Opis
Instalacja
Komendy admina
Komendy gracza
CVAR'y
amx_pbgun (domyślnie 1) - włącza marker amx_pbusp (domyślnie 1) - włącza USP amx_pbglock (domyślnie 1) - włącza glocka pbgun_color (domyślnie 1) - kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu] pbgun_tgun (domyślnie 3) - którego modelu markera używa TT (wartości 1-5) pbgun_ctgun (domyślnie 7) - którego modelu markera używa CT (wartości 6-10) pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile kolorowych "kulek" może być wystrzelonych jednocześnie (czym mniej, tym mniejsze obciążenie) pbgun_velocity (domyślnie 2000) - szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000)) pbgun_speed (domyślnie 0.08) - czas pomiędzy każdym strzałem pbgun_life (domyślnie 15) - jak długo farba zostaje na ścianie pbgun_glow (domyślne flagi "a") - a = kulki mają poświatę, paintball, b = za kulkami ciągnie się "ogon" pbgun_damage (domyślnie 100) - ile obrażeń zadaje jedna kulka pbgun_bombside (domyślnie 0) - czy BS'y mają wybuchać pbgun_respkill (domyślnie 0) - czy możliwość RespKillowania ma być włączona pbgun_sound (domyślnie 1) - czy strzał i uderzenie mają wydawać dźwięki amx_pbmod (domyślnie 1) - czy mod ma być włączony amx_pbmodel (domyślnie 0) - czy gracze mają widzieć inny model gracza amx_pbmoney (domyślnie 1) - czy pieniądze na serwerze mają być wyłączone amx_pbstrip (domyślnie 1) - czy bronie mają być zabierane na początku każdej rundy amx_getnade (domyślnie 2) - jak często gracz dostaje HE 1 = co rundę, 2 = jeśli zabił kogoś w poprzedniej rundzie amx_pbdm (domyślnie 0) - jeśli aktywne, gracze będą się odradzać po śmierci amx_pbnade (domyślnie 1) - czy granaty mają być aktywne pbnade_radius (domyślnie 150) - odległość (w unitach) w jakiej gracz musi się znajdować od granatu, aby ten go zabił
Changelog
Download






