Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Mag / Zabojca/ Lowca
#1
Napisano 03.04.2010 18:49
#2
Napisano 03.04.2010 19:22
ODŚWIEŻAM !
Użytkownik KariiO edytował ten post 04.04.2010 21:09
#3
Napisano 03.04.2010 19:31
#4
Napisano 03.04.2010 20:46
Ja się również przyłączam.
No to ja tez ; p
#5
Napisano 05.04.2010 08:08
#6
Napisano 05.04.2010 11:09
#7
Napisano 05.04.2010 11:39
#8
Napisano 05.04.2010 11:44
Jak register CurWeapon wygląda?
Jak zwykle dostarczono wystarczająco dużo info
U mnie działa 5.8d bez edycji tego.
#9
Napisano 05.04.2010 11:45
#10
Napisano 05.04.2010 11:56
if((attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Czarodziejka) { weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo) if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN) { agi=(BASE_SPEED / 2) set_speedchange(id) if(DemageTake[id]==0) { DemageTake[id]=1 set_task(11.0, "funcReleaseVic", id) set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id) set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON) } } } if(is_user_connected(attacker)&&(attacker!=id)&&player_class[attacker] == Zabojczyni) { weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo) if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN) { set_task(1.5, "funcDemageVic3", id) } } if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Hunter) { weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo) if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN) { new ori[3] trace_bool[attacker]=id get_user_origin(id,ori) new parms[5]; for(new i=0;i<3;i++) { parms[i] = ori[i] } parms[3]=attacker parms[4]=id set_task(0.5,"charge_hunter",attacker,parms,5) }
to chyba ten kod do nich dodalem
weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo)ale nie wiem czy cos pomoglo... wersja 5.9m
#11
Napisano 05.04.2010 11:59
[warn='Vertricus']Właśnie włączyć chcemy [/warn]
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#12
Napisano 05.04.2010 12:04
public Damage(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
new weapon
new bodypart
new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
if(attacker_id!=0 && attacker_id != id)
{
new damage = read_data(2)
if (is_user_connected(attacker_id))
{
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
{
if(damage>175) player_dmg[attacker_id]+=damage/2
else player_dmg[attacker_id]+=damage
dmg_exp(attacker_id)
add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
add_theif_bonus(id,attacker_id)
add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
add_bonus_redirect(id)
add_bonus_necromancer(attacker_id,id)
add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)
add_bonus_illusion(attacker_id,id,weapon)
item_take_damage(id,damage)
if(player_sword[attacker_id] == 1 && weapon==CSW_KNIFE )
change_health(id,-35,attacker_id,"world")
if (HasFlag(attacker_id,Flag_Ignite))
RemoveFlag(attacker_id,Flag_Ignite)
if((HasFlag(id,Flag_Illusion) || HasFlag(id,Flag_Teamshield))&& get_user_health(id) - damage > 0)
{
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
}
if (HasFlag(id,Flag_Moneyshield))
change_health(id,damage/2,0,"")
if (damage > 0 && player_agility[id] > 0)
{
new heal = floatround(player_damreduction[id]*damage)
if (is_user_alive(id)) change_health(id,heal,0,"")
}
if (HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
{
new owner = find_owner_by_euser(id,"Effect_Teamshield")
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
if (is_user_alive(owner))
{
change_health(attacker_id,-damage,owner,weaponname)
change_health(id,damage/2,0,"")
}
}
if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
{
switch(player_class[attacker_id])
{
case Mag:
{
agi=(BASE_SPEED / 2)
set_speedchange(id)
if(DemageTake[id]==0)
{
DemageTake[id]=1
set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
}
}
case Zabojca:
{
set_task(1.5, "funcDemageVic3", id)
}
case Hunter:
{
new ori[3]
trace_bool[attacker_id]=id
get_user_origin(id,ori)
new parms[5];
for(new i=0;i<3;i++)
{
parms[i] = ori[i]
}
parms[3]=attacker_id
parms[4]=id
set_task(0.5,"charge_hunter",attacker_id,parms,5)
}
}
}
}
}
}
}
}
Sprawdźcie na razie nie mam jak przetestować mogą być błędy i najprawdopodobniej będą ale chce wiedzieć czy chodzą te ślady?
#13
Napisano 05.04.2010 12:10
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#14
Napisano 05.04.2010 12:13
[uwaga='Vertricus']Jak ktoś przetestuje to proszę o odpisanie czy działa [/uwaga]
#15
Napisano 05.04.2010 12:36
Komplikuje sie pieknie but :
- gracz trafiony przez lowce nie zostawia sladow...
- zabojca wywala w gore:) jakbys mogl troche ten kod "podkrecic" zeby na wieksza wysokosc;p
- mag spowalnia (chyba), niech ktos inny sprawdzi;]
#16
Napisano 05.04.2010 12:40
#17
Napisano 05.04.2010 12:54
05 kwiecień 2010 - 13:54:
podsumowujac
nie gwarantuje ze zadziala ale warto przetestowac
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#18
Napisano 05.04.2010 13:03
#19
Napisano 05.04.2010 14:57
#20
Napisano 05.04.2010 15:13
Ok slady zrobione^^ a z funkcja maga od spowolnienia sie bawiles? i tam u maga bylo tez chyba ze zabiera 5hp co 2sek.. czy jakos tak;p
Kogo metodą ślady robiłeś? Verta czy GoQ'a?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych