Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

Problem z goldenakProblemy z goldenakiem

zombie plague 4.3

Najlepsza odpowiedź Defekt muzgó, 30.11.2017 21:19

 

 

zp_goldenak_dmg_multiplier <2> - Mnożnik damage
zp_goldenak_gold_bullets <0> - Efekty Golden AK
zp_goldenak_cost <30> - Koszt AK w Ammo Packach
zp_goldenak_custom_model <1>  - Model Złotego AK
zp_goldenak_unlimited_clip <0> - Nielimitowane AMMP
 
do amxx.cfg 
powinno działać. 

 

Coś nie działa.

Jakby nie wykrywało cvarów z amxx.cfg

i miało gdzieś je i dopiero jak zmienie w amxmodmenu to dopiero działa np: nielimitowane ammo ale dmg nadal się nie zmienia w ogóle

 

 

Dodaj pod includami

#define MULTIPLIER 1.5

i zamień public fw_TakeDamage na ten (tak, to jest jedna linia)

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage) if(is_valid_player(attacker)&&get_user_weapon(attacker)==CSW_AK47&&g_HasAk[attacker])  SetHamParamFloat(4,damage*MULTIPLIER)

Nie mam pojęcia w czym problem, ale po usunięciu pointera działa normalnie.

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 TekLak

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Nie wiem
Offline

Napisano 20.09.2017 21:23

Otóż mam problem z goldenakiem ,ponieważ jak go wgrywam normalnie wszystko gites ale obrażenia zadawane w nim nie zmieniają się w ogóle i czy ktoś wie o co chodzi? 


  • +
  • -
  • 0

#2 Defekt muzgó

    ✓ Wyimaginowany Jednorożec ✓

  • Power User

Reputacja: 260
Wszechwidzący

  • Postów:1026
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 20.09.2017 21:25

DMG są normalne jak w standardowym ak? Na pewno dobrze wgrałeś plugin? Żadnych error logów? Kupiłeś na 100% dobry item?

 


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów od zera, za zero.


#3 TekLak

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Nie wiem
Offline

Napisano 20.09.2017 21:32

No wszystko bez errorów wgrywam ale i tak nic nie zmienia :\


  • +
  • -
  • 0

#4 TekLak

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Nie wiem
Offline

Napisano 20.09.2017 21:33

np: użyje tego goldenak to jak zmienie mu cvary to w obrażeniach nic nie zmienia :\

https://amxx.pl/topi...item-golden-ak/


  • +
  • -
  • 0

#5 TekLak

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Nie wiem
Offline

Napisano 21.09.2017 08:14

Jeszcze co zauważyłem to np: Jetpack+Bazooka działa normalnie można mu zmieniać dmg i wogóle a u goldenak'a nie da się jedynie zmienić dmg nawet próbowałem zmieniać dmg podczas gry ale to nie pomogło. :\ Myślę ,że to jest przez wersje cs bo mam v43 i jak patrzyłem na innych tematach to nawet same zombie plague nie działały. U mnie działa ale dmg nie można zmieniać.


  • +
  • -
  • 0

#6 TekLak

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Nie wiem
Offline

Napisano 21.09.2017 22:08

Znalazłem mniej więcej przyczynę tego . A nią jest wersje cs'a bo na necie można pobrać najczęściej wersje v43 a jak teraz pobrałem wersje steamową to inaczej zaczął zm działać , ale i tak goldenak jest coś zepsuty i nie chce się zmienić dmg :\ cały czas jest to standardowy dmg :\ Jak ktoś miał już styczność z takim można to nazwać "błędem" i go rozwiązał to bardzo bym prosił żeby napisać w tym temacie to chociaż może inne osoby będą mogły skorzystać z owej "naprawy". 

 

@EDIT 

Też może być tak ,że te cvary ,które są w goldenaku trzeba gdzieś wkleić ale nie wiem gdzie :\.


  • +
  • -
  • 0

#7 zbyciu

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:49
Offline

Napisano 12.10.2017 18:33

tak wkleić do amxx.cfg i zmienić pod siebie


  • +
  • -
  • 0

#8 TekLak

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Nie wiem
Offline

Napisano 04.11.2017 23:04

tak wkleić do amxx.cfg i zmienić pod siebie

To nie działa to samo czyli nie zmienia dmg w goldenaku :\


  • +
  • -
  • 0

#9 TekLak

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Nie wiem
Offline

Napisano 05.11.2017 15:08

Jeżeli ktoś ma goldenaka nie zbugowanego to bardzo bym prosił o wysłanie.


  • +
  • -
  • 0

#10 dredek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 120
Zaawansowany

  • Postów:289
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 05.11.2017 23:55

Sprawdź tego

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#11 TekLak

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Nie wiem
Offline

Napisano 07.11.2017 10:35

Dzięki zobacze gdy wrócę do domu.
  • +
  • -
  • 0

#12 TekLak

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Nie wiem
Offline

Napisano 07.11.2017 14:47

Sprawdź tego

Teraz co sprawdzałem to nie działa :\ 

I powiem ,że plugin QuadDmg nie ma takiego problemu

I jak sprawdzałem kod tych dwóch pluginów to mają jedną linijkę inną a chodzi mi o:

 

kod z QuadDmg pluginu

SetHamParamFloat(4, damage*get_pcvar_float(cvar_dmgmulti))

 

kod z goldenaka

SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )

 

I nie wiem czy to coś zmienia ale ktoś może wiedzieć i może tutaj napisać :)


  • +
  • -
  • 0

#13 Defekt muzgó

    ✓ Wyimaginowany Jednorożec ✓

  • Power User

Reputacja: 260
Wszechwidzący

  • Postów:1026
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.11.2017 17:35

Pamiętaj o tym, że aby extra itemy się zaktualizowały, to należy usunąć zawartość pliku zp-extraitems.ini z podfolderu configs.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów od zera, za zero.


#14 TekLak

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Nie wiem
Offline

Napisano 23.11.2017 16:55

Pamiętaj o tym, że aby extra itemy się zaktualizowały, to należy usunąć zawartość pliku zp-extraitems.ini z podfolderu configs.

Nadal nic :\


  • +
  • -
  • 0

#15 Defekt muzgó

    ✓ Wyimaginowany Jednorożec ✓

  • Power User

Reputacja: 260
Wszechwidzący

  • Postów:1026
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.11.2017 17:30

Dodaj pod includami

#define MULTIPLIER 1.5

i zamień public fw_TakeDamage na ten (tak, to jest jedna linia)

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage) if(is_valid_player(attacker)&&get_user_weapon(attacker)==CSW_AK47&&g_HasAk[attacker])  SetHamParamFloat(4,damage*MULTIPLIER)

Nie mam pojęcia w czym problem, ale po usunięciu pointera działa normalnie.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów od zera, za zero.


#16 uvzen

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Imię:Kamil
Offline

Napisano 24.11.2017 22:18

zp_goldenak_dmg_multiplier <2> - Mnożnik damage
zp_goldenak_gold_bullets <0> - Efekty Golden AK
zp_goldenak_cost <30> - Koszt AK w Ammo Packach
zp_goldenak_custom_model <1>  - Model Złotego AK
zp_goldenak_unlimited_clip <0> - Nielimitowane AMMP
 
do amxx.cfg 
powinno działać. 

Załączone pliki


Użytkownik uvzen edytował ten post 24.11.2017 22:19

  • +
  • -
  • 0

#17 TekLak

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Nie wiem
Offline

Napisano 26.11.2017 15:44

 

zp_goldenak_dmg_multiplier <2> - Mnożnik damage
zp_goldenak_gold_bullets <0> - Efekty Golden AK
zp_goldenak_cost <30> - Koszt AK w Ammo Packach
zp_goldenak_custom_model <1>  - Model Złotego AK
zp_goldenak_unlimited_clip <0> - Nielimitowane AMMP
 
do amxx.cfg 
powinno działać. 

 

Coś nie działa.

Jakby nie wykrywało cvarów z amxx.cfg

i miało gdzieś je i dopiero jak zmienie w amxmodmenu to dopiero działa np: nielimitowane ammo ale dmg nadal się nie zmienia w ogóle


  • +
  • -
  • 0

#18 Defekt muzgó

    ✓ Wyimaginowany Jednorożec ✓

  • Power User

Reputacja: 260
Wszechwidzący

  • Postów:1026
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.11.2017 21:19   Najlepsza odpowiedź

 

 

zp_goldenak_dmg_multiplier <2> - Mnożnik damage
zp_goldenak_gold_bullets <0> - Efekty Golden AK
zp_goldenak_cost <30> - Koszt AK w Ammo Packach
zp_goldenak_custom_model <1>  - Model Złotego AK
zp_goldenak_unlimited_clip <0> - Nielimitowane AMMP
 
do amxx.cfg 
powinno działać. 

 

Coś nie działa.

Jakby nie wykrywało cvarów z amxx.cfg

i miało gdzieś je i dopiero jak zmienie w amxmodmenu to dopiero działa np: nielimitowane ammo ale dmg nadal się nie zmienia w ogóle

 

 

Dodaj pod includami

#define MULTIPLIER 1.5

i zamień public fw_TakeDamage na ten (tak, to jest jedna linia)

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage) if(is_valid_player(attacker)&&get_user_weapon(attacker)==CSW_AK47&&g_HasAk[attacker])  SetHamParamFloat(4,damage*MULTIPLIER)

Nie mam pojęcia w czym problem, ale po usunięciu pointera działa normalnie.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów od zera, za zero.


#19 TekLak

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Nie wiem
Offline

Napisano 02.12.2017 12:15

Temat do zamknięcia! :D

Dzięki za pomoc!


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych