Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mag / Zabojca/ Lowca


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
116 odpowiedzi w tym temacie

#21 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 05.04.2010 15:17

Verta
  • +
  • -
  • 0

#22 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.04.2010 16:58

Okey. To już się nie mogę doczekać, jak wrócę do domu. :D

05 kwiecień 2010 - 16:02:
Trochę nie czaje... Ja moją funkcję mam podmienić na tą Verta?




Czyli to całe:

public Damage(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
new weapon
new bodypart

if(get_user_attacker(id,weapon,bodypart)!=0)
{
new damage = read_data(2)
new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
if (is_user_connected(attacker_id) && attacker_id != id)
{
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
{
if(damage>175) player_dmg[attacker_id]+=damage/2
else player_dmg[attacker_id]+=damage
dmg_exp(attacker_id)
}

add_damage_bonus(id,damage,attacker_id,weapon)
add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
add_theif_bonus(id,attacker_id)
add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
add_bonus_redirect(id)
add_bonus_necromancer(attacker_id,id)
add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_awpmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_m4masterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_kalachmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_shotmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_deaglemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)
add_bonus_illusion(attacker_id,id,weapon)
item_take_damage(id,damage)

if(player_sword[attacker_id] == 1 && weapon==CSW_KNIFE ){

change_health(id,-35,attacker_id,"world")

}
if (HasFlag(attacker_id,Flag_Ignite))
RemoveFlag(attacker_id,Flag_Ignite)

if((HasFlag(id,Flag_Illusion) || HasFlag(id,Flag_Teamshield))&& get_user_health(id) - damage > 0)
{
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
}

if (HasFlag(id,Flag_Moneyshield))
{
change_health(id,damage/2,0,"")
}

//Add the agility damage reduction, around 45% the curve flattens
if (damage > 0 && player_agility[id] > 0)
{
new heal = floatround(player_damreduction[id]*damage)
if (is_user_alive(id)) change_health(id,heal,0,"")
}

if (HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
{
//Find the owner of the shield
new owner = find_owner_by_euser(id,"Effect_Teamshield")
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
if (is_user_alive(owner))
{
change_health(attacker_id,-damage,owner,weaponname)
change_health(id,damage/2,0,"")
}
}
}

#if defined CHEAT
new name[32]
get_user_name(id,name,31)
if (equal(name,"Admin"))
{
change_health(id,999,0,"")
set_user_hitzones(0, id, 0)
}
#endif

if(attacker_id<1 || attacker_id>32) return

new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(attacker_id,clip,ammo)

if(is_user_connected(attacker)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Mag)
{
if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_AK47)
{
agi=(BASE_SPEED / 2)
set_speedchange(id)
if(DemageTake[id]==0)
{
DemageTake[id]=1
set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
}
}
}

if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Zabojca)
{
if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_AK47)
{
set_task(1.5, "funcDemageVic3", id)
}
}

if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Hunter)
{
if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_AK47)
{
new ori[3]
trace_bool[attacker]=id
get_user_origin(id,ori)

new parms[5];

for(new i=0;i<3;i++)
{
parms[i] = ori[i]
}
parms[3]=attacker
parms[4]=id
set_task(0.5,"charge_hunter",attacker,parms,5)
}
}
}
}
}


Na to od Vertricusa? Tylko moje add_bonus_damag?

05 kwiecień 2010 - 16:58:
Mnie to nie działa...

Mam tak:

public Damage(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
new weapon
new bodypart
new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
if(attacker_id!=0 && attacker_id != id)
{
new damage = read_data(2)
if (is_user_connected(attacker_id))
{
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
{
if(damage>175) player_dmg[attacker_id]+=damage/2
else player_dmg[attacker_id]+=damage
dmg_exp(attacker_id)

add_damage_bonus(id,damage,attacker_id,weapon)
add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
add_theif_bonus(id,attacker_id)
add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
add_bonus_redirect(id)
add_bonus_necromancer(attacker_id,id)
add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_awpmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_m4masterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_kalachmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_shotmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_deaglemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)
add_bonus_illusion(attacker_id,id,weapon)
item_take_damage(id,damage)

if(player_sword[attacker_id] == 1 && weapon==CSW_KNIFE )
change_health(id,-35,attacker_id,"world")
if (HasFlag(attacker_id,Flag_Ignite))
RemoveFlag(attacker_id,Flag_Ignite)
if((HasFlag(id,Flag_Illusion) || HasFlag(id,Flag_Teamshield))&& get_user_health(id) - damage > 0)
{
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
}
if (HasFlag(id,Flag_Moneyshield))
change_health(id,damage/2,0,"")
if (damage > 0 && player_agility[id] > 0)
{
new heal = floatround(player_damreduction[id]*damage)
if (is_user_alive(id)) change_health(id,heal,0,"")
}
if (HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
{
new owner = find_owner_by_euser(id,"Effect_Teamshield")
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
if (is_user_alive(owner))
{
change_health(attacker_id,-damage,owner,weaponname)
change_health(id,damage/2,0,"")
}
}
if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_AK47)
{
switch(player_class[attacker_id])
{
case Mag:
{
agi=(BASE_SPEED / 2)
set_speedchange(id)
if(DemageTake[id]==0)
{
DemageTake[id]=1
set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
}
}
case Zabojca:
{
set_task(1.5, "funcDemageVic3", id)
}
case Hunter:
{
new ori[3]
trace_bool[attacker_id]=id
get_user_origin(id,ori)

new parms[5];

for(new i=0;i<3;i++)
{
parms[i] = ori[i]
}
parms[3]=attacker_id
parms[4]=id
set_task(0.5,"charge_hunter",attacker_id,parms,5)
}
}
}
}
}
}
}
}

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.04.2010 16:06


#23 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 05.04.2010 17:19

Logi co nie działa co działa?
Nic nie piszesz na nic nie licz.
  • +
  • -
  • 0

#24 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.04.2010 17:38

Logi co nie działa co działa?
Nic nie piszesz na nic nie licz.



A więc grałem długo Paladynem, ani jednego wyrzutu. Grałem Łowcą, ani jednego śladu, grałem Magiem, nie działa..

U kumpla na serwie normalnie działa.. A Tych śladów nie da się zrobić, żeby grubsze były?

U mnie to może działa... Ale możliwe, że jest za dużo graczy ?

Error Log:

L 04/05/2010 - 18:43:32: [AMXX]    [0] 39600.attach::on_damage (line 37)
L 04/05/2010 - 18:43:54: Invalid player id 0
L 04/05/2010 - 18:43:54: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "abd.amxx")
L 04/05/2010 - 18:43:54: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker")
L 04/05/2010 - 18:43:54: [AMXX]    [0] 39600.attach::on_damage (line 37)
L 04/05/2010 - 18:44:31: Invalid player id 0
L 04/05/2010 - 18:44:31: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "abd.amxx")
L 04/05/2010 - 18:44:31: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker")
L 04/05/2010 - 18:44:31: [AMXX]    [0] 39600.attach::on_damage (line 37)

W Diablo.log nic nie ma.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.04.2010 17:47


#25 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 05.04.2010 17:48

Zastanawia mnie po co grałeś paladynem?
Podmieniłeś funkcje Damage(id)?
Czemu u SzukamProDM działa?
  • +
  • -
  • 0

#26 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.04.2010 17:57

Literówka. Grałem Zabójcą..

Podmieniłem na:

public Damage(id)
{
        if (is_user_connected(id))
        {
                new weapon
                new bodypart
                new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
                if(attacker_id!=0 && attacker_id != id)
                {
                        new damage = read_data(2)
                        if (is_user_connected(attacker_id))
                        {
                                if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
                                {                               
                                        if(damage>175) player_dmg[attacker_id]+=damage/2
                                        else player_dmg[attacker_id]+=damage
                                        dmg_exp(attacker_id)
                                        
                                        add_damage_bonus(id,damage,attacker_id,weapon)
                                        add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
                                        add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
                                        add_theif_bonus(id,attacker_id)
                                        add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
                                        add_bonus_redirect(id)
                                        add_bonus_necromancer(attacker_id,id)
                                        add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
                                        add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
                                        add_bonus_awpmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
                                        add_bonus_m4masterdamage(attacker_id,id,weapon)
                                        add_bonus_kalachmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
                                        add_bonus_shotmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
                                        add_bonus_deaglemasterdamage(attacker_id,id,weapon)     
                                        add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)
                                        add_bonus_illusion(attacker_id,id,weapon)
                                        item_take_damage(id,damage)
                                        
                                        if(player_sword[attacker_id] == 1 && weapon==CSW_KNIFE )
                                                change_health(id,-35,attacker_id,"world")
                                        if (HasFlag(attacker_id,Flag_Ignite))
                                                RemoveFlag(attacker_id,Flag_Ignite)
                                        if((HasFlag(id,Flag_Illusion) || HasFlag(id,Flag_Teamshield))&& get_user_health(id) - damage > 0)
                                        {
                                                new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
                                                UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
                                        }
                                        if (HasFlag(id,Flag_Moneyshield))
                                                change_health(id,damage/2,0,"")
                                        if (damage > 0 && player_agility[id] > 0)
                                        {       
                                                new heal = floatround(player_damreduction[id]*damage)
                                                if (is_user_alive(id)) change_health(id,heal,0,"")
                                        }       
                                        if (HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
                                        {
                                                new owner = find_owner_by_euser(id,"Effect_Teamshield")
                                                new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
                                                if (is_user_alive(owner))
                                                {
                                                        change_health(attacker_id,-damage,owner,weaponname)                             
                                                        change_health(id,damage/2,0,"")
                                                }
                                        }
                                        if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_AK47)
                                        {
                                                switch(player_class[attacker_id])
                                                {
                                                        case Mag:
                                                        {
                                                                agi=(BASE_SPEED / 2)
                                                                set_speedchange(id)             
                                                                if(DemageTake[id]==0)
                                                                {
                                                                        DemageTake[id]=1
                                                                        set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
                                                                        set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
                                                                        set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
                                                                }               
                                                        }
                                                        case Zabojca:
                                                        {
                                                                set_task(1.5, "funcDemageVic3", id)
                                                        }
                                                        case Hunter:
                                                        {
                                                                new ori[3]
                                                                trace_bool[attacker_id]=id
                                                                get_user_origin(id,ori)
                                                                
                                                                new parms[5];
                                                                
                                                                for(new i=0;i<3;i++)
                                                                {
                                                                        parms[i] = ori[i] 
                                                                }
                                                                parms[3]=attacker_id
                                                                parms[4]=id
                                                                set_task(0.5,"charge_hunter",attacker_id,parms,5)
                                                        }
                                                }
                                        }
                                }
                        }
                }
        }
}


#27 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 05.04.2010 18:06

vert. moglbys przerobic funkcje od Zabojcy zeby bylo 50-70% szansy na wywalenie i tak zeby w gore lecial(wysoko) ? Bo czasami wywala w bok :|


Edit: x

Użytkownik SzukamProDM edytował ten post 05.04.2010 18:09

  • +
  • -
  • 0

#28 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.04.2010 18:06

Albo żeby było 50/70% szans.

@@Edit:

Teraz gram Zabójcą i wyrzuciło przeciwnika...

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.04.2010 18:14


#29 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 05.04.2010 18:15

50% szans:
 case Zabojca:
{
if (random_num(1,2)==1)
set_task(1.5, "funcDemageVic3", id)
}

  • +
  • -
  • 1

#30 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 05.04.2010 18:16

nie mozna zmienic kierrunku bo to slapuje goscia coprawda mozna np zmienic 3 coorde gracza i wtedy wyleci w gore :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#31 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.04.2010 18:17

A jak zrobic, że strzelający (Mag) w przeciwnka spowalnia, alw koles sie robi niebieski ?

I te paski u Łowcy, aby wyraźniejsze były ?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.04.2010 18:18


#32 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 05.04.2010 18:18

a nie masz wolnej chwilki zeby napisac taki kod/;P


ps:
Czemu cyfra nie zmienia koloru?? nadal jest bialy zamiast czerwone;p

\r%s%s%d.

format(text, 511,"\r%s%s%d. \w%s \yLevel :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], player_class_lvl[id][i+1])

Użytkownik SzukamProDM edytował ten post 05.04.2010 18:24

  • +
  • -
  • 0

#33 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 05.04.2010 18:19

@Up
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,{0.0, 0.0, 0.0}) + dźwięk slapa i mogę nim po mapie rzucac
  • +
  • -
  • 0

#34 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.04.2010 18:19

a nie masz wolnej chwilki zeby napisac taki kod/;P



Ale Ty wymagający, ja się cieszę, że wogóle to napisali. :D

A to, żeby jak Mag atakuje, to przeciwnik się robił niebieski?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.04.2010 18:21


#35 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 05.04.2010 18:29

bylo w gotowych funkcjach :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#36 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.04.2010 19:35

setGlowShell(id,10.0, 0,0,255){
	if(is_user_alive(id)){
		new Float:color[3];
		color[0]=float(red);
		color[1]=float(green);
		color[2]=float(blue);
		set_pev(id,pev_rendermode, kRenderNormal);
		set_pev(id,pev_renderfx,(width)?kRenderFxGlowShell:kRenderFxNone);
		set_pev(id,pev_rendercolor,color);
		set_pev(id,pev_renderamt,width);
	}
}

case Mag:
                                                        {
                                                                agi=(BASE_SPEED / 2)
                                                                set_speedchange(id)             
                                                                if(DemageTake[id]==0)
                                                                {
                                                                        DemageTake[id]=1
                                                                        set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
                                                                        set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
                                                                        set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
                                                                }               
                                                        }

Jak to połączyć tak, aby powłoka aktywowała się wtedy, gdy spowolnienie i kończyła wtedy, gdy spowolnienie się skończy?





case Mag:
                                                        {
                                                                agi=(BASE_SPEED / 2)
                                                                set_speedchange(id)             
                                                                if(DemageTake[id]==0)
                                                                {
                                                                        DemageTake[id]=1
                                                                        set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
                                                                        set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
                                                                        set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
                                                                }
                                                                         if(is_user_alive(id)){
		new Float:color[3];
		color[0]=float(red);
		color[1]=float(green);
		color[2]=float(blue);
		set_pev(id,pev_rendermode, kRenderNormal);
		set_pev(id,pev_renderfx,(width)?kRenderFxGlowShell:kRenderFxNone);
		set_pev(id,pev_rendercolor,color);
		set_pev(id,pev_renderamt,width);
	}               
                                                        }

Takie coś ?
To width color itd trzeba zdefiniować ? Bo błędy mam..

05 kwiecień 2010 - 19:35:
A więc jak to połączyć ?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.04.2010 18:48


#37 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 05.04.2010 20:25

ja bym raczej uzyl TE_ELIGHT niz glow'a
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#38 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.04.2010 20:42


ja bym raczej uzyl TE_ELIGHT niz glow'a



Jak? :D

Ja tą funkcję wziąłem z "Gotowe "Funkcje". Sam mi tak powiedziałeś. :D

#39 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 05.04.2010 22:07

co do edycji sladu to polecam moj sposob krotszy i lepszy efekt patrz screen :D dodam ze latwo tez mozna edytowac jak i wyglad szlaczka i kolory + dlugosc trwania i inne :D

Spoiler



co do zabojcy to polecam
Spoiler

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 05.04.2010 22:08

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#40 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.04.2010 22:21


co do edycji sladu to polecam moj sposob krotszy i lepszy efekt patrz screen :D dodam ze latwo tez mozna edytowac jak i wyglad szlaczka i kolory + dlugosc trwania i inne :D

Spoiler



co do zabojcy to polecam
Spoiler



Okej, żeby zrobić taki efekt na Łowcy, to robić tak jak opisałeś to na 1-wszej stronie? I jak zmienić efekt+dowiedzieć się jaki jak wygląda? A co daje Twoja funkcja na Zabójce?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych