Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Challenge - wyzwania i nagrody


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
129 odpowiedzi w tym temacie

#21 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 28.03.2011 08:37

baza danych ma złożone tabele, więc zająć tym musiałby się ktoś kto dobrze umie SQL; jak wspomniałem spróbuję przygotować API, ale to nie takie proste
  • +
  • -
  • 0

#22 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 28.03.2011 13:40

R3X a może dałbyś rade aby w jakimś pliku amxx'a zliczało te zabicia.
BO dużo osób nie ma bazy
Ale ja mam ^^

#23 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 28.03.2011 17:03

R3X a może dałbyś rade aby w jakimś pliku amxx'a zliczało te zabicia.
BO dużo osób nie ma bazy
Ale ja mam ^^


to wtedy zamiast mysql, uzyja modulu sqlite...
  • +
  • -
  • 1

#24 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 28.03.2011 17:07

trzeba plugin przygotować na SQLite; nie udało mi się jeszcze skonfigurować tego zestawu, może coś z tego będzie
  • +
  • -
  • 1

#25 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 28.03.2011 18:38

Liczę na ciebie.
Zrób to dla mnie :D

#26 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 28.03.2011 20:01


/*
Challenge v.1.2.2 by R3X
Challenge: Bomb v.1.0.0 by MisieQ

Za 30 Podłożeń Paki dostajemy 500$(Co Runde)
Za 30 Wybuchów, Podłożeń Paki Dostajemy Deagla+500$(Co Runde)
Za 30 Wybuchów, Rozbrojeń i Podłożeń Dostajemy Deagla+1000$(Co Runde)

*/


Challenge Działające z 1.3.1

Nie testowane ale powinno być ok ;)
Podziękowania dla R3X za poprawkę kodu :P

Użytkownik MisieQ edytował ten post 31.03.2011 18:37

  • +
  • -
  • 2

#27 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 29.03.2011 12:19

Aktualizacja do 1.3
- współpraca z SQLite

Od teraz standardowe ustawienia pluginu powodują zapis w pliku na serwerze z użyciem bazy SQLite. MySQL jest preferowany, ale nie zawsze dostępny. Wczoraj wrzuciłem też klasę do pobierania danych z MySQL w phpie. Dzięki niej można łatwo zrobić jakieś podsumowanie czy Top10.

Dzięki Misieq za wyzwanie. Stworzyłem listę 'gotowców' :) Zachęcam do pisania propozycji, wtedy sam wrzucę kilka dodatków.


Myślę nad systemem informowania użytkownika o jego osiągnięciach. Otrzymanie kasy czy broni ot tak może zaniepokoić gracza.
  • +
  • -
  • 1

#28 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 29.03.2011 12:30

Aktualizacja do 1.3
- współpraca z SQLite

Od teraz standardowe ustawienia pluginu powodują zapis w pliku na serwerze z użyciem bazy SQLite. MySQL jest preferowany, ale nie zawsze dostępny. Wczoraj wrzuciłem też klasę do pobierania danych z MySQL w phpie. Dzięki niej można łatwo zrobić jakieś podsumowanie czy Top10.

Dzięki Misieq za wyzwanie. Stworzyłem listę 'gotowców' :) Zachęcam do pisania propozycji, wtedy sam wrzucę kilka dodatków.


Myślę nad systemem informowania użytkownika o jego osiągnięciach. Otrzymanie kasy czy broni ot tak może zaniepokoić gracza.


Niema za co ;)

No dobrze by było dodać jakieś info że dostałeś nagrodę za Challange jakiś tam
  • +
  • -
  • 0

#29 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 29.03.2011 13:01

Oooo moje pomysły są 1 raz chyba dobre.
To możesz dorobić w say że pisze że osiągnąłeś coś
I moge wam dać kod do html że pisze osiągniecia

@@Edit:
DOdaj moduł Orpheu do include i napisz jak zrobić żeby w php liczyło czy trzeba coś w plikach zmieniać.

@@EDIT
Możesz dodać zliczanie godzin bycia na serwerze
np. 10h to nagroda scout na poczatku rundy

Użytkownik Skull3D edytował ten post 29.03.2011 13:16


#30 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 29.03.2011 13:25

Orpheu nie jest obowiązkowe i jak ktoś chce go podpiąć to na pewno znajdzie inc`e

Zliczanie czasu spędzonego na serwerze już jest, ale w sekundach. Podziel go przez 3600 i masz godziny
  • +
  • -
  • 2

#31 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 29.03.2011 13:43

Orpheu nie jest obowiązkowe i jak ktoś chce go podpiąć to na pewno znajdzie inc`e

Zliczanie czasu spędzonego na serwerze już jest, ale w sekundach. Podziel go przez 3600 i masz godziny


Można by zrobić że każdy plik z Challenge musi mieć coś takiego:

new challenge_name = "Time to Play"
new challenge_info = "Aby ukonczyc Challenge musisz grac przez 100h na serwerze"
new challenge_nagrode = "1000$ co rundę"


i potem jak ktoś by go zdobył to na hud by dostał info

Wlasnie ukonczyles Challenge - Time to Play
Nagroda ktora za niego dostajesz jest 1000$ co runde
Gratulacje!


Challenge Działające z 1.3.1

Użytkownik MisieQ edytował ten post 31.03.2011 18:37

  • +
  • -
  • 0

#32 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 29.03.2011 17:48

R3X, testowałeś to API?
Wypadało by poprawić selectionQuery na np.:
private function selectionQuery(){
        $WeaponList = $this->getWeaponList();
        $sum = $this->getSum();
        $query = "SELECT id, steamid, nickname, ip, playedTime, firstConnect, ({$sum}) AS result FROM `{$this->prefix}users`" .
                "AS u JOIN `{$this->prefix}stats` AS s ON s.pid = u.id ".
                ( $query ? "WHERE s.wid IN ({$WeaponList})" : "" ) .
		"GROUP BY id, steamid, nickname, ip, playedTime, firstConnect ".
                "ORDER BY result DESC ".
                "LIMIT {$this->LimitStart}, {$this->LimitNum}";
         return $query;
    }
Ogólnie przekombinowane trochę :P

Użytkownik Pavulon edytował ten post 29.03.2011 20:15

  • +
  • -
  • 1

#33 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 29.03.2011 19:45

API testowałem tylko lokalnie. Nawias był raczej zamykany w dobrym miejscu, bo sumowanie szło po wszystkich zgrupowanych, czasy są wspólne dla każdego wiersza gracza dodawane na końcu.
Przekombinowane i to ostro, racja. Jednak jak ktoś nie orientuje się w SQL zbytnio to raczej nie połączy tych tabel, a ta klasa zwraca mu tablicę wpisów i już z tym chyba sobie poradzi :) Nie chcę się bawić w generowanie szerokich statystyk na www. Jak ktoś umie sam to zrobi swoje mniej skomplikowane.
  • +
  • -
  • 0

#34 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 29.03.2011 20:00

Można by zrobić że każdy plik z Challenge musi mieć coś takiego:

new challenge_name = "Time to Play"
new challenge_info = "Aby ukonczyc Challenge musisz grac przez 100h na serwerze"
new challenge_nagrode = "1000$ co rundę"



i potem jak ktoś by go zdobył to na hud by dostał info


do natywa rejestrujacego challange mozecie dodac nazwe info i nagrode 3 zmienne tak jak jest w moich ammopackach rejestrujac item podajesz cene team i nazwe a natyw zwraca unikalne id przedmiotu :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#35 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 29.03.2011 20:18

Nawias był raczej zamykany w dobrym miejscu, bo sumowanie szło po wszystkich zgrupowanych, czasy są wspólne dla każdego wiersza gracza dodawane na końcu.

Fakt, nie patrzyłem na to co jest dodawane a ogólnie na zapytanie ;>
Co nie zmienia faktu, że prefixy dziwnie są dodawane. No i w przykładowym index'ie mogłeś wrzucić przykład ustawienia tego prefixu ;)
  • +
  • -
  • 0

#36 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 30.03.2011 16:18

Zbyt mały kod na takie przetwarzanie. Już chyba jest ok, została tylko ta funkcja co jej nie używam nigdzie :P

Moja propozycja na wyświetlanie wyzwań z użyciem DHUDa
YouTube - Challenge DHUD.wmv

Implementować?
  • +
  • -
  • 0

#37 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 30.03.2011 16:20

Zbyt mały kod na takie przetwarzanie. Już chyba jest ok, została tylko ta funkcja co jej nie używam nigdzie :P

Moja propozycja na wyświetlanie wyzwań z użyciem DHUDa
YouTube - Challenge DHUD.wmv

Implementować?


no a jak ;) super to wygląda ;)
  • +
  • -
  • 0

#38 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 30.03.2011 16:28

No jasne. Looknij jeszcze lepiej na to:
private function getWeaponList()
    {
		return implode( ',', $this->Weapons );
    }
W oryginale oddzielasz ID broni spacjami, a to raczej nie przejdzie przy mysql'owym IN ( )
  • +
  • -
  • 1

#39 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 31.03.2011 17:55

Aktualizacja do 1.3.1
- lista wyzwań
- info o wyzwaniach

Załączam też nowe przykłady

Pluginy od 1.3 zadziałają, ale nie będą używać nowych funkcji :)
  • +
  • -
  • 2

#40 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 31.03.2011 18:01

Aktualizacja do 1.3.1
- lista wyzwań
- info o wyzwaniach

Załączam też nowe przykłady

Pluginy od 1.3 zadziałają, ale nie będą używać nowych funkcji :)


Podziękował :) zaraz te co porobiłem przystosuje pod 1.3.1 :)

/*
Challenge by R3X
Challenge: AWP by MisieQ

Za 100 Zabić z AWP dostajemy AWP
Za 100 HS'ów z AWP dostajemy +15HP
*/


Załączony plik  challenge_awp.amxx   4,63 KB  16 Ilość pobrań

Załączony plik  challenge_awp.sma   1,79 KB  106 Ilość pobrań
  challenge_awp.amxx

/*
Challenge by R3X
Challenge: MP5 by MisieQ

Za 50 Zabić z MP5 nasza szybkośc rośnie o 15
Za 150 HS'ów z MP5 dostajemy +10HP oraz szybkośc nasza rośnie o 30
*/


Załączony plik  challenge_mp5.amxx   7,31 KB  16 Ilość pobrań

Załączony plik  challenge_mp5.sma   5,63 KB  100 Ilość pobrań
  challenge_mp5.amxx

/*
Challenge by R3X
Challenge: Time by MisieQ

Po przegraniu 100h na serwewrze nasza grawitacja zostaje zmiejszona o 10%
*/


Co do tego nie jestem pewien czy status ukończenia zadziała ;d

Załączony plik  challenge_time.amxx   3,19 KB  14 Ilość pobrań

Załączony plik  challenge_time.sma   1014 bajtów  123 Ilość pobrań
  challenge_time.amxx
Aktualnie pracuje jeszcze na dostosowaniem pod 1.3.1 Challenge: Bomb :)

Dodano 31 marzec 2011 - 20:43:
R3X
mógłbyś zrobić aby Challenge miało własne plugins? tzn challenge-plugins.ini? aby nie mieszać w plugins.ini?

Użytkownik MisieQ edytował ten post 31.03.2011 18:46

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych