Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#141
Napisano 22.08.2010 17:23
#143
Napisano 07.10.2010 20:15
data/lang/ i wklejasz
#144
Napisano 27.02.2011 10:52
#145
Napisano 27.02.2011 10:57
Gdy uruchomimy PokeMod po raz pierwszy, pliki konfiguracyjne będą zapisywane w addons/amxmodx/configs/pokemon/
Po aktualizacji do nowej wersji, wpisz w konsoli pm_reset all, aby uzyskać nowsze pliki konfiguracyjne.
#146
Napisano 10.03.2011 18:43
#147
Napisano 19.03.2011 11:39
Ale i tak trzeba będzie trochę poczekać aż opublikuje
Nowe główne menu
Można wybrać sobie kolor HUD
#149
Napisano 03.05.2011 16:24
#define SAVE_ID 0
Gdy wpiszemy 0 zapis będzie na Steam ID, gdy wpiszemy 1 zapis będzie na Nick
Oczywiście potem należy ponownie skompilować plugin
Czyli mam rozumiec ze trzeba skompilowac plugin pokemod.amxx?
#150
Napisano 03.05.2011 16:28
#151
Napisano 14.05.2011 20:16
pm_givepoke <Meverin |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <Digglet=""> [11]
[PokeMod] Too many arguments supplied. Do not use a space in the name.
[PokeMod] You only need to put in a partial name to use this comma
#153
Napisano 22.05.2011 19:58
Gdy uruchomimy PokeMod po raz pierwszy, pliki konfiguracyjne będą zapisywane w addons/amxmodx/configs/pokemon/
#154
Napisano 15.06.2011 20:07
Łap plusa męczyłeś się troche;D
#155
Napisano 11.08.2011 17:09
Użytkownik Nortos edytował ten post 11.08.2011 18:39
#156
Napisano 12.08.2011 20:44
mama taki bład za każdym razem jak chce komuś coś dać help
pm_givepoke <Meverin |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <Digglet=""> [11]
[PokeMod] Too many arguments supplied. Do not use a space in the name.
[PokeMod] You only need to put in a partial name to use this comma
w konsoli wpisz pm_givepoke nick pokemon level np. pm_givepoke radim diglet 28
Jak zmienić czas ładowania się skilla?
confgis>pokemon>skill.ini
Barrier k 5 b "kladzie bariery zadajace obrazenia"
5 - czas ładowania skilla na pierwszym lvl, wraz z level'em czas ładowania skilla będzie malał
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#157
Napisano 12.08.2011 22:34
#158
Napisano 14.10.2011 15:30
Wkleiłem zawartość 1.2.3rc2test do określonego folderu. Następnie przeciągam plik pokemod.sma na compiled.exe i wyskakuje mi taki bląd:
fatal error 110 : assertion failed: Pokemod requires AMXX 1.8 or higher and must be compiled locally!
Compilation aborted.
1 Error.
Could not locate output file C:\-------\------\-------\------\cstrike\addons\amxmodx\scripting\compiled\pokemod.amx <compiled failed>
#159
Napisano 20.11.2011 16:38
pokemon
Użytkownik Klocz3k edytował ten post 20.11.2011 16:38
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: PokeMod
PokeMod
Plugin Rynek PokeModNapisany przez ^^DeeD^^, 05.11.2022 pokemod |
|
||||
CS:GO
Sezon 2 - PokeMod na InfinityCore.plNapisany przez M4MU7, 20.11.2021 cs:go, pokemod, pokemony, unikat i 3 więcej |
|
||||
PokeMod
[PokeMod] Season 3Sezon 3 Napisany przez Xeane, 30.12.2017 pokemod |
|
||||
PokeMod
Kompilacja problem oraz edytowanie pokemonaNapisany przez GOOFY P56, 29.09.2017 pokemod |
|
||||
Nagranie filmiku promujący serwer/modNapisany przez NiczegoWinien, 20.03.2016 pokemod, |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych