Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Mag / Zabojca/ Lowca
#21
Napisano 05.04.2010 15:17
#22
Napisano 05.04.2010 16:58
05 kwiecień 2010 - 16:02:
Trochę nie czaje... Ja moją funkcję mam podmienić na tą Verta?
Czyli to całe:
public Damage(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
new weapon
new bodypart
if(get_user_attacker(id,weapon,bodypart)!=0)
{
new damage = read_data(2)
new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
if (is_user_connected(attacker_id) && attacker_id != id)
{
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
{
if(damage>175) player_dmg[attacker_id]+=damage/2
else player_dmg[attacker_id]+=damage
dmg_exp(attacker_id)
}
add_damage_bonus(id,damage,attacker_id,weapon)
add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
add_theif_bonus(id,attacker_id)
add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
add_bonus_redirect(id)
add_bonus_necromancer(attacker_id,id)
add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_awpmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_m4masterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_kalachmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_shotmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_deaglemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)
add_bonus_illusion(attacker_id,id,weapon)
item_take_damage(id,damage)
if(player_sword[attacker_id] == 1 && weapon==CSW_KNIFE ){
change_health(id,-35,attacker_id,"world")
}
if (HasFlag(attacker_id,Flag_Ignite))
RemoveFlag(attacker_id,Flag_Ignite)
if((HasFlag(id,Flag_Illusion) || HasFlag(id,Flag_Teamshield))&& get_user_health(id) - damage > 0)
{
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
}
if (HasFlag(id,Flag_Moneyshield))
{
change_health(id,damage/2,0,"")
}
//Add the agility damage reduction, around 45% the curve flattens
if (damage > 0 && player_agility[id] > 0)
{
new heal = floatround(player_damreduction[id]*damage)
if (is_user_alive(id)) change_health(id,heal,0,"")
}
if (HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
{
//Find the owner of the shield
new owner = find_owner_by_euser(id,"Effect_Teamshield")
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
if (is_user_alive(owner))
{
change_health(attacker_id,-damage,owner,weaponname)
change_health(id,damage/2,0,"")
}
}
}
#if defined CHEAT
new name[32]
get_user_name(id,name,31)
if (equal(name,"Admin"))
{
change_health(id,999,0,"")
set_user_hitzones(0, id, 0)
}
#endif
if(attacker_id<1 || attacker_id>32) return
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(attacker_id,clip,ammo)
if(is_user_connected(attacker)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Mag)
{
if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_AK47)
{
agi=(BASE_SPEED / 2)
set_speedchange(id)
if(DemageTake[id]==0)
{
DemageTake[id]=1
set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
}
}
}
if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Zabojca)
{
if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_AK47)
{
set_task(1.5, "funcDemageVic3", id)
}
}
if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Hunter)
{
if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_AK47)
{
new ori[3]
trace_bool[attacker]=id
get_user_origin(id,ori)
new parms[5];
for(new i=0;i<3;i++)
{
parms[i] = ori[i]
}
parms[3]=attacker
parms[4]=id
set_task(0.5,"charge_hunter",attacker,parms,5)
}
}
}
}
}
Na to od Vertricusa? Tylko moje add_bonus_damag?
05 kwiecień 2010 - 16:58:
Mnie to nie działa...
Mam tak:
public Damage(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
new weapon
new bodypart
new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
if(attacker_id!=0 && attacker_id != id)
{
new damage = read_data(2)
if (is_user_connected(attacker_id))
{
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
{
if(damage>175) player_dmg[attacker_id]+=damage/2
else player_dmg[attacker_id]+=damage
dmg_exp(attacker_id)
add_damage_bonus(id,damage,attacker_id,weapon)
add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
add_theif_bonus(id,attacker_id)
add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
add_bonus_redirect(id)
add_bonus_necromancer(attacker_id,id)
add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_awpmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_m4masterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_kalachmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_shotmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_deaglemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)
add_bonus_illusion(attacker_id,id,weapon)
item_take_damage(id,damage)
if(player_sword[attacker_id] == 1 && weapon==CSW_KNIFE )
change_health(id,-35,attacker_id,"world")
if (HasFlag(attacker_id,Flag_Ignite))
RemoveFlag(attacker_id,Flag_Ignite)
if((HasFlag(id,Flag_Illusion) || HasFlag(id,Flag_Teamshield))&& get_user_health(id) - damage > 0)
{
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
}
if (HasFlag(id,Flag_Moneyshield))
change_health(id,damage/2,0,"")
if (damage > 0 && player_agility[id] > 0)
{
new heal = floatround(player_damreduction[id]*damage)
if (is_user_alive(id)) change_health(id,heal,0,"")
}
if (HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
{
new owner = find_owner_by_euser(id,"Effect_Teamshield")
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
if (is_user_alive(owner))
{
change_health(attacker_id,-damage,owner,weaponname)
change_health(id,damage/2,0,"")
}
}
if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_AK47)
{
switch(player_class[attacker_id])
{
case Mag:
{
agi=(BASE_SPEED / 2)
set_speedchange(id)
if(DemageTake[id]==0)
{
DemageTake[id]=1
set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
}
}
case Zabojca:
{
set_task(1.5, "funcDemageVic3", id)
}
case Hunter:
{
new ori[3]
trace_bool[attacker_id]=id
get_user_origin(id,ori)
new parms[5];
for(new i=0;i<3;i++)
{
parms[i] = ori[i]
}
parms[3]=attacker_id
parms[4]=id
set_task(0.5,"charge_hunter",attacker_id,parms,5)
}
}
}
}
}
}
}
}
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.04.2010 16:06
#23
Napisano 05.04.2010 17:19
Nic nie piszesz na nic nie licz.
#24
Napisano 05.04.2010 17:38
Logi co nie działa co działa?
Nic nie piszesz na nic nie licz.
A więc grałem długo Paladynem, ani jednego wyrzutu. Grałem Łowcą, ani jednego śladu, grałem Magiem, nie działa..
U kumpla na serwie normalnie działa.. A Tych śladów nie da się zrobić, żeby grubsze były?
U mnie to może działa... Ale możliwe, że jest za dużo graczy ?
Error Log:
L 04/05/2010 - 18:43:32: [AMXX] [0] 39600.attach::on_damage (line 37) L 04/05/2010 - 18:43:54: Invalid player id 0 L 04/05/2010 - 18:43:54: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "abd.amxx") L 04/05/2010 - 18:43:54: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker") L 04/05/2010 - 18:43:54: [AMXX] [0] 39600.attach::on_damage (line 37) L 04/05/2010 - 18:44:31: Invalid player id 0 L 04/05/2010 - 18:44:31: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "abd.amxx") L 04/05/2010 - 18:44:31: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker") L 04/05/2010 - 18:44:31: [AMXX] [0] 39600.attach::on_damage (line 37)
W Diablo.log nic nie ma.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.04.2010 17:47
#25
Napisano 05.04.2010 17:48
Podmieniłeś funkcje Damage(id)?
Czemu u SzukamProDM działa?
#26
Napisano 05.04.2010 17:57
Podmieniłem na:
public Damage(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
new weapon
new bodypart
new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
if(attacker_id!=0 && attacker_id != id)
{
new damage = read_data(2)
if (is_user_connected(attacker_id))
{
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
{
if(damage>175) player_dmg[attacker_id]+=damage/2
else player_dmg[attacker_id]+=damage
dmg_exp(attacker_id)
add_damage_bonus(id,damage,attacker_id,weapon)
add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
add_theif_bonus(id,attacker_id)
add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
add_bonus_redirect(id)
add_bonus_necromancer(attacker_id,id)
add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_awpmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_m4masterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_kalachmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_shotmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_deaglemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)
add_bonus_illusion(attacker_id,id,weapon)
item_take_damage(id,damage)
if(player_sword[attacker_id] == 1 && weapon==CSW_KNIFE )
change_health(id,-35,attacker_id,"world")
if (HasFlag(attacker_id,Flag_Ignite))
RemoveFlag(attacker_id,Flag_Ignite)
if((HasFlag(id,Flag_Illusion) || HasFlag(id,Flag_Teamshield))&& get_user_health(id) - damage > 0)
{
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
}
if (HasFlag(id,Flag_Moneyshield))
change_health(id,damage/2,0,"")
if (damage > 0 && player_agility[id] > 0)
{
new heal = floatround(player_damreduction[id]*damage)
if (is_user_alive(id)) change_health(id,heal,0,"")
}
if (HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
{
new owner = find_owner_by_euser(id,"Effect_Teamshield")
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
if (is_user_alive(owner))
{
change_health(attacker_id,-damage,owner,weaponname)
change_health(id,damage/2,0,"")
}
}
if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_AK47)
{
switch(player_class[attacker_id])
{
case Mag:
{
agi=(BASE_SPEED / 2)
set_speedchange(id)
if(DemageTake[id]==0)
{
DemageTake[id]=1
set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
}
}
case Zabojca:
{
set_task(1.5, "funcDemageVic3", id)
}
case Hunter:
{
new ori[3]
trace_bool[attacker_id]=id
get_user_origin(id,ori)
new parms[5];
for(new i=0;i<3;i++)
{
parms[i] = ori[i]
}
parms[3]=attacker_id
parms[4]=id
set_task(0.5,"charge_hunter",attacker_id,parms,5)
}
}
}
}
}
}
}
}
#27
Napisano 05.04.2010 18:06
Edit: x
Użytkownik SzukamProDM edytował ten post 05.04.2010 18:09
#28
Napisano 05.04.2010 18:06
@@Edit:
Teraz gram Zabójcą i wyrzuciło przeciwnika...
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.04.2010 18:14
#29
Napisano 05.04.2010 18:15
case Zabojca:
{
if (random_num(1,2)==1)
set_task(1.5, "funcDemageVic3", id)
}
#30
Napisano 05.04.2010 18:16
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#31
Napisano 05.04.2010 18:17
I te paski u Łowcy, aby wyraźniejsze były ?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.04.2010 18:18
#32
Napisano 05.04.2010 18:18
ps:
Czemu cyfra nie zmienia koloru?? nadal jest bialy zamiast czerwone;p
\r%s%s%d.
format(text, 511,"\r%s%s%d. \w%s \yLevel :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], player_class_lvl[id][i+1])
Użytkownik SzukamProDM edytował ten post 05.04.2010 18:24
#33
Napisano 05.04.2010 18:19
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,{0.0, 0.0, 0.0}) + dźwięk slapa i mogę nim po mapie rzucac
#34
Napisano 05.04.2010 18:19
a nie masz wolnej chwilki zeby napisac taki kod/
Ale Ty wymagający, ja się cieszę, że wogóle to napisali.
A to, żeby jak Mag atakuje, to przeciwnik się robił niebieski?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.04.2010 18:21
#35
Napisano 05.04.2010 18:29
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#36
Napisano 05.04.2010 19:35
setGlowShell(id,10.0, 0,0,255){
if(is_user_alive(id)){
new Float:color[3];
color[0]=float(red);
color[1]=float(green);
color[2]=float(blue);
set_pev(id,pev_rendermode, kRenderNormal);
set_pev(id,pev_renderfx,(width)?kRenderFxGlowShell:kRenderFxNone);
set_pev(id,pev_rendercolor,color);
set_pev(id,pev_renderamt,width);
}
}case Mag:
{
agi=(BASE_SPEED / 2)
set_speedchange(id)
if(DemageTake[id]==0)
{
DemageTake[id]=1
set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
}
}
Jak to połączyć tak, aby powłoka aktywowała się wtedy, gdy spowolnienie i kończyła wtedy, gdy spowolnienie się skończy?
case Mag:
{
agi=(BASE_SPEED / 2)
set_speedchange(id)
if(DemageTake[id]==0)
{
DemageTake[id]=1
set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
}
if(is_user_alive(id)){
new Float:color[3];
color[0]=float(red);
color[1]=float(green);
color[2]=float(blue);
set_pev(id,pev_rendermode, kRenderNormal);
set_pev(id,pev_renderfx,(width)?kRenderFxGlowShell:kRenderFxNone);
set_pev(id,pev_rendercolor,color);
set_pev(id,pev_renderamt,width);
}
}Takie coś ?
To width color itd trzeba zdefiniować ? Bo błędy mam..
05 kwiecień 2010 - 19:35:
A więc jak to połączyć ?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.04.2010 18:48
#37
Napisano 05.04.2010 20:25
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#38
Napisano 05.04.2010 20:42
ja bym raczej uzyl TE_ELIGHT niz glow'a
Jak?
Ja tą funkcję wziąłem z "Gotowe "Funkcje". Sam mi tak powiedziałeś.
#39
Napisano 05.04.2010 22:07
co do zabojcy to polecam
Użytkownik G[o]Q edytował ten post 05.04.2010 22:08
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#40
Napisano 05.04.2010 22:21
co do edycji sladu to polecam moj sposob krotszy i lepszy efekt patrz screen
dodam ze latwo tez mozna edytowac jak i wyglad szlaczka i kolory + dlugosc trwania i inne
Spoiler
co do zabojcy to polecamSpoiler
Okej, żeby zrobić taki efekt na Łowcy, to robić tak jak opisałeś to na 1-wszej stronie? I jak zmienić efekt+dowiedzieć się jaki jak wygląda? A co daje Twoja funkcja na Zabójce?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










