Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przekazywanie item


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
71 odpowiedzi w tym temacie

#21 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 03.12.2009 23:45

haha a pan nie jest zadowolony ze pomogl mi ulepszyc swoj server diablo? :D

aha jest jedna rzecz jeszcze bo w tym dodatkowym plugu (tym z zalacznika) chcialem wylaczyc opcje wez i zakomentowalem tam
clcmds("say /wez ...)
czy to moze miec wplywa na nie dzialanie dawania itemow??
  • +
  • -
  • 0

#22 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.12.2009 23:50

czy to moze miec wplywa na nie dzialanie dawania itemow??

nic a nic

dziś już mi się nie chce poprawiać, jutro dokończę ok?

PS. to z Pan to był cytat z Moralnego Niepokoju Kaberetu, ja będę panem jak sobie kupie zamek na południu Brazylii
  • +
  • -
  • 0

#23 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 03.12.2009 23:52

dla mnie to nie robi roznicy ale dobrze by bylo jakby na weekend bylo bo chce pograc :D a jak znajdziesz czas to moglbys na ta ikonke looknac??
  • +
  • -
  • 0

#24 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.12.2009 23:54

napiszę statusikonkę <=> (wtedy i tylko wtedy) pomożesz mi w testach

BTW po zatwierdzeniu menu jemu nie daje, ale czy Tobie zabiera?
  • +
  • -
  • 0

#25 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 04.12.2009 00:21

Ja mogę ci pomóc nawet mam gdzie :>
  • +
  • -
  • 0

#26 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 04.12.2009 09:24

BTW po zatwierdzeniu menu jemu nie daje, ale czy Tobie zabiera?


Testując go na własnym serwerze, mogę stwierdzić iż:
- Item który wysyłam do pana X nie dochodzi a mi nie zostaje on zabrany.

#27 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 04.12.2009 10:57

REX pisz gg 6022845 mam server gdzie moge to testowac a co przekazywania to mi nie odbiera i nikomu nie daje tyle tylko co pokazuje sie menu wyboru i pyta drugiego czy chce go przyjac i potem nic
  • +
  • -
  • 0

#28 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.12.2009 15:00

dobra, wracam do chaty na weekend, ok godziny 22 będę już w stanie pracować nad tym, więc się odezwę :> na pewno

[ Dodano: 04-12-2009, 23:10 ]
Update załącznika na poprzedniej stronie
  • +
  • -
  • 0

#29 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 04.12.2009 23:20

R3X, nadal nie działa ;P

#30 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.12.2009 23:20

spoko, poprawiłem tylko to co na 1 rzut oka było źle, zaczynamy prawdziwe testy
  • +
  • -
  • 0

#31 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 04.12.2009 23:32

Jak chcesz mogę "udostępnić" serwer żeby to przetestować :)

#32 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 12.12.2009 19:26

Efekt mojej współpracy z GoQ:

działająca komenda /daj

komenda weź została częściowo zrobiona i uznana za zbędną :P


To do kodu diablomoda i przekompilawać, załącznik zainstalować po diablomodzie (niżej na liście)
public plugin_natives(){
    register_library("DiabloMod_Items");
    register_native("diablo_send_user_item", "_diablo_send_user_item");
    register_native("diablo_get_user_item", "_diablo_get_user_item");
   
}
public _diablo_get_user_item(plugin, params){
    if(params != 1)
        return 0;
    new id = get_param(1);
    if(!is_user_connected(id))
        return 0;
    return player_item_id[id];
}
public _diablo_send_user_item(plugin, params){
    if(params != 2)
        return 0;
    new id = get_param(1);
    if(!is_user_connected(id))
        return 0
    new id2 = get_param(2);
    if(!is_user_connected(id2))
        return 0
    if(player_item_id[id] == 0)
        return 0;
       
    dropitem(id2);
    award_item(id2, player_item_id[id]);
   
    item_boosted[id2] = item_boosted[id]
    item_durability[id2] = item_durability[id]
    jumps[id2] = jumps[id]
    gravitytimer[id2] = gravitytimer[id]
    player_b_vampire[id2] = player_b_vampire[id]    //Vampyric damage
    player_b_damage[id2] = player_b_damage[id]        //Bonus damage
    player_b_money[id2] = player_b_money[id]        //Money bonus
    player_b_gravity[id2] = player_b_gravity[id]    //Gravity bonus : 1 = best
    player_b_inv[id2] = player_b_inv[id]        //Invisibility bonus
    player_b_grenade[id2] = player_b_grenade[id]    //Grenade bonus = 1/chance to kill
    player_b_reduceH[id2] = player_b_reduceH[id]    //Reduces player health each round start
    player_b_theif[id2] = player_b_theif[id]        //Amount of money to steal
    player_b_respawn[id2] = player_b_respawn[id]    //Chance to respawn upon death
    player_b_explode[id2] = player_b_explode[id]    //Radius to explode upon death
    player_b_heal[id2] = player_b_heal[id]        //Ammount of hp to heal each 5 second
    player_b_blind[id2] = player_b_blind[id]        //Chance 1/Value to blind the enemy
    player_b_fireshield[id2] = player_b_fireshield[id]    //Protects against explode and grenade bonus
    player_b_meekstone[id2] = player_b_meekstone[id]    //Ability to lay a fake c4 and detonate
    player_b_teamheal[id2] = player_b_teamheal[id]    //How many hp to heal when shooting a teammate
    player_b_redirect[id2] = player_b_redirect[id]    //How much damage will the player redirect
    player_b_fireball[id2] = player_b_fireball[id]    //Ability to shot off a fireball value = radius *
    player_b_ghost[id2] = player_b_ghost[id]    //Ability to walk through walls
    player_b_eye[id2] = player_b_eye[id]             //Ability to snarkattack
    player_b_blink[id2] = player_b_blink[id]    //Abiliy to use railgun
    player_b_windwalk[id2] = player_b_windwalk[id]    //Ability to windwalk
    player_b_usingwind[id2] = player_b_usingwind[id]    //Is player using windwalk
    player_b_froglegs[id2] = player_b_froglegs[id]
    player_b_silent[id2] = player_b_silent[id]
    player_b_dagon[id2] = player_b_dagon[id]        //Abliity to nuke opponents
    player_b_sniper[id2] = player_b_sniper[id]        //Ability to kill faster with scout
    player_b_jumpx[id2] = player_b_jumpx[id]
    player_b_smokehit[id2] = player_b_smokehit[id]
    player_b_extrastats[id2] = player_b_extrastats[id]
    player_b_firetotem[id2] =player_b_firetotem[id]
    player_b_hook[id2] = player_b_hook[id]
    player_b_darksteel[id2] = player_b_darksteel[id]
    player_b_illusionist[id2] = player_b_illusionist[id]
    player_b_mine[id2] = player_b_mine[id]
    wear_sun[id2] = wear_sun[id]
    player_sword[id2] = player_sword[id]
    player_ultra_armor_left[id2]=player_ultra_armor_left[id]
    player_ultra_armor[id2]=player_ultra_armor[id]
   
    dropitem(id);
   
    return 1;
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

#33 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 12.12.2009 20:05

Wszystko działa jak należy, tylko nie wiem czy to błąd czy tak właśnie miało być. Ale item można wysłać tylko do przeciwnej drużyny =] Dałoby radę zrobić, aby można było przesyłać obu drużynom ? :)

Z góry dzięki :)
PS. Fajna sprawa z tym pluginem :)

// Edit

Aff.. dzięki :D

#34 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 12.12.2009 20:12

w kodzie nie ma takiego zapisu, możliwe, że źle zinterpretowałeś oznaki

ogólnie to jest cvar

diablo_give_ff 0|1

0- można do wszystkich, 1- tylko w swojej drużynie


w menu zablokowane są osoby które już mają item :>
  • +
  • -
  • 0

#35 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.12.2009 20:24

Nom co prawda odnotowalem czestsze wypadanie lepszych itemkow :D i z tego co zauwazylem to przypisan tablic jest troche mniej niz itemkow czy to aby nie ograniczy mozliwosci przekazywania niektorych?? ale to wypadanie itemkow to nawet lepiej

Powiedz mi tylko REX czy jak dodam new itemy to mam dopisywac tablice czy nie?
  • +
  • -
  • 0

#36 Radeon

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 12.12.2009 22:21

yy tablica dotyczy funkcji używanych w itemach, a nie danych itemów, więc to nic nie ogranicza

#37 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.12.2009 22:35

a jesli sobie new funkcje stworze??
  • +
  • -
  • 0

#38 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 12.12.2009 22:43

przepisanie tablic jest konieczne, aby zachować poziom przedmiotu, więc każdy item powinien być przypisany w tej funkcji
  • +
  • -
  • 0

#39 Woffer

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
Offline

Napisano 13.12.2009 10:29

Świetna robota, tylko mam pytanie gdzie wkleic zawartosc sma i to ponizej?

To do kodu diablomoda i przekompilawać, załącznik zainstalować po diablomodzie (niżej na liście)

public plugin_natives(){
    register_library("DiabloMod_Items");
    register_native("diablo_send_user_item", "_diablo_send_user_item");
    register_native("diablo_get_user_item", "_diablo_get_user_item");
   
}
public _diablo_get_user_item(plugin, params){
    if(params != 1)
        return 0;
    new id = get_param(1);
    if(!is_user_connected(id))
        return 0;
    return player_item_id[id];
}
public _diablo_send_user_item(plugin, params){
    if(params != 2)
        return 0;
    new id = get_param(1);
    if(!is_user_connected(id))
        return 0
    new id2 = get_param(2);
    if(!is_user_connected(id2))
        return 0
    if(player_item_id[id] == 0)
        return 0;
       
    dropitem(id2);
    award_item(id2, player_item_id[id]);
   
    item_boosted[id2] = item_boosted[id]
    item_durability[id2] = item_durability[id]
    jumps[id2] = jumps[id]
    gravitytimer[id2] = gravitytimer[id]
    player_b_vampire[id2] = player_b_vampire[id]    //Vampyric damage
    player_b_damage[id2] = player_b_damage[id]        //Bonus damage
    player_b_money[id2] = player_b_money[id]        //Money bonus
    player_b_gravity[id2] = player_b_gravity[id]    //Gravity bonus : 1 = best
    player_b_inv[id2] = player_b_inv[id]        //Invisibility bonus
    player_b_grenade[id2] = player_b_grenade[id]    //Grenade bonus = 1/chance to kill
    player_b_reduceH[id2] = player_b_reduceH[id]    //Reduces player health each round start
    player_b_theif[id2] = player_b_theif[id]        //Amount of money to steal
    player_b_respawn[id2] = player_b_respawn[id]    //Chance to respawn upon death
    player_b_explode[id2] = player_b_explode[id]    //Radius to explode upon death
    player_b_heal[id2] = player_b_heal[id]        //Ammount of hp to heal each 5 second
    player_b_blind[id2] = player_b_blind[id]        //Chance 1/Value to blind the enemy
    player_b_fireshield[id2] = player_b_fireshield[id]    //Protects against explode and grenade bonus
    player_b_meekstone[id2] = player_b_meekstone[id]    //Ability to lay a fake c4 and detonate
    player_b_teamheal[id2] = player_b_teamheal[id]    //How many hp to heal when shooting a teammate
    player_b_redirect[id2] = player_b_redirect[id]    //How much damage will the player redirect
    player_b_fireball[id2] = player_b_fireball[id]    //Ability to shot off a fireball value = radius *
    player_b_ghost[id2] = player_b_ghost[id]    //Ability to walk through walls
    player_b_eye[id2] = player_b_eye[id]             //Ability to snarkattack
    player_b_blink[id2] = player_b_blink[id]    //Abiliy to use railgun
    player_b_windwalk[id2] = player_b_windwalk[id]    //Ability to windwalk
    player_b_usingwind[id2] = player_b_usingwind[id]    //Is player using windwalk
    player_b_froglegs[id2] = player_b_froglegs[id]
    player_b_silent[id2] = player_b_silent[id]
    player_b_dagon[id2] = player_b_dagon[id]        //Abliity to nuke opponents
    player_b_sniper[id2] = player_b_sniper[id]        //Ability to kill faster with scout
    player_b_jumpx[id2] = player_b_jumpx[id]
    player_b_smokehit[id2] = player_b_smokehit[id]
    player_b_extrastats[id2] = player_b_extrastats[id]
    player_b_firetotem[id2] =player_b_firetotem[id]
    player_b_hook[id2] = player_b_hook[id]
    player_b_darksteel[id2] = player_b_darksteel[id]
    player_b_illusionist[id2] = player_b_illusionist[id]
    player_b_mine[id2] = player_b_mine[id]
    wear_sun[id2] = wear_sun[id]
    player_sword[id2] = player_sword[id]
    player_ultra_armor_left[id2]=player_ultra_armor_left[id]
    player_ultra_armor[id2]=player_ultra_armor[id]
   
    dropitem(id);
   
    return 1;
}


  • +
  • -
  • 0

#40 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.12.2009 10:35

ten kod wklej do sma np. na końcu i skompiluj
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych