Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PaintballMod

Przerobienie dodawania VIP'om Super Markera (P90)

paintballmod

Najlepsza odpowiedź hihi, 15.05.2014 15:55

Odświeżam.

 

//chodzi mi o edytowanie tak, żeby super marker (P90) był, ale vip nie dostawał go na początek rundy.

 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 hihi

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Fabianeq
  • Lokalizacja:CS`ownia
Offline

Napisano 09.05.2014 23:33

Witajcie,

 

mam serwer o połączonych dwóch modach (COD + PB). Odblokowałem moduły, dodałem do siebie wszystko, skonfigurowałem silnik coda, aby współgrał z Paintballem, ale jest jeden, ostateczny problem. Używam paintballa razem z Super Markerem (P90), a więc vip na początku rundy buguje się na normalniej klasie (te mają tylko marker, jako MP5), i dostaje MP5, który ma 50 naboi?! :facepalm2:

Dlatego chciałbym, abyście przerobili mi paintballgun, a także inne sma, które będzie potrzebne do prawidłowego funkcjonowania tych modów. Chciałbym, aby normalna klasa miała na początku (przed wyborem klasy) tylko glocka/usp (zależnie od teamu), a po wybraniu nie bugował się MP5 z P90 (tylko vipom).

 

 

Kontakt (gg) 38141879 (steam) ~ hihi | na-haju.pl

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 hihi

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Fabianeq
  • Lokalizacja:CS`ownia
Offline

Napisano 10.05.2014 14:16

Odświeżam.


  • +
  • -
  • 0

#3 hihi

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Fabianeq
  • Lokalizacja:CS`ownia
Offline

Napisano 11.05.2014 12:11

Refresh.


  • +
  • -
  • 0

#4 hihi

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Fabianeq
  • Lokalizacja:CS`ownia
Offline

Napisano 12.05.2014 19:49

Odświeżam :)


  • +
  • -
  • 0

#5 hihi

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Fabianeq
  • Lokalizacja:CS`ownia
Offline

Napisano 13.05.2014 17:43

Odświeżam.


  • +
  • -
  • 0

#6 hihi

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Fabianeq
  • Lokalizacja:CS`ownia
Offline

Napisano 14.05.2014 14:35

Odświeżam.

 

//chodzi mi o edytowanie tak, żeby super marker (P90) był, ale vip nie dostawał go na początek rundy.


Użytkownik hihi edytował ten post 14.05.2014 14:39

  • +
  • -
  • 0

#7 hihi

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Fabianeq
  • Lokalizacja:CS`ownia
Offline

Napisano 15.05.2014 15:55   Najlepsza odpowiedź

Odświeżam.

 

//chodzi mi o edytowanie tak, żeby super marker (P90) był, ale vip nie dostawał go na początek rundy.

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: paintballmod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych