Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 12.06.2022 10:11
Jak w temacie - chciałbym wprowadzić pewną zmiane w silniku rehlds, ale niebardzo wiem jak i czym go skompilować.
Mam Win10, a serwer cs jest na linuxie. Coś czytałem, że z użyciem visual studio, ale kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać :v
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#2
Napisano 12.06.2022 12:31
z tego co widzę, to mają w repozytorium projet dla visual studio, więc klonujesz repozytorium i odpalasz ten projekt (jest w folderze msvc). Kompilacja w VS to jeden lub dwa kliki.
Jak nie chcesz nic pobierać, możesz zrobić forka repozytorium, i zmieniac sobie kod i wrzucać na swojego githuba. Wtedy będą sie odpalac tzw. akcje (https://github.com/d.../rehlds/actions), które testują i budują Ci cały projekt i wystawiają do pobrania
Swoją drogą - co Ty tam chcesz zmieniać?
#3
Napisano 12.06.2022 16:47
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#4
Napisano 12.06.2022 20:19
EDIT:
Tak teraz patrze na tego github-a ale za cholere nie ogarniam co jest gdzie
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#5
Napisano 13.06.2022 12:30
Ogółem git czy github nie jest jakiś trudny do nauczenia. Są to podstawowe narzędzia w pracy programisty, więc jeśli chciałbyś zaznajomić się z nimi na bardzo podstawowym poziomie to wystarczy parę tutoriali/video.
Inną sprawą jest projekt rehlds - tam troche bardziej skomplikowane rzeczy są - doklepanie zmian, zarządzanie projektem, kompilacja, debugowanie, jak testować twoje zmiany, żeby niczego nie sp...
#6
Napisano 13.06.2022 13:07
Nie wiem jak, ale udało się Póki co jedynie statycznie zmieniłem nazwe z "BOT" na "STPlayer".
Czy steam id jest generowane w jakiś konkretny sposób czy po prostu wylosować pare liczb, dodać "STEAM_" i kilka dwukropków?
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#7
Napisano 13.06.2022 15:08
Dobra, już wszystko wiem. Udało mi się zrobić takowy emulator
Jeszcze jedno: na jakiej zasadzie np gametracker wykrywa boty?
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#8
Napisano 13.06.2022 19:32
ja myslalem ze ty chcesz generowanie SID dorobic a nie podmnienic nazwe w tabeli haha
#9
Napisano 13.06.2022 20:27

To skoro kwestie organizacyjne mamy już za sobą, wiesz co z tym GT?
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#10
Napisano 13.06.2022 20:37
Podmiana jednego napisu to nie jest poprawne generowanie na 100%
a o GT nie wiem
#11
Napisano 14.06.2022 06:41
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#13
Napisano 14.06.2022 15:29
O kurde, faktycznie Sprawdzę!
BTW - to jest z 2015 roku, nie załatali tego przez te lata?
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#14
Napisano 14.06.2022 15:45
EDIT:
No i d*pa. Nie działa pod rehlds
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#15
Napisano 15.06.2022 07:54
A, dobra. Po prostu źle wgrywałem ten moduł Już działa.
Albo i nie - teraz pojawił się inny problem: po wykonaniu fq_set_botsnum(0) i próbie połączenia przez steam, otwiera się okno steama, ale pokazuje, że serwer jest pełny mimo, że grają tam 2 osoby (bot i hltv). Dokładniej to pokazuje liczbe graczy "16/2", zamiast "2/16"
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#16
Napisano 16.06.2022 10:48
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

Nie pomagam za darmo na pw.
#17
Napisano 16.06.2022 11:43

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#18
Napisano 16.06.2022 13:09
fq_set_botsnum(0) ? po czo ty to wgrywasz jak chcesz tylko gametracker oszukać ?
na szybko wrzuciłem sam plugin metamod z ilnku podanego wczesniej i gm widzi mi zboty jako graczy, bez zmiany ich nicku co mnie w sumie dziwi ale jednak dziala
https://darkgl.pl/wp..._time_faker.zip
- link do pluginu
#19
Napisano 16.06.2022 15:34
Nie wiem jak ten plugin działa, ale u siebie mam to tak zrobione, że boty się podłączają i odłączają co jakiś czas, więc teoretycznie czasy gry powinny mieć różne.
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: rehlds
REHLDS
Pisanie pluginów MetamodaNapisany przez PANDA_2zl, 24.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
REHLDS
[ROZWIĄZANE] Plugins.ini MetaModNapisany przez PANDA_2zl, 01.08.2022 ![]() |
|
![]() |
||
REHLDS
Problem z botemNapisany przez Vakos, 27.09.2021 ![]() |
|
![]() |
|||
REHLDS
Serwer na VPS - zabezpieczeniaNapisany przez Indoor, 13.04.2020 ![]() |
|
![]() |
|||
REHLDS
HLTV z wyższym rate ?Napisany przez Ogen Dogen, 26.01.2020 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych