Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Przekazywanie item
#41
Napisano 13.12.2009 10:43
#42
Napisano 13.12.2009 11:24
#43
Napisano 13.12.2009 11:38
czyli REX mam rozumiec ze jak dodaje new item sobie np jakas zbroje ktora dziala jak ultra armor tylko wiecej odbija to nie musze robic new tablic tak??
#44
Napisano 13.12.2009 11:50
przepisanie tablic jest konieczne, aby zachować poziom przedmiotu, więc każdy item powinien być przypisany w tej funkcji
Nie rozumiesz tu czegoś ?!
#45
Napisano 13.12.2009 11:55
Polega na utworzeniu Menu wszystkich graczy ,a potem zastosować na końcu funkcję award item. Współpracuje ze wszystkimi nowymi itemami nawet jak będzie ich 1000 i funkcje z kosmosu.
Może ktoś wytłumaczyć budowę tego kodu bo ciekawie jest zrobiony.
I pytanie tak samo jak @UP.
#46
Napisano 13.12.2009 11:59
#47
Napisano 13.12.2009 12:08
Ale działa dobrze. Zazwyczaj każdy tylko przekłada item na inną klasę i to szybko bo inni też chcą grać.
Nie sprawdzałem jak idzie z wytrzymałością ,ale wtedy chyba także wraca do 100.
Na razie nikt na to nie wpadł bo bardziej zależy ludziom na fragu i grze.
Zapomniałem o tym gdy to pisałem ,ale co tam chyba nikt tego buga nie używa.
Da się zapisać ile item miał wytrzymałości?
#48
Napisano 13.12.2009 12:15
PS
Honey czy ty musisz w kazdym temacie dorzucic swoje 3 grosze??
#49
Napisano 13.12.2009 12:21
Honey czy ty musisz w kazdym temacie dorzucic swoje 3 grosze??
Skoro nie rozumiesz to co piszą...
#50
Napisano 13.12.2009 14:48
tablice przechowują info o poziomie przedmiotu, więc lepiej żeby wszystkie dostępne przepisało; jeśli robisz nowy item i masz nową tablicę to ją tam dopisz
#51
Napisano 13.12.2009 18:29
// Poza tym do kompilacji chyba potrzebny jest colorchat.inc
Znajduje się w załączniku
Załączone pliki
Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj darmowe skiny cs go!
#52
Napisano 13.12.2009 20:06
#53
Napisano 14.12.2009 12:42
&& cs_set_user_money(index , cs_get_user_money(index)+3000, 1)
#54
Napisano 14.12.2009 15:03
Dokładnie, to chce temu, który naciśnie już gracza do wyboru, a nie ogolnie wykona komende /daj. Tak samo z tym co bierze, dopiero po zaakceptowaniu.
Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj darmowe skiny cs go!
#55
Napisano 14.12.2009 17:23
&& cs_set_user_money(index , cs_get_user_money(index)[b]-3000[/b], 1)
dodaj po
ColorChat(0, GREEN, "[^x01DiabloMod^x04]^x01 Gracz^x04 %s^x01 przekazal item graczowi^x04 %s", szName2, szName); diablo_send_user_item(id2, id);
czyli zeby wygladalo tak
ColorChat(0, GREEN, "[^x01DiabloMod^x04]^x01 Gracz^x04 %s^x01 przekazal item graczowi^x04 %s", szName2, szName); diablo_send_user_item(id2, id)&& cs_set_user_money(index , cs_get_user_money(index)[b]-3000[/b], 1) ;
#56
Napisano 14.12.2009 17:38
#57
Napisano 14.12.2009 17:44
if (cs_get_user_money(id) < xxx) hudmsg(id,2.0,"Nie masz tyle pieniedzy!") else { cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-xxx)
Jeśli dobrze to pozostaje kwestia wpisania tego w odpowiednie miejsce
Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj darmowe skiny cs go!
#58
Napisano 14.12.2009 17:56
#59
Napisano 14.12.2009 18:33
public bool:UTIL_Buyformoney(id,amount) { if (cs_get_user_money(id) >= amount) { cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-amount) return true } else { hudmsg(id,2.0,"Nie masz tyle zlota") return false } return false }
#60
Napisano 14.12.2009 18:42
if(error == false){ ColorChat(0, GREEN, "[^x01DiabloMod^x04]^x01 Gracz^x04 %s^x01 przekazal item graczowi^x04 %s", szName2, szName); diablo_send_user_item(id2, id); }
na to
if(error == false){ if (cs_get_user_money(id) < 3000) hudmsg(id,2.0,"Nie masz tyle pieniedzy!") else { ColorChat(0, GREEN, "[^x01DiabloMod^x04]^x01 Gracz^x04 %s^x01 przekazal item graczowi^x04 %s", szName2, szName); diablo_send_user_item(id2, id)&& cs_set_user_money(index , cs_get_user_money(index)[b]-3000[/b], 1) ; } }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych