, chid);
gDone[id] = 1;
}
}
//Postep wyzwania
public challenge_progress(id, challenge, szProgress[], size){
formatex(szProgress, size, "%d/%d", ch_get_user_stats(id, CSW_KNIFE), 15);
}
Użytkownik Syczaj edytował ten post 02.07.2011 11:53
#60
Napisano 02.07.2011 12:02
sprawdźamx_showrcon amxx list
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych