Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przekazywanie item


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
71 odpowiedzi w tym temacie

#41 Woffer

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
Offline

Napisano 13.12.2009 10:43

Dołączona grafika ;/
  • +
  • -
  • 0

#42 HalveS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Lokalizacja:ŁdZ
Offline

Napisano 13.12.2009 11:24

A ja mam pytanko, czy to przekazanie itemu w grze cos kosztuje kasy? Czy jest zrobione tak ze mozna sobie dowolnie przekazywac?:D
  • +
  • -
  • 0

#43 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 13.12.2009 11:38

Dowolnie


czyli REX mam rozumiec ze jak dodaje new item sobie np jakas zbroje ktora dziala jak ultra armor tylko wiecej odbija to nie musze robic new tablic tak??
  • +
  • -
  • 0

#44 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 13.12.2009 11:50

przepisanie tablic jest konieczne, aby zachować poziom przedmiotu, więc każdy item powinien być przypisany w tej funkcji


Nie rozumiesz tu czegoś ?!

#45 ReKsiu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:85
Offline

Napisano 13.12.2009 11:55

Bardzo fajne :P Ogólnie sam stosuje inny ,ale ten też śmiga.
Polega na utworzeniu Menu wszystkich graczy ,a potem zastosować na końcu funkcję award item. Współpracuje ze wszystkimi nowymi itemami nawet jak będzie ich 1000 i funkcje z kosmosu.
Może ktoś wytłumaczyć budowę tego kodu bo ciekawie jest zrobiony.
I pytanie tak samo jak @UP.
  • +
  • -
  • 0

#46 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 13.12.2009 11:59

ReKsiu, ale twoją metodą można się wymieniać i upgradować za free itemki :)
  • +
  • -
  • 0

#47 ReKsiu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:85
Offline

Napisano 13.12.2009 12:08

No niby tak. Ale zazwyczaj nikt na to nie wpada że można sobie archy podbijać.
Ale działa dobrze. Zazwyczaj każdy tylko przekłada item na inną klasę i to szybko bo inni też chcą grać.
Nie sprawdzałem jak idzie z wytrzymałością ,ale wtedy chyba także wraca do 100.
Na razie nikt na to nie wpadł bo bardziej zależy ludziom na fragu i grze.
Zapomniałem o tym gdy to pisałem ,ale co tam :P chyba nikt tego buga nie używa.
Da się zapisać ile item miał wytrzymałości?
  • +
  • -
  • 0

#48 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 13.12.2009 12:15

Reksiu gralem na csmods diablo i tam caly czas padaja pytania przerzucisz mi item bo mam tylko +3 wiec nie mow ze nie znaja tego :D

PS
Honey czy ty musisz w kazdym temacie dorzucic swoje 3 grosze??
  • +
  • -
  • 0

#49 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 13.12.2009 12:21

Honey czy ty musisz w kazdym temacie dorzucic swoje 3 grosze??


Skoro nie rozumiesz to co piszą...

#50 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 13.12.2009 14:48

dorzuciłem plik inc, bez którego plugin się nie skompiluje :P

tablice przechowują info o poziomie przedmiotu, więc lepiej żeby wszystkie dostępne przepisało; jeśli robisz nowy item i masz nową tablicę to ją tam dopisz
  • +
  • -
  • 0

#51 M4G!K

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 13.12.2009 18:29

A czy mógłby ktoś przerobić, żeby oddającemu zabierało xxx pieniędzy i temu, który bierze item też zabierało xxx pieniędzy?

// Poza tym do kompilacji chyba potrzebny jest colorchat.inc
Znajduje się w załączniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!


#52 Woffer

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
Offline

Napisano 13.12.2009 20:06

Dzięki wam bardzo po wrzuceniu inc od razu pliczek się skompilował, biorę się do testu.
  • +
  • -
  • 0

#53 Radeon

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 14.12.2009 12:42

Aby zabierało piniążki trzeba dopisać w odpowiedniej linijce :)

&& cs_set_user_money(index , cs_get_user_money(index)+3000, 1)

#54 M4G!K

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 14.12.2009 15:03

jendrek9, to, to ja wiem, ale w której oto jest pytanie ;).

Dokładnie, to chce temu, który naciśnie już gracza do wyboru, a nie ogolnie wykona komende /daj. Tak samo z tym co bierze, dopiero po zaakceptowaniu.
  • +
  • -
  • 0

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!


#55 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 14.12.2009 17:23

&& cs_set_user_money(index , cs_get_user_money(index)[b]-3000[/b], 1)

dodaj po

ColorChat(0, GREEN, "[^x01DiabloMod^x04]^x01 Gracz^x04 %s^x01 przekazal item graczowi^x04 %s", szName2, szName);
							diablo_send_user_item(id2, id);


czyli zeby wygladalo tak


ColorChat(0, GREEN, "[^x01DiabloMod^x04]^x01 Gracz^x04 %s^x01 przekazal item graczowi^x04 %s", szName2, szName);
							diablo_send_user_item(id2, id)&& cs_set_user_money(index , cs_get_user_money(index)[b]-3000[/b], 1) ;

  • +
  • -
  • 0

#56 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 14.12.2009 17:38

Pierw wypadałoby sprawdzić czy ma te 3k ;)
  • +
  • -
  • 0

#57 M4G!K

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 14.12.2009 17:44

nie wiem czy dobrze mówie, ale to chyba powinno wyglądać tak:
if (cs_get_user_money(id) < xxx)
	hudmsg(id,2.0,"Nie masz tyle pieniedzy!")
	else
	{
	cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-xxx)


Jeśli dobrze to pozostaje kwestia wpisania tego w odpowiednie miejsce ;)
  • +
  • -
  • 0

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!


#58 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 14.12.2009 17:56

spoko ja mu tylko napisalem jak ma to wygladac
  • +
  • -
  • 0

#59 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 14.12.2009 18:33

W modzie masz już wbudowaną podobną funkcję wystarczy CTRL + C i CTRL + V = wywołanie odpowiedniej funkcji oraz zmiana wartości ($$).

public bool:UTIL_Buyformoney(id,amount)
{
	if (cs_get_user_money(id) >= amount)
	{
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-amount)
		return true
	}
	else
	{
		hudmsg(id,2.0,"Nie masz tyle zlota")
		return false
	}
	
	return false
}


#60 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 14.12.2009 18:42

ale to sie dopisuje do diablo wez daj zamien to

if(error == false){
							ColorChat(0, GREEN, "[^x01DiabloMod^x04]^x01 Gracz^x04 %s^x01 przekazal item graczowi^x04 %s", szName2, szName);
							diablo_send_user_item(id2, id);
}


na to

if(error == false){
if (cs_get_user_money(id) < 3000)
    hudmsg(id,2.0,"Nie masz tyle pieniedzy!") 
else {

ColorChat(0, GREEN, "[^x01DiabloMod^x04]^x01 Gracz^x04 %s^x01 przekazal item graczowi^x04 %s", szName2, szName);
diablo_send_user_item(id2, id)&& cs_set_user_money(index , cs_get_user_money(index)[b]-3000[/b], 1) ;

}
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych