Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

PokeMod v1.2.3 RC + RC2 Test for Publicby Emp`

PokeMod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
169 odpowiedzi w tym temacie

#121 Konio159

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Gorzow Wlkp
Offline

Napisano 25.04.2010 21:01

Musisz miec w katalogu scripting folder pokemod z jego plikami .ini ktore sa niezbedne do przekomplikowania tego moda.
  • +
  • -
  • 0

#122 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 26.04.2010 13:05

a nie czasami do config o_O dodaje się pliki z rozszerzeniami INI ??

#123 Konio159

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Gorzow Wlkp
Offline

Napisano 26.04.2010 14:59

Przepraszam literowka maja byc pliki .inl
  • +
  • -
  • 0

#124 volverin3

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 04.05.2010 15:26

Czlowieku odpowiesz ty kiedys komus, jak zrobic by zapisywalo na nick?
Wielu typa chce się w koncu dowiedzieć, a mi juz szkoda zaśmiecać forum ciągłymi pytaniami !
  • +
  • -
  • 0

#125 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 04.05.2010 16:06

Czlowieku odpowiesz ty kiedys komus, jak zrobic by zapisywalo na nick?
Wielu typa chce się w koncu dowiedzieć, a mi juz szkoda zaśmiecać forum ciągłymi pytaniami !


Było pisane tysiące razy...

custom.inl line 231
 //how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname )
#define SAVE_ID 1

  • +
  • -
  • 0

#126 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 04.05.2010 21:51

Czlowieku odpowiesz ty kiedys komus, jak zrobic by zapisywalo na nick?
Wielu typa chce się w koncu dowiedzieć, a mi juz szkoda zaśmiecać forum ciągłymi pytaniami !


Było pisane tysiące razy...

custom.inl line 231
 //how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname )
#define SAVE_ID 1


Wszystko by się zgadzało gdyby nie to że Abes wprowadził w błąd.
Załączniki dołączone do pierwszego posta nie posiadają takiej linijki.

Znajduje się ona natomiast w plikach które możemy pobrać z odnośników:

Dołączona grafika 1.2.3rc2test.zip
Dołączona grafika pokemod_files.zip


  • +
  • -
  • 1

#127 scrat PL

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Strzebiń
Offline

Napisano 06.05.2010 19:38

a mi wyskakuje bład pokemod is curently disabled
Gdy wpisze w konsoli pokemod on wysakakuje mi:
[PokeMod] is now ON
L 05/06/2010 - 20:40:23: Invalid CVAR pointer
L 05/06/2010 - 20:40:23: [AMXX] Run time error 10 (plugin "pokemod.amxx") (native "set_pcvar_num") - debug not enabled!
L 05/06/2010 - 20:40:23: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

Użytkownik scrat PL edytował ten post 06.05.2010 19:41

  • +
  • -
  • 0

#128 toxicmaster

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:44
  • GG:
  • Lokalizacja:hh
Offline

Napisano 06.05.2010 19:39

zmiana na nick...
podczas kompilacji wyskakują mi warnikg`i .... od kazdego pliku .inl chyba:/
co mam zrobic?

moze ktos przeslac juz zrobiony?

AKURAt uzywam pokemod by raku
da ktos jakies wskazowki?
  • +
  • -
  • 0

#129 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 07.05.2010 20:38

Lokalnie kompilujesz? Masz wszystko na swoim miejscu?
  • +
  • -
  • 0

#130 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 08.05.2010 10:19

Od problemów macie specjalny dział a tym bardziej że nie jest to pokemod z tego tematu!

Dobra napisałem WIELKIMI LITERAMI że opcja dostępna w wersji na górze xP
I jeszcze pare rzeczy żebyście zrozumieli xP

Dodałem także skompilowaną wersje z:

#define SAVE SAVE_NVAULT


//how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname )
#define SAVE_ID 0

i

//how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname )
#define SAVE_ID 1

W oddzielnych plikach

Ehh.. ludziki :D :^D
  • +
  • -
  • 0

#131 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.05.2010 00:29

Możesz mi wytłumaczyć kwestie związane ze spolszczeniem przez Ciebie tego moda???
Bo coś mi tu jednak nie pasuje w autorstwie Twojego w/w spolszczenia ;)
Zakazujesz kopiowania spolszczenia bez umieszczenia linku ale ......
.....
Gościu prosił o spolszczenie tego pokemoda w tym temacie 11.05.2010 r godz.15.35 :
pokemod, najnowszy + spolszczony - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Dołączona grafika
Ty mu za pare minut piszesz :

Napisano 11 maj 2010 - 15:47
Jak nie będzie tego aż tak dużo to może spolszczę.

na drugi dzień mu dopisujesz posta;

Napisano 12 maj 2010 - 02:47
Troszke sobie poczekasz bo tego jest od groma. Codziennie będę cos tam tlumaczyl i jakos zrobie

A ja wrzucam w temat all pliki spolszczone

12 maj 2010 - 04:19

z nadzieją ,że userom się przydadzą nie zastrzegając sobie praw do ich kopiowania by służyły innym.
I co najważniejsze .Spolszczony przez Ciebie (czy aby faktycznie ????? ) plik pokemod.txt jest identyczny z tym co ja tam koleżce w temacie wkleiłem.
Mało tego Ja mu tam dałem spolszczenie pełne :skill.cfg (polskie opisy ),items.cfg (nazwy i opisy ).
Ja posiadam to z modyfikacji by Raku [180 LVL /252 Pokemony] (wersja PokeMod v1.2.3 RC + RC2 Test for Public by Emp`) kiedy to juz ponad rok temu sobie pobrałem (Ten Pokemod działa już u mnie na serwerze przeszlo rok , wpełni spolszczony) .
Więc nie szukając zwady i posądzeń o awanturnictwo prosił bym ciebie byś nie przypisywał sobie tego samego spolszczenia ,które Ja i zapewne inni , posadają już od bardzo dawna.
No i jak mamy się trzymać pewnych zasad to niech to dotyczy wszystkich a nie tylko ...szaraczków.

#132 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 31.05.2010 10:30

Chodzi o opis pluga (temat) a nie samo tłumaczenie...
A ten lang pl w załączniku nie jest mój tylko dał go (patrz na date) Portek
Kiedy funkcjonował stary silnik forum to przy załączniku był opis.

A co tam jest napisane?

[ Dodano: 21-01-2009, 15:50 ]
Dodałem Lang PL by Portek za co dziękuję :)


PokeMod v1.2.3 RC + RC2 Test for Public - Nieoficjalny polski support AMX Mod X - strona 2

Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 31.05.2010 10:32

  • +
  • -
  • 1

#133 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.05.2010 13:27

Ok spoko .
dzięki za odp i wyjasnienie.
+ na zgode

#134 Antek

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • GG:
  • Lokalizacja:cieszyn
Offline

Napisano 20.06.2010 19:29

wgrałem ten mod u siebie i wszystko mi działa bez problemów
  • +
  • -
  • 0

#135 Yaky

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:132
  • Lokalizacja:Festung Breslau
Offline

Napisano 23.06.2010 23:53

Panowie, tutaj są pokemony z tej tzw. starej wersji? Widziałem na jakimś pokemodzie, że była możliwość grania nowszymi pokemonami. Pytanie, skąd je pobrać, czy jest taka możliwość?

24 czerwiec 2010 - 00:53:

Jak mogę skonfigurować PokeMod do swoich potrzeb?
--- PokeMod ma wiele rodzajów konfiguracji, można je znaleźć w configs/pokemon/. W każdym pliku są dostępne dostosowania. Aby uzyskać więcej zmian, takich jak zapisywanie typów lub rodzaju gry, musisz edytować custom.inl lub skill_defines.inl następnie rekompilować na pokemod.amxx.

* items.cfg - jak opisano wcześniej, można zmienić i dodać przedmioty do PokeMod. Możesz ustawić co robią, ich ceny i inne rzeczy. Można również kategoryzowania ich, więc możesz kupić przedmioty łatwiejsze niż normalnie w PokeMod.

* maps.cfg - To może być użyte do konkretnych konfiguracji mapy. Możesz zrobić normalne polecenia konsoli lub dodatkowo, możesz wyłączyć PokeMod (-disabled) lub dać umiejętności na off (-skills_off), więc gracze nie mogą korzystać ze swoich umiejętności, ale wciąż mogą zdobywać doświadczenie. Z -disabled i -skills_off, PokeMod nie kożysta z wszelkich modeli, dźwięków lub sprites, ale nadal można grać na ogrnomnych mapach typu fun_allinone.

* pokedex.txt - Choć nie jest wskazane aby zmieniać ten plik, można edytować nazwy i opisy umiejętności.

* pokemod.cfg - Tutaj możesz edytować cvary dla PokeMod, gdzie zostanią załadowane na starcie mapy. Możesz zmienić czy PokeMod czy administrator jest potrzebny dla komend admina PokeMod. Jeśli chcesz zmienić wartości w tym pliku w grze, zamiast normalnego polecenia cvar (amx_cvar) zastosuj nowe polecenie pm_cvar i będzie zapisywać do pliku.

* pokemon.cfg - W tym pliku możesz zmienić wiele właściwości pokemonów. Możesz zmienić jakie opóźnienie jest po użyciu jego umiejętności, czy jest globalnym pokemonem, jakiego rodzaju jest, a nawet to, co go ewoluuje i kiedy ewoluuje.

* safari.cfg - W Safari mod, pokemonowi podano zastaw leveli, to gdzie można ustawić ten poziom. Jeśli ustawisz na 0, wtedy nie będzie można użyć tego pokemona w Safari mod. Jeśli jest ustawiony na negatywne liczby, tylko administratorzy mogą użyć tego pokemona w trybie Safari.

* XP_table.ini - Inspirowany Superhero Mod, teraz można łatwo zmienić to, jaki poziom jest i jak wiele jest poziomów. (Zauważ, że będziesz musiał także zmienić określenie w custom.inl jeśli chcesz więcej niż 99 poziomów)




W jaki sposób mogę coś zmienić, skoro nie ma żadnego folderu pokemon w configs?

Użytkownik Yaky edytował ten post 23.06.2010 23:52

  • +
  • -
  • 0

#136 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 24.06.2010 14:11

To wszystko samo się tworzy po odpaleniu moda na serwerze.
  • +
  • -
  • 0

#137 Yaky

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:132
  • Lokalizacja:Festung Breslau
Offline

Napisano 24.06.2010 17:20

To wszystko samo się tworzy po odpaleniu moda na serwerze.

Właśnie problem w tym, że mod działa, a plików nie ma.

24 czerwiec 2010 - 18:20:
Folder się stworzył, są w nim nawet odpowiednie pliki, ale nie mogę do nich wejść przez ftp,. muszę przez stronę hostingodawcy serwera, no trudno.
Powie mi ktoś jeszcze jak dodać nowe pokemony z pokemoda by raku?
  • +
  • -
  • 0

#138 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 24.06.2010 18:14

Napisz nowy temat w odpowiednim dziale.
  • +
  • -
  • 0

#139 Vernix

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 11.08.2010 12:35

Czy tylko ja tak mam, u mnie jest tak,że dostaję tyle expa ,jaki przeciwnik ma lvl. Czyli ,załóżmy ,że ja mam 1 lvl ,zabiję przeciwnika który ma 18 lvl, dostanę 18 expa... Bez sensu ;x.
  • +
  • -
  • 0

#140 Hardok

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 17.08.2010 13:45

gdzie wkleić pliki z 1.2.3rc2test ??
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: PokeMod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych