Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Challenge - wyzwania i nagrody


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
130 odpowiedzi w tym temacie

#121 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.07.2011 07:53

przeciez mnie trzeba edytować pluginu od wersji 1.5.2 bo są cvarki.
L 07/17/2011 - 03:43:24: [AMXX] Plugin "challenge.amxx" failed to load: Module/Library "orpheu" required for plugin.  Check modules.ini.

Widzę że nie ma orpheu, ale wybrałem w cvarach dhud.
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#122 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 23.07.2011 20:01

Równie dobrze zamiast Orpheu można było użyć FM ale cóż :)
Plugin dobry ;) Leci +
  • +
  • -
  • 0

#123 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 23.07.2011 20:44

FM złapie wiadomości, które nie wykonują się przy register_message()? Wydawało mi się, że nie, ale sprawdzę :>
  • +
  • -
  • 0

#124 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.07.2011 16:44

Mam takie pytanie: jest jakiś ogranicznik co do ilości wyzwań? Np. że maks to 10 i więcej nie można dodać?
Drugie: co zrobić z php-api? :D
Trzecia jest natomiast propozycja: myślę, że fajnym bajerem będzie dodanie możliwości podziału na zadania wykonane/do wykonania.
Tzn. wpisujemy /challenge, wybieramy czy zakończone czy do wykonania, ew. wybieramy kategorie

I na koniec pytanka jeszcze trzy: ten tajemniczy moduł orpheu działa wraz z dproto? Kiedyś gdzieś czytałem, że nie i stąd me pytanie.
Kolejne pytanie: czy zabójstwo za pomocą rakiet/dynamitów/min/meekstone (perk, dający fałszywą pakę (coś w stulu dynamitu, ale inny model) można w jakiś sposób przechwycić i zliczyć?
Ostatnie: Te zadania są liczone od razu, czy trzeba je jeszcze jakoś potwierdzać?

No dobra... Jeszcze dwa...
Można zrobić tak, by odblokować zadanie BBBBB dopiero po wykonaniu AAAAA?
Plik custom_weapons.txt - co do niego się wpisuje?

Z góry dziękuje za odpowiedzi na te debilne pytania :D
  • +
  • -
  • 0

#125 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 24.07.2011 19:27

Żeby z wyciagnac ID musisz wpisac zadania do sma moda. Zwracasz id gracza który wykonal dana rzecz i dajesz ch_add_user_stats
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#126 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 04.08.2011 17:12

Biblioteka/Zbiór natywów/Plugin natywny jeszcze się rozwija, czy prace zostały porzucone ?
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#127 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.08.2011 17:52

jest jakiś ogranicznik co do ilości wyzwań? Np. że maks to 10 i więcej nie można dodać?

ogranicznikiem jest dostępna pamięć i ewentualnie pojemność okna MOTD; pierwszego nie przeskoczysz bez inwestycji, drugie można ominąć stosując grupowanie

Drugie: co zrobić z php-api? :D

to jest klasa napisana w PHP do przetwarzania danych zapisanych przez plugin, zapewne bezużyteczna

Trzecia jest natomiast propozycja: myślę, że fajnym bajerem będzie dodanie możliwości podziału na zadania wykonane/do wykonania.

to by trzeba było napisać drugi system prezentacji wyzwań, ja na to nie mam aktualnie czasu

I na koniec pytanka jeszcze trzy: ten tajemniczy moduł orpheu działa wraz z dproto? Kiedyś gdzieś czytałem, że nie i stąd me pytanie.

sam moduł działa, a czy plugin z niego korzystający to już bywa różnie

Kolejne pytanie: czy zabójstwo za pomocą rakiet/dynamitów/min/meekstone (perk, dający fałszywą pakę (coś w stulu dynamitu, ale inny model) można w jakiś sposób przechwycić i zliczyć?

można z użyciem właśnie Orpheu albo za pomocą własnych statystyk (custom)

Ostatnie: Te zadania są liczone od razu, czy trzeba je jeszcze jakoś potwierdzać?

wykonanie zadań potwierdzane jest challenge_done()


Można zrobić tak, by odblokować zadanie BBBBB dopiero po wykonaniu AAAAA?

można, funkcja sprawdzająca czy gracz spełnił zadanie BBBB zaczyna pracę od sprawdzenia stanu zadania AAAA np. za pomocą challenge_get_state(); dla ułatwienia oba zadania powinny być w jednym sma

Plik custom_weapons.txt - co do niego się wpisuje?

nic; w tym pliku plugin zapisuje kolejność rejestrowanych dodatkowych broni; tylko jeśli coś kombinowałeś z bazą i chcesz przywrócić poprawne działanie zliczania statów to wtedy możesz tam zajrzeć i poprawić

czy prace zostały porzucone ?

aktualna wersja mimo oznaczenia 0.x jest stabilna i na razie nie planuję następnego wydania
  • +
  • -
  • 0

#128 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 21.08.2011 19:45

Update
  • +
  • -
  • 0

#129 Tomizkiw

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Zaklików
Offline

Napisano 16.09.2011 16:00

Siema zrobił by ktoś mi wyzwania z m4 które daję nagrodę 100 fragów na bf2 ??
  • +
  • -
  • 0

#130 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 17.09.2011 09:59

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <challenge>
#include <fun>

#define PLUGIN "Challenge Szybkie Info"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
new const gszChallenge[]= "Zawodowiec M4";
new const gszAward[] = "+100 Frag&#243;w";
new chid;
new gDone[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

//dodaj wyzwanie do listy
chid = register_challenge(gszChallenge, gszAward);

//wlacz automatyczne zlicznie zabic nozem
challenge_uses_stats(CSW_M4A1);
}
//Funkcja ulatwiajaca sprawdzenie czy gracz spelnia warunki wyzwania
hasAccess(id){
return (ch_get_user_stats(id, CSW_M4A1) >= 100);
}

public client_putinserver(id){
gDone[id] = 0;
}
//aktualizacja tabeli od razu przy podlaczeniu sie gracza
public client_data_loaded(id){
if(hasAccess(id)){
challenge_done(id, chid, 0); //wykonanie bez informacji
gDone[id] = 1;
}
}
//gracz dostal punkt
public client_gain_point(id){
if(!gDone[id] && hasAccess(id)){
//daj 100 frag&#243;w
set_user_frags(id, get_user_frags(id) + 100);

//oznacz jako wykonane i pokaz informacje
challenge_done(id, chid);
gDone[id] = 1;
}
}
//Postep wyzwania
public challenge_progress(id, challenge, szProgress[], size){
formatex(szProgress, size, "%d/%d", ch_get_user_stats(id, CSW_M4A1), 100);
}


dodaje 100 fragów tylko raz, chociaż nie jestem pewien czy doda je do rankingu bf2, bo tamten plugin łapie chyba z death_mgs, przetestuj najpierw, jak nie bedzie działać, to pomyślimy nad innym rozwiazaniem.

Użytkownik Syczaj edytował ten post 17.09.2011 10:01

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#131 Lizka

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Ela
Offline

Napisano wczoraj, 06:58

Podejmie się ktoś przerobienia tego by to działało pod AmxModX 1.8.2 ?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych