// write_byte(TE_BEAMFOLLOW) // write_short(entity:attachment to follow)-ID bytu za ktorym ma sie ciagnac slad // write_short(sprite index)-sprite // write_byte(life in 0.1's) -czas istnienia w 0.1s -10=1s // write_byte(line width in 0.1's) =linia grubosc // write_byte(red)-kolor czerwony // write_byte(green)-kolor zielony // write_byte(blue)-kolor niebieski // write_byte(brightness) jasnosc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Mag / Zabojca/ Lowca
#41
Napisano 05.04.2010 22:30
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#42
Napisano 05.04.2010 22:45
I skąd mam wiedzieć, jaki efekt wpisać do sprite, jeżeli nie wiem jak się nazywa? :<
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.04.2010 22:46
#43
Napisano 05.04.2010 22:51
jak juz mowilem Elight
#define TE_ELIGHT 28 // Point entity light, no world effect // write_byte(TE_ELIGHT) // write_short(entity:attachment to follow) ID bytu // write_coord(position.x) // write_coord(position.y) // write_coord(position.z)//coordy // write_coord(radius) // write_byte(red) // write_byte(green) // write_byte(blue)//kolory // write_byte(life in 0.1's)//dlugosc istnienia // write_coord(decay rate)
EDIT
sprobuj taka funkcje wywolac dodatkowo
Użytkownik G[o]Q edytował ten post 05.04.2010 22:52
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#44
Napisano 05.04.2010 22:54
przeciez ja dalem juz gotowee sprite nie musisz zmieniac bo jest dobry raczej mozesz zmienic sobie kolory i jasnosc
jak juz mowilem Elight#define TE_ELIGHT 28 // Point entity light, no world effect // write_byte(TE_ELIGHT) // write_short(entity:attachment to follow) ID bytu // write_coord(position.x) // write_coord(position.y) // write_coord(position.z)//coordy // write_coord(radius) // write_byte(red) // write_byte(green) // write_byte(blue)//kolory // write_byte(life in 0.1's)//dlugosc istnienia // write_coord(decay rate)
Czyli Elight bd tak:
write_byte(TE_ELIGHT) write_short(ent) ID bytu write_coord(position.x) write_coord(position.y) write_coord(position.z) write_coord(radius) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(255)//kolory write_byte(life in 0.1's) write_coord(decay rate)
A co wpisać w coordy i czas? Oraz jak połączyć z funkcją zwalniania u Maga?
A to:
#define TE_ELIGHT 28
To 28 od czego? ;x
Tamtą funkcję dopisać na końcu sma? Czu w case: Mag?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.04.2010 22:55
#45
Napisano 05.04.2010 23:08
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#46
Napisano 05.04.2010 23:27
case Mag: { agi=(BASE_SPEED / 2) set_speedchange(id) if(DemageTake[id]==0) { DemageTake[id]=1 set_task(11.0, "funcReleaseVic", id) set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id) set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON) } { message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY); write_byte(TE_ELIGHT) write_short(ent) write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] ); write_coord( origin[2] ); write_coord(origin[1]) write_byte(255) write_byte(12) write_byte(45) write_byte(49) write_coord(origin[2]) message_end(); } }
Tak?
Czy z taskiem tak jak u Zabójcy?
set_task(1.5, "elight(ent)", id)
ale wpisać coś innego zamiast 1.5?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.04.2010 23:29
#47
Napisano 05.04.2010 23:31
set_task(0.1, "elight, id)
i elight wrzucasz na sam dol a define do define
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#48
Napisano 05.04.2010 23:42
case Mag: { agi=(BASE_SPEED / 2) set_speedchange(id) if(DemageTake[id]==0) { DemageTake[id]=1 set_task(11.0, "funcReleaseVic", id) set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id) set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON) set_task(0.1, "elight", id) } }
#49
Napisano 05.04.2010 23:46
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#50
Napisano 05.04.2010 23:52
Jak zrobie tak:
write_byte(0) write_byte(0) write_byte(255)
To bd niebieski? I czemu jak on się robi kolorowy, to mi ręce i broń też?
#51
Napisano 05.04.2010 23:58
#define TE_ELIGHT 28 // Point entity light, no world effect // write_byte(TE_ELIGHT) // write_short(entity:attachment to follow) // write_coord(position.x) // write_coord(position.y) // write_coord(position.z) // write_coord(radius) // write_byte(red) // write_byte(green) // write_byte(blue) // write_byte(life in 0.1's) // write_coord(decay rate)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#52
Napisano 06.04.2010 00:00
public elight(ent){ new origin[3] get_user_origin(ent,origin) message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY); write_byte(TE_ELIGHT) write_short(ent) write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] ); write_coord( origin[2] ); write_coord(origin[1]) write_byte(12) write_byte(12) write_byte(255) write_byte(49) write_coord(origin[2]) message_end(); return PLUGIN_CONTINUE }Takie coś będzie ok?
Będzie kolor przypominał niebieski? I jak zrobić, aby mocniej było widać?
#53
Napisano 06.04.2010 00:04
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#54
Napisano 06.04.2010 00:20
tak bedzie ok nie da sie chyba mocniej chyba ze dasz jaskrawszy kolor
Dobra, teraz przypomina fioletowy.
A gdzie się ustala ile % ma Mag na to, że spowolni gracza?
I wartość koloru min. może być 0 a maks. 255?
Jest problem. Jak atakuje jednego, to wszyscy przeciwnicy robią się niebiescy. ;x
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 06.04.2010 00:23
#55
Napisano 06.04.2010 00:23
if (random_num(1,2)==1) {
//KOD OD MAGA
}
#56
Napisano 06.04.2010 00:24
#57
Napisano 06.04.2010 00:31
Ciekawe co tam sknociłeś ;|
#58
Napisano 06.04.2010 00:33
if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_AK47) { switch(player_class[attacker_id]) { case Mag: { agi=(BASE_SPEED / 2) set_speedchange(id) if(DemageTake[id]==0) { DemageTake[id]=1 set_task(11.0, "funcReleaseVic", id) set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id) set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON) set_task(0.1, "elight", id) } }
public elight(ent){ new origin[3] get_user_origin(ent,origin) message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY); write_byte(TE_ELIGHT) write_short(ent) write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] ); write_coord( origin[2] ); write_coord(origin[1]) write_byte(12) write_byte(12) write_byte(255) write_byte(49) write_coord(origin[2]) message_end(); return PLUGIN_CONTINUE }
EDIT:
Coś jest nei tak.
Jak ktoś bije, to jak ja jestem żywy, to mi się przeciwnicy robią niebiescy, mimo, że ja nie atakuje. Po drugie jak bije w kogoś, to CS mi się zacina i pisze brak odp. Ale nie wiem, czy to tego wina...
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 06.04.2010 00:43
#59
Napisano 06.04.2010 00:43
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_ELIGHT)
write_short(ent)
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_coord(300)
write_byte(1)
write_byte(1)
write_byte(255)
write_byte(100)
write_coord(0)
message_end();
Nie wiem czemu współrzędne dawałeś do np. promienienia?
#60
Napisano 06.04.2010 00:46
Może spróbuj dać tak te msg:
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_ELIGHT)
write_short(ent)
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_coord(300)
write_byte(1)
write_byte(1)
write_byte(255)
write_byte(100)
write_coord(0)
message_end();
Nie wiem czemu współrzędne dawałeś do np. promienienia?
Nie wiem, takie mi G[o]Q podał, ja tylko kolor zmieniłem.
Idę sprawdzić.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych