Najwidoczniej prędkość jest nadpisywana przez inny plugin, możesz dodać taska i sprawdzić czy to rozwiąże problem.
// Zrobiłem !!
Aby uniknąć spamu, to jeśli ktoś chce używać levelingu, który podesłałem - musisz dodać gdzieś na górze kodu:
new bool:speed[33];
potem w:
public plugin_init()
dodać:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
następnie usuń wszystko związane z:
fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id)
i pod tym:
public native_add_exp(index, amount)
{
level_exp[index] += amount;
}
wklej sobie to:
public Round_Start()
{
for(new id=1;id<=g_Players;id++)
if(is_user_alive(id))
{
set_task(3.0, "Level", id)
speed[id] = true;
}
}
public CurWeapon(id)
{
if(speed[id] && (!g_FreezeTime) && !zp_get_user_zombie(id))
{
set_user_maxspeed(id, h_speed[id] + get_user_maxspeed(id))
}
}
public fw_Player_ResetMaxSpeed(id)
{
if(is_user_alive(id) && !zp_get_user_zombie(id))
{
CurWeapon(id);
}
}
I wszystko będzie śmigało jak należy
Można zamknąć