register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
na:
register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a");
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 01.01.2011 13:53
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a");
Napisano 01.01.2011 22:21
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <colorchat>
new const LEVELS[6] = { 0, 200, 400, 800, 1600, 3200 };
new iExp[33],iLvl[33];
new cKill,g_vault;
public plugin_init()
{
register_plugin("exp", "0.1", "Flyen & Harsay & Kruszynka");
register_event("DeathMsg", "EventSmierci", "a");
g_vault = nvault_open("TestExpSave");
cKill = register_cvar("amx_exp_kill", "20");
}
public EventSmierci()
{
new iKiller = read_data(1);
new iVictim = read_data(2);
new gNumExp = get_pcvar_num(cKill);
new Kid[32],Vid[32];
get_user_name(iKiller, Kid, 31);
get_user_name(iVictim, Vid, 31);
iExp[iKiller] += gNumExp;
ColorChat(iKiller, GREEN, "^x03[Exp]^x04 %s^x01 Otrzymales^x04 %d doswiadczenia^x01 za zabicie^x04 %s",Kid ,gNumExp, Vid);
SprawdzPoziom(iKiller);
}
public client_connect(id)
{
Wczytaj(id);
set_task(0.1, "PokazInformacje",id,_,_,"b");
}
public client_disconnect(id)
{
Zapisz(id);
}
public Zapisz(id)
{
new NameID[32];
get_user_name(id,NameID,31);
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Wczytaj(id)
{
new NameID[32];
get_user_name(id,NameID,31);
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new PEXP[32], PLEV[32];
iExp[id] = str_to_num(PEXP);
iLvl[id] = str_to_num(PLEV);
parse(vaultdata, PEXP, 31, PLEV, 31);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SprawdzPoziom(id)
{
while(iExp[id] >= LEVELS[iLvl[id]]){
ColorChat(id, GREEN, "^x03[Exp]^x04 Awansowales na kolejny poziom!")
iLvl[id] += 1
}
Zapisz(id);
}
public PokazInformacje(id)
{
if(is_user_alive(id)){
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
show_hudmessage(id,"[Poziom: %i]^n[Doswiadczenie: %i]", iLvl[id], iExp[id]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisano 02.01.2011 16:50
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
Napisano 03.01.2011 14:58
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <colorchat>
new const LEVELS[6] = { 0, 200, 400, 800, 1600, 3200 };
new iExp[33],iLvl[33];
new cKill,g_vault;
new doswiadczenie_za_bombe;
new podkladajacy;
new rozbrajajacy;
public plugin_init()
{
register_plugin("exp", "0.1", "Flyen & Harsay & Kruszynka");
register_event("DeathMsg", "EventSmierci", "a");
g_vault = nvault_open("TestExpSave");
cKill = register_cvar("amx_exp_kill", "20");
doswiadczenie_za_bombe = register_cvar("amx_exp_bomb", "100")
register_logevent("BombaPodlozona", 3, "2=Planted_The_Bomb");
register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5")
}
public EventSmierci()
{
new iKiller = read_data(1);
new iVictim = read_data(2);
new gNumExp = get_pcvar_num(cKill);
new Kid[32],Vid[32];
get_user_name(iKiller, Kid, 31);
get_user_name(iVictim, Vid, 31);
if(get_user_team(iKiller) != get_user_team(iVictim))
{
iExp[iKiller] += gNumExp;
ColorChat(iKiller, GREEN, "^x03[Exp]^x04 %s^x01 Otrzymales^x04 %d doswiadczenia^x01 za zabicie^x04 %s",Kid ,gNumExp, Vid);
}
SprawdzPoziom(iKiller);
Zapisz(iKiller);
}
public client_connect(id)
{
Wczytaj(id);
set_task(0.1, "PokazInformacje",id,_,_,"b");
}
public client_disconnect(id)
{
Zapisz(id);
}
public Zapisz(id)
{
new NameID[32];
get_user_name(id,NameID,31);
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Wczytaj(id)
{
new NameID[32];
get_user_name(id,NameID,31);
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new PEXP[32], PLEV[32];
iExp[id] = str_to_num(PEXP);
iLvl[id] = str_to_num(PLEV);
parse(vaultdata, PEXP, 31, PLEV, 31);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SprawdzPoziom(id)
{
while(iExp[id] >= LEVELS[iLvl[id]]){
ColorChat(id, GREEN, "^x03[Exp]^x04 Awansowales na kolejny poziom!")
iLvl[id] += 1
}
Zapisz(id);
}
public PokazInformacje(id)
{
if(is_user_alive(id)){
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
show_hudmessage(id,"[Poziom: %i]^n[Doswiadczenie: %i]", iLvl[id], iExp[id]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public RozbrajaBombe(id)
rozbrajajacy = id;
public BombaPodlozona()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");
if(get_playersnum() > 1)
{
iExp[podkladajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
if(id != podkladajacy)
{
iExp[id] += cKill;
client_print(id, print_chat, "[NaturaMod] Dostales %i doswiadczenia za podlozenie bomby przez twoj team.", cKill);
}
else
{
iExp[id] += doswiadczenie_za_bombe;
client_print(id, print_chat, "[NaturaMod] Dostales %i doswiadczenia za podlozenie bomby.", doswiadczenie_za_bombe);
}
Sprawdzaj(id);
}
}
}
public BombaRozbrojona()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");
iExp[rozbrajajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
if(id != rozbrajajacy)
{
iExp[id] += cKill;
client_print(id, print_chat, "[NaturaMod] Dostales %i doswiadczenia za rozbrojenie bomby przez twoj team.", cKill);
}
else
{
iExp[id] += doswiadczenie_za_bombe;
client_print(id, print_chat, "[NaturaMod] Dostales %i doswiadczenia za rozbrojenie bomby.",doswiadczenie_za_bombe);
}
Sprawdzaj(id);
}
}
Użytkownik daniosik edytował ten post 05.01.2011 14:06
Napisano 04.01.2011 18:04
public BombaPodlozona()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");
if(get_playersnum() > 1)
{
iExp[podkladajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
if(id != podkladajacy)
{
iExp[id] += cKill;
client_print(id, print_chat, "[NaturaMod] Dostales %i doswiadczenia za podlozenie bomby przez twoj team.", cKill);
}
else
{
iExp[id] += doswiadczenie_za_bombe;
client_print(id, print_chat, "[NaturaMod] Dostales %i doswiadczenia za podlozenie bomby.", doswiadczenie_za_bombe);
}
Sprawdzaj(id);
}
}
}
public BombaRozbrojona()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");
iExp[rozbrajajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
if(id != rozbrajajacy)
{
iExp[id] += cKill;
client_print(id, print_chat, "[NaturaMod] Dostales %i doswiadczenia za rozbrojenie bomby przez twoj team.", cKill);
}
else
{
iExp[id] += doswiadczenie_za_bombe;
client_print(id, print_chat, "[NaturaMod] Dostales %i doswiadczenia za rozbrojenie bomby.",doswiadczenie_za_bombe);
}
Sprawdzaj(id);
}
}
Napisano 10.03.2011 18:58
client_print(id, print_chat, "[NaturaMod] Dostales %i doswiadczenia za podlozenie bomby.", doswiadczenie_za_bombe);Error: Undefined symbol "Sprawdzaj" on line 123,146:
Sprawdzaj(id);
Użytkownik nieOgarek edytował ten post 10.03.2011 18:59
Napisano 10.03.2011 19:32
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <colorchat>
new const LEVELS[20] = {
0,
200,
400,
600,
800,
1000,
1200,
1400,
1600,
1800,
2000,
2200,
2500,
2800,
3100,
3500,
4800,
5600,
6400,
7800
}
new iExp[33],iLvl[33];
new cKill,g_vault;
new tpstring[1024];
new gmsgStatusText;
new doswiadczenie_za_bombe;
new podkladajacy;
new rozbrajajacy;
public plugin_init()
{
register_plugin("EXP", "1.0", "Flyen & Harsay & Kruszynka");
register_event("DeathMsg", "EventSmierci", "a");
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText")
set_task(1.0, "write_hud",_,_,_, "b")
g_vault = nvault_open("TestExpSave");
cKill = register_cvar("amx_exp_kill", "20");
doswiadczenie_za_bombe = register_cvar("amx_exp_bomb", "10")
register_logevent("BombaPodlozona", 3, "2=Planted_The_Bomb");
register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5")
}
public EventSmierci()
{
new iKiller = read_data(1);
new iVictim = read_data(2);
new gNumExp = get_pcvar_num(cKill);
new Kid[32],Vid[32];
get_user_name(iKiller, Kid, 31);
get_user_name(iVictim, Vid, 31);
if(get_user_team(iKiller) != get_user_team(iVictim))
{
iExp[iKiller] += gNumExp;
ColorChat(iKiller, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Otrzymales^x04 %d^x01 expa za zabicie gracza^x04 %s",gNumExp, Vid);
}
SprawdzPoziom(iKiller);
Zapisz(iKiller);
}
public client_connect(id)
{
Wczytaj(id);
set_task(1.0, "write_hud",_,_,_, "b")
}
public client_disconnect(id)
{
Zapisz(id);
}
public Zapisz(id)
{
new NameID[32];
get_user_name(id,NameID,31);
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Wczytaj(id)
{
new NameID[32];
get_user_name(id,NameID,31);
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new PEXP[32], PLEV[32];
iExp[id] = str_to_num(PEXP);
iLvl[id] = str_to_num(PLEV);
parse(vaultdata, PEXP, 31, PLEV, 31);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SprawdzPoziom(id)
{
while(iExp[id] >= LEVELS[iLvl[id]]){
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Gratulacje! Awansowales na kolejny poziom!")
iLvl[id] += 1
}
Zapisz(id);
}
public write_hud(id)
{
format(tpstring,1023,"Level: %i Exp: %i", iLvl[id], iExp[id]);
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}
public RozbrajaBombe(id)
rozbrajajacy = id;
public BombaPodlozona()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");
if(get_playersnum() > 1)
{
iExp[podkladajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
if(id != podkladajacy)
{
iExp[id] += cKill;
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dostales^x04 %i^x01 expa za podlozenie bomby przez twoj team", cKill);
}
else
{
iExp[id] += doswiadczenie_za_bombe;
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dostales^x04 %i^x01 expa za podlozenie bomby", doswiadczenie_za_bombe);
}
SprawdzPoziom(id);
}
}
}
public BombaRozbrojona()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");
iExp[rozbrajajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
if(id != rozbrajajacy)
{
iExp[id] += cKill;
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dostales^x04 %i^x01 expa za rozbrojenie bomby przez twoj team", cKill);
}
else
{
iExp[id] += doswiadczenie_za_bombe;
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dostales^x04 %i^x01 expa za rozbrojenie bomby",doswiadczenie_za_bombe);
}
SprawdzPoziom(id);
}
}
Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube
Napisano 09.04.2011 08:56
Ja mam to tak, plugin sie kompiluje bez błedów lecz serwer sie nie chce włączyć. Co jest nie tak?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <colorchat>
new const LEVELS[20] = {
0,
200,
400,
600,
800,
1000,
1200,
1400,
1600,
1800,
2000,
2200,
2500,
2800,
3100,
3500,
4800,
5600,
6400,
7800
}
new iExp[33],iLvl[33];
new cKill,g_vault;
new tpstring[1024];
new gmsgStatusText;
new doswiadczenie_za_bombe;
new podkladajacy;
new rozbrajajacy;
public plugin_init()
{
register_plugin("EXP", "1.0", "Flyen & Harsay & Kruszynka");
register_event("DeathMsg", "EventSmierci", "a");
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText")
set_task(1.0, "write_hud",_,_,_, "b")
g_vault = nvault_open("TestExpSave");
cKill = register_cvar("amx_exp_kill", "20");
doswiadczenie_za_bombe = register_cvar("amx_exp_bomb", "10")
register_logevent("BombaPodlozona", 3, "2=Planted_The_Bomb");
register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5")
}
public EventSmierci()
{
new iKiller = read_data(1);
new iVictim = read_data(2);
new gNumExp = get_pcvar_num(cKill);
new Kid[32],Vid[32];
get_user_name(iKiller, Kid, 31);
get_user_name(iVictim, Vid, 31);
if(get_user_team(iKiller) != get_user_team(iVictim))
{
iExp[iKiller] += gNumExp;
ColorChat(iKiller, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Otrzymales^x04 %d^x01 expa za zabicie gracza^x04 %s",gNumExp, Vid);
}
SprawdzPoziom(iKiller);
Zapisz(iKiller);
}
public client_connect(id)
{
Wczytaj(id);
set_task(1.0, "write_hud",_,_,_, "b")
}
public client_disconnect(id)
{
Zapisz(id);
}
public Zapisz(id)
{
new NameID[32];
get_user_name(id,NameID,31);
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Wczytaj(id)
{
new NameID[32];
get_user_name(id,NameID,31);
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new PEXP[32], PLEV[32];
iExp[id] = str_to_num(PEXP);
iLvl[id] = str_to_num(PLEV);
parse(vaultdata, PEXP, 31, PLEV, 31);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SprawdzPoziom(id)
{
while(iExp[id] >= LEVELS[iLvl[id]]){
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Gratulacje! Awansowales na kolejny poziom!")
iLvl[id] += 1
}
Zapisz(id);
}
public write_hud(id)
{
format(tpstring,1023,"Level: %i Exp: %i", iLvl[id], iExp[id]);
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}
public RozbrajaBombe(id)
rozbrajajacy = id;
public BombaPodlozona()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");
if(get_playersnum() > 1)
{
iExp[podkladajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
if(id != podkladajacy)
{
iExp[id] += cKill;
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dostales^x04 %i^x01 expa za podlozenie bomby przez twoj team", cKill);
}
else
{
iExp[id] += doswiadczenie_za_bombe;
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dostales^x04 %i^x01 expa za podlozenie bomby", doswiadczenie_za_bombe);
}
SprawdzPoziom(id);
}
}
}
public BombaRozbrojona()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");
iExp[rozbrajajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
if(id != rozbrajajacy)
{
iExp[id] += cKill;
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dostales^x04 %i^x01 expa za rozbrojenie bomby przez twoj team", cKill);
}
else
{
iExp[id] += doswiadczenie_za_bombe;
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dostales^x04 %i^x01 expa za rozbrojenie bomby",doswiadczenie_za_bombe);
}
SprawdzPoziom(id);
}
}
Dodano 11 marzec 2011 - 13:07:
Odświeżam
Dodano 12 marzec 2011 - 13:22:
Update
Dodano 12 marzec 2011 - 14:45:
Błąd to "Host_Error: WriteDest_Parm: not a client"
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
Napisano 12.04.2011 09:15
Napisano 28.04.2011 16:43
Napisano 28.04.2011 20:26
Napisano 29.04.2011 08:57
Użytkownik Po prostu Paweł edytował ten post 29.04.2011 08:59
Napisano 14.05.2011 21:51
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D
=================================
Diablo Install_9.zip 1,2 MB 1172 Ilość pobrańNapisano 16.05.2011 14:31
Napisano 18.05.2011 20:21
Użytkownik kisiel96 edytował ten post 18.05.2011 20:27
Napisano 18.05.2011 21:18
Napisano 18.05.2011 21:21
Użytkownik kisiel96 edytował ten post 18.05.2011 21:25
Napisano 05.07.2011 10:41
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <nvault> #include <colorchat> new const LEVELS[6] = { 0, 200, 400, 800, 1600, 3200 }; new iExp[33],iLvl[33]; new cKill,g_vault; public plugin_init() { register_plugin("exp", "0.1", "Flyen & Harsay & Kruszynka"); register_event("DeathMsg", "EventSmierci", "a"); g_vault = nvault_open("TestExpSave"); cKill = register_cvar("amx_exp_kill", "20"); } public EventSmierci() { new iKiller = read_data(1); new iVictim = read_data(2); new gNumExp = get_pcvar_num(cKill); new Kid[32],Vid[32]; get_user_name(iKiller, Kid, 31); get_user_name(iVictim, Vid, 31); iExp[iKiller] += gNumExp; ColorChat(iKiller, GREEN, "^x03[Exp]^x04 %s^x01 Otrzymales^x04 %d doswiadczenia^x01 za zabicie^x04 %s",Kid ,gNumExp, Vid); SprawdzPoziom(iKiller); } public client_connect(id) { Wczytaj(id); set_task(0.1, "PokazInformacje",id,_,_,"b"); } public client_disconnect(id) { Zapisz(id); } public Zapisz(id) { new NameID[32]; get_user_name(id,NameID,31); new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID); format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]); nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata); return PLUGIN_CONTINUE; } public Wczytaj(id) { new NameID[32]; get_user_name(id,NameID,31); new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID); format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]); nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255); replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new PEXP[32], PLEV[32]; parse(vaultdata, PEXP, 31, PLEV, 31); iExp[id] = str_to_num(PEXP); iLvl[id] = str_to_num(PLEV); return PLUGIN_CONTINUE; } public SprawdzPoziom(id) { while(iExp[id] >= LEVELS[iLvl[id]]){ ColorChat(id, GREEN, "^x03[Exp]^x04 Awansowales na kolejny poziom!") iLvl[id] += 1 } Zapisz(id); } public PokazInformacje(id) { if(is_user_alive(id)){ set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); show_hudmessage(id,"[Poziom: %i]^n[Doswiadczenie: %i]", iLvl[id], iExp[id]); } return PLUGIN_CONTINUE; }
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <nvault> #include <colorchat> new const LEVELS[6] = { 0, 200, 400, 800, 1600, 3200 }; new iExp[33],iLvl[33]; new cKill,g_vault; public plugin_init() { register_plugin("exp", "0.1", "Flyen & Harsay & Kruszynka"); register_event("DeathMsg", "EventSmierci", "a"); g_vault = nvault_open("TestExpSave"); cKill = register_cvar("amx_exp_kill", "20"); } public EventSmierci() { new iKiller = read_data(1); new iVictim = read_data(2); if(!is_user_alive(iKiller) || !is_user_connected(iKiller) || iKiller == iVictim || iKiller == 0) return PLUGIN_CONTINUE; new gNumExp = get_pcvar_num(cKill); new Kid[32],Vid[32]; get_user_name(iKiller, Kid, 31); get_user_name(iVictim, Vid, 31); iExp[iKiller] += gNumExp; ColorChat(iKiller, GREEN, "^x03[Exp]^x04 %s^x01 Otrzymales^x04 %d doswiadczenia^x01 za zabicie^x04 %s",Kid ,gNumExp, Vid); SprawdzPoziom(iKiller); } public client_connect(id) { Wczytaj(id); set_task(0.1, "PokazInformacje",id,_,_,"b"); } public client_disconnect(id) { Zapisz(id); } public Zapisz(id) { new NameID[32]; get_user_name(id,NameID,31); new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID); format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]); nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata); return PLUGIN_CONTINUE; } public Wczytaj(id) { new NameID[32]; get_user_name(id,NameID,31); new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID); format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]); nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255); replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new PEXP[32], PLEV[32]; parse(vaultdata, PEXP, 31, PLEV, 31); iExp[id] = str_to_num(PEXP); iLvl[id] = str_to_num(PLEV); return PLUGIN_CONTINUE; } public SprawdzPoziom(id) { while(iExp[id] >= LEVELS[iLvl[id]]){ ColorChat(id, GREEN, "^x03[Exp]^x04 Awansowales na kolejny poziom!") iLvl[id] += 1 } Zapisz(id); } public PokazInformacje(id) { if(is_user_alive(id)){ set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); show_hudmessage(id,"[Poziom: %i]^n[Doswiadczenie: %i]", iLvl[id], iExp[id]); } return PLUGIN_CONTINUE; }
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych