Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Challenge - wyzwania i nagrody


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
130 odpowiedzi w tym temacie

#41 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 31.03.2011 20:19

a co ja mam z tym wspólnego? tak działa AMX mod X, że jak plik jest w formacie plugins-NAPIS.ini to jest ładowany :D
  • +
  • -
  • 1

#42 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 31.03.2011 20:20

a co ja mam z tym wspólnego? tak działa AMX mod X, że jak plik jest w formacie plugins-NAPIS.ini to jest ładowany :D


aaa myślałem ze to trzeba jakoś zadeklarować w pluginie ;d

Dodano 05 kwiecień 2011 - 23:14:
Po Kompilacji z dHUD jakiś error jest :P

L 04/05/2011 - 02:15:37: [AMXX] Plugin "challenge.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "DHUD_clear") - check your modules.ini.


:P

Rozwiązane :P zapomniałem dograć dHUD.amxx :PP


Użytkownik MisieQ edytował ten post 05.04.2011 22:18

  • +
  • -
  • 0

#43 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 08.04.2011 23:24

da radę polączyć z cod? żeby się wyśfietlało pod klasą/doświadczeniem itp?
  • +
  • -
  • 0

#44 ManiaQ

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:291
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Skierniewice
Offline

Napisano 09.04.2011 07:58

Jakoś może by się dało ;)
Plugin bardzo dobry i przydatny. Myślę, że jeszcze kilka 'dodatków' i by wyszły drugie psychostaty;D
+ oczywiście leci.
  • +
  • -
  • 0

Najnowszy CS:GO MOD: 193.33.177.54:27130 

Chcesz rozpocząć współpracę? Pisz na PW.

 

 

 


#45 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.04.2011 13:42

ale co miałoby się pokazywać?
  • +
  • -
  • 0

#46 ammo19

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:92
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 09.04.2011 22:08

A da się zmienić wygląd tych wyzwań(tabelę) ?

#47 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.04.2011 22:37

jak znasz HTML to zobacz other/challengeList.inl, zmień wygląd i przekompiluj plugin
  • +
  • -
  • 0

#48 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 10.04.2011 13:06

Aktualizacja do 1.4
- rozszerzone API
- nowy funkcja: client_data_loaded(id){} informuje o wczytaniu danych z bazy
- nowa funkcja: client_gain_point(id, wid, hs){} informuje o przyznaniu punktu


Połączeni obu funkcji umożliwia wykrycie momentu spełnienia wyzwania. Na data loaded sprawdzamy czy gracz już spełnił warunku. Jeśli nie to czekamy na to w gain point, gdy dotychczas nie spełniono, a po przyznaniu punktu warunki są ok złapaliśmy moment spełnienia wyzwania. Przykład w Examples/onetime/


Wyzwania są wstecznie zgodne, tzn stare pluginy będą działać pod 1.4, tylko nie wykorzystają nowych funkcji
  • +
  • -
  • 1

#49 Janko

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:137
  • GG:
  • Lokalizacja:Słubice
Offline

Napisano 21.04.2011 10:47

Da się z tego zrobić że zabicie 10 sniperów w CoD MOD?
  • +
  • -
  • 0

#50 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 21.04.2011 12:43

Janko, z pewnością się da zrobić coś takiego ale byś musiał plugin przerobić :>
  • +
  • -
  • 0

#51 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.04.2011 11:48

który cod, nowy czy stary?
  • +
  • -
  • 0

#52 VVirus

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:249
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.04.2011 12:15

Własnie ja też mam pytanie czy da radę lub czy ty możesz zrobić ten challenge do nowego Cod Moda był by to bardzo dobry dodatek np. :
1.Szybszy exp o 5% za wypełnienie zadan
2.Dodatkowe Hp za pakę czy zabicia
3.Jakiś słaby Perk Na start
4.Za np. 100h na serv dostajemy bazooke czy coś w ten deseń


Co wy na to ? :D

Wiem że mogę trochę fantazjować ale może da radę coś takiego zrobić

Serwery należące do mnie :) te i reszta na www.PlayBoard.eu oraz www.PlayBoard.pl

 

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.pngb_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#53 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 22.04.2011 15:21

a ja mam taki błąd:

[AMXX] Plugin "challenge.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "TrieGetCell") - check your modules.ini.

Called dynanative into a paused plugin.
[AMXX] Run time error 10 (plugin "challenge_standard.amxx") (native "register_challenge") - debug not enabled!
[AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

moduły:

mysql
sqlite
fun
engine
fakemeta
geoip
sockets
regex
nvault
cstrike
csx
hamsandwich
orpheu

Użytkownik radek_b11 edytował ten post 22.04.2011 15:41

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#54 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.04.2011 16:53

i amxx w wersji 1.7.x pewnie
  • +
  • -
  • 0

#55 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 25.04.2011 16:10

a mi nie dziala i wali logi amxx 1.8.2

#56 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.04.2011 17:56

to zmien na amx 1.8.1 i poczekaj az tworcy zrobia na 1.8.2

Użytkownik Nomaf edytował ten post 25.04.2011 17:59

  • +
  • -
  • 0

#57 Kapucha112

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 92
Zaawansowany

  • Postów:135
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.06.2011 16:36

Tymi zadaniami pod CODA/Diablo to można sporo ugrać ;]
Na pewno większe zainteresowanie tym pluginem będzie.


//ciekawe - gdy wpisuje /challenge mam zawsze 2-3sec laga :D przynajmniej po dodaniu wyzwania - Zabij 300 wrogów z M4A1 ;D

Użytkownik Kapucha112 edytował ten post 28.06.2011 18:54

  • +
  • -
  • 0
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum :)

#58 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 29.06.2011 20:49

Aktualizacja do 1.5
- możliwość zbierania wyzwań w grupy, say /challenge pokazuje menu dostępnych kategorii wyzwań
- nowa inicjatywa: [Challenge] Gotowce i przykłady - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Laga spróbuje zbadać :)
  • +
  • -
  • 0

#59 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 02.07.2011 11:50

mam problem z t pluginem z paczki example.
Naliczyło mi juz 15/15, ale nie ma, ze zadanie ukonczone, tylko nalicza dalej
mam 26/15 pokazane w oknie motd.
Testujac z kolegom, zauwazylem tez ze w ogole nie dodaje tego 1000$.

/**
* Za 15 zabić z noża daje 1000$
* jednorazowa nagroda
*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#include <challenge>

#define PLUGIN "Challenge Szybkie Info"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new const gszChallenge[]= "Zabij 15 przeciwnikow z noza";
new const gszAward[] = "+1000$";

new chid;

new gDone[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

//dodaj wyzwanie do listy
chid = register_challenge(gszChallenge, gszAward);

//wlacz automatyczne zlicznie zabic nozem
challenge_uses_stats(CSW_KNIFE);
}

//Funkcja ulatwiajaca sprawdzenie czy gracz spelnia warunki wyzwania
hasAccess(id){
return (ch_get_user_stats(id, CSW_KNIFE) >= 15);
}


public client_putinserver(id){
gDone[id] = 0;
}
//aktualizacja tabeli od razu przy podlaczeniu sie gracza
public client_data_loaded(id){
gDone[id] = hasAccess(id);
if(gDone[id])
challenge_done(id, chid, 0); //wykonanie bez informacji
}

//gracz dostal punkt
public client_gain_point(id){
if(!gDone[id] && hasAccess(id)){
//daj 1000$
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+1000);

//oznacz jako wykonane i pokaz informacje
challenge_done(id, chid);

gDone[id] = 1;
}
}

//Postep wyzwania
public challenge_progress(id, challenge, szProgress[], size){
formatex(szProgress, size, "%d/%d", ch_get_user_stats(id, CSW_KNIFE), 15);
}

Użytkownik Syczaj edytował ten post 02.07.2011 11:53

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#60 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 02.07.2011 12:02

pewnie masz starszą wersję pluginu, bez forwardu client_gain_point(), którego nie było przed v1.4.

amx_showrcon amxx list

sprawdź
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych