Otóż mam problem z goldenakiem ,ponieważ jak go wgrywam normalnie wszystko gites ale obrażenia zadawane w nim nie zmieniają się w ogóle i czy ktoś wie o co chodzi?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź Robiin, 30.11.2017 21:19
zp_goldenak_dmg_multiplier <2> - Mnożnik damagezp_goldenak_gold_bullets <0> - Efekty Golden AKzp_goldenak_cost <30> - Koszt AK w Ammo Packachzp_goldenak_custom_model <1> - Model Złotego AKzp_goldenak_unlimited_clip <0> - Nielimitowane AMMPdo amxx.cfgpowinno działać.
Coś nie działa.
Jakby nie wykrywało cvarów z amxx.cfg
i miało gdzieś je i dopiero jak zmienie w amxmodmenu to dopiero działa np: nielimitowane ammo ale dmg nadal się nie zmienia w ogóle
Przejdź do postuDodaj pod includami
#define MULTIPLIER 1.5i zamień public fw_TakeDamage na ten (tak, to jest jedna linia)
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage) if(is_valid_player(attacker)&&get_user_weapon(attacker)==CSW_AK47&&g_HasAk[attacker]) SetHamParamFloat(4,damage*MULTIPLIER)Nie mam pojęcia w czym problem, ale po usunięciu pointera działa normalnie.
#1
Napisano 20.09.2017 21:23
#2
Napisano 20.09.2017 21:25
DMG są normalne jak w standardowym ak? Na pewno dobrze wgrałeś plugin? Żadnych error logów? Kupiłeś na 100% dobry item?
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#3
Napisano 20.09.2017 21:32
No wszystko bez errorów wgrywam ale i tak nic nie zmienia :\
#4
Napisano 20.09.2017 21:33
np: użyje tego goldenak to jak zmienie mu cvary to w obrażeniach nic nie zmienia :\
https://amxx.pl/topi...item-golden-ak/
#5
Napisano 21.09.2017 08:14
Jeszcze co zauważyłem to np: Jetpack+Bazooka działa normalnie można mu zmieniać dmg i wogóle a u goldenak'a nie da się jedynie zmienić dmg nawet próbowałem zmieniać dmg podczas gry ale to nie pomogło. :\ Myślę ,że to jest przez wersje cs bo mam v43 i jak patrzyłem na innych tematach to nawet same zombie plague nie działały. U mnie działa ale dmg nie można zmieniać.
#6
Napisano 21.09.2017 22:08
Znalazłem mniej więcej przyczynę tego . A nią jest wersje cs'a bo na necie można pobrać najczęściej wersje v43 a jak teraz pobrałem wersje steamową to inaczej zaczął zm działać , ale i tak goldenak jest coś zepsuty i nie chce się zmienić dmg :\ cały czas jest to standardowy dmg :\ Jak ktoś miał już styczność z takim można to nazwać "błędem" i go rozwiązał to bardzo bym prosił żeby napisać w tym temacie to chociaż może inne osoby będą mogły skorzystać z owej "naprawy".
@EDIT
Też może być tak ,że te cvary ,które są w goldenaku trzeba gdzieś wkleić ale nie wiem gdzie :\.
#7
Napisano 12.10.2017 18:33
tak wkleić do amxx.cfg i zmienić pod siebie
#8
Napisano 04.11.2017 23:04
tak wkleić do amxx.cfg i zmienić pod siebie
To nie działa to samo czyli nie zmienia dmg w goldenaku :\
#9
Napisano 05.11.2017 15:08
Jeżeli ktoś ma goldenaka nie zbugowanego to bardzo bym prosił o wysłanie.
#10
Napisano 05.11.2017 23:55
Sprawdź tego
Załączone pliki
#11
Napisano 07.11.2017 10:35
#12
Napisano 07.11.2017 14:47
Sprawdź tego
Teraz co sprawdzałem to nie działa :\
I powiem ,że plugin QuadDmg nie ma takiego problemu
I jak sprawdzałem kod tych dwóch pluginów to mają jedną linijkę inną a chodzi mi o:
kod z QuadDmg pluginu
SetHamParamFloat(4, damage*get_pcvar_float(cvar_dmgmulti))
kod z goldenaka
SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
I nie wiem czy to coś zmienia ale ktoś może wiedzieć i może tutaj napisać
#13
Napisano 21.11.2017 17:35
Pamiętaj o tym, że aby extra itemy się zaktualizowały, to należy usunąć zawartość pliku zp-extraitems.ini z podfolderu configs.
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#14
Napisano 23.11.2017 16:55
Pamiętaj o tym, że aby extra itemy się zaktualizowały, to należy usunąć zawartość pliku zp-extraitems.ini z podfolderu configs.
Nadal nic :\
#15
Napisano 23.11.2017 17:30
Dodaj pod includami
#define MULTIPLIER 1.5
i zamień public fw_TakeDamage na ten (tak, to jest jedna linia)
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage) if(is_valid_player(attacker)&&get_user_weapon(attacker)==CSW_AK47&&g_HasAk[attacker]) SetHamParamFloat(4,damage*MULTIPLIER)
Nie mam pojęcia w czym problem, ale po usunięciu pointera działa normalnie.
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#16
Napisano 24.11.2017 22:18
Załączone pliki
Użytkownik uvzen edytował ten post 24.11.2017 22:19
#17
Napisano 26.11.2017 15:44
zp_goldenak_dmg_multiplier <2> - Mnożnik damagezp_goldenak_gold_bullets <0> - Efekty Golden AKzp_goldenak_cost <30> - Koszt AK w Ammo Packachzp_goldenak_custom_model <1> - Model Złotego AKzp_goldenak_unlimited_clip <0> - Nielimitowane AMMPdo amxx.cfgpowinno działać.
Coś nie działa.
Jakby nie wykrywało cvarów z amxx.cfg
i miało gdzieś je i dopiero jak zmienie w amxmodmenu to dopiero działa np: nielimitowane ammo ale dmg nadal się nie zmienia w ogóle
#18
Napisano 30.11.2017 21:19 Najlepsza odpowiedź
zp_goldenak_dmg_multiplier <2> - Mnożnik damagezp_goldenak_gold_bullets <0> - Efekty Golden AKzp_goldenak_cost <30> - Koszt AK w Ammo Packachzp_goldenak_custom_model <1> - Model Złotego AKzp_goldenak_unlimited_clip <0> - Nielimitowane AMMPdo amxx.cfgpowinno działać.
Coś nie działa.
Jakby nie wykrywało cvarów z amxx.cfg
i miało gdzieś je i dopiero jak zmienie w amxmodmenu to dopiero działa np: nielimitowane ammo ale dmg nadal się nie zmienia w ogóle
Dodaj pod includami
#define MULTIPLIER 1.5i zamień public fw_TakeDamage na ten (tak, to jest jedna linia)
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage) if(is_valid_player(attacker)&&get_user_weapon(attacker)==CSW_AK47&&g_HasAk[attacker]) SetHamParamFloat(4,damage*MULTIPLIER)Nie mam pojęcia w czym problem, ale po usunięciu pointera działa normalnie.
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#19
Napisano 02.12.2017 12:15
Temat do zamknięcia!
Dzięki za pomoc!
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3
Zombie Plague 4.3
Naprawa Minigun dla nemesisaMinigun na ziemi Napisany przez MrZohan, 16.03.2023 zombie plague 4.3 |
|
||||
|
Zombie Plague 4.3
Przywrócenie Bonusu za level: Szybkość Ruchulevel_system Napisany przez MrZohan, 12.07.2022 zombie plague 4.3 |
|
|||
Zombie Plague 4.3
Problem przy kompilacjiszalony zm Napisany przez MrZohan, 29.06.2022 zombie plague 4.3 |
|
||||
|
Zombie Plague 4.3
Problem przy kompilacjiulepszony szalony zombi Napisany przez MrZohan, 29.06.2022 zombie plague 4.3 |
|
|||
Zombie Plague 4.3
Przywrócenie celownikacelownik Napisany przez MrZohan, 22.06.2022 zombie plague 4.3 |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych