Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Przekazywanie item
#1
Napisano 24.11.2009 00:40
#2
Napisano 24.11.2009 15:16
#3
Napisano 24.11.2009 15:22
Raczej nie, jakby coś takiego było to pewnie zaraz byłby bug, że item zostaje 1 osobie i 2 go też ma, albo nie będzie tej samej wytrzymałości, raczej durnotyzm. Wiem, przynajmniej mi się tak udawało robić. Kumpel wywalał w umówionej chwili item, a ja szybko kupowałem losowy i ok 50-60% się udawało, może to fuks, a może bug. Nie wiem jak jest teraz.
Widziałem takie coś ale nie pamiętam gdzie:D:D
Hmm można chyba przerobić plugin co admin daje przedmioty?? Jak tak to jak
#4
Napisano 24.11.2009 15:30
No cóż wejdz w opcje szukaj jest plugin, który daje itemy...
#5
Napisano 24.11.2009 15:36
Taa widać, że chcesz szybko kosztem innych wbić lvl, albo być pr0, bo masz admina...
No cóż wejdz w opcje szukaj jest plugin, który daje itemy...
Pzdr czytaj ze zrozumieniem, napisałem czy da sie przerobić plugin co admin daje itemy na plugin który dany gracz może przekazać innej osobie swój item...
#6
Napisano 24.11.2009 17:25
Komendy:
/daj
/wez
#7
Napisano 03.12.2009 18:15
komende DA sie zrobic lecz ja wam w tym nie pomoge wszystko robilem na wylacznosc
#8
Napisano 03.12.2009 19:35
#9
Napisano 03.12.2009 20:39
#10
Napisano 03.12.2009 20:40
#11
Napisano 03.12.2009 21:12
#12
Napisano 03.12.2009 21:16
edit
aha, jeszcze dochodzą moce itemów, ok
#13
Napisano 03.12.2009 21:18
player_item_name[id] = "Arch angel wings" player_item_id[id] = rannum player_b_gravity[id] = random_num(5,9)
Mozna przekazywac miedzy soba item, az radnom bedzie 9 i ze slabego archa mozna zrobic tanio mocnego...
#14
Napisano 03.12.2009 22:06
to należy dopisać do diablomoda i skompilować
public plugin_natives(){ register_library("DiabloMod_Items"); register_native("diablo_send_user_item", "_diablo_send_user_item"); register_native("diablo_get_user_item", "_diablo_get_user_item"); } public _diablo_get_user_item(plugin, params){ if(params != 1) return 0; new id = get_param(1); if(!is_user_connected(id)) return 0; return player_item_id[id]; } public _diablo_send_user_item(plugin, params){ if(params != 2) return 0; new id = get_param(1); if(!is_user_connected(id)) return 0 new id2 = get_param(2); if(!is_user_connected(id2)) return 0 if(player_item_id[id] == 0) return 0; dropitem(id2); item_boosted[id2] = item_boosted[id] item_durability[id2] = item_durability[id] jumps[id2] = jumps[id] gravitytimer[id2] = gravitytimer[id] player_b_vampire[id2] = player_b_vampire[id] //Vampyric damage player_b_damage[id2] = player_b_damage[id] //Bonus damage player_b_money[id2] = player_b_money[id] //Money bonus player_b_gravity[id2] = player_b_gravity[id] //Gravity bonus : 1 = best player_b_inv[id2] = player_b_inv[id] //Invisibility bonus player_b_grenade[id2] = player_b_grenade[id] //Grenade bonus = 1/chance to kill player_b_reduceH[id2] = player_b_reduceH[id] //Reduces player health each round start player_b_theif[id2] = player_b_theif[id] //Amount of money to steal player_b_respawn[id2] = player_b_respawn[id] //Chance to respawn upon death player_b_explode[id2] = player_b_explode[id] //Radius to explode upon death player_b_heal[id2] = player_b_heal[id] //Ammount of hp to heal each 5 second player_b_blind[id2] = player_b_blind[id] //Chance 1/Value to blind the enemy player_b_fireshield[id2] = player_b_fireshield[id] //Protects against explode and grenade bonus player_b_meekstone[id2] = player_b_meekstone[id] //Ability to lay a fake c4 and detonate player_b_teamheal[id2] = player_b_teamheal[id] //How many hp to heal when shooting a teammate player_b_redirect[id2] = player_b_redirect[id] //How much damage will the player redirect player_b_fireball[id2] = player_b_fireball[id] //Ability to shot off a fireball value = radius * player_b_ghost[id2] = player_b_ghost[id] //Ability to walk through walls player_b_eye[id2] = player_b_eye[id] //Ability to snarkattack player_b_blink[id2] = player_b_blink[id] //Abiliy to use railgun player_b_windwalk[id2] = player_b_windwalk[id] //Ability to windwalk player_b_usingwind[id2] = player_b_usingwind[id] //Is player using windwalk player_b_froglegs[id2] = player_b_froglegs[id] player_b_silent[id2] = player_b_silent[id] player_b_dagon[id2] = player_b_dagon[id] //Abliity to nuke opponents player_b_sniper[id2] = player_b_sniper[id] //Ability to kill faster with scout player_b_jumpx[id2] = player_b_jumpx[id] player_b_smokehit[id2] = player_b_smokehit[id] player_b_extrastats[id2] = player_b_extrastats[id] player_b_firetotem[id2] =player_b_firetotem[id] player_b_hook[id2] = player_b_hook[id] player_b_darksteel[id2] = player_b_darksteel[id] player_b_illusionist[id2] = player_b_illusionist[id] player_b_mine[id2] = player_b_mine[id] wear_sun[id2] = wear_sun[id] player_sword[id2] = player_sword[id] player_ultra_armor_left[id2]=player_ultra_armor_left[id] player_ultra_armor[id2]=player_ultra_armor[id] dropitem(id); return 1; }
załącznik zainstalować
Załączone pliki
#15
Napisano 03.12.2009 22:11
aha kozystajac z okazji Miczu badz tez REX czy moglibyscie napisac cos takiego ze jak ninja jest naswietlony to sie mu ikonka pokazuje tak jak np przy fireshieldzie (to sie chyba ikona statusu nazywa)?? bo knoppers bodajze mi napisal to ale niestety ikonka nie znika jak zniknie naswietlenie tylko poprostu jest az do kolejnego respawnu
#16
Napisano 03.12.2009 22:12
tak, dobrze zrozumiałeśczyli mam rozumiec ze to dodaje na koncu i instaluje zalacznik tak??
może Miczu doda to do nowego DM jeśli ja mam pisać to trochę musisz poczekać
#17
Napisano 03.12.2009 23:17
aha i powiedz mi co jest bo nie dziala to do konca
wpisuje /daj wybieram gracza i pokazuje sie mu menu czy przyjac item on daje tak ale nie dostaje itemu
zainstalowalem tak jak napisalem wyzej + to z include wrzucilem do scripting/include na serverze wiec nie wiem czy dobrze to zrobilem bo jesli tak to cos przekazywanie nie dziala
#18
Napisano 03.12.2009 23:20
#19
Napisano 03.12.2009 23:28
#20
Napisano 03.12.2009 23:36
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych