Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mag / Zabojca/ Lowca


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
116 odpowiedzi w tym temacie

#41 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 05.04.2010 22:30

ze kolo goscia robi sie takie male koleczko biale jakby totem i wypierdziela go w gore :D


// write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
// write_short(entity:attachment to follow)-ID bytu za ktorym ma sie ciagnac slad
// write_short(sprite index)-sprite
// write_byte(life in 0.1's) -czas istnienia w 0.1s -10=1s
// write_byte(line width in 0.1's) =linia grubosc
// write_byte(red)-kolor czerwony
// write_byte(green)-kolor zielony
// write_byte(blue)-kolor niebieski
// write_byte(brightness) jasnosc

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#42 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.04.2010 22:45

Dobra, a jak połączyć ten kolor z Magiem? Że jak atakuje, to gościa spowalnia+robi się niebieski?

I skąd mam wiedzieć, jaki efekt wpisać do sprite, jeżeli nie wiem jak się nazywa? :<

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.04.2010 22:46


#43 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 05.04.2010 22:51

przeciez ja dalem juz gotowee :D sprite nie musisz zmieniac bo jest dobry raczej mozesz zmienic sobie kolory i jasnosc

jak juz mowilem Elight
#define TE_ELIGHT                   28       // Point entity light, no world effect
// write_byte(TE_ELIGHT)
// write_short(entity:attachment to follow) ID bytu
// write_coord(position.x) 
// write_coord(position.y)
// write_coord(position.z)//coordy
// write_coord(radius)
// write_byte(red)
// write_byte(green)
// write_byte(blue)//kolory
// write_byte(life in 0.1's)//dlugosc istnienia 
// write_coord(decay rate)



EDIT

sprobuj taka funkcje wywolac dodatkowo

Spoiler

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 05.04.2010 22:52

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#44 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.04.2010 22:54

przeciez ja dalem juz gotowee :D sprite nie musisz zmieniac bo jest dobry raczej mozesz zmienic sobie kolory i jasnosc

jak juz mowilem Elight

#define TE_ELIGHT                   28       // Point entity light, no world effect
// write_byte(TE_ELIGHT)
// write_short(entity:attachment to follow) ID bytu
// write_coord(position.x) 
// write_coord(position.y)
// write_coord(position.z)//coordy
// write_coord(radius)
// write_byte(red)
// write_byte(green)
// write_byte(blue)//kolory
// write_byte(life in 0.1's)//dlugosc istnienia 
// write_coord(decay rate)


Czyli Elight bd tak:

write_byte(TE_ELIGHT)
write_short(ent) ID bytu
write_coord(position.x) 
write_coord(position.y)
write_coord(position.z)
write_coord(radius)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(255)//kolory
write_byte(life in 0.1's)
write_coord(decay rate)

A co wpisać w coordy i czas? Oraz jak połączyć z funkcją zwalniania u Maga?

A to:

#define TE_ELIGHT                   28

To 28 od czego? ;x


Tamtą funkcję dopisać na końcu sma? Czu w case: Mag?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.04.2010 22:55


#45 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 05.04.2010 23:08

ta funkcje ze spoilera dodajesz na koncu a w case mag ja wywolujesz pod tym codem co tam masz + to define wrzucasz gdzies miedzy #define w diablo :D
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#46 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.04.2010 23:27

case Mag:
                                                        {
                                                                agi=(BASE_SPEED / 2)
                                                                set_speedchange(id)             
                                                                if(DemageTake[id]==0)
                                                                {
                                                                        DemageTake[id]=1
                                                                        set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
                                                                        set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
                                                                        set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
                                                                }
                                                                {
                                                                message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
	                                                        write_byte(TE_ELIGHT)
	                                                        write_short(ent)
	                                                        write_coord( origin[0] );
                                                            	write_coord( origin[1] );
                                                           	write_coord( origin[2] );
                                                         	write_coord(origin[1])
                                                             	write_byte(255)
                                                           	write_byte(12)
                                                           	write_byte(45)
                                                            	write_byte(49)
                                                            	write_coord(origin[2])
                                                              	message_end();	
                                                             }
                                                        }


Tak? :X

Czy z taskiem tak jak u Zabójcy?

set_task(1.5, "elight(ent)", id)

ale wpisać coś innego zamiast 1.5?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.04.2010 23:29


#47 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 05.04.2010 23:31

set_task(0.1, "elight, id)

i elight wrzucasz na sam dol a define do define
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#48 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.04.2010 23:42

Czyli tak to ma wyglądać:

case Mag:
                                                        {
                                                                agi=(BASE_SPEED / 2)
                                                                set_speedchange(id)             
                                                                if(DemageTake[id]==0)
                                                                {
                                                                        DemageTake[id]=1
                                                                        set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
                                                                        set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
                                                                        set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
                                                                        set_task(0.1, "elight", id)
                                                                }            
                                                        }


#49 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 05.04.2010 23:46

tak
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#50 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.04.2010 23:52

Dobra. Działa, ale on jest różowy. xD

Jak zrobie tak:
write_byte(0)
	write_byte(0)
	write_byte(255)

To bd niebieski? I czemu jak on się robi kolorowy, to mi ręce i broń też? :D

#51 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 05.04.2010 23:58

efelt uboczny :D

#define TE_ELIGHT                   28       // Point entity light, no world effect
// write_byte(TE_ELIGHT)
// write_short(entity:attachment to follow)
// write_coord(position.x)
// write_coord(position.y)
// write_coord(position.z)
// write_coord(radius)
// write_byte(red)
// write_byte(green)
// write_byte(blue)
// write_byte(life in 0.1's)
// write_coord(decay rate)

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#52 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.04.2010 00:00

public elight(ent){
	new origin[3]
	get_user_origin(ent,origin)
	
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
	write_byte(TE_ELIGHT)
	write_short(ent)
	write_coord( origin[0] );
	write_coord( origin[1] );
	write_coord( origin[2] );
	write_coord(origin[1])
	write_byte(12)
	write_byte(12)
	write_byte(255)
	write_byte(49)
	write_coord(origin[2])
	message_end();	
	return PLUGIN_CONTINUE
}
Takie coś będzie ok?

Będzie kolor przypominał niebieski? I jak zrobić, aby mocniej było widać?

#53 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 06.04.2010 00:04

tak bedzie ok nie da sie chyba mocniej chyba ze dasz jaskrawszy kolor :D
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#54 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.04.2010 00:20

tak bedzie ok nie da sie chyba mocniej chyba ze dasz jaskrawszy kolor :D


Dobra, teraz przypomina fioletowy. xD

A gdzie się ustala ile % ma Mag na to, że spowolni gracza?

I wartość koloru min. może być 0 a maks. 255?

Jest problem. Jak atakuje jednego, to wszyscy przeciwnicy robią się niebiescy. ;x

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 06.04.2010 00:23


#55 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 06.04.2010 00:23

Scream robisz analogicznie do tego jak u zabójcy:
if (random_num(1,2)==1) {
//KOD OD MAGA
}

  • +
  • -
  • 1

#56 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.04.2010 00:24

Jest problem. Jak atakuje jednego, to wszyscy przeciwnicy robią się niebiescy. ;x

#57 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 06.04.2010 00:31

Daj kod od tego ^D^
Ciekawe co tam sknociłeś ;|
  • +
  • -
  • 0

#58 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.04.2010 00:33

if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_AK47)
                                        {
                                                switch(player_class[attacker_id])
                                                {
                                                        case Mag:
                                                        {
                                                                agi=(BASE_SPEED / 2)
                                                                set_speedchange(id)             
                                                                if(DemageTake[id]==0)
                                                                {
                                                                        DemageTake[id]=1
                                                                        set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
                                                                        set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
                                                                        set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
                                                                        set_task(0.1, "elight", id)
                                                                }            
                                                        }


public elight(ent){
	new origin[3]
	get_user_origin(ent,origin)
	
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
	write_byte(TE_ELIGHT)
	write_short(ent)
	write_coord( origin[0] );
	write_coord( origin[1] );
	write_coord( origin[2] );
	write_coord(origin[1])
	write_byte(12)
	write_byte(12)
	write_byte(255)
	write_byte(49)
	write_coord(origin[2])
	message_end();	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

EDIT:

Coś jest nei tak.

Jak ktoś bije, to jak ja jestem żywy, to mi się przeciwnicy robią niebiescy, mimo, że ja nie atakuje. Po drugie jak bije w kogoś, to CS mi się zacina i pisze brak odp. Ale nie wiem, czy to tego wina...

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 06.04.2010 00:43


#59 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 06.04.2010 00:43

Może spróbuj dać tak te msg:
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_ELIGHT)
write_short(ent)
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_coord(300)
write_byte(1)
write_byte(1)
write_byte(255)
write_byte(100)
write_coord(0)
message_end();

Nie wiem czemu współrzędne dawałeś do np. promienienia?
  • +
  • -
  • 1

#60 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.04.2010 00:46

Może spróbuj dać tak te msg:

	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_ELIGHT)
write_short(ent)
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_coord(300)
write_byte(1)
write_byte(1)
write_byte(255)
write_byte(100)
write_coord(0)
message_end();

Nie wiem czemu współrzędne dawałeś do np. promienienia?


Nie wiem, takie mi G[o]Q podał, ja tylko kolor zmieniłem. :D

Idę sprawdzić.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych