Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Challenge - wyzwania i nagrody
#21
Napisano 28.03.2011 08:37
#22
Napisano 28.03.2011 13:40
BO dużo osób nie ma bazy
Ale ja mam

#24
Napisano 28.03.2011 17:07
#25
Napisano 28.03.2011 18:38
Zrób to dla mnie

#26
Napisano 28.03.2011 20:01
/*
Challenge v.1.2.2 by R3X
Challenge: Bomb v.1.0.0 by MisieQ
Za 30 Podłożeń Paki dostajemy 500$(Co Runde)
Za 30 Wybuchów, Podłożeń Paki Dostajemy Deagla+500$(Co Runde)
Za 30 Wybuchów, Rozbrojeń i Podłożeń Dostajemy Deagla+1000$(Co Runde)
*/
Challenge Działające z 1.3.1
Nie testowane ale powinno być ok

Podziękowania dla R3X za poprawkę kodu

Użytkownik MisieQ edytował ten post 31.03.2011 18:37
#27
Napisano 29.03.2011 12:19
- współpraca z SQLite
Od teraz standardowe ustawienia pluginu powodują zapis w pliku na serwerze z użyciem bazy SQLite. MySQL jest preferowany, ale nie zawsze dostępny. Wczoraj wrzuciłem też klasę do pobierania danych z MySQL w phpie. Dzięki niej można łatwo zrobić jakieś podsumowanie czy Top10.
Dzięki Misieq za wyzwanie. Stworzyłem listę 'gotowców'

Myślę nad systemem informowania użytkownika o jego osiągnięciach. Otrzymanie kasy czy broni ot tak może zaniepokoić gracza.
#28
Napisano 29.03.2011 12:30
Aktualizacja do 1.3
- współpraca z SQLite
Od teraz standardowe ustawienia pluginu powodują zapis w pliku na serwerze z użyciem bazy SQLite. MySQL jest preferowany, ale nie zawsze dostępny. Wczoraj wrzuciłem też klasę do pobierania danych z MySQL w phpie. Dzięki niej można łatwo zrobić jakieś podsumowanie czy Top10.
Dzięki Misieq za wyzwanie. Stworzyłem listę 'gotowców'Zachęcam do pisania propozycji, wtedy sam wrzucę kilka dodatków.
Myślę nad systemem informowania użytkownika o jego osiągnięciach. Otrzymanie kasy czy broni ot tak może zaniepokoić gracza.
Niema za co

No dobrze by było dodać jakieś info że dostałeś nagrodę za Challange jakiś tam
#29
Napisano 29.03.2011 13:01
To możesz dorobić w say że pisze że osiągnąłeś coś
I moge wam dać kod do html że pisze osiągniecia
@@Edit:
DOdaj moduł Orpheu do include i napisz jak zrobić żeby w php liczyło czy trzeba coś w plikach zmieniać.
@@EDIT
Możesz dodać zliczanie godzin bycia na serwerze
np. 10h to nagroda scout na poczatku rundy
Użytkownik Skull3D edytował ten post 29.03.2011 13:16
#30
Napisano 29.03.2011 13:25
Zliczanie czasu spędzonego na serwerze już jest, ale w sekundach. Podziel go przez 3600 i masz godziny
#31
Napisano 29.03.2011 13:43
Orpheu nie jest obowiązkowe i jak ktoś chce go podpiąć to na pewno znajdzie inc`e
Zliczanie czasu spędzonego na serwerze już jest, ale w sekundach. Podziel go przez 3600 i masz godziny
Można by zrobić że każdy plik z Challenge musi mieć coś takiego:
new challenge_name = "Time to Play"
new challenge_info = "Aby ukonczyc Challenge musisz grac przez 100h na serwerze"
new challenge_nagrode = "1000$ co rundę"
i potem jak ktoś by go zdobył to na hud by dostał info
Wlasnie ukonczyles Challenge - Time to Play
Nagroda ktora za niego dostajesz jest 1000$ co runde
Gratulacje!
Challenge Działające z 1.3.1
Użytkownik MisieQ edytował ten post 31.03.2011 18:37
#32
Napisano 29.03.2011 17:48
Wypadało by poprawić selectionQuery na np.:
private function selectionQuery(){ $WeaponList = $this->getWeaponList(); $sum = $this->getSum(); $query = "SELECT id, steamid, nickname, ip, playedTime, firstConnect, ({$sum}) AS result FROM `{$this->prefix}users`" . "AS u JOIN `{$this->prefix}stats` AS s ON s.pid = u.id ". ( $query ? "WHERE s.wid IN ({$WeaponList})" : "" ) . "GROUP BY id, steamid, nickname, ip, playedTime, firstConnect ". "ORDER BY result DESC ". "LIMIT {$this->LimitStart}, {$this->LimitNum}"; return $query; }Ogólnie przekombinowane trochę

Użytkownik Pavulon edytował ten post 29.03.2011 20:15
#33
Napisano 29.03.2011 19:45
Przekombinowane i to ostro, racja. Jednak jak ktoś nie orientuje się w SQL zbytnio to raczej nie połączy tych tabel, a ta klasa zwraca mu tablicę wpisów i już z tym chyba sobie poradzi

#34
Napisano 29.03.2011 20:00
Można by zrobić że każdy plik z Challenge musi mieć coś takiego:
new challenge_name = "Time to Play"
new challenge_info = "Aby ukonczyc Challenge musisz grac przez 100h na serwerze"
new challenge_nagrode = "1000$ co rundę"
i potem jak ktoś by go zdobył to na hud by dostał info
do natywa rejestrujacego challange mozecie dodac nazwe info i nagrode 3 zmienne tak jak jest w moich ammopackach rejestrujac item podajesz cene team i nazwe a natyw zwraca unikalne id przedmiotu


Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)

#35
Napisano 29.03.2011 20:18
Fakt, nie patrzyłem na to co jest dodawane a ogólnie na zapytanieNawias był raczej zamykany w dobrym miejscu, bo sumowanie szło po wszystkich zgrupowanych, czasy są wspólne dla każdego wiersza gracza dodawane na końcu.

Co nie zmienia faktu, że prefixy dziwnie są dodawane. No i w przykładowym index'ie mogłeś wrzucić przykład ustawienia tego prefixu

#36
Napisano 30.03.2011 16:18

Moja propozycja na wyświetlanie wyzwań z użyciem DHUDa
YouTube - Challenge DHUD.wmv
Implementować?
#37
Napisano 30.03.2011 16:20
Zbyt mały kod na takie przetwarzanie. Już chyba jest ok, została tylko ta funkcja co jej nie używam nigdzie
Moja propozycja na wyświetlanie wyzwań z użyciem DHUDa
YouTube - Challenge DHUD.wmv
Implementować?
no a jak


#38
Napisano 30.03.2011 16:28
private function getWeaponList() { return implode( ',', $this->Weapons ); }W oryginale oddzielasz ID broni spacjami, a to raczej nie przejdzie przy mysql'owym IN ( )
#39
Napisano 31.03.2011 17:55
- lista wyzwań
- info o wyzwaniach
Załączam też nowe przykłady
Pluginy od 1.3 zadziałają, ale nie będą używać nowych funkcji

#40
Napisano 31.03.2011 18:01
Aktualizacja do 1.3.1
- lista wyzwań
- info o wyzwaniach
Załączam też nowe przykłady
Pluginy od 1.3 zadziałają, ale nie będą używać nowych funkcji
Podziękował


/*
Challenge by R3X
Challenge: AWP by MisieQ
Za 100 Zabić z AWP dostajemy AWP
Za 100 HS'ów z AWP dostajemy +15HP
*/



/*
Challenge by R3X
Challenge: MP5 by MisieQ
Za 50 Zabić z MP5 nasza szybkośc rośnie o 15
Za 150 HS'ów z MP5 dostajemy +10HP oraz szybkośc nasza rośnie o 30
*/



/*
Challenge by R3X
Challenge: Time by MisieQ
Po przegraniu 100h na serwewrze nasza grawitacja zostaje zmiejszona o 10%
*/
Co do tego nie jestem pewien czy status ukończenia zadziała ;d



Aktualnie pracuje jeszcze na dostosowaniem pod 1.3.1 Challenge: Bomb

Dodano 31 marzec 2011 - 20:43:
R3X
mógłbyś zrobić aby Challenge miało własne plugins? tzn challenge-plugins.ini? aby nie mieszać w plugins.ini?
Użytkownik MisieQ edytował ten post 31.03.2011 18:46
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych