←  Nowości

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

PokeMod
PokeMod v1.2.3 RC + RC2 Test for Public

  • +
  • -
Konio159's Photo Konio159 25.04.2010

Musisz miec w katalogu scripting folder pokemod z jego plikami .ini ktore sa niezbedne do przekomplikowania tego moda.
Quote

hardbot's Photo hardbot 26.04.2010

a nie czasami do config o_O dodaje się pliki z rozszerzeniami INI ??
Quote

  • +
  • -
Konio159's Photo Konio159 26.04.2010

Przepraszam literowka maja byc pliki .inl
Quote

  • +
  • -
volverin3's Photo volverin3 04.05.2010

Czlowieku odpowiesz ty kiedys komus, jak zrobic by zapisywalo na nick?
Wielu typa chce się w koncu dowiedzieć, a mi juz szkoda zaśmiecać forum ciągłymi pytaniami !
Quote

  • +
  • -
naven's Photo naven 04.05.2010

Czlowieku odpowiesz ty kiedys komus, jak zrobic by zapisywalo na nick?
Wielu typa chce się w koncu dowiedzieć, a mi juz szkoda zaśmiecać forum ciągłymi pytaniami !


Było pisane tysiące razy...

custom.inl line 231
 //how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname )
#define SAVE_ID 1
Quote

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon's Photo mgr inż. Pavulon 04.05.2010

Czlowieku odpowiesz ty kiedys komus, jak zrobic by zapisywalo na nick?
Wielu typa chce się w koncu dowiedzieć, a mi juz szkoda zaśmiecać forum ciągłymi pytaniami !


Było pisane tysiące razy...

custom.inl line 231
 //how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname )
#define SAVE_ID 1


Wszystko by się zgadzało gdyby nie to że Abes wprowadził w błąd.
Załączniki dołączone do pierwszego posta nie posiadają takiej linijki.

Znajduje się ona natomiast w plikach które możemy pobrać z odnośników:

Posted Image 1.2.3rc2test.zip
Posted Image pokemod_files.zip

Quote

  • +
  • -
scrat PL's Photo scrat PL 06.05.2010

a mi wyskakuje bład pokemod is curently disabled
Gdy wpisze w konsoli pokemod on wysakakuje mi:
[PokeMod] is now ON
L 05/06/2010 - 20:40:23: Invalid CVAR pointer
L 05/06/2010 - 20:40:23: [AMXX] Run time error 10 (plugin "pokemod.amxx") (native "set_pcvar_num") - debug not enabled!
L 05/06/2010 - 20:40:23: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
Edited by scrat PL, 06.05.2010 19:41.
Quote

  • +
  • -
toxicmaster's Photo toxicmaster 06.05.2010

zmiana na nick...
podczas kompilacji wyskakują mi warnikg`i .... od kazdego pliku .inl chyba:/
co mam zrobic?

moze ktos przeslac juz zrobiony?

AKURAt uzywam pokemod by raku
da ktos jakies wskazowki?
Quote

  • +
  • -
naven's Photo naven 07.05.2010

Lokalnie kompilujesz? Masz wszystko na swoim miejscu?
Quote

  • +
  • -
Abes Mapper's Photo Abes Mapper 08.05.2010

Od problemów macie specjalny dział a tym bardziej że nie jest to pokemod z tego tematu!

Dobra napisałem WIELKIMI LITERAMI że opcja dostępna w wersji na górze xP
I jeszcze pare rzeczy żebyście zrozumieli xP

Dodałem także skompilowaną wersje z:

#define SAVE SAVE_NVAULT


//how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname )
#define SAVE_ID 0

i

//how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname )
#define SAVE_ID 1

W oddzielnych plikach

Ehh.. ludziki :D :^D
Quote

Tiger_pl's Photo Tiger_pl 31.05.2010

Możesz mi wytłumaczyć kwestie związane ze spolszczeniem przez Ciebie tego moda???
Bo coś mi tu jednak nie pasuje w autorstwie Twojego w/w spolszczenia ;)
Zakazujesz kopiowania spolszczenia bez umieszczenia linku ale ......
.....
Gościu prosił o spolszczenie tego pokemoda w tym temacie 11.05.2010 r godz.15.35 :
pokemod, najnowszy + spolszczony - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Posted Image
Ty mu za pare minut piszesz :

Napisano 11 maj 2010 - 15:47
Jak nie będzie tego aż tak dużo to może spolszczę.

na drugi dzień mu dopisujesz posta;

Napisano 12 maj 2010 - 02:47
Troszke sobie poczekasz bo tego jest od groma. Codziennie będę cos tam tlumaczyl i jakos zrobie

A ja wrzucam w temat all pliki spolszczone

12 maj 2010 - 04:19

z nadzieją ,że userom się przydadzą nie zastrzegając sobie praw do ich kopiowania by służyły innym.
I co najważniejsze .Spolszczony przez Ciebie (czy aby faktycznie ????? ) plik pokemod.txt jest identyczny z tym co ja tam koleżce w temacie wkleiłem.
Mało tego Ja mu tam dałem spolszczenie pełne :skill.cfg (polskie opisy ),items.cfg (nazwy i opisy ).
Ja posiadam to z modyfikacji by Raku [180 LVL /252 Pokemony] (wersja PokeMod v1.2.3 RC + RC2 Test for Public by Emp`) kiedy to juz ponad rok temu sobie pobrałem (Ten Pokemod działa już u mnie na serwerze przeszlo rok , wpełni spolszczony) .
Więc nie szukając zwady i posądzeń o awanturnictwo prosił bym ciebie byś nie przypisywał sobie tego samego spolszczenia ,które Ja i zapewne inni , posadają już od bardzo dawna.
No i jak mamy się trzymać pewnych zasad to niech to dotyczy wszystkich a nie tylko ...szaraczków.
Quote

  • +
  • -
Abes Mapper's Photo Abes Mapper 31.05.2010

Chodzi o opis pluga (temat) a nie samo tłumaczenie...
A ten lang pl w załączniku nie jest mój tylko dał go (patrz na date) Portek
Kiedy funkcjonował stary silnik forum to przy załączniku był opis.

A co tam jest napisane?

[ Dodano: 21-01-2009, 15:50 ]
Dodałem Lang PL by Portek za co dziękuję :)


PokeMod v1.2.3 RC + RC2 Test for Public - Nieoficjalny polski support AMX Mod X - strona 2
Edited by Abes Mapper, 31.05.2010 10:32.
Quote

Tiger_pl's Photo Tiger_pl 31.05.2010

Ok spoko .
dzięki za odp i wyjasnienie.
+ na zgode
Quote

  • +
  • -
Antek's Photo Antek 20.06.2010

wgrałem ten mod u siebie i wszystko mi działa bez problemów
Quote

  • +
  • -
Yaky's Photo Yaky 23.06.2010

Panowie, tutaj są pokemony z tej tzw. starej wersji? Widziałem na jakimś pokemodzie, że była możliwość grania nowszymi pokemonami. Pytanie, skąd je pobrać, czy jest taka możliwość?

24 czerwiec 2010 - 00:53:

Jak mogę skonfigurować PokeMod do swoich potrzeb?
--- PokeMod ma wiele rodzajów konfiguracji, można je znaleźć w configs/pokemon/. W każdym pliku są dostępne dostosowania. Aby uzyskać więcej zmian, takich jak zapisywanie typów lub rodzaju gry, musisz edytować custom.inl lub skill_defines.inl następnie rekompilować na pokemod.amxx.

* items.cfg - jak opisano wcześniej, można zmienić i dodać przedmioty do PokeMod. Możesz ustawić co robią, ich ceny i inne rzeczy. Można również kategoryzowania ich, więc możesz kupić przedmioty łatwiejsze niż normalnie w PokeMod.

* maps.cfg - To może być użyte do konkretnych konfiguracji mapy. Możesz zrobić normalne polecenia konsoli lub dodatkowo, możesz wyłączyć PokeMod (-disabled) lub dać umiejętności na off (-skills_off), więc gracze nie mogą korzystać ze swoich umiejętności, ale wciąż mogą zdobywać doświadczenie. Z -disabled i -skills_off, PokeMod nie kożysta z wszelkich modeli, dźwięków lub sprites, ale nadal można grać na ogrnomnych mapach typu fun_allinone.

* pokedex.txt - Choć nie jest wskazane aby zmieniać ten plik, można edytować nazwy i opisy umiejętności.

* pokemod.cfg - Tutaj możesz edytować cvary dla PokeMod, gdzie zostanią załadowane na starcie mapy. Możesz zmienić czy PokeMod czy administrator jest potrzebny dla komend admina PokeMod. Jeśli chcesz zmienić wartości w tym pliku w grze, zamiast normalnego polecenia cvar (amx_cvar) zastosuj nowe polecenie pm_cvar i będzie zapisywać do pliku.

* pokemon.cfg - W tym pliku możesz zmienić wiele właściwości pokemonów. Możesz zmienić jakie opóźnienie jest po użyciu jego umiejętności, czy jest globalnym pokemonem, jakiego rodzaju jest, a nawet to, co go ewoluuje i kiedy ewoluuje.

* safari.cfg - W Safari mod, pokemonowi podano zastaw leveli, to gdzie można ustawić ten poziom. Jeśli ustawisz na 0, wtedy nie będzie można użyć tego pokemona w Safari mod. Jeśli jest ustawiony na negatywne liczby, tylko administratorzy mogą użyć tego pokemona w trybie Safari.

* XP_table.ini - Inspirowany Superhero Mod, teraz można łatwo zmienić to, jaki poziom jest i jak wiele jest poziomów. (Zauważ, że będziesz musiał także zmienić określenie w custom.inl jeśli chcesz więcej niż 99 poziomów)




W jaki sposób mogę coś zmienić, skoro nie ma żadnego folderu pokemon w configs?
Edited by Yaky, 23.06.2010 23:52.
Quote

  • +
  • -
Abes Mapper's Photo Abes Mapper 24.06.2010

To wszystko samo się tworzy po odpaleniu moda na serwerze.
Quote

  • +
  • -
Yaky's Photo Yaky 24.06.2010

To wszystko samo się tworzy po odpaleniu moda na serwerze.

Właśnie problem w tym, że mod działa, a plików nie ma.

24 czerwiec 2010 - 18:20:
Folder się stworzył, są w nim nawet odpowiednie pliki, ale nie mogę do nich wejść przez ftp,. muszę przez stronę hostingodawcy serwera, no trudno.
Powie mi ktoś jeszcze jak dodać nowe pokemony z pokemoda by raku?
Quote

  • +
  • -
Abes Mapper's Photo Abes Mapper 24.06.2010

Napisz nowy temat w odpowiednim dziale.
Quote

  • +
  • -
Vernix's Photo Vernix 11.08.2010

Czy tylko ja tak mam, u mnie jest tak,że dostaję tyle expa ,jaki przeciwnik ma lvl. Czyli ,załóżmy ,że ja mam 1 lvl ,zabiję przeciwnika który ma 18 lvl, dostanę 18 expa... Bez sensu ;x.
Quote

  • +
  • -
Hardok's Photo Hardok 17.08.2010

gdzie wkleić pliki z 1.2.3rc2test ??
Quote