Jest to zmodyfikowany plugin od QTM. Peyote, dzięki której otrzymujemy tylko perk po zabiciu gracza.
Perk ten dodaje nam dodatkowe atrybuty np. dodatkowe życie, bądź niewidzialność - jest ich wiele i każdy się czymś wyróżnia.
W podstawce jest 27 zwykłych perków, 10 premium, 2 trudne do zdobycia oraz 1 premium i trudny do zdobycia.
/perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
/perki - Otwiera menu opisów perków.
/sprzedaj - Sprzedaje aktualny perk.
/sell - Sprzedaje aktualny perk.
/zamien - Możliwość zamiany perkami z graczami.
/wymien - Możliwość zamiany perkami z graczami.
/pomoc - Menu pomocy.
/dajperk - Menu dawania perków
money_sellperk "500" - Ile mamy otrzymać pieniędzy za sprzedanie perku.
Ten system perków wykorzystuje moduł "perki" (nie "codmod" i tworzenie ich jest nieco inne, więcej informacji niżej).
perki.inc 2,04 KB 292 Ilość pobrań
native get_user_perk(id, &wartosc=0); /*------------------------------ Zwraca perk gracza, oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku ------------------------------*/ native set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1); /*------------------------------ Ustawia perk gracza. Jezeli wartosc = -1, wartosc perku bedzie losowa. Jezeli perk = -1 perk bedzie losowy ------------------------------*/ native get_perkid(const nazwa_perku[]); /*------------------------------ Zwaca numer perku o podanej nazwie ------------------------------*/ native get_perks_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc perkow ------------------------------*/ native get_perk_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe perku do Return ------------------------------*/ native get_perk_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis perku do Return ------------------------------*/ native register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0); /*------------------------------ Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer ------------------------------*/ forward perk_changed(id, perk); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku ------------------------------*/ forward perk_enabled(id, wartosc, perk); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward perk_disabled(id, perk); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji ------------------------------*/ forward perk_used(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku ------------------------------*/
Jak widzicie, nie wszystkie natywy oraz forwardy tu się znajdują, dodatkowo nie mają przyrostka "cod_".
Nie musimy nic dopisywać do plugins.ini
Aby dodać nowy perk należy dopisać go w: plugins-perki.ini
- Perki z codmod'a możemy swobodnie przerabiać usuwając wszędzie przyrostki "cod_"
- Nie istnieją natywy cod_give_weapon oraz cod_take_weapon, dlatego najlepiej zastosować give_item.
- Aby zrobić perk premium:
- Aby zrobić trudny perk do zdobycia:
Polecam na serwery 4fun.