Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#101
Napisano 14.11.2009 15:40
slyszalem ze jest nowy pokemod ponad 300 pokemonow. Macie go moze ?? i czy chodzi gładko
#102
Napisano 25.11.2009 15:05
#103
Napisano 26.11.2009 12:38
_table.ini - Inspirowany Superhero Mod, teraz można łatwo zmienić to, jaki poziom jest i jak wiele jest poziomów. (Zauważ, że będziesz musiał także zmienić określenie w custom.inl jeśli chcesz więcej niż 99 poziomów)
zmienilem _table oraz custom.inl i nadal nic jak chce dodac w konsoli pm_givepoke nick pok level to pisze ze nie ma takiego levela .
Jezeli ktos moze cos poradzic będę wdzieczny.
custom.inl
//reading in the _table.ini will not go above this
#define MAX_LEVELS 140
jeszcze cos ?
Załączone pliki
#104
Napisano 26.11.2009 13:06
#105
Napisano 26.11.2009 15:25
JEst tu zapis na SQL?
#106
Napisano 26.11.2009 17:25
#107
Napisano 27.11.2009 11:02
Jak mogę skonfigurować PokeMod do swoich potrzeb?
--- PokeMod ma wiele rodzajów konfiguracji, można je znaleźć w configs/pokemon/. W każdym pliku są dostępne dostosowania. Aby uzyskać więcej zmian, takich jak zapisywanie typów lub rodzaju gry, musisz edytować custom.inl lub skill_defines.inl następnie rekompilować na pokemod.amxx.
- items.cfg - jak opisano wcześniej, można zmienić i dodać przedmioty do PokeMod. Możesz ustawić co robią, ich ceny i inne rzeczy. Można również kategoryzowania ich, więc możesz kupić przedmioty łatwiejsze niż normalnie w PokeMod.
- maps.cfg - To może być użyte do konkretnych konfiguracji mapy. Możesz zrobić normalne polecenia konsoli lub dodatkowo, możesz wyłączyć PokeMod (-disabled) lub dać umiejętności na off (-skills_off), więc gracze nie mogą korzystać ze swoich umiejętności, ale wciąż mogą zdobywać doświadczenie. Z -disabled i -skills_off, PokeMod nie kożysta z wszelkich modeli, dźwięków lub sprites, ale nadal można grać na ogrnomnych mapach typu fun_allinone.
- pokedex.txt - Choć nie jest wskazane aby zmieniać ten plik, można edytować nazwy i opisy umiejętności.
- pokemod.cfg - Tutaj możesz edytować cvary dla PokeMod, gdzie zostanią załadowane na starcie mapy. Możesz zmienić czy PokeMod czy administrator jest potrzebny dla komend admina PokeMod. Jeśli chcesz zmienić wartości w tym pliku w grze, zamiast normalnego polecenia cvar (amx_cvar) zastosuj nowe polecenie pm_cvar i będzie zapisywać do pliku.
- pokemon.cfg - W tym pliku możesz zmienić wiele właściwości pokemonów. Możesz zmienić jakie opóźnienie jest po użyciu jego umiejętności, czy jest globalnym pokemonem, jakiego rodzaju jest, a nawet to, co go ewoluuje i kiedy ewoluuje.
- safari.cfg - W Safari mod, pokemonowi podano zastaw leveli, to gdzie można ustawić ten poziom. Jeśli ustawisz na 0, wtedy nie będzie można użyć tego pokemona w Safari mod. Jeśli jest ustawiony na negatywne liczby, tylko administratorzy mogą użyć tego pokemona w trybie Safari.
- _table.ini - Inspirowany Superhero Mod, teraz można łatwo zmienić to, jaki poziom jest i jak wiele jest poziomów. (Zauważ, że będziesz musiał także zmienić określenie w custom.inl jeśli chcesz więcej niż 99 poziomów)
Tylko problem w tym , że w załacznikach dodanych na samym początku 1 postu, NIE MA w ogóle folderu configs, ani tych plików! wtf?
#108
Napisano 27.11.2009 20:51
#109
Napisano 04.01.2010 15:06
#110
Napisano 04.01.2010 16:40
#111
Napisano 11.01.2010 15:22
#112
Napisano 13.01.2010 17:02
Proszę o pomoc...
Czemu jestem zbanowany...?
Sorka za post pod postem, ale pomoże ktoś?
Użytkownik Falloutboy edytował ten post 12.01.2010 13:06
#113
Napisano 21.01.2010 12:52
#114
Napisano 17.02.2010 01:32
//how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname )
#define SAVE_ID 0
Tylko że ja nie mam nic takiego.
I jak mam ten plugin podłączyć do MySQL ?
Użytkownik Spronne edytował ten post 17.02.2010 02:16
#115
Napisano 17.02.2010 10:27
#116
Napisano 17.02.2010 10:32
#117
Napisano 17.02.2010 13:06
#118
Napisano 30.03.2010 18:18
#119
Napisano 06.04.2010 11:18
RPS !!!
Pomagam tylko na PW!Usuwam wszystkie wiadomości nie związane z pomocą z mojej strony
Pozdrawiam. Cro$s
#120
Napisano 25.04.2010 20:31
http://i40.tinypic.com/2jcwktd.png
Gdy chcę zrobić to samo za pomocą kompilatora w internecie wyskakuje błąd :
Ponadto jak wpiszę na serwerze w say pokemod to wyskakuje zdanie:
Proszę o pomoc.[PokeMod] PokeMod is currently disabled.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: PokeMod
PokeMod
Plugin Rynek PokeModNapisany przez ^^DeeD^^, 05.11.2022 pokemod |
|
||||
CS:GO
Sezon 2 - PokeMod na InfinityCore.plNapisany przez M4MU7, 20.11.2021 cs:go, pokemod, pokemony, unikat i 3 więcej |
|
||||
PokeMod
[PokeMod] Season 3Sezon 3 Napisany przez Xeane, 30.12.2017 pokemod |
|
||||
PokeMod
Kompilacja problem oraz edytowanie pokemonaNapisany przez GOOFY P56, 29.09.2017 pokemod |
|
||||
Nagranie filmiku promujący serwer/modNapisany przez NiczegoWinien, 20.03.2016 pokemod, |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych