Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mag / Zabojca/ Lowca


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
116 odpowiedzi w tym temacie

#61 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 06.04.2010 00:53

Napisz jakby nie działało :>
  • +
  • -
  • 0

#62 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.04.2010 00:58

Nie działa. Jak atakuje jedno, to wszyscy się świecą (Nawet mój team). I jak widzę, że ludzie z mojego teamu atakują, to też się świecą (raz się zdarzyło)

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 06.04.2010 01:00


#63 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 06.04.2010 01:14

To już nie wiem?
Bez tego się nie świecili? Może powiedz jak się świecą albo screen zrób to się dowiemy chociaż czy to tego wina:|
  • +
  • -
  • 0

#64 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.04.2010 01:30

Specjalnie dla ssa sobie kumpli postawiłem xD

Dołączona grafika

Jak widać ja atakujący w TT, atakuje CT i TT i CT się świeci (na ssie mało się świeci, bo mało zaatakowałem, nie chciałem zabić)

spróbuje lepsze zrobić, no ale widac, że się świecą..

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 06.04.2010 01:30


#65 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 06.04.2010 01:50

Może inny typ to co o to ci chodzi
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_DLIGHT)
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_byte(300)
write_byte(1)
write_byte(1)
write_byte(255)
write_byte(100)
write_byte(0)
message_end();

  • +
  • -
  • 0

#66 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 06.04.2010 11:19

goq:
Wracajac do tematu sladow ktore pozostawia os. trafiona przez lowce, to zrobilem je twoim sposobem teraz i one non stop sie ciagna za os. ktora zostanie trafiona.
  • +
  • -
  • 0

#67 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 06.04.2010 11:22

Bo musisz je odpowiednim msg killnąć :>

//Sprawdzałeś ten kod wyżej od naświelenia?
  • +
  • -
  • 0

#68 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.04.2010 11:51

Właśnie sprawdzam.

Zaraz odpisze.

06 kwiecień 2010 - 11:51:
Teraz się robi niebieski obszar tam gdzie stoi ten, co dostaje.

Takie:

Dołączona grafika

Ja strzelam, to sie robi niebieski obszar.

Tu lepiej widać:

Dołączona grafika

A ja chce, aby tylko przeciwnik, którego atakuje się świecił..

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 06.04.2010 12:01


#69 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 06.04.2010 12:06

A to fajnie wiedzieć :D
Bo GoQ dał ci światło które np. w promieniu X oświetlało reszte nie mając wpływu na świat? (tak mi się zdaję)
Tu musisz użyć set_user_rendering z powłoką i dodać taska usuwającego powłokę.
  • +
  • -
  • 0

#70 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.04.2010 12:13

A to fajnie wiedzieć :D
Bo GoQ dał ci światło które np. w promieniu X oświetlało reszte nie mając wpływu na świat? (tak mi się zdaję)
Tu musisz użyć set_user_rendering z powłoką i dodać taska usuwającego powłokę.



Mógłbyś powiedzieć jak? ;d

#71 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 06.04.2010 12:13

vert to co ja dalem oswietla goscia i osoby w promieniu jej to sie definiuje w radius wiec wystarczylo dac tam 0-1 co do drugiego to to oswietla obszar wokol podanych coordow :D a co do sladu ustawiony jest na 20 sekund dlatego sie tak ciagnie :D tam gdzie masz 200 sobie zmnejsz :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#72 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.04.2010 12:14

To w końcu jak mam to oświetlenie zrobić? ;d


Tym:

setGlowShell(id,10.0, 0,0,255){
	if(is_user_alive(id)){
		new Float:color[3];
		color[0]=float(red);
		color[1]=float(green);
		color[2]=float(blue);
		set_pev(id,pev_rendermode, kRenderNormal);
		set_pev(id,pev_renderfx,(width)?kRenderFxGlowShell:kRenderFxNone);
		set_pev(id,pev_rendercolor,color);
		set_pev(id,pev_renderamt,width);
	}
}

?

#73 Dave12

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 06.04.2010 12:14

Wracając do śladów Lowcy przy kompilowaniu wywala mi błąd z tym:

new sprite_lgt = 0

a dokladniej:
symbol arleady defined: "sprite_lgt"

robiłem sposobem GoQ

Moze daje to w złym miejscu...
  • +
  • -
  • 0

#74 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.04.2010 12:16

Wracając do śladów Lowcy przy kompilowaniu wywala mi błąd z tym:

new sprite_lgt = 0

a dokladniej:
symbol arleady defined: "sprite_lgt"

robiłem sposobem GoQ

Moze daje to w złym miejscu...



To zrób tak:

new sprite_lgt2=0

sprite_lgt2=precache_model("sprites/muzzleflash1.spr")

public beamfollow(ent){
	
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY );
	write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
	write_short(ent)
	write_short(sprite_lgt2)
	write_byte(200) 
	write_byte(50) 
	write_byte(255)
	write_byte(123)
	write_byte(22)
	write_byte(20)
	message_end();		
	return PLUGIN_CONTINUE
}


#75 Dave12

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 06.04.2010 12:21

xD sam moglem na to wpaść skompilowało się dzięki zaraz sprawdzę.
  • +
  • -
  • 0

#76 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.04.2010 13:17

Co z tym naświetlaniem ?

#77 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 06.04.2010 13:27

zrob sobie tak jak masz naswietlanie ninjy :D

set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)


i task wywolujacy jakas funkcje ktora zawiera samo

set_renderchange(id)


  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#78 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.04.2010 13:46

Yyyy.. No cóż, zbyt skomplikowane jak dla mnie, chyba sobie daruję. ;/

#79 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 06.04.2010 15:22

goq, moglbys cos zmienic w swoim kodzie zeby te slady "odczepialy" sie od gracza trafionego przez lowce? Bo jak lowca trafi gracza to te slady non stop ciagna sie za nim...
  • +
  • -
  • 0

#80 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 06.04.2010 15:28

TE_KILLBEAM
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych