Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PaintballMod

Lagowanie kulek

paintballmod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Waterovsky

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 16.06.2014 00:57

Witam, czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć od czego konkretnie zależy lagowanie paintballowych kulek na niektórych hostingach? Może da rade jakoś temu zapobiec?


Użytkownik Waterovsky edytował ten post 16.06.2014 00:58

  • +
  • -
  • 0

#2 Ogen Dogen

    Guru

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:713
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 16.06.2014 14:48

Na Pukawce się tak dzieje przy obciążonych publikach. Wydaje mi się że jest to bardziej uzależnione od samego hostingu (np. sprzęt / OS / obciążenie / ruch) niż od konfiguracji serwera przez klienta. Obecnie Zabijaka się najlepiej nadaje na PB , moim zdaniem :)


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#3 Waterovsky

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 16.06.2014 15:29

Na Pukawce się tak dzieje przy obciążonych publikach. Wydaje mi się że jest to bardziej uzależnione od samego hostingu (np. sprzęt / OS / obciążenie / ruch) niż od konfiguracji serwera przez klienta. Obecnie Zabijaka się najlepiej nadaje na PB , moim zdaniem :)

 

Zabijaka się opłaca pod tym względem, że nie lagują kulki, ale słyszałem, że często crashuje serwery zabijaki. Może pukawka coś zrobi w związku z tymi przeciążeniami (na to po cichu liczę) bo mam zamiar właśnie tam serwer stawiać :D.


  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.06.2014 15:36

Może pukawka coś zrobi w związku z tymi przeciążeniami (na to po cichu liczę) bo mam zamiar właśnie tam serwer stawiać biggrin.png.

 

Może po prostu lepiej mieć bardziej zoptymalizowane pluginy ;) ?


  • +
  • -
  • 0

#5 Ogen Dogen

    Guru

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:713
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 17.06.2014 13:21


Może po prostu lepiej mieć bardziej zoptymalizowane pluginy ;) ?

 

Może i tak , ale tak już jest u nich. Niejedna osoba miała ten problem , na niejednej konfiguracji/paczce i to samo było. Nie wiem może teraz się poprawiło , ale zawsze rozkładali ręce w supporcie.

 


Zabijaka się opłaca pod tym względem, że nie lagują kulki, ale słyszałem, że często crashuje serwery zabijaki.

Obecnie bardzo poprawiła się stabilność ich serwerów :)


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: paintballmod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych