Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
 
	
			
				
					
						
					
					#21
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 21.06.2010 10:55
			
				
					
						
					
					#22
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 21.06.2010 16:13
if(item>6*(strona+1)) strona++
player_class[id]=item+(6*strona)+1
Item to nie numer klawisza tylko kolejna opcja w menu ~~ Wystarczy poprostu player_class[id]=++item i wywal to ze stroną.
Kolejna sprawa.
menu_additem(create_class, menu_txt, "", ADMIN_ALL, ghandle_create_class)
Item zawsze musi być ponumerowany, jeśli dasz NULL (czyli nic) item zawsze będzie równy 0 czyli po inkrementacji wyjdzie nam zawsze Mag.
 ( i dlatego też czarasd dostał errorka i mu nie działało to
( i dlatego też czarasd dostał errorka i mu nie działało to  )
 )
					
					Użytkownik Owner123 edytował ten post 21.06.2010 16:20
			
				
					
						
					
					#23
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 22.06.2010 12:43
public select_class_query(id)
{
	if(is_user_bot(id) || asked_klass[id]!=0) return PLUGIN_HANDLED
	if(loaded_xp[id]==0
	{
		load_xp(id)
		return PLUGIN_HANDLED
	}Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Undefined symbol "asked_klass" on line 616 Warning: Expression has no effect on line 616 Error: Expected token: ";", but found "]" on line 616 Error: Invalid expression, assumed zero on line 616 Error: Too many error messages on one line on line 616 Compilation aborted. 4 Errors. Could not locate output file D:\Users\Kuba\Desktop\Untitled.amx (compile failed).
			
				
					
						
					
					#24
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 22.06.2010 14:37
nie zamykasz
if(loaded_xp[id]==0
załóż swój temat
			
				
					
						
					
					#25
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 22.06.2010 15:09
public select_class(id){
        if(is_user_bot(id)) return
        
        create_class = menu_create("Wybierz Klase", "handle_create_class")
        ghandle_create_class = menu_makecallback("mcb_create_class")
        
        asked_klass[id]=0
        
        for(new i=1;i<sizeof(race_heal);i++){
                new menu_txt[128]
                format(menu_txt,127,"%s Level: %d",Race[i],player_class_lvl[id][i])
                menu_additem(create_class, menu_txt, "", ADMIN_ALL, ghandle_create_class)
        }
        
        menu_display(id,create_class,0)
}
public mcb_create_class(id, menu, item) {
        new flags[10]
        get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
        new keys = read_flags(flags)
        
        if(keys&(1<<item))
                return ITEM_ENABLED
                
        return ITEM_DISABLED
}
public handle_create_class(id, menu, item){
        new strona=0
        g_haskit[id] = 0
        jakas_zmienna_mocy[id] = 1  // Tutaj zerujemy?
        
        if(item==MENU_EXIT){
                menu_destroy(create_class)
                select_class(id)
                return PLUGIN_HANDLED
        }
        
        if(item>6*(strona+1)) strona++
        
        player_class[id]=item+(6*strona)+1
        
        if(player_class[id]==Nekromanta)
                g_haskit[id] = 1
        if(player_class[id]==Hunter)
                g_GrenadeTrap[id] = 1
        if(player_class[id] == MojaKlasa)
                jakas_zmienna_mocy[id] = 1  // Tutaj dodalem
                
        LoadXP(id, player_class[id])
        CurWeapon(id)
        
        give_knife(id)
        return PLUGIN_CONTINUE
}
Dobrze zrozumiałem?
Po drugie to menu na 9 klas i 2 będą na drugiej stronie, a na pierwszej będzie od 1-7 przycisku klasy na 8 będzie wstecz (zablokowane), na 9 dalej a na 0 wyjdź?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 22.06.2010 15:11
			
				
					
						
					
					#26
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 22.06.2010 15:44
tak, dokladnie.Dobrze zrozumiałem?
Po drugie to menu na 9 klas i 2 będą na drugiej stronie, a na pierwszej będzie od 1-7 przycisku klasy na 8 będzie wstecz (zablokowane), na 9 dalej a na 0 wyjdź?
			
				
					
						
					
					#27
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 24.06.2010 23:52
L 06/25/2010 - 00:49:39: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "nowediablo.amxx") L 06/25/2010 - 00:49:39: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds L 06/25/2010 - 00:49:39: [AMXX] [0] nowediablo.sma::write_hud (line 2189) L 06/25/2010 - 00:49:39: [AMXX] [1] nowediablo.sma::CurWeapon (line 1332) L 06/25/2010 - 00:49:39: [AMXX] [2] nowediablo.sma::handle_create_class (line 4725) L 06/25/2010 - 00:49:39: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "nowediablo.amxx") L 06/25/2010 - 00:49:39: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds L 06/25/2010 - 00:49:39: [AMXX] [0] nowediablo.sma::write_hud (line 2189) L 06/25/2010 - 00:49:39: [AMXX] [1] nowediablo.sma::UpdateHUD (line 2212)
na pewno all jest dobrze bo gdy wybieram lowce takie cos mi po konsoli skacze
 mam sprawdzone czy gracz jest polaczony i zywy
 mam sprawdzone czy gracz jest polaczony i zywy
					
					
			
				
					
						
					
					#28
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 25.06.2010 00:19
			
				
					
						
					
					#29
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 25.06.2010 11:54
 musze se to jakos przerobic chyba ze wy cos macie bo jak cos mam 1 klase dodana
 musze se to jakos przerobic chyba ze wy cos macie bo jak cos mam 1 klase dodana  wiec nie dizala lowca i ta 2 klasa
 wiec nie dizala lowca i ta 2 klasa
					
					
			
				
					
						
					
					#30
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 25.06.2010 13:05
 :&
 :&Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
 
			
				
					
						
					
					#31
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 25.06.2010 15:41
			
				
					
						
					
					#32
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 25.06.2010 16:25
new flags[10]
			
				
					
						
					
					#33
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 25.06.2010 16:38
 a po co ja zwiekszac
 a po co ja zwiekszac  jak ktos doda klasy to sobie zwiekszy
 jak ktos doda klasy to sobie zwiekszy //chyba ze nie chodzi o poradnik
 :&
 :&Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
 
			
				
					
						
					
					#34
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 25.06.2010 16:43
 i moim zdaniem lepiej to bedzie :)ale kazdy am swoj wybor
 i moim zdaniem lepiej to bedzie :)ale kazdy am swoj wybor
					
					
			
				
					
						
					
					#35
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 25.06.2010 17:57
			
				
					
						
					
					#36
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 25.06.2010 18:31
 
					
					 :&
 :&Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
 
			
				
					
						
					
					#37
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 25.06.2010 21:30
 bądź jakbyś miał enum tak jak ci powiedziałem to wpisałbyś Klasy i Klasy-1 i masz już w miarę uproszczoną następną rzecz
 bądź jakbyś miał enum tak jak ci powiedziałem to wpisałbyś Klasy i Klasy-1 i masz już w miarę uproszczoną następną rzecz  
					
					
			
				
					
						
					
					#38
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 29.06.2010 20:21
Wszysko ładnie pięknie itp.
naciskam 9 i mam do wyboru 2
1: Lowca
2: Kox(moja nowa postać)
Ale 2 jest na szaro(niedostępna) i ma 1 lvl.
Dodam ze resetowałem Tabelki
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, Kox }
new Race[][] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Kox" }
new race_heal[] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120,500}
			
				
					
						
					
					#39
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 29.06.2010 21:47
 :&
 :&Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
 
			
				
					
						
					
					#40
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 30.06.2010 09:52
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Tutorial
| CoD Mod 1.6 TutorialCoD 1.6 scripting tutorial ( Indonesian Language, you can use google translate ) Napisany przez MasamuneDate, 27.04.2022  tutorial, guide, codmod i 1 więcej | 
 |   | |||
| MethodmapNapisany przez plx211, 25.12.2015  sourcemod, 1.7, methodmap i 5 więcej | 
 |   | |||
| [Tutorial] Baza Danych na LocalhostCzyli jak grać na Diablo SQL, gdy mama Ci odetnie internet ;) Napisany przez he1st, 25.12.2014  tutorial, baza, danych, localhost | 
 |   | |||
| CoD Nowy Perk aimbot, namierza głowy przeciwnikówwystarczy kliknąć aby namierzyć najbliszą głowe wroga Napisany przez Kaleka, 19.07.2013  cod nowy, codmod, aimbot, cod i 6 więcej | 
 |   | |||
| Tutorial Skrzydła jako spadochron (+przezroczystość)DiabloMod Core 1.1.0 by DarkGL Napisany przez Kewin. (ZeZ), 05.06.2013  tutorial, diablomod, darkgl | 
 |   | 
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod





 
				
				 
				
				
 
				
				 
				
				







