Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#121
Napisano 25.04.2010 21:01
#122
Napisano 26.04.2010 13:05
#123
Napisano 26.04.2010 14:59
#124
Napisano 04.05.2010 15:26
Wielu typa chce się w koncu dowiedzieć, a mi juz szkoda zaśmiecać forum ciągłymi pytaniami !
#125
Napisano 04.05.2010 16:06
Czlowieku odpowiesz ty kiedys komus, jak zrobic by zapisywalo na nick?
Wielu typa chce się w koncu dowiedzieć, a mi juz szkoda zaśmiecać forum ciągłymi pytaniami !
Było pisane tysiące razy...
custom.inl line 231
//how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname )
#define SAVE_ID 1
#126
Napisano 04.05.2010 21:51
Czlowieku odpowiesz ty kiedys komus, jak zrobic by zapisywalo na nick?
Wielu typa chce się w koncu dowiedzieć, a mi juz szkoda zaśmiecać forum ciągłymi pytaniami !
Było pisane tysiące razy...
custom.inl line 231//how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname )
#define SAVE_ID 1
Wszystko by się zgadzało gdyby nie to że Abes wprowadził w błąd.
Załączniki dołączone do pierwszego posta nie posiadają takiej linijki.
Znajduje się ona natomiast w plikach które możemy pobrać z odnośników:
#127
Napisano 06.05.2010 19:38
Gdy wpisze w konsoli pokemod on wysakakuje mi:
[PokeMod] is now ON
L 05/06/2010 - 20:40:23: Invalid CVAR pointer
L 05/06/2010 - 20:40:23: [AMXX] Run time error 10 (plugin "pokemod.amxx") (native "set_pcvar_num") - debug not enabled!
L 05/06/2010 - 20:40:23: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
Użytkownik scrat PL edytował ten post 06.05.2010 19:41
#128
Napisano 06.05.2010 19:39
podczas kompilacji wyskakują mi warnikg`i .... od kazdego pliku .inl chyba:/
co mam zrobic?
moze ktos przeslac juz zrobiony?
AKURAt uzywam pokemod by raku
da ktos jakies wskazowki?
#129
Napisano 07.05.2010 20:38
#130
Napisano 08.05.2010 10:19
Dobra napisałem WIELKIMI LITERAMI że opcja dostępna w wersji na górze
I jeszcze pare rzeczy żebyście zrozumieli
Dodałem także skompilowaną wersje z:
#define SAVE SAVE_NVAULT
i//how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname )
#define SAVE_ID 0
W oddzielnych plikach//how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname )
#define SAVE_ID 1
Ehh.. ludziki
#131
Napisano 31.05.2010 00:29
Bo coś mi tu jednak nie pasuje w autorstwie Twojego w/w spolszczenia
Zakazujesz kopiowania spolszczenia bez umieszczenia linku ale ......
.....
Gościu prosił o spolszczenie tego pokemoda w tym temacie 11.05.2010 r godz.15.35 :
pokemod, najnowszy + spolszczony - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Ty mu za pare minut piszesz :
na drugi dzień mu dopisujesz posta;Napisano 11 maj 2010 - 15:47
Jak nie będzie tego aż tak dużo to może spolszczę.
A ja wrzucam w temat all pliki spolszczoneNapisano 12 maj 2010 - 02:47
Troszke sobie poczekasz bo tego jest od groma. Codziennie będę cos tam tlumaczyl i jakos zrobie
z nadzieją ,że userom się przydadzą nie zastrzegając sobie praw do ich kopiowania by służyły innym.12 maj 2010 - 04:19
I co najważniejsze .Spolszczony przez Ciebie (czy aby faktycznie ????? ) plik pokemod.txt jest identyczny z tym co ja tam koleżce w temacie wkleiłem.
Mało tego Ja mu tam dałem spolszczenie pełne :skill.cfg (polskie opisy ),items.cfg (nazwy i opisy ).
Ja posiadam to z modyfikacji by Raku [180 LVL /252 Pokemony] (wersja PokeMod v1.2.3 RC + RC2 Test for Public by Emp`) kiedy to juz ponad rok temu sobie pobrałem (Ten Pokemod działa już u mnie na serwerze przeszlo rok , wpełni spolszczony) .
Więc nie szukając zwady i posądzeń o awanturnictwo prosił bym ciebie byś nie przypisywał sobie tego samego spolszczenia ,które Ja i zapewne inni , posadają już od bardzo dawna.
No i jak mamy się trzymać pewnych zasad to niech to dotyczy wszystkich a nie tylko ...szaraczków.
#132
Napisano 31.05.2010 10:30
A ten lang pl w załączniku nie jest mój tylko dał go (patrz na date) Portek
Kiedy funkcjonował stary silnik forum to przy załączniku był opis.
A co tam jest napisane?
[ Dodano: 21-01-2009, 15:50 ]
Dodałem Lang PL by Portek za co dziękuję
PokeMod v1.2.3 RC + RC2 Test for Public - Nieoficjalny polski support AMX Mod X - strona 2
Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 31.05.2010 10:32
#133
Napisano 31.05.2010 13:27
dzięki za odp i wyjasnienie.
+ na zgode
#134
Napisano 20.06.2010 19:29
#135
Napisano 23.06.2010 23:53
24 czerwiec 2010 - 00:53:
Jak mogę skonfigurować PokeMod do swoich potrzeb?
--- PokeMod ma wiele rodzajów konfiguracji, można je znaleźć w configs/pokemon/. W każdym pliku są dostępne dostosowania. Aby uzyskać więcej zmian, takich jak zapisywanie typów lub rodzaju gry, musisz edytować custom.inl lub skill_defines.inl następnie rekompilować na pokemod.amxx.
* items.cfg - jak opisano wcześniej, można zmienić i dodać przedmioty do PokeMod. Możesz ustawić co robią, ich ceny i inne rzeczy. Można również kategoryzowania ich, więc możesz kupić przedmioty łatwiejsze niż normalnie w PokeMod.
* maps.cfg - To może być użyte do konkretnych konfiguracji mapy. Możesz zrobić normalne polecenia konsoli lub dodatkowo, możesz wyłączyć PokeMod (-disabled) lub dać umiejętności na off (-skills_off), więc gracze nie mogą korzystać ze swoich umiejętności, ale wciąż mogą zdobywać doświadczenie. Z -disabled i -skills_off, PokeMod nie kożysta z wszelkich modeli, dźwięków lub sprites, ale nadal można grać na ogrnomnych mapach typu fun_allinone.
* pokedex.txt - Choć nie jest wskazane aby zmieniać ten plik, można edytować nazwy i opisy umiejętności.
* pokemod.cfg - Tutaj możesz edytować cvary dla PokeMod, gdzie zostanią załadowane na starcie mapy. Możesz zmienić czy PokeMod czy administrator jest potrzebny dla komend admina PokeMod. Jeśli chcesz zmienić wartości w tym pliku w grze, zamiast normalnego polecenia cvar (amx_cvar) zastosuj nowe polecenie pm_cvar i będzie zapisywać do pliku.
* pokemon.cfg - W tym pliku możesz zmienić wiele właściwości pokemonów. Możesz zmienić jakie opóźnienie jest po użyciu jego umiejętności, czy jest globalnym pokemonem, jakiego rodzaju jest, a nawet to, co go ewoluuje i kiedy ewoluuje.
* safari.cfg - W Safari mod, pokemonowi podano zastaw leveli, to gdzie można ustawić ten poziom. Jeśli ustawisz na 0, wtedy nie będzie można użyć tego pokemona w Safari mod. Jeśli jest ustawiony na negatywne liczby, tylko administratorzy mogą użyć tego pokemona w trybie Safari.
* XP_table.ini - Inspirowany Superhero Mod, teraz można łatwo zmienić to, jaki poziom jest i jak wiele jest poziomów. (Zauważ, że będziesz musiał także zmienić określenie w custom.inl jeśli chcesz więcej niż 99 poziomów)
W jaki sposób mogę coś zmienić, skoro nie ma żadnego folderu pokemon w configs?
Użytkownik Yaky edytował ten post 23.06.2010 23:52
#136
Napisano 24.06.2010 14:11
#137
Napisano 24.06.2010 17:20
Właśnie problem w tym, że mod działa, a plików nie ma.To wszystko samo się tworzy po odpaleniu moda na serwerze.
24 czerwiec 2010 - 18:20:
Folder się stworzył, są w nim nawet odpowiednie pliki, ale nie mogę do nich wejść przez ftp,. muszę przez stronę hostingodawcy serwera, no trudno.
Powie mi ktoś jeszcze jak dodać nowe pokemony z pokemoda by raku?
#138
Napisano 24.06.2010 18:14
#139
Napisano 11.08.2010 12:35
#140
Napisano 17.08.2010 13:45
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: PokeMod
PokeMod
Plugin Rynek PokeModNapisany przez ^^DeeD^^, 05.11.2022 pokemod |
|
||||
CS:GO
Sezon 2 - PokeMod na InfinityCore.plNapisany przez M4MU7, 20.11.2021 cs:go, pokemod, pokemony, unikat i 3 więcej |
|
||||
PokeMod
[PokeMod] Season 3Sezon 3 Napisany przez Xeane, 30.12.2017 pokemod |
|
||||
PokeMod
Kompilacja problem oraz edytowanie pokemonaNapisany przez GOOFY P56, 29.09.2017 pokemod |
|
||||
Nagranie filmiku promujący serwer/modNapisany przez NiczegoWinien, 20.03.2016 pokemod, |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych