A jak jest z pluginami ? Obecnie mam amxx 1.8.2, rehlds wymaga 1.8.3, czy pluginy z 1.8.2 mają być przepisane po 1.8.3 czy to działa bez tego?
A i co z tym sklepem sms od SeeK'a ?
Nie wymaga 1.8.3
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 22.01.2017 12:13
A jak jest z pluginami ? Obecnie mam amxx 1.8.2, rehlds wymaga 1.8.3, czy pluginy z 1.8.2 mają być przepisane po 1.8.3 czy to działa bez tego?
A i co z tym sklepem sms od SeeK'a ?
Nie wymaga 1.8.3
Napisano 22.01.2017 14:47
jak używasz re-amxmodx to jest przerobiony amxmodx 1.8.3
Napisano 22.01.2017 21:28
Dla testu wgrałem tego re-amxmodx i powiem szczerze, że jak na razie jestem zadowolony, ustąpiły problemy z 1.8.3 przez które musiałem wrócić na 1.8.2 jakiś czas temu.
Napisano 22.01.2017 22:03
Dla testu wgrałem tego re-amxmodx i powiem szczerze, że jak na razie jestem zadowolony, ustąpiły problemy z 1.8.3 przez które musiałem wrócić na 1.8.2 jakiś czas temu.
hm jak wydajność ? jakieś rozniece nieco zoptymalizowany jest ale sam nie testowałem
Napisano 22.01.2017 22:17
Z tego co zauważyłem amxmodmenu płynniej działa, oprócz tego nakładanie 1 menu na 2 nie crashuje serwera, z czym miałem wcześniej problemy. Na razie czekam, możliwe że będą jakieś niespodziewane problemy, o którym dowiem się za jakiś czas.hm jak wydajność ? jakieś rozniece nieco zoptymalizowany jest ale sam nie testowałem
Dla testu wgrałem tego re-amxmodx i powiem szczerze, że jak na razie jestem zadowolony, ustąpiły problemy z 1.8.3 przez które musiałem wrócić na 1.8.2 jakiś czas temu.
Użytkownik Misiaczek ;c edytował ten post 24.01.2017 11:15
Napisano 30.01.2017 20:19
Zamieszczam Update
Reapi_publish_5.1.0.101
Reapi_publish_5.1.0.101_artifacts.zip 223,2 KB 70 Ilość pobrań
ReGameDLL_CS_publish_5.2.0.172
ReGameDLL_CS_publish_5.2.0.172_artifacts.zip 7,78 MB 67 Ilość pobrań
Rehlds_publish_3.0.0.411
Rehlds_publish_3.0.0.411_artifacts.zip 7,44 MB 61 Ilość pobrań
Instalacja na serwerze Reapi- rozwiąże problem z Speedhack mogę dodać że po dodaniu tego na serwer aimbot działa gorzej. Testowane na Moich serwerach. Mibhook, 360 hook nie działa!
Dlatego zalecam wyłączenie dodatków blokujących speed hack.
Napisano 31.01.2017 01:26
Z tego co zauważyłem amxmodmenu płynniej działa, oprócz tego nakładanie 1 menu na 2 nie crashuje serwera, z czym miałem wcześniej problemy. Na razie czekam, możliwe że będą jakieś niespodziewane problemy, o którym dowiem się za jakiś czas.
hm jak wydajność ? jakieś rozniece nieco zoptymalizowany jest ale sam nie testowałem
Dla testu wgrałem tego re-amxmodx i powiem szczerze, że jak na razie jestem zadowolony, ustąpiły problemy z 1.8.3 przez które musiałem wrócić na 1.8.2 jakiś czas temu.
Niech jakiś modek połączy posty.
Także tego, jednak nie polecam. Ilość graczy drastycznie spada z powodu dziwnych kicków, niektórzy nawet nie mogli wejść na serwer, a rozwiązania raczej nie ma tym bardziej, że autor nie udostępnił kodu źródłowego. Może kiedyś będzie lepiej, jednak w tej chwili szkoda graczy. Co do wydajności nie było zauważalnych zmian.
dziwne kicki przez re amxmodx czy samo rehlds? i dałbyś rade sprawdzić jaka była treść tego kicka
Napisano 31.01.2017 14:30
To kwestia resources.ini z recheck. Wywala za CSGuard i inne pierdoły (w tym także nowe modele broni), mocno zredukowałem ilość banowanych plików i teraz będę czekał na efekty.
@DarkGL - daj mi ciacho!
Napisano 31.01.2017 16:32
Z tego co zauważyłem amxmodmenu płynniej działa, oprócz tego nakładanie 1 menu na 2 nie crashuje serwera, z czym miałem wcześniej problemy. Na razie czekam, możliwe że będą jakieś niespodziewane problemy, o którym dowiem się za jakiś czas.
hm jak wydajność ? jakieś rozniece nieco zoptymalizowany jest ale sam nie testowałemDla testu wgrałem tego re-amxmodx i powiem szczerze, że jak na razie jestem zadowolony, ustąpiły problemy z 1.8.3 przez które musiałem wrócić na 1.8.2 jakiś czas temu.
Niech jakiś modek połączy posty.
Także tego, jednak nie polecam. Ilość graczy drastycznie spada z powodu dziwnych kicków, niektórzy nawet nie mogli wejść na serwer, a rozwiązania raczej nie ma tym bardziej, że autor nie udostępnił kodu źródłowego. Może kiedyś będzie lepiej, jednak w tej chwili szkoda graczy. Co do wydajności nie było zauważalnych zmian.
dziwne kicki przez re amxmodx czy samo rehlds? i dałbyś rade sprawdzić jaka była treść tego kicka
rehlds używam od ponad pół roku, wszystkie problemy z kickami już dawno rozwiązałem. Kickował amxmodx więc wróciłem do zwykłego 1.8.3
Napisano 31.01.2017 18:28
Ja używam reamxmodx i żadnego kicka nie dostrzegłem, mój only dd2 ma 350 rank w gt więc nie sądzę bym miał jakieś dziwne kicki. Spadła by mi ilość graczy.
Wydaje mi się, że do wersji reamxmodx masz złe regame.dll wgrane
Napisano 01.02.2017 11:07
Ja używam reamxmodx i żadnego kicka nie dostrzegłem, mój only dd2 ma 350 rank w gt więc nie sądzę bym miał jakieś dziwne kicki. Spadła by mi ilość graczy.
Wydaje mi się, że do wersji reamxmodx masz złe regame.dll wgrane
dd2 to co innego, na takim serwerze możesz kickować 50% graczy co 10 minut a i tak będzie stał full.
Napisano 02.02.2017 21:36
dd2 to co innego, na takim serwerze możesz kickować 50% graczy co 10 minut a i tak będzie stał full.
jeżeli czytałbyś z zrozumieniem to zauważyłbyś, ze żadnego kicka nie dostrzegłem, skoro instalujesz rehlds, reamxmodx, raglme dll sugerując się tylko tą stroną (amxx.pl), zamiast korzystać z strony rehlds-team to potrafiłbyś to odpowiednio skonfigurować, oraz dobrać kompatybilne dodatki.
Napisano 03.02.2017 01:03
To kwestia resources.ini z recheck. Wywala za CSGuard i inne pierdoły (w tym także nowe modele broni), mocno zredukowałem ilość banowanych plików i teraz będę czekał na efekty.
Pewnie, wywal wszystko, efekt gwarantowany!
Załadowany moduł, który nic nie będzie robił.
Jeżeli model awp z celownikiem uważasz zwyczajnie za "nowy" - powodzenia
CSGuard to raczej też nie 'taka sobie' skórka do menu
Za OpenGL polecam kickować, tego jest istna plaga. Domyślam się, że niektórzy mają ten syf jeszcze z czasów podstawówki i nie są tego nawet świadomi ( a zawsze oszczędzi się gracza ).
Zastanawiam się, czy sprawdzanie plików gracza może się odbywać tylko tuż przed wejściem na serwer?
Gdyby została zaimplementowana komenda do sprawdzenia konkretnemu graczowi, konkretnego pliku - powstałby sposób na np. sprawdzenie, ile ss'ów zapisało się graczowi w folderze gry (zakładając, że znajdą się w 'cstrike').
Użytkownik _McHappy edytował ten post 03.02.2017 01:05
Napisano 03.02.2017 01:35
To kwestia resources.ini z recheck. Wywala za CSGuard i inne pierdoły (w tym także nowe modele broni), mocno zredukowałem ilość banowanych plików i teraz będę czekał na efekty.
Pewnie, wywal wszystko, efekt gwarantowany!
Załadowany moduł, który nic nie będzie robił.
Jeżeli model awp z celownikiem uważasz zwyczajnie za "nowy" - powodzenia
CSGuard to raczej też nie 'taka sobie' skórka do menu
Za OpenGL polecam kickować, tego jest istna plaga. Domyślam się, że niektórzy mają ten syf jeszcze z czasów podstawówki i nie są tego nawet świadomi ( a zawsze oszczędzi się gracza ).
Zastanawiam się, czy sprawdzanie plików gracza może się odbywać tylko tuż przed wejściem na serwer?
Gdyby została zaimplementowana komenda do sprawdzenia konkretnemu graczowi, konkretnego pliku - powstałby sposób na np. sprawdzenie, ile ss'ów zapisało się graczowi w folderze gry (zakładając, że znajdą się w 'cstrike').
teoretycznie to sprawdza przed wejsciem na server, jesli nie ma duzo do sprawdzanie plików
gdy jest wieksza ilosc np 500 to czasami kilka sekund po wejsciu na server sprawdza
Napisano 03.02.2017 23:12
Zainstalowałem reamxmod, I miałem dokładnie ten sam problem wywalało niektórych graczy ns. Ściągnąłem najnowszy patch do ns'a normalnie wbiłem, ściągnąłem bodajrze v24 i nie mogłem wyskakiwało :
Napisano 10.02.2017 15:21
nie działa na serwerze newgame czyli LAN, ktos wie czemu?
Napisano 10.02.2017 22:10
zrobiłem update tematu, dodałem nowe moduły, nowe aktualizacje i wiecej opisu
wszystko sam konfigurowałem oprócz reunion zostawiłem standardowo konfiguracje jak i whblockera
Napisano 10.02.2017 22:38
No jest ekstra powiem Ci tytusek.
na ReHLDS nie działają moduły:
- ...
- Orpheu
- ...
Raz, że plugin korzystający z Orpheu (dokładnie Infinite Round) działa mi na serwerze NS (co przeczy wymogom autora z alliedów), to jeszcze na ReHLDS funkcjonuje wyśmienicie (pomimo powyższej notki , tak się obala standardy) - co oznacza, że przynajmniej część funkcji Orpheu jest realizowana poprawnie.
PS.
Nie wiem, czy to zawarłeś gdzieś (jak tak to prosiłbym o wskazanie), ale przydałby się choć powierzchowny opis owego API do pluginów amxx'a.
Użytkownik _McHappy edytował ten post 10.02.2017 22:42
Napisano 10.02.2017 22:41
No jest ekstra powiem Ci tytusek.
na ReHLDS nie działają moduły:
- ...
- Orpheu
- ...
Raz, że plugin korzystający z Orpheu (dokładnie Infinite Round) działa mi na serwerze NS (co przeczy wymogom autora z alliedów), to jeszcze na ReHLDS funkcjonuje wyśmienicie (pomimo powyższej notki , tak się obala standardy) - co oznacza, że przynajmniej część funkcji Orpheu jest realizowana poprawnie.
nie słyszałem jeszcze o tym na wszystkich forach ruskie zapewniają ze orpheu nie ma prawa działać bo została na innym kompilatorze skompilowane niż rehlds
o API do amxx z rehlds oraz dodatków do metamoda obecnych
>https://neugomon.ru/threads/2069/tu więcej info (po rosyjsku) :_:
a gratka tak wygląda spadochron stworzony przy pomocy ReAPI
#include <amxmodx>#include <reapi>public plugin_init(){register_plugin("[ReAPI] Parachute", "1.1", "ReHLDS Team");RegisterHookChain(RG_PM_AirMove, "PM_AirMove", false);}public PM_AirMove(const playerIndex){if (!(get_entvar(playerIndex, var_button) & IN_USE)|| get_entvar(playerIndex, var_waterlevel) > 0) {return;}new Float:flVelocity[3];get_entvar(playerIndex, var_velocity, flVelocity);if (flVelocity[2] < 0.0){flVelocity[2] = (flVelocity[2] + 40.0 < -100.0) ? flVelocity[2] + 40.0 : -100.0;set_entvar(playerIndex, var_sequence, ACT_WALK);set_entvar(playerIndex, var_gaitsequence, ACT_IDLE);set_pmove(pm_velocity, flVelocity);set_movevar(mv_gravity, 80.0);}}
Napisano 11.02.2017 23:50
Użytkownik ODSCreative edytował ten post 11.02.2017 23:54
|
REHLDS
hltv na vpsNapisany przez PANDA_2zl, 18.02.2024 rehlds |
|
|||
REHLDS
Problem z nie widzeniem steamNapisany przez LuxiStudioPL, 16.02.2024 rehlds |
|
||||
REHLDS
Pisanie pluginów MetamodaNapisany przez PANDA_2zl, 24.02.2023 rehlds |
|
||||
|
REHLDS
[ROZWIĄZANE] Plugins.ini MetaModNapisany przez PANDA_2zl, 01.08.2022 rehlds |
|
|||
REHLDS
Jak skompilować na windowsie pod serwer na linuxie?Napisany przez MocnyAmper, 12.06.2022 rehlds |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych