Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
REHLDS

Jak skompilować na windowsie pod serwer na linuxie?

rehlds

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 12.06.2022 10:11

Witajcie,
Jak w temacie - chciałbym wprowadzić pewną zmiane w silniku rehlds, ale niebardzo wiem jak i czym go skompilować.
Mam Win10, a serwer cs jest na linuxie. Coś czytałem, że z użyciem visual studio, ale kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać :v
  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 12.06.2022 12:31

z tego co widzę, to mają w repozytorium projet dla visual studio, więc klonujesz repozytorium i odpalasz ten projekt (jest w folderze msvc). Kompilacja w VS to jeden lub dwa kliki.

 

Jak nie chcesz nic pobierać, możesz zrobić forka repozytorium, i zmieniac sobie kod i wrzucać na swojego githuba. Wtedy będą sie odpalac tzw. akcje (https://github.com/d.../rehlds/actions), które testują i budują Ci cały projekt i wystawiają do pobrania :)

 

Swoją drogą - co Ty tam chcesz zmieniać? xD


Rivit (12.06.2022 20:37):
Długa droga przed Tobą ;)

  • +
  • -
  • 0

#3 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 12.06.2022 16:47

A chce dorobić emulacje steam id dla botów, żeby po wpisaniu "status" nie pokazywało "BOT" tylko jakiś losowy SID.
  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#4 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 12.06.2022 20:19

EDIT:
Tak teraz patrze na tego github-a ale za cholere nie ogarniam co jest gdzie xD


  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.06.2022 12:30

Ogółem git czy github nie jest jakiś trudny do nauczenia. Są to podstawowe narzędzia w pracy programisty, więc jeśli chciałbyś zaznajomić się z nimi na bardzo podstawowym poziomie to wystarczy parę tutoriali/video.

 

Inną sprawą jest projekt rehlds - tam troche bardziej skomplikowane rzeczy są - doklepanie zmian, zarządzanie projektem, kompilacja, debugowanie, jak testować twoje zmiany, żeby niczego nie sp...  


  • +
  • -
  • 0

#6 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 13.06.2022 13:07

Nie wiem jak, ale udało się :D Póki co jedynie statycznie zmieniłem nazwe z "BOT" na "STPlayer".

Czy steam id jest generowane w jakiś konkretny sposób czy po prostu wylosować pare liczb, dodać "STEAM_" i kilka dwukropków?


  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#7 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 13.06.2022 15:08

Dobra, już wszystko wiem. Udało mi się zrobić takowy emulator :D
Jeszcze jedno: na jakiej zasadzie np gametracker wykrywa boty?


  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.06.2022 19:32

ja myslalem ze  ty chcesz generowanie SID dorobic a nie podmnienic nazwe w tabeli haha :D 


  • +
  • -
  • 0

#9 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 13.06.2022 20:27

No? Przecież dokładnie to napisałem xD
To skoro kwestie organizacyjne mamy już za sobą, wiesz co z tym GT?
  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#10 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.06.2022 20:37

Podmiana jednego napisu to nie jest poprawne generowanie na 100% :) 

 

a o GT nie wiem 


  • +
  • -
  • 0

#11 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 14.06.2022 06:41

No dobra, ale w jaki inny sposób można określić czy dany gracz jest botem nie mając dostępu do rcon-a?
  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#12 viper367

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 77
Zaawansowany

  • Postów:445
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 14.06.2022 12:33

https://darkgl.pl/20...erwiaderko-itp/


  • +
  • -
  • 0

#13 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 14.06.2022 15:29

O kurde, faktycznie :D Sprawdzę!

BTW - to jest z 2015 roku, nie załatali tego przez te lata?


  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#14 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 14.06.2022 15:45

EDIT:
No i d*pa. Nie działa pod rehlds :/


  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#15 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 15.06.2022 07:54

A, dobra. Po prostu źle wgrywałem ten moduł :P Już działa.

Albo i nie - teraz pojawił się inny problem: po wykonaniu fq_set_botsnum(0) i próbie połączenia przez steam, otwiera się okno steama, ale pokazuje, że serwer jest pełny mimo, że grają tam 2 osoby (bot i hltv). Dokładniej to pokazuje liczbe graczy "16/2", zamiast "2/16" :/


  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#16 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 16.06.2022 10:48

No przecież chciałeś fake graczy to ustaw sobie np 30/32 i zmieniaj fake_gracze-1 po dołączeniu kogoś.
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#17 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 16.06.2022 11:43

Nie bardzo rozumiem, albo Ty nie rozumiesz mnie. Ja chcę żeby GT wykrywał boty jako normalnych graczy, a tutaj się jakieś dziwne rzeczy dzieją :/
  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#18 viper367

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 77
Zaawansowany

  • Postów:445
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 16.06.2022 13:09

fq_set_botsnum(0) ? po czo ty to wgrywasz jak chcesz tylko gametracker oszukać ?

na szybko wrzuciłem sam plugin metamod z ilnku podanego wczesniej i gm widzi mi zboty jako graczy, bez zmiany ich nicku co mnie w sumie dziwi ale jednak dziala

https://darkgl.pl/wp..._time_faker.zip

  - link do pluginu


  • +
  • -
  • 0

#19 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 16.06.2022 15:34

Ogólnie to mi też przez długi czas GT widział boty jako graczy, używam yapb. Od paru dni widzę, że już wykrywa te boty, a nic nie zmieniałem.
Nie wiem jak ten plugin działa, ale u siebie mam to tak zrobione, że boty się podłączają i odłączają co jakiś czas, więc teoretycznie czasy gry powinny mieć różne.
  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: rehlds

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych