Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

Problem przy kompilacjiszalony zm

zombie plague 4.3

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 MrZohan

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -7
Nowy

  • Postów:87
  • GG:
  • Imię:Zohan
  • Lokalizacja:Polska❤
Offline

Napisano 29.06.2022 19:18

Witam przy kompilowaniu występuje błąd:

 

//// zp_extra_zewnocy.sma
// C:\Users\poztr\Documents\WAZNE PLIKI\Kompilator dla Jokera\zp_extra_zewnocy.sma(32) : error 017: undefined symbol "zp_set_bonus_speed"
// C:\Users\poztr\Documents\WAZNE PLIKI\Kompilator dla Jokera\zp_extra_zewnocy.sma(33) : error 017: undefined symbol "zp_reset_speed"
// C:\Users\poztr\Documents\WAZNE PLIKI\Kompilator dla Jokera\zp_extra_zewnocy.sma(65) : error 017: undefined symbol "zp_set_bonus_speed"
// C:\Users\poztr\Documents\WAZNE PLIKI\Kompilator dla Jokera\zp_extra_zewnocy.sma(66) : error 017: undefined symbol "zp_reset_speed"
// C:\Users\poztr\Documents\WAZNE PLIKI\Kompilator dla Jokera\zp_extra_zewnocy.sma(67) : error 017: undefined symbol "zp_set_no_damage"
// C:\Users\poztr\Documents\WAZNE PLIKI\Kompilator dla Jokera\zp_extra_zewnocy.sma(76) : error 017: undefined symbol "zp_set_no_damage"
//
// 6 Errors.
// Could not locate output file compiled\zp_extra_zewnocy.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,22 sec
// ----------------------------------------

 
KOD:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>
#include <colorchat>

new const cost = 50

#define TASK_GOD 4721
#define TASK_AURA 2812

new g_itemid_zew

new const sound[] = "zombie_plague/zombie_madness1.wav"

public plugin_init() 
{
	register_plugin("zew", "1.0", "rivit")
	
	g_itemid_zew = zp_register_extra_item("ML_ZEWNOCY", cost, ZP_TEAM_ZOMBIE);

	register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0");
}

public plugin_precache(){
	precache_sound(sound);
}

public reset(id){
	remove_task(id+TASK_GOD);
	remove_task(id+TASK_AURA);
	zp_set_bonus_speed(id, 0.0);
	zp_reset_speed(id);
}

// Reset on disconnection
public client_disconnect(id)
{
	reset(id);
}

// Reset if turned into human
public zp_user_humanized_post(id)
{
	reset(id);
}

// Reset at round start (for everyone)
public event_round_start()
{
	for (new id = 1; id <= 32; id++){
		reset(id);
	}
}

public zp_extra_item_selected(id, itemid)
{
	if (itemid == g_itemid_zew)
	{
		remove_task(id+TASK_AURA);
		remove_task(id+TASK_GOD);
		emit_sound(id, CHAN_VOICE, sound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		set_task(0.1, "zombie_aura", id+TASK_AURA, _, _, "b");
		set_task(8.0, "off", id+TASK_GOD);
		zp_set_bonus_speed(id, 350.0);
		zp_reset_speed(id);
		zp_set_no_damage(id, true);
		set_pev(id, pev_health, pev(id, pev_health)+2000.0);
		ColorChat(id, GREEN, "[ZP]^1 Kupiles niesmiertelnosc")
	}
}

public off(id){
	id -= TASK_GOD;
	remove_task(id+TASK_AURA);
	zp_set_no_damage(id, false);
	ColorChat(id, GREEN, "[ZP]^1 Koniec niesmiertelnosci.")
}

public zombie_aura(taskid)
{
	new id = taskid - TASK_AURA;
	// Not nemesis, not in zombie madnes
	
	// Get player's origin
	static origin[3]
	get_user_origin(id, origin)
	
	// Colored Aura
	message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
	write_byte(TE_DLIGHT) // TE id
	write_coord(origin[0]) // x
	write_coord(origin[1]) // y
	write_coord(origin[2]) // z
	write_byte(20) // radius
	write_byte(0) // r
	write_byte(0) // g
	write_byte(255) // b
	write_byte(2) // life
	write_byte(0) // decay rate
	message_end()
}

  • +
  • -
  • 0

Każdy ma jakieś swoje perełki :cfaniak:
*** ZOMBI PLAGUE ***


#2 Deus Vult

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 109
Zaawansowany

  • Postów:216
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 03.07.2022 20:11

ty to masz problem ale ze sobą

 

wrzuc to na koniec pluga xd

public zp_reset_speed(id) return 1;
public zp_set_bonus_speed(id, float:ilosc) return float:ilosc;
public zp_reset_speed(id) return 1;
public zp_set_no_damage(id, bool:info) return bool:info;

 


Użytkownik Devastator edytował ten post 03.07.2022 20:18

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych