diablo_send_user_item(id2, id)&& cs_set_user_money(index , cs_get_user_money(index)-3000, 1)
G[o]Q, od kiedy operacje logiczne poza if'ami i od kiedy bb-code da sie kompilowac ;>
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 14.12.2009 18:47
diablo_send_user_item(id2, id)&& cs_set_user_money(index , cs_get_user_money(index)-3000, 1)
Napisano 14.12.2009 19:44
if(error == false){ if (cs_get_user_money(id2) < 3000) hudmsg(id,2.0,"Gracz ktoremu chcesz to opylic nie ma hajsu!") else { ColorChat(0, GREEN, "[^x01DiabloMod^x04]^x01 Gracz^x04 %s^x01 przekazal item graczowi^x04 %s", szName2, szName); diablo_send_user_item(id2, id); cs_set_user_money(id2 , cs_get_user_money(id2)-3000, 1) ; } }
Napisano 14.12.2009 19:57
Napisano 14.12.2009 20:07
Napisano 14.12.2009 20:29
Ekhem, dokumentacja amxx na amxx.pl mówi:
cs_set_user_money(index , cs_get_user_money(index)+500, 1) //gracz dostaje 500$, roznica zostaje pokazana
Napisano 14.12.2009 21:41
czyli co jest zle geniuszu??
Napisano 14.12.2009 21:54
Napisano 14.12.2009 21:56
czyli co jest zle geniuszu??
Kiepsko użyty sarkazm gieniuszu, gdyż to było zwrócenie uwagi błędu w dokumentacji z której zaczerpnąłem wiedzy - Miczowi
You should be more enjoyable with nice ppl
Napisano 14.12.2009 22:11
jendrek9, ale to na prawde daje 500$ kasy do tego co sie mialo wczesniej, nie widze bledu w dokumentacji, najwyzej problemy z czytaniem ze zrozumieniem ;>
Napisano 22.12.2009 15:46
Napisano 02.01.2010 21:46
Napisano 03.01.2010 10:52
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych