Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Mag / Zabojca/ Lowca
#61
Napisano 06.04.2010 00:53
#62
Napisano 06.04.2010 00:58
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 06.04.2010 01:00
#63
Napisano 06.04.2010 01:14
Bez tego się nie świecili? Może powiedz jak się świecą albo screen zrób to się dowiemy chociaż czy to tego wina:|
#64
Napisano 06.04.2010 01:30
Jak widać ja atakujący w TT, atakuje CT i TT i CT się świeci (na ssie mało się świeci, bo mało zaatakowałem, nie chciałem zabić)
spróbuje lepsze zrobić, no ale widac, że się świecą..
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 06.04.2010 01:30
#65
Napisano 06.04.2010 01:50
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_DLIGHT)
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_byte(300)
write_byte(1)
write_byte(1)
write_byte(255)
write_byte(100)
write_byte(0)
message_end();
#66
Napisano 06.04.2010 11:19
Wracajac do tematu sladow ktore pozostawia os. trafiona przez lowce, to zrobilem je twoim sposobem teraz i one non stop sie ciagna za os. ktora zostanie trafiona.
#67
Napisano 06.04.2010 11:22
//Sprawdzałeś ten kod wyżej od naświelenia?
#68
Napisano 06.04.2010 11:51
Zaraz odpisze.
06 kwiecień 2010 - 11:51:
Teraz się robi niebieski obszar tam gdzie stoi ten, co dostaje.
Takie:
Ja strzelam, to sie robi niebieski obszar.
Tu lepiej widać:
A ja chce, aby tylko przeciwnik, którego atakuje się świecił..
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 06.04.2010 12:01
#69
Napisano 06.04.2010 12:06
Bo GoQ dał ci światło które np. w promieniu X oświetlało reszte nie mając wpływu na świat? (tak mi się zdaję)
Tu musisz użyć set_user_rendering z powłoką i dodać taska usuwającego powłokę.
#70
Napisano 06.04.2010 12:13
A to fajnie wiedzieć
Bo GoQ dał ci światło które np. w promieniu X oświetlało reszte nie mając wpływu na świat? (tak mi się zdaję)
Tu musisz użyć set_user_rendering z powłoką i dodać taska usuwającego powłokę.
Mógłbyś powiedzieć jak? ;d
#71
Napisano 06.04.2010 12:13
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#72
Napisano 06.04.2010 12:14
Tym:
setGlowShell(id,10.0, 0,0,255){ if(is_user_alive(id)){ new Float:color[3]; color[0]=float(red); color[1]=float(green); color[2]=float(blue); set_pev(id,pev_rendermode, kRenderNormal); set_pev(id,pev_renderfx,(width)?kRenderFxGlowShell:kRenderFxNone); set_pev(id,pev_rendercolor,color); set_pev(id,pev_renderamt,width); } }
?
#73
Napisano 06.04.2010 12:14
new sprite_lgt = 0
a dokladniej:
symbol arleady defined: "sprite_lgt"
robiłem sposobem GoQ
Moze daje to w złym miejscu...
#74
Napisano 06.04.2010 12:16
Wracając do śladów Lowcy przy kompilowaniu wywala mi błąd z tym:
new sprite_lgt = 0
a dokladniej:
symbol arleady defined: "sprite_lgt"
robiłem sposobem GoQ
Moze daje to w złym miejscu...
To zrób tak:
new sprite_lgt2=0
sprite_lgt2=precache_model("sprites/muzzleflash1.spr")
public beamfollow(ent){ message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY ); write_byte(TE_BEAMFOLLOW) write_short(ent) write_short(sprite_lgt2) write_byte(200) write_byte(50) write_byte(255) write_byte(123) write_byte(22) write_byte(20) message_end(); return PLUGIN_CONTINUE }
#75
Napisano 06.04.2010 12:21
#76
Napisano 06.04.2010 13:17
#77
Napisano 06.04.2010 13:27
set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
i task wywolujacy jakas funkcje ktora zawiera samo
set_renderchange(id)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#78
Napisano 06.04.2010 13:46
#79
Napisano 06.04.2010 15:22
#80
Napisano 06.04.2010 15:28
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych