Opis
Instalacja
Komendy admina
Komendy gracza
CVAR'y
amx_pbgun (domyślnie 1) - włącza marker amx_pbusp (domyślnie 1) - włącza USP amx_pbglock (domyślnie 1) - włącza glocka pbgun_color (domyślnie 1) - kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu] pbgun_tgun (domyślnie 3) - którego modelu markera używa TT (wartości 1-5) pbgun_ctgun (domyślnie 7) - którego modelu markera używa CT (wartości 6-10) pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile kolorowych "kulek" może być wystrzelonych jednocześnie (czym mniej, tym mniejsze obciążenie) pbgun_velocity (domyślnie 2000) - szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000)) pbgun_speed (domyślnie 0.08) - czas pomiędzy każdym strzałem pbgun_life (domyślnie 15) - jak długo farba zostaje na ścianie pbgun_glow (domyślne flagi "a") - a = kulki mają poświatę, paintball, b = za kulkami ciągnie się "ogon" pbgun_damage (domyślnie 100) - ile obrażeń zadaje jedna kulka pbgun_bombside (domyślnie 0) - czy BS'y mają wybuchać pbgun_respkill (domyślnie 0) - czy możliwość RespKillowania ma być włączona pbgun_sound (domyślnie 1) - czy strzał i uderzenie mają wydawać dźwięki amx_pbmod (domyślnie 1) - czy mod ma być włączony amx_pbmodel (domyślnie 0) - czy gracze mają widzieć inny model gracza amx_pbmoney (domyślnie 1) - czy pieniądze na serwerze mają być wyłączone amx_pbstrip (domyślnie 1) - czy bronie mają być zabierane na początku każdej rundy amx_getnade (domyślnie 2) - jak często gracz dostaje HE 1 = co rundę, 2 = jeśli zabił kogoś w poprzedniej rundzie amx_pbdm (domyślnie 0) - jeśli aktywne, gracze będą się odradzać po śmierci amx_pbnade (domyślnie 1) - czy granaty mają być aktywne pbnade_radius (domyślnie 150) - odległość (w unitach) w jakiej gracz musi się znajdować od granatu, aby ten go zabił
Changelog
Download
paintballmod.sma 6,01 KB 952 Ilość pobrań
paintballmod.amxx
paintballgun.sma 13,42 KB 1023 Ilość pobrań
paintballgun.amxx
paintballnade.sma 3,74 KB 724 Ilość pobrań
paintballnade.amxx