←  Pluginy AMXX

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

System perków

  • +
  • -
Drago36 - zdjęcie Drago36 26.06.2014

opis

Jest to zmodyfikowany plugin od QTM. Peyote, dzięki której otrzymujemy tylko perk po zabiciu gracza.

Perk ten dodaje nam dodatkowe atrybuty np. dodatkowe życie, bądź niewidzialność - jest ich wiele i każdy się czymś wyróżnia.

W podstawce jest 27 zwykłych perków, 10 premium, 2 trudne do zdobycia oraz 1 premium i trudny do zdobycia.

 

 

komendy
/perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
/perki - Otwiera menu opisów perków.
/sprzedaj - Sprzedaje aktualny perk.
/sell - Sprzedaje aktualny perk.

/zamien - Możliwość zamiany perkami z graczami.

/wymien - Możliwość zamiany perkami z graczami.
/pomoc - Menu pomocy.

 

komendy admina

/dajperk - Menu dawania perków

 

cvary

money_sellperk "500" - Ile mamy otrzymać pieniędzy za sprzedanie perku.

 

inne informacje

Ten system perków wykorzystuje moduł "perki" (nie "codmod" i tworzenie ich jest nieco inne, więcej informacji niżej).

Załączony plik  perki.inc   2,04 KB   248 Ilość pobrań

native get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza, 
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza. 
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/	


forward perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward perk_enabled(id, wartosc, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward perk_disabled(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/

Jak widzicie, nie wszystkie natywy oraz forwardy tu się znajdują, dodatkowo nie mają przyrostka "cod_".

Nie musimy nic dopisywać do plugins.ini

Aby dodać nowy perk należy dopisać go w: plugins-perki.ini

 

 

konfiguracja

  • Perki z codmod'a możemy swobodnie przerabiać usuwając wszędzie przyrostki  "cod_"
Spoiler
Spoiler
  • Aby zrobić trudny perk do zdobycia:
Spoiler

 

 

Polecam na serwery 4fun.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
NoLiFeR - zdjęcie NoLiFeR 25.05.2015

Niby dobre, ale jak zabijemy gracza i dostaniemy perk VIP'a nie posiadając vipa nie dostaniemy nic ;)

 

//EDIT dostaniemy komunikat o tym, że nie możemy użyć perku... Troche to nieestetyczne biorąc pod uwagę to, że otrzymujemy inny perk.

A i o ile się nie myle client_print ma jeszcze jeden argument pomiędzy nimi ^^


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 25.05.2015 14:29
Odpowiedz

  • +
  • -
Vipowiec - zdjęcie Vipowiec 03.12.2019

a cos takiego zeby nie wgrywac perkow itp....
Tylko komendy??
Zamien daj itp....???

Odpowiedz